Kostas007 Αύγουστος 13, 2008 #41 Αύγουστος 13, 2008 βεβαια σου το λενε..στο Foka που ψωνιζω , μου λενε δοκιμασε το και ελα παρε κατι αλλο αν δε σου κανει.και στα εσωρουχα ισχυει αυτο.Οπως επισης σημερα στον Παπασωτηριου που ψωνισα ενα βιβλιο,εντος 15ημερων μου λεει αν δε το θες φερτο πισω και σου δινουμε αλλο.Της κανω προκειται για παραπανω απο 15 μερες.Ενταξει μου λεει δε τρεχει τπτ.Αν ειναι στην αρχικη του κατασταση τοτε δε θα υπαρξει προβλημαedit : ωπα σορρυ..ερμηνευσα αλλιως τα γραφομενα σου, οποτε εδωσα και αλλη απαντηση.τελικα αυτο αφορα και τη συσκευασια?
GoMaR Αύγουστος 19, 2008 #42 Αύγουστος 19, 2008 τελικα αυτο αφορα και τη συσκευασια? Τι συσκευασια να ειχε ενα βιβλιο ; Το εξωφυλλο ; Προφανως εννοουσε αν ηταν σε καλη κατασταση , τοτε θα το δεχοντουσαν πισω.
neuromancer Αύγουστος 19, 2008 #43 Αύγουστος 19, 2008 Για να ρωτήσω κι εγώ....Μια μητρική "του κουτιού" δεν θα πρέπει να είναι σε κλειστή συσκευασία; Εννοώ κουτί μέσα σε ζελατίνα κτλ.
Spanaks Αύγουστος 22, 2008 #45 Αύγουστος 22, 2008 Για να ρωτήσω κι εγώ....Μια μητρική "του κουτιού" δεν θα πρέπει να είναι σε κλειστή συσκευασία; Εννοώ κουτί μέσα σε ζελατίνα κτλ.Τουλάχιστον σφραγισμένη με αυτοκόλλητα.
neuromancer Αύγουστος 22, 2008 #46 Αύγουστος 22, 2008 Οι τελευταίες μου αγορές ήταν όλες σε σκέτα κουτιά. Μητρική από e-shop, ΤV κάρτα από Πλαίσιο, VGA από Ματσούκας Bross. Η δικαιολογία ήταν πάντα ότι ..."έτσι είναι/έτσι έρχονται".
Spanaks Αύγουστος 22, 2008 #48 Αύγουστος 22, 2008 Οι τελευταίες μου αγορές ήταν όλες σε σκέτα κουτιά. Μητρική από e-shop, ΤV κάρτα από Πλαίσιο, VGA από Ματσούκας Bross. Η δικαιολογία ήταν πάντα ότι ..."έτσι είναι/έτσι έρχονται".Σήμερα πήρα μια μητρική από e-shop το κουτί ανοιχτό μεν, αλλά η μητρική σφραγισμένη στη σακούλα της... Χμμμ... ανάλογα τη μάρκα αι γκες...Αλλά για την ιστορία...Παραγγελία από e-shop πέμπτη πρωί, τα πράγματα ήταν στο κατάστημα για παραλαβή πέμπτη απόγευμα.Παραγγελία από πλαίσιο δευτέρα πρωί, (το ένα διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας) επικοινωνία δική μου πέμπτη πρωί... Ευγενέσταση η υπάλληλος "Ναι αύριο θα είναι στο κατάστημα". Πάω σήμερα στο κατάστημα... "Ποιος σας είπε ότι ήρθαν" εεεεεχετε γεια βρυσούυυυλες...
crio Αύγουστος 23, 2008 #49 Αύγουστος 23, 2008 διαβαστε το αθρο 20 :[ATTACH]31974[/ATTACH]Απο ποιο περιοδικό είναι?
vasi Αύγουστος 23, 2008 #51 Αύγουστος 23, 2008 Για να ρωτήσω κι εγώ....Μια μητρική "του κουτιού" δεν θα πρέπει να είναι σε κλειστή συσκευασία; Εννοώ κουτί μέσα σε ζελατίνα κτλ.Οι μητρικές της asus είναι ανοιχτές !! έχω αγοράσει και από το eshop και από το plaisio
mariosalice Αύγουστος 23, 2008 #52 Αύγουστος 23, 2008 Αν και πιθανότατα το θέμα δεν ενδιαφέρει πλέον το δημιουργό του, θα πω κάποια πράγματα σχετικά με τα δικαιώματα που έχουμε ως καταναλωτές, με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα.Προσδοκώ ότι μελλοντικά δεν θα δούμε ποστ παραπόνων, που δεν θα συνοδεύονται και από τις απαιτούμενες νόμιμες ενέργειες, όπως περιγράφονται παρακάτω.Καταντάει κουραστικό να βλέπουμε ποστ παραπόνων για το e-shop όταν μάλιστα δεν ακολουθούνται οι νόμιμες διαδικασίες.Ακολουθούν κάποια αποσπάσματα του νόμου, που πιστεύω ότι έχουν σχέση με την περίπτωση σου.ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994)Προστασία των καταναλωτών, όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις Άρθρο 3 - Συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος1.Οι διατάξεις του άρθρου αυτού δεν εφαρμόζονται:δ) Στις συμβάσεις για την προμήθεια αγαθών ή υπηρεσιών, εφόσον πληρούνται οι ακόλουθοι όροι:iii)τόσο ο κατάλογος όσο και η σύμβαση πληροφορούν τον καταναλωτή ότι έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα αγαθά στον προμηθευτή μέσα σε χρονικό διάστημα όχι μικρότερο των δέκα (10) ημερών από την παραλαβή τους ή να λύσει τη σύμβαση μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα, χωρίς να αναλαμβάνει οποιαδήποτε άλλη υποχρέωση, εκτός από μία εύλογη φροντίδα για τα αγαθά αυτά. Άρθρο 4 - Εμπορία από απόσταση αγαθών και υπηρεσιών, πλην των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.Άρθρο 6 - Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα1. Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του.3. Όποιος εισάγει ένα προϊόν για πώληση, .... ευθύνεται όπως ο παραγωγός.5. Ελαττωματικό κατά την έννοια αυτού του άρθρου είναι το προϊόν, αν δεν παρέχει την εύλογα αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και ιδίως της εξωτερικής εμφάνισης του, της εύλογα αναμενόμενης χρησιμοποίησης του ....Τι λέει το e-shop- Δες στην ιστοσελίδα του e-shop ότι προβλέπει επιστροφή μέσα σε 14 μέρες στη συσκευασία Όροι Επιστροφής μη Ελαττωματικών Προϊόντων 1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες. 2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση. - Σε περίπτωση ελλατωματικού προιόντος επικοινωνείς με το e-shop.Δες το σχετικό.Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;Το e-shop απαιτεί ακέραιη συσκευασία.Κάποια προιόντα δεν έχουν σφραγισμένη συσκευασία και κάποια άλλα έχουν.Ο νόμος νομίζω ότι σε καλύπτει γιατί προβλέπει επιστροφή του αγαθού στην αρχική του κατάσταση.Η απαίτηση για άθικτη συσκευασία είναι υπερβολική κατά τη γνώμη μου και μαχητή.Τι μπορείς να κάνειςTo e-shop ίσως παρανομεί αν εγγράφως ανέφερες ότι δεν πληρεί τον όρο για "εύλογα αναμενόμενη χρησιμοποίηση", από τη στιγμή που ο σκληρός δίσκος που αγόρασες δεν δουλεύει με τη μητρική σου.Έχεις τη δυνατότητα να απευθυνθείς άμεσα στον κατασκευαστή, δηλαδή τη seagate με ένα e-mail όπου θα αναφέρεις τα γεγονότα. Αυτοί δεν κάνουν παρανομίες και πιθανότατα θα σου επιστραφούν τα χρήματα που έδωσες, γιατί έχουν εξ ίσου ευθύνη με το e-shop.Παράλληλα θα έλεγα ότι πρέπει να κάνεις ένα τηλέφωνο στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520, ώστε να τους συμβουλευθείς και να μας πεις κι εμάς αν αυτά που λέμε έχουν βάση ή είναι αερολογίες.http://www.thelab.gr/showpost.php?p=783041&postcount=9Τέλος υπάρχει και ο Φιλικός διακανονισμόςΆρθρο 11 - Φιλικός διακανονισμός καταναλωτικών διαφορών1. Σε κάθε νομαρχία συνιστάται από τον αρμόδιο νομάρχη, μέσα σε έξι μήνες από τη δημοσίευση του νόμου αυτού, επιτροπή φιλικού διακανονισμού για την εξώδικη επίλυση των διαφορών ανάμεσα σε προμηθευτές και σε καταναλωτές ή ενώσεις καταναλωτών.6. Οι υποθέσεις εισάγονται στην επιτροπή ύστερα από αίτηση του καταναλωτή ή της τοπικής ένωσης καταναλωτών. Οι υποθέσεις συζητούνται κατά τη σειρά που ορίζει ο πρόεδρος μέσα σε δεκαπέντε (15) το πολύ ημέρες από την υποβολή της αίτησης ...
Melkon Αύγουστος 23, 2008 #53 Αύγουστος 23, 2008 Με λίγα λόγια αν η συσκευασία έρχεται σφραγισμένη και τελικά κάτι δεν πάει καλά την κάτσαμε!
mariosalice Αύγουστος 23, 2008 #54 Αύγουστος 23, 2008 Ε δεν ήταν αυτή η άποψη μου.Αν εννοείς ότι θα ταλαιπωρηθούμε, τότε έχεις δίκιο.
Tsakonas Αύγουστος 23, 2008 #55 Αύγουστος 23, 2008 τα αρθρα 3 και 4 εχουν εφαρμογη μονο για συμβασεις εξ αποστασεως (τηλεφωνο-ιντερνετ)..ωστοσο εγγυηση εχουν ολα τα προιοντα.To e-shop ίσως παρανομεί αν εγγράφως ανέφερες ότι δεν πληρεί τον όρο για "εύλογα αναμενόμενη χρησιμοποίηση", από τη στιγμή που ο σκληρός δίσκος που αγόρασες δεν δουλεύει με τη μητρική σου.όψει όλων των ειδικών συνθηκώνποιες ειναι οι ειδικες συνθηκες που πρεπει να λαβουμε εδω υποψιν?το οτι πχ στο χωρο των υπολογιστων η καλη συνεργασια 2 συσκευων εξαρταται απο 1000 παραγοντες και ειναι αναμενομενο 1 συσκευη να αρνειται να συνεργαστει με 1-2 αλλες απο τις 10000 πιθανες.8. Ο παραγωγός δεν ευθύνεται αν αποδείξει ότι:ε) όταν το προϊόν τέθηκε σε κυκλοφορία, το επίπεδο επιστημονικών και τεχνικών γνώσεων δεν επέτρεπε τη διαπίστωση του ελαττώματοςεκτος αυτου γενναται ενα θεμα..αν δηλαδη ο εν λογω δισκος δουλευει κανονικα με 1500 αλλες μητρικες και οχι με αυτη του φιλου μας τοτε αυτο εμπιπτει στη σφαιρα ευθυνης του αγοραστη και οχι του ε-σοπ (δεν ειναι δηλαδη παραγοντας που εξαρταται απο ενεργειες του ε-σοπ και για αυτο θα ηταν αδικο να επωμιστει το ε-σοπ τις συνεπειες αυτης της ασυμβατοτητας)..Γιατι τετοιες ασυμβατοτητες ειναι λιγο πολυ ευλογως αναμενομενες σε υπολογιστες...Πχ θα ηταν με τα 1000 ελαττωμα αν δεν δουλευε με 1500 μητρικες και δουλευε μονον με 1.
oldhag Αύγουστος 23, 2008 Author #56 Αύγουστος 23, 2008 μηπως εχετε καταλαβει οτι ολα αυτα λαμβανουν χωρα στο ΕΛΑΝΤΑ η μηπως δεν κυκλοφορειται στην αγοραστικη πιατσα?στο ελαδισταν κανει οτι θελει πλεον ο καθενας χωρις να το νοιαζει για το αυριο.ξερετε τα δικαστηρια ποσες καταδικες-προστιμα εχουν βαλει απο ιδιωτες μεχρι μεγαλες εταιριες και αυτες λειτουργουν κανονικοτατα και δεν πληρωνουν μια και ουτε και προκειται.μονο τα λεφτα σου θα κλαις σε δικηγορους και τον προσωπικο χρονο που θα χασεις
mariosalice Αύγουστος 24, 2008 #57 Αύγουστος 24, 2008 @oldhagΔεν είναι τα πράγματα όπως τα λες.Είναι πανεύκολο να κάνεις ένα τηλέφωνο.Δεν θα σου κοστίσει τίποτα.Δοκίμασε το.@MelkonΣχετικά με τη συσκευασία, ακόμα και αν είναι σε μη σφραγισμένο κουτί που ανοιχτεί, δεν διαφέρει από τη σφραγισμένη συσκευασία. Το προιόν και στις δύο περιπτώσεις ανοίγεται για να το δούμε φυσικά. Ένα κατάστημα δεν μπορεί να μας απαγορεύσει να δούμε το προιόν πριν αποφασίσουμε αν μας κάνει ή όχι.Κατά τη δική μου γνώμη είναι σαφέστατα καταχρηστικός ο όρος για τη συσκευασία και δεν στέκει πουθενά.@TsakonasTo e-shop δεν διαχωρίζει τους πελάτες του και καλά κάνει, τη στιγμή που δεν διατηρεί καταστήματα με προθήκες προιόντων. Οι πελάτες του επιλέγουν προιόντα μέσω Internet και πάνε να το παραλάβουν ή τους τα φέρνουν συσκευασμένα, με courier.Η αναμενόμενη χρήση στην περίπτωση του σκληρού δίσκου, είναι να δουλέψει ανεξάρτητα από τη μητρική (IBM συμβατή ή τεχνολογίας PC x86 64 ή όπως αλλιώς θέλεις να το πεις). Αν υπάρχει ασυμβατότητα με μια μητρική ενός συγκεκριμένου δίσκου, τη στιγμή που όλοι οι άλλοι δουλεύουν, είναι ελαττωματικός.
Tsakonas Αύγουστος 24, 2008 #58 Αύγουστος 24, 2008 Κατά τη δική μου γνώμη είναι σαφέστατα καταχρηστικός ο όρος για τη συσκευασία και δεν στέκει πουθενά.ευλογη φροντιδαTo e-shop δεν διαχωρίζει τους πελάτες του και καλά κάνει,δεν ειναι θεμα τα γουστα του ε-σοπ.Ο νομος που γραφεις δινει εξτρα δικαιωματα στον καταναλωτη (αναιτιολογητη υπαναχωρηση εντος 10 ημερων) ΜΟΝΟ στις συμβασεις εξ αποστασεως(γιαυτο εξαλλου το γραφει και με κατι γραμματα να στην επικεφαλιδα).Δηλαδη μονον οταν παραγγελνεις απο τον ηρεμια του σπιτιου σου,και δεν ελεγχεις εκ του συνεγγυς την κατασταση.Βασικα ειναι "φωτογραφικη" διαταξη για τελεμαρκετινγκ του στυλ "σε παιρνουν 4 η ωρα το μεσημερι να αγορασεις μια συλλογη με cd και πανω στην κουραση σου λες ναι".Ωστοσο λογω διατυπωσης καλυπτει και την περιπτωση της αγορας μεσω ιντερνετ.Εφοσον παει ο πελατης απο κοντα,και συναψει συμβαση πωλησης επι τοπου ΔΕΝ ΕΧΕΙ την προστασια των συμβασεων εξ αποστασεως,γιατι υποτιθεται πως ελεγχει την κατασταση απο κοντα.Δεν δικαιουται δηλαδη να επιστρεψει το προιον εντος 10 ημερων χωρις λογο(εαν φυσικα το κανει το μουλτιραμα,μαγκια του κλπ).Αν υπάρχει ασυμβατότητα με μια μητρική ενός συγκεκριμένου δίσκου, τη στιγμή που όλοι οι άλλοι δουλεύουν,σου εξηγησα τοσο τις ιδιαιτερες περιστασεις,οσο και την παραγκραφ 8.
vasi Αύγουστος 24, 2008 #59 Αύγουστος 24, 2008 Όταν αγοράζαμε από το eshop ΧΥΜΑ σκληρούς δίσκους , μέσα σε μια πλαστική θήκη,σαν και αυτές που χρησιμοποιούν στο σούπερ μάρκετ !!! Και σήμερα δεν μπορούν να αλλάξουν έναν δίσκο στον "oldhag"επειδή τον άνοιξε (έκοψε το αυτοκόλλητο από το αντιστατικό σακουλάκι), και φταίει η μητρική. Μετα απο τον έλεγχο του τον επιστρέφουν χύμα χωρίς καν αντιστατικό σακουλάκι. Θέλω να πω ότι και σε τέτοιες καταστάσεις χρειαζόμαστε τα μεγάλα μέσα !!! Αν ήταν κάποιος άλλος πελάτης θα το άλλαζαν δίχως αντίρρησή.
bluray Αύγουστος 24, 2008 #60 Αύγουστος 24, 2008 παιδια sorry για το ψιλοofftopic αλλα προσφατα εστειλα ενα western digital 320αρη (εξωτερικο) εντος εγγυησης γιατι δεν μου τον αναγνωριζε το pc...Τον εστειλαν στα κεντρικα (μιας και ειμαι απο επαρχια) και μου ειπαν οτι εχει παει στην wd για επισκευη η αντικατασταση...Υπαρχει περιπτωση να μην γινει τιποτα αποτ δυο και να μου τον γυρισουν οπως τον παρελαβαν???Παντως ειμαι χρονια πελατης του e-shop και μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ικανοποιημενοςΚαι επειδη ειδα κατι σχολια περι 2,5 euro φτηνοτερα στο eshop απ οτι στο Πλαισιο οι διαφορες ειναι πολυ μεγαλυτερες...Πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα τυχης αν θα σου κατσει ελαττωματικο προϊον
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.