TifoziF1 Αύγουστος 23, 2008 #101 Αύγουστος 23, 2008 με συνοπτικά λόγιααξίζει να προσθέσω άλλη μια 8800gts G92 for physX?Κοίτα "καρότο" που πέταξε η nV .... Αφού το nForce sucks και όλοι παίρνουν intel chipsets και δεν σκάνε λεφτά για SLI αφού εκεί δεν γίνεται, ρίχ' τους το παραμύθι PhysX να βάζουνε 1 κάρτα για γραφικά και 1 για PhysX.... Για να σπάνε πιο όμορφα οι τοίχοι και να βλέπουν 3% περισσότερα frames. nVidia sucks .-
mpapad Αύγουστος 23, 2008 #103 Αύγουστος 23, 2008 Το πρόβλημα εδώ είναι ο όγκος των χρηστών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Physx.Μέχρι πρόσφατα ήταν γύρω στους 250000. Ποιος σοβαρός developer θα καθόταν να φτιάξει παιχνίδι που να το αξιοποιεί με τόσο μικρό ποσοστό χρηστών?Αυτό βέβαια άλλαξε τώρα και οι κάρτες γραφικών είναι πιο δυνατές ώστε να μπορούν να σηκώσουν και γραφικά και επεξεργασία physx.Συμφωνώ για το καρότο αλλά από ότι δείχνουν τα πράγματα υπάρχουν πολλοί που το τρώνε.Μεταξύ των οποίων και εγώ, αλλά δεν πρόκειται να αγοράσω τίποτα για το θέμα μέχρι:1) να βγουν τίτλοι που να έχουν σοβαρή υποστήριξη του Physx. Μέχρι στιγμής οι τίτλοι έχουν μικρή υποστήριξη. Πχ. το να γκρεμίζεις τοίχους και να μένουν τα κομμάτια στον αέρα δεν θεωρώ ότι είναι σοβαρό. Ούτε να έχεις σημαίες να ανεμίζουν και να λες ορίστε το Physx.και 2) να βγουν drivers που να υποστηρίζουν multi-GPU χωρίς προβλήματα. (αυτή τη στιγμή πρέπει να έχεις και τις 2 κάρτες του ίδιου κατασκευαστή και να έχουν και τον ίδιο αριθμό SP).
Vasot Αύγουστος 30, 2008 #106 Αύγουστος 30, 2008 Για να σπάνε πιο όμορφα οι τοίχοι και να βλέπουν 3% περισσότερα frames. nVidia sucks .-Aμα νομιζεις οτι το PhysX προσφερει μονο στο να σπανε πιο ομορφα οι τοιχοι και 3% περισσοτερα frames μαλλον εισαι ανημέρωτοςΝομιζεις οτι το Dx10.1 που υποστηριζουν οι τελευταιες γενιας ΑΤΙ καρτες το εκμεταλλευεται κανενα παιχνιδι η οτι γενικοτερα το DX10.x προσφερει μεγαλες διαφορες στα παιχνιδια σε σχεση με το DX9.0c?DX10 sucksΓια αυτο η Μιcrosoft ανακοινωσε οτι το DX11 ειναι ηδη υποκατασκευη
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.