Jump to content



Δεν υπαρχουν αυτοκινητα τελικα?(αλλο ενα car thread)


cptkoulis

Recommended Posts

τωρα θα μιλησουμε για κανα σοβαρο αμαξι...:p

τι εχεις στο μυαλο σου σαν αμεσα πραγματοποιησιμο?:snap::bigsmile:

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply
ναι πιο παχια αντιστεπτικη, αλλα ελατηρια πισω και κατι μικροδιαφοροποιησεις..τα ιδια ομως σε τελικο αποτελεσμα. μαρουσι μενω, εχω δικο μου γκαραζ (μονοκατοικια), αλλα το θεμα ειναι οταν το αφηνω αλλου, γενικα δεν ειμαι σε φαση να σκεφτομαι που να το βαλω...κ να αγχωνομαι αν ειναι καλα η οχι, θελω μπαμ-μπαμ, να μην με νοιαζει..υπο αυτο το πρισμα + την πιθανη καλυτερη μεταπωληση του, ως πιο premium, αν και εφοσον βρω καποια ευκαιρια που το σκοτωνει, το σκεφτομαι και το μοιραζω :).

Σου λέω ότι δεν έχω ακούσει από κανενα γνωστό που να έχει soft top αμάξι να του την έχουν σκίσει,ακόμα και στα εξάρχεια.Αυτό ήταν πολύ παλιά μόδα.

Πιστεύω ότι καλύτερη μεταπώληση δεν θα έχει,απλά θα έχει μεγαλύτερη τιμη μιας και κοστίζει περισσότερο σαν καινούργιο.

Εμένα πάντως πιο πολύ μου αρέσει το soft top.Δένει καλύτερα.

τι εχεις στο μυαλο σου σαν αμεσα πραγματοποιησιμο?:snap::bigsmile:

αουντακι σ3 με τον 2λιτρο στα 265 αλογα και προγραμμα φιρστ στειτζ στα 310 αλογα και τελος..:hi:

αουντακι σ3 με τον 2λιτρο στα 265 αλογα και προγραμμα φιρστ στειτζ στα 310 αλογα

Κόλαση :drool:

3 μερες ελειψα και μου ξεχειλωσατε το thread :p

Το σκεφτηκα αρκετα και εχω αρχισει να συμβιβαζομαι με την ιδεα του ΜΧ5(ακομα και 1.8) γιατι θα βγει σε πολυ λογικη τιμη,θα κανω την "πλακα" μου και θα φυγει ευκολα οταν ερθει η ωρα να αλλαχτει.Επισης,οπως και το 2002* σκεφτομαι "αν οχι τωρα roadster,ποτε?"

*ευτυχως δεν φορτωθηκα το MGTF τοτε(το θυμαται κανεις???)

Απο την αλλη,οπως ειπα και σε προηγουμενο ποστ,μαλλον θα με βολεψει/ενθουσιασει περισσοτερο το S με την μπροστινη του κινηση και το "α λα καρτ" στησιμο του(απο πισωκινητα ειμαι χορτατος)Ελπιζω να εχουν αλλαξει τα μετριας αισθητικης/ποιοτητας πλαστικα στο εσωτερικο γιατι εκει "κοπηκε" το απλο Cooper οταν το σκεφτομουν(ακομα αναμενοταν το S,ισως εχει καλυτερο εσωτερικο)Προτιμω καλο σαλονι και μετρια εξωτερικη εμφανιση παρα το αντιστροφο(εγω το σαλονι θα βλεπω και αυτο με νοιαζει,δεν με απασχολει αν αρεσει εμφανισιακα στους αλλους απεξω)

Τριτη επιλογη αυτη τη στιγμη,ειναι το Scirocco που τα κανει ολα και συμφερει

Θα γινουν test drives ASAP

ΥΓ η σχολη του Ιαβερη ειναι ενα ενδιαφερων μισαωρακι που σου μαθαινει 2-3 πραγματα για το φρεναρισμα (οι περισσοτεροι θα τα ξερετε ηδη).Δεν ειναι τιποτα σπουδαιο

Απο την αλλη πλευρα, η σχολη Safetrack των 4Τ δειχνει να ειναι πολυ πιο οργανωμενη και πιο κοντα σε αυτο που βλεπουμε στο εξωτερικο. Οποτε αν καποιος θελει να μαθει να αντιδρα σωστα σε extreme καταστασεις, δεν χρειαζεται να ξενιτευεται.

Οσο για το ΜΙΝΙ, επειδη εχω εντρυφησει στο αντικειμενο (οπως φαινεται και απο το nick-MINI_fan κανονικα), εκ προοιμιου θα σε προειδοποιησω captain οτι το εσωτερικο του ΜΙΝΙ θα σου φανει λιγο φτηνο για τα λεφτα που θα καλεισαι να δωσεις.

τωρα θα μιλησουμε για κανα σοβαρο αμαξι...:p
αουντακι σ3 με τον 2λιτρο στα 265 αλογα και προγραμμα φιρστ στειτζ στα 310 αλογα και τελος..:hi:

κυριλε αμαξι,αλλα μπροστα σε evo δε πιανει τπτ:rip:

νομιζεις...για ψαχτο λιγο ειδικα με το φιρστ στειτζ το σ3 γαζωνει..

ώπα ώπα...

Ακόμα και πρώτο στάδιο το S3 δεν πιάνει πουθενά το EVO X.

Αλλά το S3 δεν θα το πάρεις μόνο γιατί είναι γρήγορο...αλλά και για το πουλ μουρ

ώπα ώπα...στα μπουζουκια μονο ρει..:hehe:

αμα σου λεω θα με δεις live..μην επιμενεις ανετα το χει

*ευτυχως δεν φορτωθηκα το MGTF τοτε(το θυμαται κανεις???)

Το εχει ενας γνωστος ... εκανα το παν να τον μεταπεισω τοτε (2002-3~) να παρει το mx5 , πηρε την roveria του εβαζε απο την πρώτη μερα νερό , στο τέλος το στουκαρε και υσήχασε :p .

αθλιο αθλιο αθλιο....:computer:.

Ετσι οπως το πάτε σε λιγο θα του προτείνουμε supra 700ps & r33 hks :D

Αν ειναι για audaki new tt roadster , το s3 διαφέρει πάρα πολυ απο το mx5 που ειναι στα πρόθυρα να αγοράσει :D

ώπα ώπα...στα μπουζουκια μονο ρει..:hehe:

αμα σου λεω θα με δεις live..μην επιμενεις ανετα το χει

Για κανένα λόγο,ούτε σε πίστα ούτε σε δρόμο...

Με το βρωμο-haldex δεν κλ@νει πουθενά.

σε πιστα συμφωνω..δεν ειναι τοσο πισταδικο το αουντακι...αλλα σε δρομο παιζει ανετα ρε..στην τελικη ποσοι απο μας τα χωνουμε στην πιστα το σκ για να δουμε τα πραγματικα ορια...ελαχιστοι εως κανενας..

νομιζεις...για ψαχτο λιγο ειδικα με το φιρστ στειτζ το σ3 γαζωνει..

μιλησα γενικα για αυτοκινητο

οχι για ευθεια

τη τετρακινηση (στριψημο)του evo δε την πιανει.

Πετυχα μια Mazda στο δρομο μου και μπηκα μεσα να το ξαναδω κι απο κοντα.

Με το καθισμα τερμα πισω και τερμα κατω,η οροφη μου χαλαει το μαλλι.Ισως αν καθομαι καπως διαφορετικα(πιο ξαπλωτα)να μην υπαρχει θεμα,αλλα μιλαμε για αυτοκινητο οχι για μπλουζα που ειναι λιγο μικρη/κοντη

Επισης,το 2.0 Sport RC για το οποιο πηρα προσφορα,βγαινει ~37Κ με το κλειδι στο χερι(το υφασματινο ειναι 3Κ φθηνοτερο) τα οποια μου φαινονται παααααρα πολλα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο(οταν με 32Κ παιρνεις το RX8 Cosmo)

@mini fan

Μου ειχε κανει πολυ ασχημη εντυπωση η ποιοτητα των πλαστικων στο Cooper το 2002 που ημουν στο τσακ να το τσιμπησω.Ειχα την ελπιδα οτι θα τα ειχαν βελτιωσει

Κοιτα θα παραδεχτω οτι ειμαι λιγο προκατειλημενος με το ΜΙΝΙ, οποτε δεν θα με δεις να γραφω ή να λεω κατι κακο. Αλλα αντικειμενικα, αν και το καινουργιο (R56) ειναι βελτιωμενο σε σχεση με το παλιο (R53), αν δεν εισαι κολλημενος με το αυτοκινητο και το παιρνεις απλα επειδη σου γυαλισε το σχημα ή για αλλο λογο, δεν θα σε πεισει το εσωτερικο οτι αξιζει τα λεφτα που του δινεις. Απλα το ΜΙΝΙ (ειδικα το S) το παιρνεις για αλλους λογους.

Mini Cooper S γιατι:1.ειναι αψογο στην οδηγηση

2.εχει 175 αλογα και παει σφαιρα

3.ειναι πανεμορφο και νεανικο

4.εχει προσωπικοτητα

5.η μεταπωλητικη του αξια ειναι αψογη

και γενικα ειναι Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο(και γω σε 2 χρονια.....αυτο θα παρω,οχι τπ s ομως:cry:)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.