fotme Αύγουστος 7, 2008 #81 Αύγουστος 7, 2008 ΜΧ5 ftw man, και εγω στο ιδιο διλλημα ημουνα με ενδιαφερει η πρακτικοτητα, παντα υπερ χατσμπακ, αλλα σκεφτηκα, ποτε πιο μονος απο τωρα , σκυλια γατια παιδια γιοκ, ο καθενας εχει ταμαξι του, ο καθενας κοιταει ΜΟΝΟ την παρτη του,ολα ειναι ρευστα.. ε περνω το μιατα μου και αντε γεια σας! για xtra μπαγκαζια 15ημερου++ εχεις σχαρα πισω, τα δε κινητα κλπ εχει ντουλαπακι και στο χειροφρενο και πισω απτο καθισμα και το κλασικο. Το RC ναι μεν ειναι πιο ομορφο(πιο γεματο) αλλα δεν προσφερει κατι σε ηχομονωση και ειναι πιο αργο στην οροφη απτο χειροκινητο + λιγα κιλα πιο βαρυ και γιαυτο εχει ενα κλικ πιο μαλακα ελατηρια. Στην φαση σου ενα μτχ 2ετιας στα 18-19 ειναι οτι καλυτερο για μεταπωληση imho.
Athens2004 Αύγουστος 7, 2008 #82 Αύγουστος 7, 2008 Kαι κατι τέτοιο θα ηταν καλό Σπύρο , μιας και ολυμπιακός ..
Jay Αύγουστος 7, 2008 #83 Αύγουστος 7, 2008 ΜΧ5 ftw man, και εγω στο ιδιο διλλημα ημουνα με ενδιαφερει η πρακτικοτητα, παντα υπερ χατσμπακ, αλλα σκεφτηκα, ποτε πιο μονος απο τωρα , σκυλια γατια παιδια γιοκ, ο καθενας εχει ταμαξι του, ο καθενας κοιταει ΜΟΝΟ την παρτη του,ολα ειναι ρευστα.. ε περνω το μιατα μου και αντε γεια σας!για xtra μπαγκαζια 15ημερου++ εχεις σχαρα πισω, τα δε κινητα κλπ εχει ντουλαπακι και στο χειροφρενο και πισω απτο καθισμα και το κλασικο. Το RC ναι μεν ειναι πιο ομορφο(πιο γεματο) αλλα δεν προσφερει κατι σε ηχομονωση και ειναι πιο αργο στην οροφη απτο χειροκινητο + λιγα κιλα πιο βαρυ και γιαυτο εχει ενα κλικ πιο μαλακα ελατηρια. Στην φαση σου ενα μτχ 2ετιας στα 18-19 ειναι οτι καλυτερο για μεταπωληση imho. +oo Ειδικα για την μεταπωληση του μτχ ΥΓ. Πωλειται ενα πολυ ομορφο κοκκινο 2,0 limited :drool:
fotme Αύγουστος 7, 2008 #84 Αύγουστος 7, 2008 Kαι κατι τέτοιο θα ηταν καλό Σπύρο , μιας και ολυμπιακός .. αυτο ναι, και παντα και γκαζι ξυραφι, αλλα τα 28+ που θα βγει ειναι πολλα στην φαση μου για 5τιας(υπολογιζε ενα mean 40% εκτελωνισμος), για μενα η επιλογη s2000 ειναι το ενα sku πανω απο mx5, ιδια φιλοσοφια αγορας αλλα +xtra κοστος κτησης συντηρης, για το xtra γκαζι, αν το χρειαζεσαι σε ροαντστερ αυτη ειναι η επιλογη. για το γαυρο που το ξερεις ρα? μυριζουν τα ποστ καφριλικι κ θαλασσα? (απο σεπτεμβρη τα audioengine εε) edit: cptcoulis σε μιατα αν εχεις την δυνατοτητα μπορει να κοιταξεις τις εκδοσεις niseko, σε επιπεδο μεταπωλησης επειδη ειναι πιο limited θα ειναι ακομα πιο σταθερα + οτι εχει καπια ωραια διαφορετικα xtras απτα απλα. πχ 2λιτρο που θα βγανει 27+ http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=57378533&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=15&makeModelVariant1.modelDescription=niseko&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&maxPrice=20001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=〈=en&tabNumber=2 edit2> για καινουργιο, ο μπουτσης φερνει απο παραλληλη εισαγωγη, εγγυηση ισχυει κανονικα international 3χρονια, απλως δεν ειναι εισαγωγη της ελσταρ, ο εξοπλισμος ονομαζεται διαφορετικα, ο χρονος αναμονης ειναι πολυ μικρτοτερος κ μπορεις να εξοικονομησεις λογω καλυτερου εξοπλισμου. give it a try http://www.carmodels.gr/cars.php?cat=4
unknown Αύγουστος 9, 2008 #86 Αύγουστος 9, 2008 MINI COOPER S.. το αμαξι εχει προσωπικοτητα (και τρελα γκαζια) ΤΕΛΟΣ
unknown Αύγουστος 10, 2008 #88 Αύγουστος 10, 2008 δεν υπαρχει γιατιhttp://www.youtube.com/watch?v=ngSY0kwSkMU&feature=related
AN7 OverClocker Αύγουστος 10, 2008 #89 Αύγουστος 10, 2008 ωραία...αρχίσαμε να κρίνουμε αυτοκίνητα απο βιντεάκια που κάνουν burn out και μπορούμε να διαπιστώσουμε ότι έχει προσωπικότητα.Το έχεις οδηγήσει?
GFFermari Αύγουστος 10, 2008 #91 Αύγουστος 10, 2008 Καλο χρυσο το Μινι αλλα κ αυτο επεσε θυμα της γαλλικης ατομικης βομβας κ εχει την κινηση στον ''μη σωστο'' αξονα.Συμφωνω ως προς την προσωπικοτητα το χαρακτηρα κ την οδηγικη συμπεριφορα που εχει αλλα ποτε δε θα φτασει την οδηγικη ευχαριστιση του ΜΧ-5.
AN7 OverClocker Αύγουστος 10, 2008 #92 Αύγουστος 10, 2008 Γιατί, λες να τον απογοητεύσει;Προς θεού.Σίγουρα το αυτοκίνητο τα σπάει(και το έχω οδηγήσει μάλιστα κανα 3ωρο...απλά κ@υλα το κάρο),αλλά με τέτοιες και τόσο απόλυτες εκφράσεις(.- , ΤΕΛΟC κτλπ) σε ένα τέτοιο thread πρέπει να έχει προσωπική εμπειρία για να το πεί.@GFFermariΗ οδηγική ευχαρίστηση είναι ένα τελείως υποκειμενικό πράγμα.άλλοι την βρίσκουν με το mini άλλοι με το MX5 και άλλοι με το saxo/rallye.Εγώ ακόμα και με το mazdaki είμαι πάντα με το χαμόγελο στα χείλη με τον τρόπο που στρίβει και για μένα το mazdaki σε αυτόν τον τομέα έχει απ τις ισχυρότερες προσωπικότητες στην κατηγορία του.Άλλος μπορεί να ξενερώνει με το mazdaki...και εγώ πριν το κάνω test drive το απαξίωνα τελείως...έβγαζα καντήλες λέμε...μέχρι που το έκανα test drive και εκεί απλά το ερωτεύτηκα χωρίς να με νοιάζει καν πώς είναι εξωτερικά.Για αυτό και από δω και πέρα, σε όποιον ψάχνεται για αυτοκίνητο το πρώτο πράγμα που τον συμβουλεύω είναι να κάνει test drive οτιδήποτε είναι στην κατηγορία που ψάχνει.Τσάμπα είναι βρε παιδιά.
Maximus Αύγουστος 10, 2008 #93 Αύγουστος 10, 2008 ...αλλα ποτε δε θα φτασει την οδηγικη ευχαριστιση του ΜΧ-5. Εδώ είναι το πρόβλημα, χρειαζόμαστε ένα definition της οδηγικής ευχαρίστησης. Υπάρχουν (πάρα) πολλοί που θεωρούν οδηγική ευχαρίστηση το γκάζι, το 0-100 συγκεκριμένα (και τα ρεπρίζ δεν τους χαλάνε). Τί-πο-τα άλλο, μόνο ξερό, ανελέητο και λυσσασμένο γκάζι, dragster-like σκηνικά. Ούτε στρίβουν, ούτε καν τους αρέσει. Δεν τους νοιάζουν τα στροφιλίκια, δεν έχουν καν επιθυμία να μάθουν κιόλας. Σημείωση: πάρα πολλοί που πάνε και αγοράζουν γρήγορες μηχανές είναι έτσι. Μετά υπάρχουν κάποιοι που αγαπάνε τα παντιλίκια. Τους αρέσει η αίσθηση της πλαγιολίσθησης όσο τίποτα άλλο, δεν τους νοιάζει να πάνε γρήγορα, αλλά να διασκεδάσουν. Γουστάρουν τρελά να έχουν ένα (στη μαζική τους πλειοψηφία πισωκίνητο) αμαξάκι και να κάνουν τις τρελίτσες τους, τους τρελαίνει η όλη "φάση". Ξενερώνουν ά-πει-ρα με τα "καρτ-οειδή" αμάξια, που δεν πετάνε κώλο, αλλά μπαίνουν στις στροφές σα σφίγγες. Εδώ μπαίνει η 3η κατηγορία ανθρώπων - θέλουν το καρτ τους. Θέλουν να ΣΤΡΙΒΕΙ, όχι αστεία, να χώνεται στις στροφές σα δαίμονας, να έχει απόλυτη αίσθηση - ξυράφι. Γουστάρουν να πονάνε τα φρένα και οι αναρτήσεις σε μια ανάβαση-κατάβαση και το κιβώτιο να έχει τρελαθεί από τις πολλές αλλαγές στους κόφτες. Τα παντιλίκια? Ούτε να τα βλέπουν δε θέλουν - χαζά, ανούσια και επικίνδυνα για αυτούς. Σαφέστατα υπάρχουν και συνδυασμοί - υπάρχουν πιο "νορμάλ" περιπτώσεις που τα συνδυάζουν όλα γιατί τους αρέσει και η επιτάχυνση και το παντιλίκι και τα γρήγορα στροφιλίκια. Πάντα όμως σε κάθε άνθρωπο, κάτι από τα παραπάνω υπερέχει. Αυτό που υπερέχει ψάχνουμε όταν κοιτάμε για ένα τέτοιο αμάξι. Εμένα π.χ. μ' αρέσει το αμάξι να στρίβει σαν αγωνιστικό. Η επιτάχυνση μ' αρέσει αλλά ντάξει, έχω ζήσει αρκετά δυνατές ώστε να ξέρω ότι δε με συγκινεί τόσο πολύ όσο τα G στις στροφές. Όπως επίσης μ'αρέσει και το drift (και όχι απλά μια πλαγιολίσθηση για να λέμε ότι πήγαμε με ανάποδο), το θεωρώ απίστευτα διασκεδαστικό - δε θα πάρω αμάξι όμως για να drift-άρω στην Αθήνα --- Με λίγα λόγια, γιατί το κούρασα: 1) Το είπα και το ξαναλέω, test drive it. Ποτέ δεν ξέρεις. Το αμάξι των ονείρων σου μπορεί να βγει πατάτα και αυτό που σιχαινόσουν να βγει έρωτας. 2) Πρέπει ο cptkoulis να μας ορίσει τι θεωρεί αυτός οδηγική ευχαρίστηση. Δε θα το κάνει για να τον αρχίσει ο καθένας: "Α εμένα μ' αρέσει εκείνο", "Α εμένα μ' αρέσει το άλλο". Θα το κάνει για να ξέρουμε τι να του προτείνουμε. Δε θα προτείνουμε το Mini σε άνθρωπο που γουστάρει να πετάει κώλο το αμάξι με την πρώτη ευκαιρία
Rock_H Αύγουστος 10, 2008 #94 Αύγουστος 10, 2008 Ωραία όλα αυτά που λες αλλά με τα ελληνικά μυαλά φαντάζεται κανείς σκηνικό...''και όποιον πάρει ο Χαρος''...Μην μου πεις οτι καθένας που έχει μια οδηγική φαντασίωση θα έχει και τις γνώσεις να τα πραγματοποιεί...Αυτό εννοώ.Κατα τα άλλα έχεις δίκιο, υποκειμενική είναι η αίσθηση της οδηγικής απόλαυσης.
Dakonblackblade Αύγουστος 10, 2008 #95 Αύγουστος 10, 2008 Golf Gti Edition30 άσπρο με τις μαύρες ζάντες.Απλά πανέμορφο ( το έχω δει και εντάξει τα σπάει χωρίς να είναι υπερβολικό).Στα λεφτά του όμως το Focus ST πιστεύω δεν έχει αντίπαλο.Τώρα προσωπική επιλογή είναι το Audi S5.Αλλά πάμε ψηλά
2cpu Αύγουστος 10, 2008 #96 Αύγουστος 10, 2008 Η επιτάχυνση μ' αρέσει αλλά ντάξει, έχω ζήσει αρκετά δυνατές ώστε να ξέρω ότι δε με συγκινεί τόσο πολύ όσο τα G στις στροφές. απο περιεργεια με τι εζησες τετοιες επιταχυνσεις?
Maximus Αύγουστος 10, 2008 #99 Αύγουστος 10, 2008 Σε εκπαιδευτικό μπήκα βασικά, που έγινε μετατροπή για άλλους σκοπούς (μετεωρολογία) (κρίμα που δεν το κράτησαν though - μείναμε με τους έλικες ) Αλλά και σε αυτοκίνητα, έχω μπει σε Nitr-αρισμένα και μια Gemballa bi-Turbo 996 + κάτι δικάβαλα σε street μηχανές που ακόμα απορώ πως πήγαμε (είμαι κανα 120άρι κιλά ζώο). Γαμάτη και φοβερή αίσθηση, αλλά αν δε στρίψεις και λίγο...μόνο ευθεία..? Δεν ξέρω, δε μου κάνει "κλικ". Το να μου δώσεις ένα Χ χρόνο σε μια πίστα και να μου πεις να τον σπάσω? Ντάξει, με σκότωσες, θα προσπαθώ μέχρι να το καταφέρω κι ας χαλάσω 3 σετ λάστιχα :P
unknown Αύγουστος 10, 2008 #100 Αύγουστος 10, 2008 Υπάρχουν (πάρα) πολλοί που θεωρούν οδηγική ευχαρίστηση το γκάζι, το 0-100 συγκεκριμένα (και τα ρεπρίζ δεν τους χαλάνε). Τί-πο-τα άλλο, μόνο ξερό, ανελέητο και λυσσασμένο γκάζι, dragster-like σκηνικά. Ούτε στρίβουν, ούτε καν τους αρέσει. Δεν τους νοιάζουν τα στροφιλίκια, δεν έχουν καν επιθυμία να μάθουν κιόλας. και οδηγουν συνηθως μερτσεντε αυτοματη με μαλακα καθισματαλοιπον θα πω και την εμπειρια μου στο αμερικα οδηγωντας ενα chevrolet escalibazer (καααααπως ετσι) το τζιποτσεροκοSUV..το αμαξι αυτο θα ερπεπε να το λενε ΒΑΡΚΑ... 4000 και γω δεν ξερω ποσα κυβικα και ηταν χωμα τελειως... απο στροφες αστα να πανε.. μπρικι ΤΡΕΛΟΟΟΟ ειχες την αισθηση οτι η ζαντα κολυμπαγε μεσα στο λαστιχο.. ποιοτητα μεσα... τι πλαστικουρα ηταν ΑΥΤΗ????ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ SUV ΟΠΩΣ BMW - AUDI ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΚΤΡΩΜΑ.. ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.