Jump to content



Δεν υπαρχουν αυτοκινητα τελικα?(αλλο ενα car thread)


cptkoulis

Recommended Posts

Σε ασημι και σε ασπρο ειναι κουκλι imho....

σαν διασταυρωση golf & brera μοιαζει

03_Scirocco_450.149606.jpg

9080303.020.2L.jpg

και απο μουτρο δεν τα παει κι ασχημα....

με αρκετη δοση κακιας και στυλ S.W. Storm Troopers

SCIROCCO5_L_700.jpg

Kαι τα οπισθια ομορφα φαρδια και αρκετα μυωδη...

ξεχωριζει απο τον συρφετο των κwλων-καρμπον των τελευταιων χρονων

vw-scirocco-2-big.jpg

και το σαλονι του στυλατο αλλα και με σπορ πινελιες...

(το συγκεκριμενο χρωματακι δερματος ειδικα, του παει πολυ)

vw_scirocco_interior.jpg

και με εξτρα τυπου bucket καθισματακια πισω....

που ξερεις,

κι αν σου κατσει κουαρτετο με Σουδεζες καλλονες,

τι θα πεις?

οχι, λυπαμαι δεν χωρατε...

VWSCIR_6.jpg

και με χωρο αποσκευων για ψωνια, subwοofer ή ολιγοημερες αποδρασεις, κτλ...

(Οι Σουηδεζες optional)

09.vw.scirocco.crg.500.jpg

και προσφατως και με αγωνιστικο pedigree....

Scirocco_GT24_6.jpg

τωρα οσο αφορα τις επιδοσεις....

δες μεχρι που σε βασταει η τσεπη σου

(και δεν εννοω μονο βαση της τιμης αγορας

αλλα και τα τελη, ασφαλιστρα, καταναλωση, service κτλ...)

παντως

ειτε με το κλασσικο 1400αρη στα 160hp

ειτε με τον ολοκαινουριο 2λιτρο EA888 με τα 200hp

ειτε με 6αρι

ειτε με 7αρι DSG

νομιζω οτι μονο αργο δεν θα'ναι

και μιας που σαι και γερμανοφιλος

και ο Οκτωβριος ειναι και κοντα

βαστα να το δεις κι απο κοντα και μετα αποφασιζεις

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Μπροστα ομως ρε Γιωργο ειναι ενα αισχος imho. Το προτοτυπο ηταν πολυ πιο επιθετικο, απροσωπο ειναι η λεξη, κατι ελεγαν παλια οτι η φατσα θα ηταν δοκιμαστικη κτλ κλτλ...τελικα καταληξανε εδω?

νταξει δεν ειναι κακο, μεχρι προτεινως αυτο περιμενα, αλλα ποσο θα παει? το 1.4 δεν το υπολογιζω κατω απο 26-7.

αλλα ποσο θα παει? το 1.4 δεν το υπολογιζω κατω απο 26-7.

Τιμές Γερμανίας:

1.4TSI 122HP > 21.750€

1.8TSI 160HP > 23.300€

2.0TFSI 200HP (ή είναι TSI? Δεν είναι ο TFSI που έχει μπει σε όλα (σχεδόν :p) τα μοντέλα του VW Group?) > 25.500€

ε με κανα κλιμα, ζαντα, τα ιδια λεμε :p

αν το 1.4 το μεσαιο πχ σε εξοπλισμο εχει 24 θα ειναι καλα! αλλα κ παλι προτιμω το mx5

Μπα, αυτά πιστεύω θα είναι στάνταρ (δεν πιστεύω να βγαίνει με τάσια :crazy:)

Στην Ελλάδα θα είναι λίγο πιο ακριβό, όχι γιατί είναι Ελλάδα (μας κοροϊδεύουν, κλέβουν κτλ. κτλ.), αλλά επειδή οι βασικές εκδόσεις είναι πιο καλά εξοπλισμένες.

Πχ το βασικό Tiguan στην Ελλάδα έχει το Off Road pack, ενώ στης Γερμανίας είναι προαιρετικό

Ψηφίζω Scirocco δαγκωτό. Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα το εσωτερικό να διαφέρει σε σχέση με του Golf περισσότερο, αλλά το εξωτερικό δεν είναι καθόλου άσχημο. To μόνο κακό είναι ότι δεν θα βγει σε τετρακίνητό. Τουλάχιστον αυτό διάβασα στους 4Τ Αυγούστου. Εξόπλισμό θα έχει το λιγότερο πιο πλούσιο από την Sportline του Golf.

To rx8 επρεπε να εβγαινε με κανα μοτερ απο type-r πιστευω 1 στα 2 αυτοκινητα που θα βλεπαμε θα ηταν μαζντα :hehe: ,

ετσι οπως ειναι ομως..... δεν εχει απλα μεγάλη κατανάλωση αλλα εξωπραγματική ( πχ με τα 192 άλογα ''παλευεις'' για να δεις 15λ/100... ) Καλό χρυσό , αλλα ...

βασικα πιστευω οτι η επιλογη θα φανει απο το τι σασι θελει, απο εκει και περα τα πραγματα ανοιγουν.

αλλα ποσο θα παει? το 1.4 δεν το υπολογιζω κατω απο 26-7.

Σε περιοδικά έχω διαβάσει οτι στην Ελλάδα υπολογίζονται οι τιμές να είναι αντίστοιχες του Audi A3.

προσωπικα πιστευω οτι θα ειναι με μια μεγαλυτερη ζαντα καπου στα 3κ πανω απο αντιστοιχο golf, οποτε ναι καπου σαν Α3..

Πάντως αν δέν ήταν και για τον πατέρα μου , ίσως να το προτιμούσα απο το TypeS που σκεφτόμαστε.

στα λόγια όλα ωραία είναι.

Το κάθε αυτοκίνητο δίνει χαμόγελο σε κάθε ξεχωριστό άνθρωπο.

Εμείς μπορεί να λέμε fun to drive το MX5 και σε αυτόν το χαμόγελο να εμφανίζεται με το saxo VTs.

Και όπως είπε ένας σοφός πιο πάνω.Πολλά test drive....τσάμπα είναι

Αν είσαι σκληροπυρηνικός να πω ναι πισωκίνητο… αλλά το τετρακίνητο με haltech τι το θες?

Το ίδιο αδιάφορο με ένα τυπικό προσθιοκίνητο είναι…

Το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με το είδος της μετάδοσης. Απλά τα προσθιοκίνητα και τα τετρακίνητα είναι συνήθως περισσότερο εμπροστοβαρα με αποτέλεσμα να εμφανίζουν ευκολότερα υποστροφικές τάσεις.

Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα του χαρακτήρα που θέλει να δώσει ο κάθε κατασκευαστής… οδική ευχαρίστηση δε σου δίνουν μόνo οι μπαντες… ούτε οι δημόσιοι δρόμοι προσφέρονται για drift..

Εγώ από τα παραπάνω για.

1.Fun To Drive (πολύ)

2.Γρηγορο (έτσι κι έτσι)

3.Νεανικο (αρκετά)

Θα έλεγα το MX5 ακόμα και αν είχες περισσότερες επιλογές

Και για

1.Fun To Drive (αρκετα)

2.Γρηγορο (αρκετά)

3.Νεανικο (αρκετά)

4.Πρακτικο (οριακά)

Θα έλεγα Cooper S (αν δε σε ενδιαφέρουν οι μπάντες, ίσως είναι ακόμα πιο fun to drive από το MX5 NC)

Αν είσαι σκληροπυρηνικός να πω ναι πισωκίνητο… αλλά το τετρακίνητο με haltech τι το θες?

Το ίδιο αδιάφορο με ένα τυπικό προσθιοκίνητο είναι…

+500:worship:

Μετα απο τις προτασεις σας και αρκετη σκεψη,απορριπτεται το 207RC(νομιζω δεν το προτεινε κανεις??) και το Clubman S(λογω της ιδιαιτεροτητας του θα χασει πολυ οταν ερθει η ωρα να φυγει)

Εφυγε και το Golf και στη θεση του μπηκε το Scirocco(VW :confused: θα μας τα φανε οι ψυχολογοι τελικα) ενω παραμενουν τα ΜΧ5(αν οχι τωρα roadster,ποτε??) και το Cooper S(που δεν το πηρα το 2002 που επρεπε :wall: ) ενω θα γινει δοκιμη και στο Type-R(εχει οντως αναρτηση-τραπεζι??)

Για την ωρα αποκλειονται επισης τα ΜιΤο,Α1......και το Passat φυσικα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.