Jump to content



Δεν υπαρχουν αυτοκινητα τελικα?(αλλο ενα car thread)


cptkoulis

Recommended Posts

ρε σεις καΛΟ το κουπερακι...αλλααα...και 172 αλογα στους μπροστα τροχους...μεσα στο εξαμηνο το βαρεθηκες....ενω με τορσεν ολο και κατι ανακαλυπτεις....αποκλειουμε βεβαια τα πεζοδρομια..:hehe:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply
και οδηγουν συνηθως μερτσεντε αυτοματη με μαλακα καθισματα

Μπα...

Οι μισοί που παίρνουν 600-750-1000άρια στις Street μηχανές και οι μισοί που έχουν γρήγορα αμάξια (μαμίσια ή φτιαγμένα), μόνο το γκάζι στην ευθεία ξέρουν.

Και πάλι βέβαια, όλα όσα είπα παραπάνω πρέπει να τα παίρνουμε και λίγο σοβαρά και όχι ελαφροκέφαλα - αυτά τα πράγματα πρέπει να γίνονται σε πίστες. Το ότι εμείς συζητάμε "γενικά" δεν κρύβει αυτό το γεγονός.

Χ3στηκα προσωπικά για αυτόν που θα πάθει κάτι κάνοντας μλκιες - αυτόν που θα πάρει μαζί του σκέφτομαι.

Γι αυτό το "fun-to-drive" θέλει και λίγο μυαλό και όχι μόνο "τρέλα". Προσωπικά αν ποτέ πάρω πολύ γρήγορο αμάξι, θα πάω καρφί στη σχολή του Ιαβέρη όπου πρώτα σε μαθαίνει ασφαλή και μετά γρήγορη οδήγηση ;)

ρε σεις καΛΟ το κουπερακι...αλλααα...και 172 αλογα στους μπροστα τροχους...μεσα στο εξαμηνο το βαρεθηκες....ενω με τορσεν ολο και κατι ανακαλυπτεις....αποκλειουμε βεβαια τα πεζοδρομια..:hehe:

Υπάρχουν πολλά "διασκεδαστικά" προσθιοκίνητα, απλά είναι όπως το είπε ο Άκης - το τι ο καθένας θεωρεί διασκέδαση είναι εντελώς υποκειμενικό.

λοιπον θα πω και την εμπειρια μου στο αμερικα οδηγωντας ενα chevrolet escalibazer (καααααπως ετσι) το τζιποτσεροκοSUV..

το αμαξι αυτο θα ερπεπε να το λενε ΒΑΡΚΑ... 4000 και γω δεν ξερω ποσα κυβικα και ηταν χωμα τελειως... απο στροφες αστα να πανε.. μπρικι ΤΡΕΛΟΟΟΟ ειχες την αισθηση οτι η ζαντα κολυμπαγε μεσα στο λαστιχο.. ποιοτητα μεσα... τι πλαστικουρα ηταν ΑΥΤΗ????

ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ SUV ΟΠΩΣ BMW - AUDI ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΠΛΑ

ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΚΤΡΩΜΑ.. ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ

Το Escalade δεν είναι για να στρίβεις, ούτε για αγώνες. Είναι για τους ανθρώπους που θα το αγοράσουν - δεν τους νοιάζει τίποτα άλλο εκτός από το να έχουν το μεγαλύτερο. Είναι σαν άρμα το ρημάδι, φοβάσαι μόνο που το βλέπεις.

Πρόσφατα btw είδα το Χ6 - ντάξει είναι έρωτας, αλλά...

Αυτά τα αμάξια δεν έχουν φυσικό περιβάλλον τα βουνά - είναι αστικά 4x4, πράγμα που με ξενερώνει κάπως. Και δεν είμαι ο κλασικός off-road τύπος έτσι?

Πάντως μη γενικοποιείς τα αμερικάνικα - η νέα Corvette και το Mustang (σούστα πίσω, σούστα) πάνε πολύ καλά στις πίστες. Μ' αρέσει και ο muscle ήχος τους :D

Link to comment
Share on other sites

Προς θεού.

Σίγουρα το αυτοκίνητο τα σπάει(και το έχω οδηγήσει μάλιστα κανα 3ωρο...απλά κ@υλα το κάρο),αλλά με τέτοιες και τόσο απόλυτες εκφράσεις(.- , ΤΕΛΟC κτλπ) σε ένα τέτοιο thread πρέπει να έχει προσωπική εμπειρία για να το πεί.

Δεν αναφερόμουν στο αυτοκίνητο, αλλά στον πραγματικό έρωτα. : )

Και με σκασμένα λάστιχα να το καβάλαγε δεν θα απογοητευόταν.

Από την άλλη, αν αρχίσεις και τα ψειρίζεις, καταλήγεις με κάνα πολυμορφικό.

Link to comment
Share on other sites

Μπα...

Οι μισοί που παίρνουν 600-750-1000άρια στις Street μηχανές και οι μισοί που έχουν γρήγορα αμάξια (μαμίσια ή φτιαγμένα), μόνο το γκάζι στην ευθεία ξέρουν.

μισοι ισως το 99% για τα αυτοκινητα

στις μηχανες ειναι αναλογικα πιο καλοι οι οδηγοι

αλλα γιατι να τρεξει στις στροφες?

για να σκοτωθει?για να αποδειξει στους αλλους οτι το αμαξι δε το ανοιγει στην ευθεια?

εδω στην ευθεια μπορεις να σκοτωθεις μονος σου σε αδειο δρομο

ενα καπακι να πατησεις με τη μηχανη στο δρομο με 150χλμ εχεις μπει σε τροχια στον αρη.

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα απο ~ 1 εβδομάδα συμβίωσης με ενα Cooper S Works, μπορώ να πω πως είναι το πιο fun-to-drive προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Είναι οτι πλησιέστερο σε συμπεριφορά κάρτ, και μπορεί να μην βάζει φωτιά στον δρόμο, αλλα σαν σύνολο είναι απίστευτο. Θα προτιμούσα λιγο πιο "πολεμικό" το εσωτερικό του, καθώς το υπάρχον το θεωρώ παιδικό και αμιγώς γυναικείο.

Τώρα, για το MX5, δεν υπάρχουν πολλα πράγματα που μπορείς να του προσάψεις. Αψογα ζυγισμένο πλαίσιο, υπερβολικά παιχνιδιάρικο, ειδικα το Σπορτυ με το 6αρι και την μπλοκαδούρα (γενικώς οτιδηποτε πισωκινητο με μπλοκε ειναι καμια σχεση με το αντιστοιχο του σε open diff). Στρίβει απίστευτα, με γραμμές, με το πλαϊ, με τα μουτρα. Ανάλογα με το στυλ οδήγησης σου. Επίσης η αξιοπιστία του ειναι στα πολύ +. Για εμενα, αν δεν ηθελα να ξαναμπλέξω με τουρμπινες κλπ, θα έπαιρνα ενα MX5. Αλλα με χαλάει το οτι ειναι "παρεξηγημένο" (ακα ο καραφλας με το καπελακι με 8 βαθμους θερμοκρασία καμπριο). Τεσπα. Περι ορέξεως :)

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα απο ~ 1 εβδομάδα συμβίωσης με ενα Cooper S Works, μπορώ να πω πως είναι το πιο fun-to-drive προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει.

Έλα να σου δώσω τον φουτσαβλο(mazda2) να τον οδηγήσεις για να αλλάξεις άποψη :hehe:

Εγώ αυτό που παρατήρησα σε ένα mini cooper S, μαμά που είχα οδηγήσει,είναι ότι η ουρά του είναι ψιλοαπότομη και δεν μου έδινε άμεση πληροφόρηση για το πουβρισκόταν.

Δεν ξέρω μην είχε αγοράσει τπτ και ήθελε ευθυγράμμιση βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω, δε μου κάνει "κλικ". Το να μου δώσεις ένα Χ χρόνο σε μια πίστα και να μου πεις να τον σπάσω?

Ντάξει, με σκότωσες, θα προσπαθώ μέχρι να το καταφέρω κι ας χαλάσω 3 σετ λάστιχα :p :P

:worship:

Ενταξυ, δικος μας εισαι... :T:

Περι μαθηματων οδηγησης, επειδη το εψαχνα αρκετα σε καποια φαση,

τα πραγματα στην Ελλαδα ειναι λιγο :TD:

Αν ειναι να κανεις κατι πηγαινε μεχρι Ιταλια-Αγγλια οπου αξιζει περισσοτερο ΙΜΗΟ

Για το ΜΧ5, ξερω 1 μονο που ειχε προβλημα στον κινητηρα και αλλαχθηκε εντος εγγυησης.

Και φυσικα το MX5 μονο soft top! Τελοc :p

Link to comment
Share on other sites

rc η soft top? οχι κατι αξιο διαφορας, αλλα σκεφτομαι τους αλητες που σκιζουν κουκουλες..Εσυ τι λες?

το rc μου κάνει πολύ απρόσωπο αλλά μήπως έχει και κανένα διαφορετικό στήσιμο σε σχέση με το κλασικο?

Έχω να δω σκισμένη κουκούλα πολλά χρόνια :p(εξαρτάται το που μένεις)

Link to comment
Share on other sites

ναι πιο παχια αντιστεπτικη, αλλα ελατηρια πισω και κατι μικροδιαφοροποιησεις..τα ιδια ομως σε τελικο αποτελεσμα. μαρουσι μενω, εχω δικο μου γκαραζ (μονοκατοικια), αλλα το θεμα ειναι οταν το αφηνω αλλου, γενικα δεν ειμαι σε φαση να σκεφτομαι που να το βαλω...κ να αγχωνομαι αν ειναι καλα η οχι, θελω μπαμ-μπαμ, να μην με νοιαζει..υπο αυτο το πρισμα + την πιθανη καλυτερη μεταπωληση του, ως πιο premium, αν και εφοσον βρω καποια ευκαιρια που το σκοτωνει, το σκεφτομαι και το μοιραζω :).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.