gbak Αύγουστος 10, 2008 #101 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2008 ρε σεις καΛΟ το κουπερακι...αλλααα...και 172 αλογα στους μπροστα τροχους...μεσα στο εξαμηνο το βαρεθηκες....ενω με τορσεν ολο και κατι ανακαλυπτεις....αποκλειουμε βεβαια τα πεζοδρομια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Αύγουστος 10, 2008 #102 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2008 και οδηγουν συνηθως μερτσεντε αυτοματη με μαλακα καθισματα Μπα... Οι μισοί που παίρνουν 600-750-1000άρια στις Street μηχανές και οι μισοί που έχουν γρήγορα αμάξια (μαμίσια ή φτιαγμένα), μόνο το γκάζι στην ευθεία ξέρουν. Και πάλι βέβαια, όλα όσα είπα παραπάνω πρέπει να τα παίρνουμε και λίγο σοβαρά και όχι ελαφροκέφαλα - αυτά τα πράγματα πρέπει να γίνονται σε πίστες. Το ότι εμείς συζητάμε "γενικά" δεν κρύβει αυτό το γεγονός. Χ3στηκα προσωπικά για αυτόν που θα πάθει κάτι κάνοντας μλκιες - αυτόν που θα πάρει μαζί του σκέφτομαι. Γι αυτό το "fun-to-drive" θέλει και λίγο μυαλό και όχι μόνο "τρέλα". Προσωπικά αν ποτέ πάρω πολύ γρήγορο αμάξι, θα πάω καρφί στη σχολή του Ιαβέρη όπου πρώτα σε μαθαίνει ασφαλή και μετά γρήγορη οδήγηση ρε σεις καΛΟ το κουπερακι...αλλααα...και 172 αλογα στους μπροστα τροχους...μεσα στο εξαμηνο το βαρεθηκες....ενω με τορσεν ολο και κατι ανακαλυπτεις....αποκλειουμε βεβαια τα πεζοδρομια.. Υπάρχουν πολλά "διασκεδαστικά" προσθιοκίνητα, απλά είναι όπως το είπε ο Άκης - το τι ο καθένας θεωρεί διασκέδαση είναι εντελώς υποκειμενικό. λοιπον θα πω και την εμπειρια μου στο αμερικα οδηγωντας ενα chevrolet escalibazer (καααααπως ετσι) το τζιποτσεροκοSUV..το αμαξι αυτο θα ερπεπε να το λενε ΒΑΡΚΑ... 4000 και γω δεν ξερω ποσα κυβικα και ηταν χωμα τελειως... απο στροφες αστα να πανε.. μπρικι ΤΡΕΛΟΟΟΟ ειχες την αισθηση οτι η ζαντα κολυμπαγε μεσα στο λαστιχο.. ποιοτητα μεσα... τι πλαστικουρα ηταν ΑΥΤΗ???? ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ SUV ΟΠΩΣ BMW - AUDI ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΣΕ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΚΤΡΩΜΑ.. ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ Το Escalade δεν είναι για να στρίβεις, ούτε για αγώνες. Είναι για τους ανθρώπους που θα το αγοράσουν - δεν τους νοιάζει τίποτα άλλο εκτός από το να έχουν το μεγαλύτερο. Είναι σαν άρμα το ρημάδι, φοβάσαι μόνο που το βλέπεις. Πρόσφατα btw είδα το Χ6 - ντάξει είναι έρωτας, αλλά... Αυτά τα αμάξια δεν έχουν φυσικό περιβάλλον τα βουνά - είναι αστικά 4x4, πράγμα που με ξενερώνει κάπως. Και δεν είμαι ο κλασικός off-road τύπος έτσι? Πάντως μη γενικοποιείς τα αμερικάνικα - η νέα Corvette και το Mustang (σούστα πίσω, σούστα) πάνε πολύ καλά στις πίστες. Μ' αρέσει και ο muscle ήχος τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 10, 2008 #103 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2008 καλα πιστεψε με.. και ας μην εχω παει στον ιαβερη για μαθηματα..θα το δεις στην πορεια αν αλλαξεις 3 με 4 αυτοκινητα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Αύγουστος 10, 2008 #104 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2008 Προς θεού.Σίγουρα το αυτοκίνητο τα σπάει(και το έχω οδηγήσει μάλιστα κανα 3ωρο...απλά κ@υλα το κάρο),αλλά με τέτοιες και τόσο απόλυτες εκφράσεις(.- , ΤΕΛΟC κτλπ) σε ένα τέτοιο thread πρέπει να έχει προσωπική εμπειρία για να το πεί.Δεν αναφερόμουν στο αυτοκίνητο, αλλά στον πραγματικό έρωτα. : )Και με σκασμένα λάστιχα να το καβάλαγε δεν θα απογοητευόταν.Από την άλλη, αν αρχίσεις και τα ψειρίζεις, καταλήγεις με κάνα πολυμορφικό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 10, 2008 #105 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2008 ψημενος τα μαλα με mx5, το ψαχνω. Εχει αναφερθει και στο εδω miata club για μεμονομενες, εως τωρα, περιπτωσεις οπου παρτιδα(?) 2λιτρα βαρανε μπιελα. fyi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Αύγουστος 10, 2008 #106 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2008 Μπα...Οι μισοί που παίρνουν 600-750-1000άρια στις Street μηχανές και οι μισοί που έχουν γρήγορα αμάξια (μαμίσια ή φτιαγμένα), μόνο το γκάζι στην ευθεία ξέρουν. μισοι ισως το 99% για τα αυτοκινηταστις μηχανες ειναι αναλογικα πιο καλοι οι οδηγοιαλλα γιατι να τρεξει στις στροφες?για να σκοτωθει?για να αποδειξει στους αλλους οτι το αμαξι δε το ανοιγει στην ευθεια?εδω στην ευθεια μπορεις να σκοτωθεις μονος σου σε αδειο δρομοενα καπακι να πατησεις με τη μηχανη στο δρομο με 150χλμ εχεις μπει σε τροχια στον αρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Αύγουστος 10, 2008 #107 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2008 Ύστερα απο ~ 1 εβδομάδα συμβίωσης με ενα Cooper S Works, μπορώ να πω πως είναι το πιο fun-to-drive προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Είναι οτι πλησιέστερο σε συμπεριφορά κάρτ, και μπορεί να μην βάζει φωτιά στον δρόμο, αλλα σαν σύνολο είναι απίστευτο. Θα προτιμούσα λιγο πιο "πολεμικό" το εσωτερικό του, καθώς το υπάρχον το θεωρώ παιδικό και αμιγώς γυναικείο. Τώρα, για το MX5, δεν υπάρχουν πολλα πράγματα που μπορείς να του προσάψεις. Αψογα ζυγισμένο πλαίσιο, υπερβολικά παιχνιδιάρικο, ειδικα το Σπορτυ με το 6αρι και την μπλοκαδούρα (γενικώς οτιδηποτε πισωκινητο με μπλοκε ειναι καμια σχεση με το αντιστοιχο του σε open diff). Στρίβει απίστευτα, με γραμμές, με το πλαϊ, με τα μουτρα. Ανάλογα με το στυλ οδήγησης σου. Επίσης η αξιοπιστία του ειναι στα πολύ +. Για εμενα, αν δεν ηθελα να ξαναμπλέξω με τουρμπινες κλπ, θα έπαιρνα ενα MX5. Αλλα με χαλάει το οτι ειναι "παρεξηγημένο" (ακα ο καραφλας με το καπελακι με 8 βαθμους θερμοκρασία καμπριο). Τεσπα. Περι ορέξεως Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 10, 2008 #108 Κοινοποίηση Αύγουστος 10, 2008 Ύστερα απο ~ 1 εβδομάδα συμβίωσης με ενα Cooper S Works, μπορώ να πω πως είναι το πιο fun-to-drive προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Έλα να σου δώσω τον φουτσαβλο(mazda2) να τον οδηγήσεις για να αλλάξεις άποψη Εγώ αυτό που παρατήρησα σε ένα mini cooper S, μαμά που είχα οδηγήσει,είναι ότι η ουρά του είναι ψιλοαπότομη και δεν μου έδινε άμεση πληροφόρηση για το πουβρισκόταν. Δεν ξέρω μην είχε αγοράσει τπτ και ήθελε ευθυγράμμιση βέβαια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 11, 2008 #109 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 το ερωτημα ειναι ενα, soft top η rc? k γιατι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Αύγουστος 11, 2008 #110 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 Eμένα πάλι σε ενα (s)akι με program και τροχαλία με ξενέρωσε το κιβώτιο . Αλλα πήγαινε κομμάτια δεν το συζητάμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 11, 2008 #111 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 εμενα στο πρωτο S που μολις ειχε βγει, 163 κομπρεσορ πρωτα revison, ο κ0λ0ς ασταθης στα φρεναρισματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jay Αύγουστος 11, 2008 #112 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 Δεν ξέρω, δε μου κάνει "κλικ". Το να μου δώσεις ένα Χ χρόνο σε μια πίστα και να μου πεις να τον σπάσω? Ντάξει, με σκότωσες, θα προσπαθώ μέχρι να το καταφέρω κι ας χαλάσω 3 σετ λάστιχα :P :worship: Ενταξυ, δικος μας εισαι... Περι μαθηματων οδηγησης, επειδη το εψαχνα αρκετα σε καποια φαση, τα πραγματα στην Ελλαδα ειναι λιγο Αν ειναι να κανεις κατι πηγαινε μεχρι Ιταλια-Αγγλια οπου αξιζει περισσοτερο ΙΜΗΟ Για το ΜΧ5, ξερω 1 μονο που ειχε προβλημα στον κινητηρα και αλλαχθηκε εντος εγγυησης. Και φυσικα το MX5 μονο soft top! Τελοc Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 11, 2008 #113 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 εμενα στο πρωτο S που μολις ειχε βγει, 163 κομπρεσορ πρωτα revison, ο κ0λ0ς ασταθης στα φρεναρισματα...μάστορα, όλα τα μικρά στο πλάκωμα έτσι είναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 11, 2008 #114 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 μάστορα, όλα τα μικρά στο πλάκωμα έτσι είναιΑκη αυτο ητανε υπερβολικο, για την ιστορια, ηθελε ρυθμισμα κατανεμητης φρενων.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 11, 2008 #115 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 ά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 11, 2008 #116 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 rc η soft top? οχι κατι αξιο διαφορας, αλλα σκεφτομαι τους αλητες που σκιζουν κουκουλες..Εσυ τι λες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Αύγουστος 11, 2008 #117 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 Soft θα έπαιρνα εγώ, δε μου αρέσει με τη σκληρή Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 11, 2008 #118 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 rc η soft top? οχι κατι αξιο διαφορας, αλλα σκεφτομαι τους αλητες που σκιζουν κουκουλες..Εσυ τι λες? το rc μου κάνει πολύ απρόσωπο αλλά μήπως έχει και κανένα διαφορετικό στήσιμο σε σχέση με το κλασικο? Έχω να δω σκισμένη κουκούλα πολλά χρόνια (εξαρτάται το που μένεις) Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 11, 2008 #119 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 ναι πιο παχια αντιστεπτικη, αλλα ελατηρια πισω και κατι μικροδιαφοροποιησεις..τα ιδια ομως σε τελικο αποτελεσμα. μαρουσι μενω, εχω δικο μου γκαραζ (μονοκατοικια), αλλα το θεμα ειναι οταν το αφηνω αλλου, γενικα δεν ειμαι σε φαση να σκεφτομαι που να το βαλω...κ να αγχωνομαι αν ειναι καλα η οχι, θελω μπαμ-μπαμ, να μην με νοιαζει..υπο αυτο το πρισμα + την πιθανη καλυτερη μεταπωληση του, ως πιο premium, αν και εφοσον βρω καποια ευκαιρια που το σκοτωνει, το σκεφτομαι και το μοιραζω . Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Αύγουστος 11, 2008 #120 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2008 τωρα θα μιλησουμε για κανα σοβαρο αμαξι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.