Κοπρίτης Αύγουστος 6, 2008 #61 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Σε ασημι και σε ασπρο ειναι κουκλι imho.... σαν διασταυρωση golf & brera μοιαζει και απο μουτρο δεν τα παει κι ασχημα.... με αρκετη δοση κακιας και στυλ S.W. Storm Troopers Kαι τα οπισθια ομορφα φαρδια και αρκετα μυωδη... ξεχωριζει απο τον συρφετο των κwλων-καρμπον των τελευταιων χρονων και το σαλονι του στυλατο αλλα και με σπορ πινελιες... (το συγκεκριμενο χρωματακι δερματος ειδικα, του παει πολυ) και με εξτρα τυπου bucket καθισματακια πισω.... που ξερεις, κι αν σου κατσει κουαρτετο με Σουδεζες καλλονες, τι θα πεις? οχι, λυπαμαι δεν χωρατε... και με χωρο αποσκευων για ψωνια, subwοofer ή ολιγοημερες αποδρασεις, κτλ... (Οι Σουηδεζες optional) και προσφατως και με αγωνιστικο pedigree.... τωρα οσο αφορα τις επιδοσεις.... δες μεχρι που σε βασταει η τσεπη σου (και δεν εννοω μονο βαση της τιμης αγορας αλλα και τα τελη, ασφαλιστρα, καταναλωση, service κτλ...) παντως ειτε με το κλασσικο 1400αρη στα 160hp ειτε με τον ολοκαινουριο 2λιτρο EA888 με τα 200hp ειτε με 6αρι ειτε με 7αρι DSG νομιζω οτι μονο αργο δεν θα'ναι και μιας που σαι και γερμανοφιλος και ο Οκτωβριος ειναι και κοντα βαστα να το δεις κι απο κοντα και μετα αποφασιζεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 6, 2008 #62 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Μπροστα ομως ρε Γιωργο ειναι ενα αισχος imho. Το προτοτυπο ηταν πολυ πιο επιθετικο, απροσωπο ειναι η λεξη, κατι ελεγαν παλια οτι η φατσα θα ηταν δοκιμαστικη κτλ κλτλ...τελικα καταληξανε εδω?νταξει δεν ειναι κακο, μεχρι προτεινως αυτο περιμενα, αλλα ποσο θα παει? το 1.4 δεν το υπολογιζω κατω απο 26-7. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rock_H Αύγουστος 6, 2008 #63 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Πανέμορφο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Αύγουστος 6, 2008 #64 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 αλλα ποσο θα παει? το 1.4 δεν το υπολογιζω κατω απο 26-7. Τιμές Γερμανίας: 1.4TSI 122HP > 21.750€ 1.8TSI 160HP > 23.300€ 2.0TFSI 200HP (ή είναι TSI? Δεν είναι ο TFSI που έχει μπει σε όλα (σχεδόν ) τα μοντέλα του VW Group?) > 25.500€ Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 6, 2008 #65 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 ε με κανα κλιμα, ζαντα, τα ιδια λεμε αν το 1.4 το μεσαιο πχ σε εξοπλισμο εχει 24 θα ειναι καλα! αλλα κ παλι προτιμω το mx5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Αύγουστος 6, 2008 #66 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Μπα, αυτά πιστεύω θα είναι στάνταρ (δεν πιστεύω να βγαίνει με τάσια ) Στην Ελλάδα θα είναι λίγο πιο ακριβό, όχι γιατί είναι Ελλάδα (μας κοροϊδεύουν, κλέβουν κτλ. κτλ.), αλλά επειδή οι βασικές εκδόσεις είναι πιο καλά εξοπλισμένες. Πχ το βασικό Tiguan στην Ελλάδα έχει το Off Road pack, ενώ στης Γερμανίας είναι προαιρετικό Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Αύγουστος 6, 2008 #67 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Τιμές Γερμανίας: 1.8TSI 160HP > 23.300€1.400αρι TSi ειναι κι αυτο...και νομιζω οτι ειναι η πιο λογικη λυση αν ερθει γυρω στα 26Κ Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Αύγουστος 6, 2008 #68 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Ω ναι, σωστός, 1.4 είναι (160ps, πίστευα ότι θα είναι ο 1.8 του Α5 πχ ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
vtheofilis Αύγουστος 6, 2008 #69 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Ψηφίζω Scirocco δαγκωτό. Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα το εσωτερικό να διαφέρει σε σχέση με του Golf περισσότερο, αλλά το εξωτερικό δεν είναι καθόλου άσχημο. To μόνο κακό είναι ότι δεν θα βγει σε τετρακίνητό. Τουλάχιστον αυτό διάβασα στους 4Τ Αυγούστου. Εξόπλισμό θα έχει το λιγότερο πιο πλούσιο από την Sportline του Golf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Αύγουστος 6, 2008 #70 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 To rx8 επρεπε να εβγαινε με κανα μοτερ απο type-r πιστευω 1 στα 2 αυτοκινητα που θα βλεπαμε θα ηταν μαζντα , ετσι οπως ειναι ομως..... δεν εχει απλα μεγάλη κατανάλωση αλλα εξωπραγματική ( πχ με τα 192 άλογα ''παλευεις'' για να δεις 15λ/100... ) Καλό χρυσό , αλλα ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 6, 2008 #71 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 βασικα πιστευω οτι η επιλογη θα φανει απο το τι σασι θελει, απο εκει και περα τα πραγματα ανοιγουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasatva Αύγουστος 6, 2008 #72 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 αλλα ποσο θα παει? το 1.4 δεν το υπολογιζω κατω απο 26-7.Σε περιοδικά έχω διαβάσει οτι στην Ελλάδα υπολογίζονται οι τιμές να είναι αντίστοιχες του Audi A3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Αύγουστος 6, 2008 #73 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 προσωπικα πιστευω οτι θα ειναι με μια μεγαλυτερη ζαντα καπου στα 3κ πανω απο αντιστοιχο golf, οποτε ναι καπου σαν Α3.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasatva Αύγουστος 6, 2008 #74 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Πάντως αν δέν ήταν και για τον πατέρα μου , ίσως να το προτιμούσα απο το TypeS που σκεφτόμαστε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Αύγουστος 6, 2008 #75 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 στα λόγια όλα ωραία είναι.Το κάθε αυτοκίνητο δίνει χαμόγελο σε κάθε ξεχωριστό άνθρωπο.Εμείς μπορεί να λέμε fun to drive το MX5 και σε αυτόν το χαμόγελο να εμφανίζεται με το saxo VTs.Και όπως είπε ένας σοφός πιο πάνω.Πολλά test drive....τσάμπα είναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr00kos Αύγουστος 6, 2008 #76 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 οποτε θες οπου θες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Αύγουστος 6, 2008 #77 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Αν είσαι σκληροπυρηνικός να πω ναι πισωκίνητο… αλλά το τετρακίνητο με haltech τι το θες?Το ίδιο αδιάφορο με ένα τυπικό προσθιοκίνητο είναι…Το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν έχει να κάνει αποκλειστικά με το είδος της μετάδοσης. Απλά τα προσθιοκίνητα και τα τετρακίνητα είναι συνήθως περισσότερο εμπροστοβαρα με αποτέλεσμα να εμφανίζουν ευκολότερα υποστροφικές τάσεις.Από εκεί και πέρα είναι καθαρά θέμα του χαρακτήρα που θέλει να δώσει ο κάθε κατασκευαστής… οδική ευχαρίστηση δε σου δίνουν μόνo οι μπαντες… ούτε οι δημόσιοι δρόμοι προσφέρονται για drift..Εγώ από τα παραπάνω για.1.Fun To Drive (πολύ) 2.Γρηγορο (έτσι κι έτσι)3.Νεανικο (αρκετά)Θα έλεγα το MX5 ακόμα και αν είχες περισσότερες επιλογέςΚαι για 1.Fun To Drive (αρκετα) 2.Γρηγορο (αρκετά)3.Νεανικο (αρκετά)4.Πρακτικο (οριακά)Θα έλεγα Cooper S (αν δε σε ενδιαφέρουν οι μπάντες, ίσως είναι ακόμα πιο fun to drive από το MX5 NC) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Αύγουστος 6, 2008 #78 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Αν είσαι σκληροπυρηνικός να πω ναι πισωκίνητο… αλλά το τετρακίνητο με haltech τι το θες?Το ίδιο αδιάφορο με ένα τυπικό προσθιοκίνητο είναι…+500:worship: Link to comment Share on other sites More sharing options...
cptkoulis Αύγουστος 6, 2008 Author #79 Κοινοποίηση Αύγουστος 6, 2008 Μετα απο τις προτασεις σας και αρκετη σκεψη,απορριπτεται το 207RC(νομιζω δεν το προτεινε κανεις??) και το Clubman S(λογω της ιδιαιτεροτητας του θα χασει πολυ οταν ερθει η ωρα να φυγει) Εφυγε και το Golf και στη θεση του μπηκε το Scirocco(VW θα μας τα φανε οι ψυχολογοι τελικα) ενω παραμενουν τα ΜΧ5(αν οχι τωρα roadster,ποτε??) και το Cooper S(που δεν το πηρα το 2002 που επρεπε ) ενω θα γινει δοκιμη και στο Type-R(εχει οντως αναρτηση-τραπεζι??) Για την ωρα αποκλειονται επισης τα ΜιΤο,Α1......και το Passat φυσικα Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini_fan Αύγουστος 7, 2008 #80 Κοινοποίηση Αύγουστος 7, 2008 Ποτέ δεν είναι αργά για ένα ΜΙΝΙ. (ξέρω δεν βοηθάει στη συζήτηση, αλλά ήθελα απλά να το πω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.