Jump to content



Δεν υπαρχουν αυτοκινητα τελικα?(αλλο ενα car thread)


cptkoulis

Recommended Posts

Προσωπικά αδυνατώ να πιστέψω ότι το Type-R είναι πιο αργό από το Cooper S.

Μιλάμε για το διάδοχο του αυτοκινήτου που μαζί με το παλιό Leon Cupra R διέλυσαν στην πίστα του Top Gear τα πάντα, Golf-Megane-Clio-Astra-Cooper-κτλ.

Τι διάολο, χάσαν το ταλέντο οι Ιάπωνες?

Όπως και να χει πάντως, το αμάξι δεν το παίρνεις για την πίστα, μπορείς να βρεις μτχ πάμπολλα αυτοκίνητα στα 25-35Κ που θα ξεσκίζουν τα πάντα στη λίστα σου.

Γι αυτό ένα σου προτείνω - κάνε test drives. Πολλά ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Δυο παρατηρισεις:

Οι χρονοι που παραθετεις δεν ειναι χαρακτηριστικοι και ειδικα του ΜΧ5 ειναι λιιιιγο υπερβολικος αλλα οχι ακατορθωτος.

Τα ΜΧ5 NC εχουν ESP που απενεργοποιειται και μαλιστα ειναι αρκετα καλο.

Οι χωροι θα σου ληψουν στο ΜΧ5 μονο εαν πας 20-30 μερες διακοπες :hehe:

σε καθημερινη μετακινηση ειναι μια χαρα, και στο εσωτερικο χωρανε ανετα μεχρι 190+

Link to comment
Share on other sites

Δυο παρατηρισεις:

Οι χρονοι που παραθετεις δεν ειναι χαρακτηριστικοι και ειδικα του ΜΧ5 ειναι λιιιιγο υπερβολικος αλλα οχι ακατορθωτος.

Τα ΜΧ5 NC εχουν ESP που απενεργοποιειται και μαλιστα ειναι αρκετα καλο.

Οι χωροι θα σου ληψουν στο ΜΧ5 μονο εαν πας 20-30 μερες διακοπες :hehe:

σε καθημερινη μετακινηση ειναι μια χαρα, και στο εσωτερικο χωρανε ανετα μεχρι 190+

κιλα η εκατοστα?:baby::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω καθετα για τους χωρους στο MX5. Μπηκα μεσα, και οχι το τσαντακι μου δεν μπορουσα να αφησω καπου, αλλα ουτε καν τα dvd προς επιστροφη στο video-club.

Επιβεβαιωνω!Και δεν ειναι μονο το MX5 ετσι

Μετα απο συντομη συμβιωση με Ζ4 κατεληξα στο συμπερασμα οτι χρειαζομαι καποιους χωρους μεσα στην καμπινα.Δεν ειναι δυνατον να ψαχνεις :hmm: που θα σφηνωσεις το κινητο σου

Οπως και στο νεο TT,που απλα μπηκα μεσα σε μια αντιπροσωπια και διαπιστωσα με κλειστη οροφη,οτι με το ταμπλο και τα παραθυρα να φτανουν μεχρι το λαιμο,δημιουργειται μια δυσαρεστη κλειστοφοβικη αισθηση(και δεν εχω καν κλειστοφοβια).

Ισως να ειναι απλα θεμα συνηθειας της "αγωνιστικης θεσης οδηγησης",νομιζω ομως οτι τα roadsters δεν κανουν για καθημερινη χρηση

ΥΓ1 Το καθισμα τερμα πισω εννοειται και το μαλλι να ακουμπαει οροφη

ΥΓ2 ΑΛΛΑ...Μεγαλο αλλά...Καλοκαιρι,νυχτερινη βολτα με roadster και αδειους δρομους...απλα φανταστικη περιπτωση

Link to comment
Share on other sites

παντως αν και δινεις αρκετες πληροφοριες για το τι ζητας στο αρχικο post, δεν αναφερεις τιποτα για την τιμη, που κατα τη γνωμη μου ειναι και ο πιο καθοριστικος παραγοντας τελικα. Δηλαδη τωρα πραγματικα υπαρχουν απειρες επιλογες, ενω αν ξεραμε οτι διαθετεις πχ 25 χιλιαρικα +-3000 θα περιοριζονταν αρκετα. Επισης ποτε δε θα εκρινα ποσο γρηγορο ειναι ενα αυτοκινητο με βαση το χρονο του στην πιστα, εκτος αν το επαιρνα για trackdays στα μεγαρα και μονο! Διαφορετικα, ειανι απλα ανουσια η μετρηση, γιατι στην καθημερινοτητα θα λαβεις εντελως αλλη αισθηση. Το πολυ που μπορει να σου δειξει ειναι οτι ενα αυτοκινητο ειναι πολυ καλοστημενο οταν βλεπεις οτι κοντραρει αντιπαλους με μεγαλη διαφορα σε ιπποδυναμη. Επισης μου φαινονται και λιγο αφυσικοι οι χρονοι στο πινακακι που εδωσες. Ο χρονος του mx-5 ειναι απλα εξοπραγματικος οταν ειναι τοοοσο κοντα σε αλλα αυτοκινητα με 50% παραπανω ιπποδυναμη...

Τελικα νομιζω οτι το μακραν πιο ολοκληρομενο αυτοκινητο που κυκλοφορει τα τελευταια χρονια ειναι το RX-8. Ειναι απιστευτο ποσα θετικα εχει :

Εμφανιση τρομερη, coupe και χωρις να χανει σε πρακτικοτητα

Πισω πορτες για πρακτικοτητα και ο τροπος που ανοιγουν πολυ εντυπωσιακος

Πολυ ωραιο μοντερνο και σπορ εσωτερικο

Στησιμο παρα πολυ καλο (αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πισω)

Πισω κινηση

ESP απενεργοποιουμενο

Δυνατος κινητηρας, 192+ αλογα και ροπη καλυτερη απο αντιστοιχης υποδυναμης ατμοσφαιρικους

Τιμη προκληση για αυτα που προσφερει

Φορολογια σαν 1300κυβ

Πραγματικα τα εχει ολα και συμφερει, μονο 2 ελλατωματα εχει κατα τη γνωμη μου που πηγαζουν απο τον κινητηρα του

1) Απιστευτη καταναλωση, καπου 30% παραπανω απο αντιστοιχης ιπποδυναμης αυτοκινητα

2) Αμφιβολη αξιοπιστια κινητηρα. Οι παλιοι wankel βγαζαν δε βγαζαν 100.000 χιλιομετρα, τωρα αυτο ειναι στην αγορα 3 χρονια...οποτε δε ξερουμε ακομα κατα ποσο ειναι βελτιωμενο οπως λενε ή οχι.

Και αντε και ενα τριτο που καποιους τους νοιαζει και αλλους οχι, οτι ακριβως επειδη ειναι τοσο τρελο value4money εχει πουλησει πολυ (για τη κατηγορια χρηματων του ετσι...) και θα το βλεπεις αρκετα στο δρομο, και επισης οτι δυστυχως το εχουν παρει και πολλοι που το εχουν κανει batmobile το κακομοιρο...

Αν αγνοησεις αυτα τα 2-3 αρνητικα ειναι το απολυτο best buy , φαντασου να ηταν και CC δε θα ειχε αφησει τιποτα!

Link to comment
Share on other sites

Εγω κοιτάζω αυτό τον καιρό το TypeS.

Όχι τόσο ακριβό όσο το R και με χαμηλή κατανάλωση 6,6 μέσο όρο.

Όσο για επιδόσεις εμένα προσωπικά με καλύπτουν και με το παραπάνω 1.8lt 140ps και στην έκδοση plus τα έχει όλα, με 24400.

Άν σου αρέσουν τα πιό sport θα έλεγα να περιμένεις το VW Sirocco που μου έχει τραβήξει πολύ την προσοχή, και έρχεται μετά τον Οκτώβρη

Link to comment
Share on other sites

τι corsa ρε μάγκες πως το βλέπεται αυτό το αυτοκίνητο. αυτό με το ζόρι για παλικαράκια των 18-20 ετών κάνει. αν είναι δυνατόν σ΄αυτό το καβούκι να μπεις και να λες ότι είναι αυτοκίνητο. αυτοκίνητο γρήγορο εκτός ιαπωνίας εγγυημένο δεν υπάρχει στον κόσμο και ποσός τα opel. είναι τα πιο προβληματικά αυτοκίνητα μαζί με την fiat group (και πιο πολύ τα πανέμορφα alfa romeo)και την rover. αν κοιτάς αυτοκίνητα για την πόλη τότε πάρε ότι θέλεις. αν είναι να πάρεις για μούρη μόνο το mx5 λέει. αν είσαι κολημένος με τα γερμανικά πάρε audi a3 και όχι για πολλούς κολλημένους τον δήθε θρύλο golfaki που δεν μπορώ να το βλέπω να το αγοράζουν (σε καμία έκδοση δεν είναι όμορφο). πάντος τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο στα 20000-30000 και από όλες της κατηγορίες δεν με αρέσει ούτε ένα αυτοκίνητο που να αξίζει τα χρληματά του.

Link to comment
Share on other sites

τελικα cptcoulis τι θες? roadster, hatchback, coupe?

καπου πρπει να ξεκινησεις διοτι ολα καλα ειναι στην κατηγορια τους, το θεμα ειναι τι σε γεμιζει εσενα.

ΜΧ5 NC 1.8 2006 το βρισκεις με 18Κ, αντιστοιχα ενα χιλιαρικο κατω RX8 192. Αν δεν το θες για πολλα χρονια και σε ενδιαφερει η μεταπωληση, η καλυτερη κινηση ειναι σε μεταχειρισμενο, απο εκει και περα την καλυτερη μεταπωληση μακραν την εχει το μιατα.

Προσωπικη αποψη αν θες να παρταρεις με την παρτη σου, παρε ενα μιατα. Αν σε νοιαζουν χωροι και μπαγκαζια πηγαιωε σε ενα hatch. Για μικρα βαλαντια 1.4Τ(mito, tsi) για μεγαλυτερα διλιτρα (civic type-r, gti, rc).

To σιροκο που ναι μεν το περιμενα χρονια, τελικα δεν μου αρεσει σαν τoyota ειναι μπροστα και πολυ ουδετερο σχεδιαστικα και ιδιο golf εσωτερικα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.