cptkoulis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4, 2008 Ηρθε η ωρα του Γιαννη Βαλαωρα...δηλαδη ψαχνουμε αυτοκινητο με τα εξης χαρακτηριστικα: 1.Fun To Drive (SUV και λοιπες αδιαφορες οδηγικα λυσεις αποκλειονται) 2.Γρηγορο,κατι μεταξυ 150-200ιππων(ατμοσφαιρικο κατα προτιμηση,αλλα και το turbo δεν αποκλειεται) 3.Νεανικο και εμφανισιμο (Passat,Avensis κλπ κλπ αποκλειονται με τη μια) 4.Πρακτικο(καλο ειναι να εχει 2 θεσεις πισω για να βαζω το μπουφαν :whistle2: ,οικογενειακες υποχρεωσεις δεν υπαρχουν) Η καταναλωση δεν μας απασχολει αλλα η αξιοπιστια και τα οικονομικα service ναι. Aftermarket μετατροπες,βελτιωσεις,χαμηλωματα,body kit κλπ κλπ αποκλειονται. Επισης μας ενδιαφερει η αξια/ευκολια μεταπωλησης αφου σε 3-4 χρονια max θα εχει αντικατασταθει Αnd the nominees are...(το φακελο παρακαλω) 1.Cooper S 2.Clubman S 3.Golf GTi (αλλαζει συντομα) 4.207RC 5.MX5 RC Οποιος εχει αποψη ή καμμια καλη προταση(δεν μπορει να υπαρχουν μονο αυτα...καποια ξεχναω),ας την πει αμεσα (για να το σκεφτω καλα ξαπλωμενος στην παραλια ) ΥΓ test drive θα γινουν μετα τις διακοπες,δεν εχω δοκιμασει κανενα
racer Αύγουστος 4, 2008 #2 Αύγουστος 4, 2008 Να φανταστώ ότι αποκλείεις κάτι τέτοιο (είπες ότι δε θες Passat, αλλά αυτό είναι Passat CC ) Μεταπώληση έχει, χώρους έχει, από εμφάνιση σκίζει, ο 1800άρης σκοτώνει, μια χαρά πηγαίνει, αλλά αν δε σου αρέσει, περίμενε για το καινούριο Scirocco
SirDiman Αύγουστος 4, 2008 #3 Αύγουστος 4, 2008 Το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι το mx5 είναι fun to drive, είναι ελαφρύ και ευέλικτοΣτους υπόλοιπους τομείς δεν ξέρω ακριβώς τι γίνεται :baby:
gbak Αύγουστος 4, 2008 #4 Αύγουστος 4, 2008 παρε ενα s3 ελαφρως used...κατα τα αλλα συμφωνω με τον sirdiman
ison Αύγουστος 4, 2008 #5 Αύγουστος 4, 2008 Σε σχεση με cooper S θα προτιμουσα civic type R. Νομιζω ελαφρα ακριβοτερο το civic.
AGRIMI Αύγουστος 4, 2008 #6 Αύγουστος 4, 2008 mx5 πισωκούνα που τα σπάει και στα 1800κυβικά απλά δεν παίζεται. όποιος έχει οδηγήσει πραγματικά πισωκούνα αυτοκίνητα και ξέρει να τα χρησιμοποιεί θα ξέρει ότι μπροστά του δεν φθουράνε ούτε bmw ούτε mercentes κι ας κάνουν ένα κάρο λεφτά παραπάνω. ένας καλός οδηγός μπορεί να το πηγαίνει πλάγια τουλάχιστον για 200 μέτρα χωρίς να φύγει από την ευθεία του. και από ανταλλακτικά έχει πολύ καλές τιμές μόνο που καινούργιο βγαίνει κοντά στα 28.000 ευρώ και το συγκκριμένο 4ετίας το βρίσκεις στην καλύτερη στα 20000 άρα η μεταπωλητική αξία του κρατάει καλά συν του ότι αλλάζει κάθε 6 χρόνια το λιγότερο.
gbak Αύγουστος 4, 2008 #7 Αύγουστος 4, 2008 παντως guys να ξερετε αγορα καλου αυτοκινητου στην ελλαδα δεν συμφερει...ετσι πληροφοριακα...τουλαχιστον κανα 5 με 7αρι χιλιαρικα πανε κερατιατικα...εδω βορεια ιταλια...εχω βρει πολυ καλα αμαξια σε τιμες εκπληκτικες...αν ξανακατεβω ελλαδα... με βλεπω για κανα σμαρτ και πολυ τους ειναι
cptkoulis Αύγουστος 4, 2008 Author #8 Αύγουστος 4, 2008 παρε ενα s3 ελαφρως used...κατα τα αλλα συμφωνω με τον sirdiman 37-40K για μεταχειρισμενο S3
cptkoulis Αύγουστος 4, 2008 Author #11 Αύγουστος 4, 2008 Γενικως δεν τα παω καλα με το VAG group(και το Golf το εβαλα γιατι τα εχει ολα και συμφερει...με ψηνουν και κατι φιλοι...):OT:Δεν συμπαθω επισης Asus και Sony
Billys Αύγουστος 4, 2008 #12 Αύγουστος 4, 2008 cptkoulis απο αυτα τα 5 που εβαλες..το Golf GTI θα επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη...
ΓιαγκΤ Αύγουστος 5, 2008 #13 Αύγουστος 5, 2008 Το s είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που αγγίζει τα όρια του παιχνιδιού για ενήλικες.Σέρβις στα 30 χιλ και λάδια στις 7. Αν έχεις ελαφρύ πόδι καίει σαν χιλιαριΌσο για μεταπώληση, απλά δεν πέφτει η τιμή του με τπτ.
Rock_H Αύγουστος 5, 2008 #14 Αύγουστος 5, 2008 παντως guys να ξερετε αγορα καλου αυτοκινητου στην ελλαδα δεν συμφερει...ετσι πληροφοριακα...τουλαχιστον κανα 5 με 7αρι χιλιαρικα πανε κερατιατικα...εδω βορεια ιταλια...εχω βρει πολυ καλα αμαξια σε τιμες εκπληκτικες...αν ξανακατεβω ελλαδα... με βλεπω για κανα σμαρτ και πολυ τους ειναιΓια καινούριο η μεταχειρισμένο αναφέρεσαι...;;;
Athens2004 Αύγουστος 5, 2008 #15 Αύγουστος 5, 2008 http://images.cafepress.com/image/23419267_400x400.jpg
gbak Αύγουστος 5, 2008 #17 Αύγουστος 5, 2008 Για καινούριο η μεταχειρισμένο αναφέρεσαι...;;; και σε καινουργια αλλα και ειδικα σε ελαφρως μεταχειρισμενα εκπληκτικες τιμες...ετσι αναφορικα καινουργιο 350z με τα 313hp ελλαδα στα 50.000+ και ιταλια 40.000+...επισης υπαρχουν πολλα 6μηνα εκθεσιακα αυτοκινητα..τα οποια ειναι ολακαινουργια με 0km σε πολυ καλες τιμες..π.χ βρηκα 2 audi s3 2008 μοντελο στα 35.000e....οταν ελλαδα ξεκινανε απο 42.000+... τα συμπερασματα δικα σας...το αν συμφερει η αγορα "καλου" αυτοκινητου στην ελλαδα....εγω παντως δεν
Jay Αύγουστος 5, 2008 #18 Αύγουστος 5, 2008 Αν θες πραγματικα fun to drive παρε ΜΧ5 :fun:Ειναι το πιο αργο απο τα υποψηφια, αλλα πιστεψε με δεν θα σε νοιαζει!Γνωμη μου οχι RC και οχι 1,8 (δεν εχει μπλοκε)Απο τα αλλα ξεχωριζουν μονο cooper s (πιο fun) και Golf (τα κανει ολα καΙ συμ-fary)Μονο σε καινουργιο κοιταμε?
spresv Αύγουστος 5, 2008 #19 Αύγουστος 5, 2008 Για fun to drive χωρις περιορισμους, θα ελεγα και γω για mx5. Αλλα αν μου βαζεις στη λιστα και το cooper S, ριξε μια ματια και στην MiTo.
gbak Αύγουστος 5, 2008 #20 Αύγουστος 5, 2008 ειδικα κουπερ σ και γκολφ δεν υπαρχει θεμα fun το drive...ειναι απολυτα μεσα στον χρονο τα βαρεθηκες κιολας...για να πεις οτι εχεις να παιξεις και να ευχαριστηθεις η πας σε πισωκινητο με τορσεν η εστω σε τετρακινητο με haldex
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.