Jump to content



Δεν υπαρχουν αυτοκινητα τελικα?(αλλο ενα car thread)


cptkoulis

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ηρθε η ωρα του Γιαννη Βαλαωρα...δηλαδη ψαχνουμε αυτοκινητο με τα εξης χαρακτηριστικα:

1.Fun To Drive (SUV και λοιπες αδιαφορες οδηγικα λυσεις αποκλειονται)

2.Γρηγορο,κατι μεταξυ 150-200ιππων(ατμοσφαιρικο κατα προτιμηση,αλλα και το turbo δεν αποκλειεται)

3.Νεανικο και εμφανισιμο (Passat,Avensis κλπ κλπ αποκλειονται με τη μια)

4.Πρακτικο(καλο ειναι να εχει 2 θεσεις πισω για να βαζω το μπουφαν :whistle2: ,οικογενειακες υποχρεωσεις δεν υπαρχουν)

Η καταναλωση δεν μας απασχολει αλλα η αξιοπιστια και τα οικονομικα service ναι.

Aftermarket μετατροπες,βελτιωσεις,χαμηλωματα,body kit κλπ κλπ αποκλειονται.

Επισης μας ενδιαφερει η αξια/ευκολια μεταπωλησης αφου σε 3-4 χρονια max θα εχει αντικατασταθει

Αnd the nominees are...(το φακελο παρακαλω)

1.Cooper S

2.Clubman S

3.Golf GTi (αλλαζει συντομα)

4.207RC

5.MX5 RC

Οποιος εχει αποψη ή καμμια καλη προταση(δεν μπορει να υπαρχουν μονο αυτα...καποια ξεχναω),ας την πει αμεσα (για να το σκεφτω καλα ξαπλωμενος στην παραλια :D )

ΥΓ test drive θα γινουν μετα τις διακοπες,δεν εχω δοκιμασει κανενα

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Να φανταστώ ότι αποκλείεις κάτι τέτοιο (είπες ότι δε θες Passat, αλλά αυτό είναι Passat CC :shifty:)

000_0088.jpg

000_0086.jpg

Μεταπώληση έχει, χώρους έχει, από εμφάνιση σκίζει, ο 1800άρης σκοτώνει, μια χαρά πηγαίνει, αλλά αν δε σου αρέσει, περίμενε για το καινούριο Scirocco :D

Το μόνο που μπορώ να πω είναι οτι το mx5 είναι fun to drive, είναι ελαφρύ και ευέλικτο

Στους υπόλοιπους τομείς δεν ξέρω ακριβώς τι γίνεται :baby:

Σε σχεση με cooper S θα προτιμουσα civic type R. Νομιζω ελαφρα ακριβοτερο το civic.

mx5 πισωκούνα που τα σπάει και στα 1800κυβικά απλά δεν παίζεται. όποιος έχει οδηγήσει πραγματικά πισωκούνα αυτοκίνητα και ξέρει να τα χρησιμοποιεί θα ξέρει ότι μπροστά του δεν φθουράνε ούτε bmw ούτε mercentes κι ας κάνουν ένα κάρο λεφτά παραπάνω. ένας καλός οδηγός μπορεί να το πηγαίνει πλάγια τουλάχιστον για 200 μέτρα χωρίς να φύγει από την ευθεία του. και από ανταλλακτικά έχει πολύ καλές τιμές μόνο που καινούργιο βγαίνει κοντά στα 28.000 ευρώ και το συγκκριμένο 4ετίας το βρίσκεις στην καλύτερη στα 20000 άρα η μεταπωλητική αξία του κρατάει καλά συν του ότι αλλάζει κάθε 6 χρόνια το λιγότερο.

παντως guys να ξερετε αγορα καλου αυτοκινητου στην ελλαδα δεν συμφερει...ετσι πληροφοριακα...τουλαχιστον κανα 5 με 7αρι χιλιαρικα πανε κερατιατικα...εδω βορεια ιταλια...εχω βρει πολυ καλα αμαξια σε τιμες εκπληκτικες...

αν ξανακατεβω ελλαδα... με βλεπω για κανα σμαρτ και πολυ τους ειναι

παρε ενα s3 ελαφρως used...κατα τα αλλα συμφωνω με τον sirdiman

37-40K για μεταχειρισμενο S3 :TD:

Γενικως δεν τα παω καλα με το VAG group(και το Golf το εβαλα γιατι τα εχει ολα και συμφερει...με ψηνουν και κατι φιλοι...)

:OT:

Δεν συμπαθω επισης Asus και Sony

cptkoulis απο αυτα τα 5 που εβαλες..το Golf GTI θα επαιρνα χωρις δευτερη σκεψη...:cool:

Το s είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που αγγίζει τα όρια του παιχνιδιού για ενήλικες.

Σέρβις στα 30 χιλ και λάδια στις 7.

Αν έχεις ελαφρύ πόδι καίει σαν χιλιαρι

Όσο για μεταπώληση, απλά δεν πέφτει η τιμή του με τπτ.

παντως guys να ξερετε αγορα καλου αυτοκινητου στην ελλαδα δεν συμφερει...ετσι πληροφοριακα...τουλαχιστον κανα 5 με 7αρι χιλιαρικα πανε κερατιατικα...εδω βορεια ιταλια...εχω βρει πολυ καλα αμαξια σε τιμες εκπληκτικες...

αν ξανακατεβω ελλαδα... με βλεπω για κανα σμαρτ και πολυ τους ειναι

Για καινούριο η μεταχειρισμένο αναφέρεσαι...;;;

Για καινούριο η μεταχειρισμένο αναφέρεσαι...;;;

και σε καινουργια αλλα και ειδικα σε ελαφρως μεταχειρισμενα εκπληκτικες τιμες...ετσι αναφορικα καινουργιο 350z με τα 313hp ελλαδα στα 50.000+ και ιταλια 40.000+...επισης υπαρχουν πολλα 6μηνα εκθεσιακα αυτοκινητα..τα οποια ειναι ολακαινουργια με 0km σε πολυ καλες τιμες..π.χ βρηκα 2 audi s3 2008 μοντελο στα 35.000e....οταν ελλαδα ξεκινανε απο 42.000+...

τα συμπερασματα δικα σας...το αν συμφερει η αγορα "καλου" αυτοκινητου στην ελλαδα....εγω παντως δεν

19582726mw7.jpg 37000586zh0.jpg

Αν θες πραγματικα fun to drive παρε ΜΧ5 :fun:

Ειναι το πιο αργο απο τα υποψηφια, αλλα πιστεψε με δεν θα σε νοιαζει!

Γνωμη μου οχι RC και οχι 1,8 (δεν εχει μπλοκε)

Απο τα αλλα ξεχωριζουν μονο cooper s (πιο fun) και Golf (τα κανει ολα καΙ συμ-fary)

Μονο σε καινουργιο κοιταμε?

Για fun to drive χωρις περιορισμους, θα ελεγα και γω για mx5. Αλλα αν μου βαζεις στη λιστα και το cooper S, ριξε μια ματια και στην MiTo.

ειδικα κουπερ σ και γκολφ δεν υπαρχει θεμα fun το drive...ειναι απολυτα μεσα στον χρονο τα βαρεθηκες κιολας...για να πεις οτι εχεις να παιξεις και να ευχαριστηθεις η πας σε πισωκινητο με τορσεν η εστω σε τετρακινητο με haldex

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.