Jump to content



Πρόβλημα με rma mp3 στο Πλαίσιο.


theovaz

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλισπέρα παιδιά,

Σήμερα το απόγευμα (πριν λίγο δλδ) πήγα το mp3 μου,creative v plus 4 gb για rma στο πλαίσιο.Το πρόβλημα είναι ότι η οθόνη έχει καεί εντελώς(μόνη της,άρχησε σιγά σιγά να εμφανίζει καμμένα pixels μέχρι που μαύρισε ολόκληρη-μου το είχε ξανακάνει το ίδιο μοντέλο και το άλλαξα-).Πήγα λοιπόν στο πλαίσιο , το έδωσα αλλά μου λέει ο υπάλληλος ότι η εγγύηση έχει λήξει επειδή ίσχυε μόνο για ένα χρόνο..Και ρωτάω λοιπόν:Επιτρέπεται ηλεκτρονική συσκευή να έχει 1 χρόνο εγγύηση;Και εάν είναι όντως έτσι,υπάρχει περίπτωση να μου διορθώσει το πρόβλημα η creative εάν της στείλω το mp3;

1 χρόνο το έχουνε όλα τα μαγαζιά... Κάνε την απλή μέθοδο, πάρε ένα ίδιο πάλι, πήγαινε το παλιό για αλλαγή μετά από 15-20 μέρες με την απόδειξη του καινούργιου και δώσε σε κάνα αδερφό, φίλο, ξάδερφο το ένα... :rofl:

Και ούτε να μπλέκεις σε καυγάδες και φασαρίες...

Παιδες υπαρχει νομος ο οποιος λεει το μινιμουμ της εγγυησης ειναι τα 2 χρονια.Οτι αλλο απλα ειναι παρανομο.

Μήπως να σταματήσει εδώ αυτή η κουβέντα?

Απαγορεύονται οι συζητήσεις περί εσκεμμένης κατάχρησης της εγγύησης προϊόντων (ερωτήσεις/προτροπές σχετικά με σκόπιμη καταστροφή υλικού με απώτερο σκοπό την αντικατάστασή του).
Παιδες υπαρχει νομος ο οποιος λεει το μινιμουμ της εγγυησης ειναι τα 2 χρονια.Οτι αλλο απλα ειναι παρανομο.

Αυτό ναι

Eγώ δηλαδή που πιστεύω ότι η εγγύηση ανανεώνεται κάθε φορά που σου αλλάζουν το προιόν είμαι λάθος? :...:

Eγώ δηλαδή που πιστεύω ότι η εγγύηση ανανεώνεται κάθε φορά που σου αλλάζουν το προιόν είμαι λάθος? :...:

κι εγω αυτη την εντυπωση ειχα!

Είναι κι αυτό σωστό αλλά δεν πρόσεξα να έχουμε τις ακριβείς ημερομηνίες για να μετρήσουμε μήνες και χρόνια

Οταν κανεις rma ισχυει η εγγυηση απο την ημερομηνια αρχικης αγορας.

Παντως η επισημη εγγυηση της creative ειναι 1 χρονο οποτε μαλλον θα πρεπει να το τραβηξεις πολυυυυ το θεμα για να βγει κατι.

Πιστέυω πώς αυτό είναι παράνομο.

Αφού ακόμα και αν πάρεις καινούριο (μέσω RMA) πχ σκληρό και σε καλύπτει ο κατασκευαστής (λχ Seagate), τότε γιατί να μη σε καλύπτει και ο προμηθευτής (λχ πλαίσιο)?

Για μένα καινούριο προιόν=καινούρια εγγύσησή, αυτό έχω καταλάβει τουλάχιστον χωρίς να το έχω δει γραμμένο κάπου, γι αυτό και εκφράζομαι με κάθε επιφύλαξη.

Μα δεν ειναι καν λογικο, ουσιαστικα οταν αγοραζεις κατι σου εγγυαται ο κατασκευαστης οτι θα δουλευει για πχ ενα χρονο, η αντικατασταση με καινουργιο ουσιαστικα γινεται μονο επειδη ειναι ασυμφορη η επισκευη εκεινου που επιστρεφεις.

Αν ηταν ετσι θα αγοραζαμε 1 φορα το καθε εξαρτημα και θα ειχαν χρεωκοπησει οι μισες εταιριες...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.