crio Ιούλιος 23, 2008 Author #21 Ιούλιος 23, 2008 Εννοω να μην κρατησεις την μητρικη.Αν πλεον μπορεις να την επιστρεψεις στο e-shop και να την περασουν για ελεγχο, εχει καλός.Αλλιως εγω θα μιλαγα με αντιπροσωπους να δω τι γινεται σε αυτην την περιπτωση.Δεν την παίρνουν στο e-shop για έλεγχο.Μου έίπανε ότι κόπηκε λέει στον οπτικό έλεγχο.
poly Ιούλιος 23, 2008 #22 Ιούλιος 23, 2008 Αυτο ειναι τελεσιδικο?Αν ειναι ετσι μπες στο σιτε της asus.gr και κοιταξε αν μπορεις να βγαλεις ακρη.Να παρεις ενα τηλεφωνο και να τους εξηγησεις τι εγινε.Απλα, ομορφα και ωραια.
Mainframe Ιούλιος 23, 2008 #27 Ιούλιος 23, 2008 Τα έχουμε πει τα έχουμε ξανά πει....τα είπαμε έτσι τα είπαμε αλλιώς....όταν κάτι δεν είναι σωστό το απορρίπτεις....
crio Ιούλιος 23, 2008 Author #28 Ιούλιος 23, 2008 έφυγε μαιλ και στο ινκα και στη γενική γραμματεία καταναλωτή
crio Ιούλιος 23, 2008 Author #29 Ιούλιος 23, 2008 Τα έχουμε πει τα έχουμε ξανά πει....τα είπαμε έτσι τα είπαμε αλλιώς....όταν κάτι δεν είναι σωστό το απορρίπτεις....????
Mainframe Ιούλιος 23, 2008 #30 Ιούλιος 23, 2008 CRIO αυτό που λέω είναι ότι το μονό πράγμα που πονάει ένα μαγαζί είναι να μην αγοράζεις τίποτα από αυτό. Αυτό είναι η δύναμη του καταναλωτή.
Kostas007 Ιούλιος 23, 2008 #31 Ιούλιος 23, 2008 CRIO αυτό που λέω είναι ότι το μονό πράγμα που πονάει ένα μαγαζί είναι να μην αγοράζεις τίποτα από αυτό. Αυτό είναι η δύναμη του καταναλωτή.και να χασει τα λεφτα του?το e-shop θα εχει αλλους 200.000 πελατες...δε το νοιαζει οι 200 που ειναι στο thelab
crio Ιούλιος 23, 2008 Author #32 Ιούλιος 23, 2008 Καλά ότι δεν θα ξαναπάρω ούτε αυτό http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.809600 απο εκεί εννοείται.
Mainframe Ιούλιος 23, 2008 #33 Ιούλιος 23, 2008 Κόιτα για τον έμπορο όσο και μικρή να είναι η ζημία πονάει. Αν είναι μικρή και δεν διορθωθεί θα γίνει σίγουρα μεγάλη. Αν είναι με την μία μεγάλη και δεν διορθωθεί θα του κλήσει το μαγαζί. Εδώ βλέπουμε καθημερινά προβλήματα με το RMA του συγκεκριμένου μαγαζιού. Είναι λοιπόν αυτονόητο πως αν συνεχίσει με αυτό το ρυθμό, η αγορά θα το μάθει και οι 200 θα γίνουν 500 1000 κλπ.
johnson Ιούλιος 23, 2008 #34 Ιούλιος 23, 2008 Θα είχε πλάκα πάντως να την έπαιρνες πίσω, να ίσιωνες τα pins μόνος σου, να έβγαζεςκάποιες καλές φωτογραφίες και μετά να την πήγαινες σε ένα άλλο eshop point χωρίς να τους αναφέρεις τη προϊστορία.......ε ρε θα είχε πλάκα να είχε την ίδια κατάληξη η μητρική μετά...
ProPitsiriko$ Ιούλιος 23, 2008 #35 Ιούλιος 23, 2008 Ηθικο διδαγμα...: Πριν Πατε για RMA στο Ε-shop..Βγαλτε φωτογραφιες το ελατωματικο hardware...τυπωστε τις φωτογραφιες..και να τις εχετε για αποδειξεις... Οποτε εαν τα διαλυσουν μονοι τους οι αχαιρευτοι...να μπορειτε να εχετε αποδειξεις και να τους κανετε Ρεζιλι στο Μαγαζι..:hi:
Kostas007 Ιούλιος 23, 2008 #36 Ιούλιος 23, 2008 επειδη το χω απορια,αν την αλλαξουν αυτοι χανουν τα λεφτα?δεν την στελνουν στην αντιπροσωπια?
gilardino Ιούλιος 23, 2008 #37 Ιούλιος 23, 2008 εγω μια φορα ειχα μια μητρικη με στραβωμενα pins και η μητρικη αποδεδειγμενα δε δουλευε αφου δεν επαιρνε ρευμα ο επεξεργαστης και δεν ανοιγε καν το pc...το πηγα σ ενα γνωστο μου που δουλευει στο e-shop point της πολης μου,τα ισιωσε και η μητρικη δουλεψε κανονικα..αν την εστελνε ετσι οπως ηταν αθηνα σιγα μη μου τη φτιαχνανε..θα λεγανε οτι ειναι εκτος εγγυησης και μεχρι εκει.....
daemon13 Ιούλιος 23, 2008 #38 Ιούλιος 23, 2008 καλα να παθετε που εξακολουθειτε και αγοραζετε απο το εν λογω καταστημα ω τι τρόποι........
redbighunter Ιούλιος 23, 2008 #39 Ιούλιος 23, 2008 εγω παντος με μια P5k και μ εενα psu που ειχα παρει απο εκει και ηταν ελαττωματικα, πρωτα τα τραβηξα ενα σωρο φωτογραφιες, serial numbers κτλ και μετα τους τα πηγα και πισω!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.