Rock_H Ιούλιος 23, 2008 #21 Ιούλιος 23, 2008 :TD::TD::TD::TD::TDTD::TD::TD::TD::TD::TD::TD::TD::TD: Περαστικά σου γιατί αν πω τίποτα παραπάνω θα βγάλω τρελή χολή.Δεν θέλω να βγω off topic αλλά στο ΠΛΑΙΣΙΟ μου δέχτηκαν μία 4870 για rma που δεν δούλευε επειδή τις είχα μεγαλώσει τις τρύπες για να κουμπώσω τα pots μου.Αυτό και μόνο φτάνει... Το οτι εσένα σου αλλάξανε κάτι το οποίο κατέστρεψες δεν σημαίνει οτι είναι σωστό ούτε σου δίνει το δικαίωμα να πεις κάτι για κάποιο μαγαζί το οποίο δεν δέχτηκε να περάσει το οποιοδήποτε προιον λόγω κακομεταχείρησης... Το οτι μαγαζιά σαν το Πλαίσιο δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους στο θέμα ''Τεχνικός Έλεγχος και αντικατάσταση'' και σπεύδουν αμέσως να σου αλλάξουν την καμένη-κατεστραμένη-''χτενισμένη''-μισοflashρισμένη-ποτηροτρυπανοτρυπημένη σου κάρτα δεν σημαίνει οτι είναι και σωστό...Με αυτό τον τρόπο πολύς κόσμος θα αποφύγει ένα μαγαζί που ακολουθεί τους συνηθισμένους τρόπου και διαδικασίες στο θέμα τεχνικός έλεγχος.Κατα κάποιο τρόπο αποτελεί έναν αθέμητο ανταγωνισμό προς τις υπόλοιπες επιχειρήσεις με προιόντα Η/Υ Για να μην παρεξηγηθώ ουδεμία σχέση έχω με το πεδίο αυτό όσον αφορά τις επιχειρήσεις με προιόντα Η/Υ(Πλαίσιο,e-shop,Multirama και οποιοδήποτε άλλο μαγαζι συνοικιακό και μή) Και για να μην φανώ ο τελαυταίος των μοικάνών φυσικά και εγώ έχω πέσει πολλές φορές στο ''τρυπάκι'' του Πλαισίου για μια ανέξοδη αναβάθμιση αλλά το συμπέρασμα είναι οτι τελικά είναι ανήθικο κατα την προσωπική μου γνώμη. Πόσοι άραγε απο εδώ δεν έχουν κάψει CPU-Mobo-VGA-HDD για μια σχετικά ανέξοδη ''αναβάθμιση''; Θα μου πείτε αφου μπορούμε και το κάνουμε γιατί να μην το κάνουμε και θα έχουμε εν μέρει και δίκιο.Το σφάλμα δεν είναι αποκλειστικά στην νοοτροπία του τύπου αγοραστή στον οποίο ανήκουμε αλλά και στα μαγαζιά που ενθαρρύνουν τέτοιες πολιτικές... Δεν λέω φυσιολογικό να ζητάμε να αντικατασταθεί κάτι το οποίο χάλασε λόγω κατασκευαστικού λάθους η πχ μια κάρτα που μετα απο 1,5 χρόνο κάηκε.Αλλά το να ζητάμε ανα αντικατασταθεί ο Επεξεργαστής μας επειδή δεν πάει 4GHz με 1,3ν ή επειδή λόγω degrade θέλει κι άλλο ρεύμα να τον ''χτενίσουμε'' για να καταστραφεί είναι απαράδεκτο.Πείτε μου την αλήθεια έχετε δει ποτέ επεξεργαστή Intel να καίγεται λόγω κατασκευαστικού λάθους;Αντε να συμβαινει 1-2% αλλά τόσοι πολοι που έχουν επιστραφεί είναι αστείο. Το θέμα είναι οτι τέτοιες πολιτικές κάνανε τον χώρο να γεμίσει με τζάμπα-Overclockers ( εκ του τζάμπα μάγκας ).Ναι να παραδεχτώ τον Οverclocker που θα τα σκάσει θα πάρει τον επεξεργαστή του όσο τον πάρει, θα κλοκάρει και μετά θα τον σκοτώσει για να πάρει κάποιον καινούριο...οχι να τον κάψει και να μου πάει στο κισέ του Πλαισίου και του κάθε Πλαισίου ( αναφέρεται το συγκεκριμένο μαγαζί επειδή ως επι το πλείστον συνενεί σε τέτοιες τακτικές) και να λέει να εκει που έπαιζα Crisis μου έβγαλε πράσινες-ροζ-κίτρινες πεταλούδες και μετά έκανε reboot και δεν ξαναάνοιξε... Θα μου πείτε οτι οι τεχνικοί είναι ανίδεοι;Δεν μπορώ να πιστέψω οτι όλοι οι τεχνικοί δεν έχουν ιδέα απο τι μπορεί να χαλάσει το οποιοδήποτε part. To θέμα είναι οτι η κατάσταση έχει ξεφύγει δυστηχώς...Πέρνουμε κάτι το ξεσκίζουμε και μετά το επιστρέφουμε σαν ανίδεοι λέγοντας οτι χάλασε.Προσωπικά το βρίσκω απαράδεκτο. Ναι και εγώ επωφελήθηκα απο αυτή την ανοχή αλλά δεν έκατσα να κάψω το οτιδήποτε...Αν είχαν την διάθεση οι τεχνικοί να κάτσουν και να flasharoun ξανά μια ''μισοφλασαρισμένη'' κάρτα θα έπαιρνα τα ΙΙΙ μου και όχι πιστωτικόπου έγινε πχ 8800GT / 2GB μνήμη / 320GB HDD. EDIT Όταν κάτι που αγοράζεις λέει οποιαδήποτε παρέμβαση ή τροποποίηση ακυρώνει την εγγύηση συμαίνει οτι αμα το παραβείς εγγύηση γιοκ...Τι παραπονιούνται όσοι το κάνουν;
LevelOne Ιούλιος 23, 2008 #22 Ιούλιος 23, 2008 Ωραίος ο μονόλογος σου, αλλα δεν νομίζω να βοήθησες καθόλου τον Ανέστη με το πρόβλημα που αντιμετωπίζει... To ιδιο και μερικοί ακόμη... Ανοιξτε ενα blog και πείτε τα. Οχι οπου να 'ναι... Ελεος...
Rock_H Ιούλιος 23, 2008 #23 Ιούλιος 23, 2008 Λοιπόν , κοίταξε θα στο πω χωρίς να προσπαθώ να σου την πώ αλλά 17 άτομα μαζί με μένα δεν είπε κανένας κάτι ουσιαστικό που θα μπορόύσε να βοηθήσει.Για φουσκωτούς, για τρύπιες κάρτες, για βύσματα , για φωτογράφηση, και τέτοια άκουσα...Οπότε δεν θα πεις ''και μερικοί ακόμη...'' ΟΛΟΙ...Το έλεος θα πρέπει να λεχθεί για τίτλους του τύπου ''Πρόβλημα με RMA και λοιπά''...Φιλικά, μην το πάρεις επαναλαμβάνω σαν επίθεση...Α και για το μονολογος, διαφωνείς κάπου έτσι ώστε να γίνει ΓΟΝΙΜΟΣ διάλογος;
sstav Ιούλιος 23, 2008 #24 Ιούλιος 23, 2008 KANENA MAΓΑΖΙ Η/Υ ΔΕΝ "ΣΥΝΑΙΝΕΙ " ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ.... Απλά διαφέρουν οι λογικές αντιμετώπισης προς τους πελάτες...Αλλα μαγαζιά θέλουν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους αντιμετωπίζοντας τους καλοπροαίρετα κερδίζοντας έτσι σε φήμη/διαφήμιση και φτιάχνουν το όνομά τους άλλα μαγαζιά ρίχνουν τις ευθύνες στους πελάτες τους (και μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά και εννοώ αυτούς που ταλαιπωρούνται άδικα έχοντας όντως πρόβλημα)
junior-21- Ιούλιος 23, 2008 Author #25 Ιούλιος 23, 2008 Ξεφύγαμε λίγο νομίζω... Όχι ότι δεν είναι σωστά αυτά που λέγονται, απλά δεν έχουν σχέση με την περίπτωσή μου. Όπως είπα και στο 2ο μου post σε αυτό το thread, η κάρτα ουδέποτε δεν υπέστη τπτ πέραν της φυσιολογικής της λειτουργίας. Το πρόβλημα είναι πως εγώ θα βρώ το δίκαιό μου...
GoMaR Ιούλιος 23, 2008 #26 Ιούλιος 23, 2008 ουτε αυτοι δε μπορουν να βρουν το δικιο τους....το δεχτηκε ο πωλητης βλεποντας το πριν ;αν ηταν χτυπημενο θα στο λεγε..πουλα τους και εσυ τρελα.Εγω το χτυπησα ; οχι εσεις το χτυπησατε. Μα ; ναι ; πως τι ;ουτε αυτοι εχουν αποδεικτικο στοιχειο για το οτι το χτυπησες εσυ
vasi Ιούλιος 23, 2008 #27 Ιούλιος 23, 2008 junior-21 , κανε καμία καταγγελία ! ταρακουνησετους ! πρέπει να βρεις το δίκαιό σου!!
junior-21- Ιούλιος 23, 2008 Author #28 Ιούλιος 23, 2008 ουτε αυτοι δε μπορουν να βρουν το δικιο τους....το δεχτηκε ο πωλητης βλεποντας το πριν ;αν ηταν χτυπημενο θα στο λεγε..πουλα τους και εσυ τρελα.Εγω το χτυπησα ; οχι εσεις το χτυπησατε. Μα ; ναι ; πως τι ;ουτε αυτοι εχουν αποδεικτικο στοιχειο για το οτι το χτυπησες εσυκαλή ιδέα Ιάσωνα. Τρέλλα αυτοί, τρέλλα κι εγώ...
dread771416003307 Ιούλιος 23, 2008 #29 Ιούλιος 23, 2008 Γείτονα, επειδή έχω αρκετή εμπειρία από το RMA του e-shop άκου τι θα κάνεις. Θα στείλεις ένα e-mail στο service με κοινοποίηση σε όλα τα τμήματα (sales, customers, κλπ) και θα τους εξηγείς ακριβώς το θέμα σου. Το ότι παρέδωσες την κάρτα σε άψογη εμφανισιακά κατάσταση και πως το μόνο που ζήτησες είναι η άμεση αντικατάσταση όπως προβλέπεται από την εγγύηση.Παράλληλα όμως θα αναφέρεις πως αν εντός 5 εργάσιμων δεν λάβεις σχετική ειδοποίηση/ενημέρωση κλπ θα προσφύγεις σε κάθε αρμόδιο όργανο είτε ιδιωτικού χαρακτήρα (δικηγόρος) είτε δημοσίου (Προστασία Καταναλωτών κλπ).Έπρεπε να πας την κάρτα ο ίδιος στο Μενίδι να την ανοίξεις μπροστά στον γκισέ και να τους εξηγήσεις τι θέλεις. Έχε υπόψιν πως όταν ο υπάλληλος παραλαμβάνει αντικείμενο προς service είναι υποχρεωμένος να ελέγξει την εξωτερική εμφάνιση της κάρτας ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ και να διαπιστώσει κάτι δια οφθαλμού να στο αναφέρει επί τόπου και να το αναφέρει στο voucher που συμπληρώνει.Τρεις φορές έκανα RMA την Maximus Extreme και τις τρεις φορές την παρέλαβα σε 4 εργάσιμες ημέρες, με αυτή την τακτική.Δυστυχώς, από ότι φαίνεται όσο και να προσπαθεί το e-shop δεν διορθώνεται με τίποτα. Για αυτό και ένα σωρό παιδιά που δουλεύουν εκεί και ποστάρουν στα φόρουμ δεν αναφέρουν ποτέ ότι..."Ξέρεις, δουλεύω στο e-shop", σε αντίθεση με παιδιά από Multirama & ΠΛΑΙΣΙΟ.
junior-21- Ιούλιος 23, 2008 Author #30 Ιούλιος 23, 2008 Κίμωνα, τη κάρτα μου την τσεκάραν στην Στουρνάρη μπροστά μου, δλδ την κοιτάζαν απ'όλες τις μεριές, άρα κάποια λαλακία παίζει. Έλεος, κάνουν τα πάντα για να αποφύγουν τα rma, βρίσκουν όλες τις δικαιολογίες...
junior-21- Ιούλιος 23, 2008 Author #31 Ιούλιος 23, 2008 Μου έρχεται sms από e-shop ότι μπορώ να πάω Στουρνάρη να παραλάβω. Παίρνω τηλ. στο service και μιλάω με έναν τεχνικό.Βλέπει την περίπτωση μου και μου λέει ότι η 7950 έχει επιστραφεί στην Στουρνάρη όπως τους την έδωσα με αιτιολογία : χτύπημα στην βάση. Αφού του εξηγώ ότι δεν δέχομαι κάτι τέτοιο, και ότι επειδή δεν είμαι άσχετος και ότι η κάρτα ουδέποτε χτυπήθηκε - με αγανακτησμένη και ελαφρώς υψωμένο τόνο φωνής-, μου απαντά ότι θα μίλαγε με τον προϊστάμενο και θα με ενημέρωνε. Τέλος, τον παρακάλεσα αυτό να γίνει εντός των επομένων ωρών, γιατί αν δεν έχω απάντηση, όταν θα πάω το μεσημέρι Στουρνάρη δεν ξέρω πόσο ψύχραιμος θα είμαι...
GoMaR Ιούλιος 23, 2008 #32 Ιούλιος 23, 2008 παρε και τον Levelone μαζι , τον ξερουν καλα στη Στουρναρη
junior-21- Ιούλιος 23, 2008 Author #33 Ιούλιος 23, 2008 Ναι ναι, το έχω υποσημείωση στο αρχικό μου post
Tsakonas Ιούλιος 23, 2008 #34 Ιούλιος 23, 2008 η γνωμη μου ειναι να ενημερωσεις και μια αρχη που λεγεται "Συνηγορος του Καταναλωτη":book::book:
GoMaR Ιούλιος 23, 2008 #35 Ιούλιος 23, 2008 ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ - ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 144 - 11471 ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗΣ 2106460284ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ - ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 144 - 11471 ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗΣ 2106460734ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΒΟΗΘΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ - ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 144 - 11471 ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗΣ 2106460458ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΒΟΗΘΟΥ ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ - ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ 144 - 11471 ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗΣ 2106460276
junior-21- Ιούλιος 23, 2008 Author #36 Ιούλιος 23, 2008 Ευχαριστώ guys! :flower:Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν να ετοιμάσω μια καταγγελία και να την στείλω με fax. Επειδή αυτό μάλλον δεν νομίζω να γίνει σήμερα, μάλλον θα πάω Στουρνάρη το μεσημέρι και αν δεν βγάλω άκρη, θα το προχωρήσω από τον Συνηγορο του Καταναλωτη
sebastian Ιούλιος 23, 2008 #37 Ιούλιος 23, 2008 Τι ωρα θα εισαι εκει! Μεχρι της 3ης θα ειμαι και εγω εκει κοντα!
whitesnake Ιούλιος 23, 2008 #38 Ιούλιος 23, 2008 Ελάτε ρε παιδιά. Δεν το κανονίσαμε να πάμε πολλοί μαζί! Κρίμα!Έβγαλες άκρη τελικά;
ProPitsiriko$ Ιούλιος 23, 2008 #39 Ιούλιος 23, 2008 Παμε για ντου στο e-shop ? Λαμπιτες παρουσιαστειτε.. Get ready for the countdown Τελος παντον...Εμενα μου εκαναν rma τις dominator μου και ειχα και σπασμενο το πλαστικο της συσκευασιας..και χωρις πολλα πολλα..μου εδωσαν νεες.. Οντως ειναι για πολυ ξυλο το service του e-shop...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.