GoMaR Σεπτέμβριος 16, 2008 #101 Σεπτέμβριος 16, 2008 δουλευε ο αδερφος σου στο eshop και αναρωτιεσαι γιατι μπορει να του καναν ολα τα RMA ? btw : Οπότε μην τα βάζετε με τα παιδιά που εργάζονται εκεί, δεν φταίνε μόνο αυτά, από τους υπεύθυνους ξεκινά η αδιαφορία lol μα ο υπεθυνος παντα λειπει.. τι μας λες τωρα....
Jerry007 Σεπτέμβριος 16, 2008 #102 Σεπτέμβριος 16, 2008 Άμα θέλετε να ψαρώσετε εναν υπέυθυνο να βγεί απο το γραφειάκι του πείτε οτι και καλάελετε να δώσετε grats για τον τρόπο που λειτουργεί το μαγαζί και μόλις βγεί,πελάτης Gamiσιιιιιι
csaris Σεπτέμβριος 16, 2008 #103 Σεπτέμβριος 16, 2008 Εγω λεω να κανουμε ενα thread sticky με ολα τα "καλα" που εχουμε αντιμετωπισει απο το συγκεκριμενο καταστημα για να μην την πατανε και αλλοι.Δεν λεω στο θεμα ποικιλιας-τιμης ειναι πρωτοι αλλα αν χρειαστεις RMA την π*******ς!!!!
PetrosD Σεπτέμβριος 16, 2008 #104 Σεπτέμβριος 16, 2008 δουλευε ο αδερφος σου στο eshop και αναρωτιεσαι γιατι μπορει να του καναν ολα τα RMA ? Δεν αναρωτιέμαι. Το ξέρω.
PetrosD Σεπτέμβριος 16, 2008 #105 Σεπτέμβριος 16, 2008 btw : lol μα ο υπεθυνος παντα λειπει.. τι μας λες τωρα.... Εννοώ τα μεγάλια κεφάλια που είναι στα κεντρικά, όχι τους υπεύθυνους καταστήματος.
SkaL- Σεπτέμβριος 16, 2008 #106 Σεπτέμβριος 16, 2008 Πρίν λίγο μου ήρθε ένα sms να πάω να παραλάβω, γιατί η μητρική που πήγα βγήκε εκτός εγγύησης..... άντε να κλείσει το eshop να τελειώνουμε...το παραέκαναν...Να δω τι λόγο θα μου πουν που βγήκε έκτος.
dellman Σεπτέμβριος 16, 2008 #107 Σεπτέμβριος 16, 2008 Γιατί το περίμενα.... Απευθείας στη Asus then.
Tsakonas Σεπτέμβριος 16, 2008 #108 Σεπτέμβριος 16, 2008 Άμα θέλετε να ψαρώσετε εναν υπέυθυνο να βγεί απο το γραφειάκι του πείτε οτι και καλάελετε να δώσετε grats για τον τρόπο που λειτουργεί το μαγαζί και μόλις βγεί,πελάτης Gamiσιιιιιιμα δεν ξερεις το κλασικο κολπο ??? "γεια σας θελω τον ταδε που του χρωσταω κατι λεφτα"...και οταν βγει ....:-Oπαντως γνωμη μου ειναι μην φωναζετε στους υπαλληλους,δεν σας φταινε σε τιποτα.Απο τον επιχειρηματια εχουν παρει εντολες και τις εφαρμοζουν.Στο κατω κατω μια χαρα τον συμφερει να πηγαινετε να μαλλιοτραβιεστε με τους υπαλληλους αντι να κανετε κατι ουσιαστικοτερο.Αν θελετε να τον τσουξετε πηγαινετε σε ΙΝΚΑ και συνηγορο καταναλωτη (και οταν συγκεντρωθουν καταγγελιες τσουπ το προστιματακι)
PetrosD Σεπτέμβριος 16, 2008 #109 Σεπτέμβριος 16, 2008 παντως γνωμη μου ειναι μην φωναζετε στους υπαλληλους,δεν σας φταινε σε τιποτα.Απο τον επιχειρηματια εχουν παρει εντολες και τις εφαρμοζουν.Σωστός, έτσι είναι.
SkaL- Σεπτέμβριος 16, 2008 #110 Σεπτέμβριος 16, 2008 Γιατί το περίμενα.... Απευθείας στη Asus then.Tα λέγαμε αλλά είχα μια ελπίδα......., πάμε για την asus τώρα που σίγουρα θα την βάλει εντός εγγύησης, θα γράψω και τα "καλύτερα" για το eshop στο email που θα στείλω στην asus.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.