Reselie Σεπτέμβριος 12, 2008 #82 Σεπτέμβριος 12, 2008 Παλι καλα που υπαρχουν και κανα-δυο υπηρεσιες της προκοπης μεσα στο χαος...Συνγχαρητηρια για την υπομονη σου και ας ελπισουμε να βαλουν μυαλο..
mariosalice Σεπτέμβριος 12, 2008 #83 Σεπτέμβριος 12, 2008 Τέλος καλό όλα καλά. Αλλά το πάθημα μάθημα.Παλιότερα είχα πει να τους βάζουμε να υπογράφουν, όταν παραδίδουμε υλικά, ότι δεν έχουν φυσική φθορά.Update. Νομίζω ότι μια φωτογραφία του υλικού στα χέρια αυτού που το παραλαμβάνει είναι must. Και μια δεύτερη να φαίνεται το πρόσωπο του. Say cheese.
csaris Σεπτέμβριος 13, 2008 #84 Σεπτέμβριος 13, 2008 Τον εν λογω μαγαζι ειναι για τον π****ο! Εγω με χαλασμενη θυρα LAN στην μητρικη μου αφου περιμενα σα Μ να την στειλουν στο πυρηνικο εργαστηριο στο Μενιδι για να την δουν μου ειπαν οτι θα μου την αντικαταστησουν. Παω την επομενη μερα και μου δινουν μια ιδια την οποια οταν την ανοιξα ηταν χτυπημενη ελειπε απο μεσα το SLI bridge και το καλυτερο... ΕΙΧΕ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ ΣΤΡΑΒΑ ΑΛΛΟ Σ/Ν ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ!!!!!!!! (ΤΟΣΟ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΙΣΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΑΝΕ)KAI HTAN ΚΟΛΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΥΤΑΡΕ!! Την επομενη πηρα αδεια μια ωρα απ τη δουλεια και τους ειπα οτι αν δεν την τσεκαρουν τωρα θα τα κανω ολα π*****α εδω μεσα. εε σε μιση ωρα με πηραν τηλ και μου δωσαν μια καινουργια.Τι να πω ρε π για 100ε τετοια συγχυση?? Τι ειναι αυτα ρε....ΟΥΣΤ ΖΩΑ ουτε αδεια CD απο το e-shop τελος.@junior21 εγω στη θεση σου θα παιρνα τα λ7 πισω παντως.
pavou Σεπτέμβριος 14, 2008 #86 Σεπτέμβριος 14, 2008 junior21 μπράβο για την υπομονή σου , κανένας δεν πρέπει να κάνει πίσω σε αυτό που δικαιούται , έτσι κατά αυτό τον τρόπο και τα xxxx μαγαζιά θα κάνουν την δουλειά σωστά και δεν θα ταλαιπωρούν των κόσμο άσκοπα
junior-21- Σεπτέμβριος 14, 2008 Author #87 Σεπτέμβριος 14, 2008 Το γέλιο είναι ότι το Σάββατο ήθελε ο αδερφός μου μια memory stick για το PSP άμεσα (είναι φαντάροε και έφευγε) και σκέφτηκα να την έπαιρνα από e-shop μιας και είχα το πιστωτικό και δεν ήθελα να χαλάσω χρήματα. Παίρνω τηλ στο 2115000... να επιβεβαιώσω ότι έχει πιστωθεί ο λογαριασμός μου και αφου ο υπάλληλος μου λέει να περιμένω λίγο, μετά μου απαντάει ότι ο λογαριασμός μου είναι να πιστωθεί με το ποσό των 265 ευρώ αλλά εκρεμεί να ξαναελεχθεί μια φορά η κάρτα... Έ Λ Ε Ο Σ ! ! !
oxide Σεπτέμβριος 15, 2008 #88 Σεπτέμβριος 15, 2008 μου απαντάει ότι ο λογαριασμός μου είναι να πιστωθεί με το ποσό των 265 ευρώ αλλά εκρεμεί να ξαναελεχθεί μια φορά η κάρτα...χαχαχαχαδηλαδη θα βγει το πιστωτικο αλλα για να μην σου κανουμε ολα τα χατηρια θα την δουμε ακομα μια φορα.ετσι για το καλο.
Vasot Σεπτέμβριος 15, 2008 #90 Σεπτέμβριος 15, 2008 Aφου το ξερετε οτι το εν λογο μαγαζι-αλυσιδα καταστηματων ειναι για τον π**τσο γιατι καποιοι συνεχιζεται και αγοραζετε απο εκει δεν μπορω να καταλαβωΜαζοχες ειστε ??
Tsakonas Σεπτέμβριος 15, 2008 #91 Σεπτέμβριος 15, 2008 Aφου το ξερετε οτι το εν λογο μαγαζι ειναι για τον π**τσο γιατι καποιοι συνεχιζεται και αγοραζετε απο εκει δεν μπορω να καταλαβωΜαζοχες ειστε ??αν το καλοσκεφτεις,σε περιπτωση που μεινει χωρις σοβαρο ανταγωνισμο(μουλτιραμα φοβερο μαγαζι αλλα θελει το κατιτις παραπανω του σε τιμες) το πλαισιο μαυρο φιδι που μας εφαγε .....εφερνε το πλαισιο saitek cyborg evo force 80 eur,το φερνει και το ε-σοπ 53,να σου και το πλαισιο να το ριξει στα 50κατι...
armored Σεπτέμβριος 15, 2008 #92 Σεπτέμβριος 15, 2008 Εγώ φαίνεται είμαι το μόνο ατομο που δεν έχει πρόβλημα με το e-shop μέχρι τώρα :...:
junior-21- Σεπτέμβριος 15, 2008 Author #93 Σεπτέμβριος 15, 2008 Ύστερα από e-mail, πάλι ως εκ θαύματος σε 10 λεπτά ήρθε το πολυπόθητο μύνημα πίστωσης απίστευτο,ε? end of my story... no comment...
PetrosD Σεπτέμβριος 15, 2008 #94 Σεπτέμβριος 15, 2008 Εγώ και ο αδελφός μου δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με το e-shop. Πάντα μας άλλαζαν τα προϊόντα που χρειάζονταν RMA. Δεν ξέρω αν το γεγονός ότι ο αδελφός μου δούλευε εκεί έπαιζε κάποιο ρόλο.....
pavou Σεπτέμβριος 15, 2008 #95 Σεπτέμβριος 15, 2008 Εγώ και ο αδελφός μου δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με το e-shop. Πάντα μας άλλαζαν τα προϊόντα που χρειάζονταν RMA. Δεν ξέρω αν το γεγονός ότι ο αδελφός μου δούλευε εκεί έπαιζε κάποιο ρόλο..... καλό εεεε?:hehe:
Jerry007 Σεπτέμβριος 15, 2008 #96 Σεπτέμβριος 15, 2008 Εγώ και ο αδελφός μου δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με το e-shop. Πάντα μας άλλαζαν τα προϊόντα που χρειάζονταν RMA. Δεν ξέρω αν το γεγονός ότι ο αδελφός μου δούλευε εκεί έπαιζε κάποιο ρόλο..... Πλακα κάνεις!
PetrosD Σεπτέμβριος 15, 2008 #97 Σεπτέμβριος 15, 2008 Όχι σοβαρά μιλάω. Μιλάμε για 4-5 δίσκους και 2 vga και εγώ δεν θυμάμαι τι άλλο.EDIT: μια θήκη εξωτερικού σκληρού...
dubber Σεπτέμβριος 15, 2008 #98 Σεπτέμβριος 15, 2008 Συνέχιζε να ψωνίζεις και σε βλέπω να έχεις κι εσύ ένα δικό σου thread με παράπονα
neuromancer Σεπτέμβριος 15, 2008 #99 Σεπτέμβριος 15, 2008 Εγώ φαίνεται είμαι το μόνο ατομο που δεν έχει πρόβλημα με το e-shop μέχρι τώρα :...: me too, οπότε είμαστε 2
PetrosD Σεπτέμβριος 15, 2008 #100 Σεπτέμβριος 15, 2008 Μα δεν ψωνίζω εγώ! Δεν βλέπεις το PC της υπογραφής μου; 3 χρόνια έχω να αλλάξω κάτι στον κομπιούτορά μου. Τα δίνω όλα στη NIKON. Ο μικρός αδερφός μου έχει γ@..θεί να ψωνίζει. Άλλωστε ό,τι πρόβλημα έχει, του το αλλάζουν. Δεν θα ήθελα να επεκταθώ στο κλίμα που επικρατεί στο κατάστημα στο Στουρνάρη. 1 λέξη μόνο, αρχίζει από μπου και τελειώνει σε έλο. Οπότε μην τα βάζετε με τα παιδιά που εργάζονται εκεί, δεν φταίνε μόνο αυτά, από τους υπεύθυνους ξεκινά η αδιαφορία (καμμιά φορά και η ασχετοσύνη πωλητή ή υπεύθυνου φτάει). Έχω ακούσε τρελλές ιστορίες που μου έχει πει ο αδερφός μου για παράξενους πελάτες και παράξενους εργαζόμενους εκεί. Δε λέω ότι κάποιοι από σας είναι παράξενοι πελάτες, είστε σαν εμένα, απαιτητικοί που περιμένετε ο πωλητής να γνωρίζει τι πουλάει και να εξυπηρετεί τον πελάτη. Όμως κάποιοι είναι άσχετοι, ή προωθούν συγκεκριμένα προιόντα. Η λύση που προτείνει ο φίλος με το ρόπαλο δεν μου άρεσε. Γιατί ο αδερφός μου σκιζόταν να εξυπηρετήσει, γιατί να τις φάει; Είχε έρθει και σε ρήξη με άλλους εκεί μέσα για αυτό το θέμα, αυτοί πρέπει να τις φάνε. Η κοπελιά στο ταμείο τα είχε ακούσει για τη γαιδουριά της. Στο τέλος ο αδερφός μου σταμάτησε για να αφοσιωθεί στη σχολή του, πριν 2 εβδομάδες.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.