Jump to content



Πρόβλημα με rma μιας 7950gx2,που αλλού, στο e-shop...


junior-21-

Recommended Posts

xdmwl40ri0v6bz863yek_thumb.jpg17fdazb4wxurb1rsm0vm_thumb.jpg

Tα σχόλια περιττά... Αυτό το μικρό ασπραδάκι που βλέπετε κάτω από τους ακροδέκτες είναι ο λόγος που είναι εκτός εγγύησης. Προσοχή, δεν φταίει αυτό που δεν λειτουργεί η κάρτα μου είπαν, αλλά έτσι δεν την δέχεται η gainward -έτσι λένε. Παρένθεση: το σημαδάκι δεν υπήρχε όταν την πήγα αλλά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας...

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

απο τη στιγμη που την παρεδωσες και περασε τον οπτικο ελεγχο εξ αρχης μπορεις να ισχυριστεις ΑΝΕΤΑ οτι η ζημια εγινε στα χερια τους.

μην χαρισεις καστανο

μην παραμελησεις τις καταγγελιες..αν μαζευτουν αρκετες θαχουν κανα προστιματακι(βλεπε φορθνετ vs ΕΕΤΤ)...

http://www.gainward.com/support/support_uk_warrranty.htm

τα λόγια είναι περιττά...

Καλυτερα να εγραφαν τις περιπτωσεις που ισχυει η εγγυηση παρα αυτο το πραμα ... ευτυχως που δεν αγορασα

ποτε Gainward καρτα και ουτε προκειται υστερα απο αυτο που ειδα ...

μα οι ακροδεκτες μια χαρα ειναι.....

ρε πηγαινε εκει και σπαστα ολα...τι καθεσαι και το συζητας...

Γιώργη, τα έχω πάρει κρανίο, δεν κάνω τπτ βέβαια μέχρι να λάβω απάντηση σε mail που έστειλα στο support της Gainward. Αν λάβω το mail που περιμένω, θα κανονίσουμε ένα ομαδικό ντού

μα οι ακροδεκτες μια χαρα ειναι.....

ρε πηγαινε εκει και σπαστα ολα...τι καθεσαι και το συζητας...

Αν οντως το ειχε κανει το παιδι τοτε εμπιπτει στην περιπτωση της φωτο 18. "improper handling and/or abuse of the board." Οπου δειχνει φθορα στο pcb μακρια απο ακροδεκτες και ηλεκρτρονικα στοιχεια. Οποτε δεν νομιζω να βγαλει ακρη πατοντας σε αυτο.

Πιστευω φιλε οτι ειναι καλυτερο να το κυνηγησεις λεγοντας οτι την ζημια την εκαναν αυτοι και οτι οταν την πηρε ο υπαληλος την κοιταξε και δεκτηκε να την παρει και να τη στειλει στο Μενιδι καθως δεν ειδε τπτ. Αν εβλεπε κατι δεν θα επρεπε να μην την δεχτει? Ακομα και αν υπηρχε το χτηπημα, απο την στιγμη που δεχονται να την παρουν και ειναι στα χερια τους η ευθυνη ειναι δικια τους. Εσυ δεν αναγνωριζεις κανεναν οπτικο ελεγχο που δεν εγινε μπροστα σου και ποσο μαλλον οταν εχει μεσολαβησει ενα ολοκληρο ταξιδι της καρτας εντως της εταιριας του e-shop.

Keep on!

Το έστειλα στο mail ότι και καλά το έκανα εγώ, μην γίνουμε ρεζίλι διεθνώς. Όσο για το άλλο που λες, διάβασε τι μου είπε χθες ο προϊστάμενος και μετα βίας κρατήθηκα:

εγώ: - δεν δέχομαι το χτύπημα, δεν υπήρχε, τα παιδιά εδώ δεν είδαν τπτ και κοιτάζαν την κάρτα σχολαστικά 20 λεπτα

προϊστάμενος e-shop: - τα παιδιά το είδαν, το έγραψαν στις παρατηρήσεις αλλά δεν ήξεραν ότι θέτει την κάρτα εκτός εγγύησης

εγώ: - μα στο χαρτί που παρέλαβα δεν έγραφε παρατηρήσεις

προϊστάμενος e-shop: - αυτές είναι στα δικά μας συστήματα, για δική μας χρήση

εγώ: - και μου λέτε ότι είναι μια φόρμα που δεν μπορεί να τροποποιηθεί μετέπειτα

προϊστάμενος e-shop: ακριβώς κύριε, η φόρμα με την περιγραφή του ζητήματος σας έκλεισε όταν παραδώσατε και δεν γίνεται να τροποποιηθεί

εγώ: ..................................μου λες τώρα ότι εγώ δεν μπορώ να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας αλλά εσείς μπορείτε να με καβαλήσετε

προϊστάμενος e-shop: μην το βλέπετε έτσι κύριε...

Eπεμεινε να σου δειξουν το χαρτι. Και το αντιτυπο, και το διπλοτυπο και ολα τα χαρτια του αρχειου τους. Προφανως σου λεει ψεματα. Απειλησε τους οτι αν δεν το κανει θα αναγκαστει να το κανει παρουσια του δικηγορου σου.

Τωρα για το αν θα γινει ρεζιλι διεθνως το eshop...................

Μα πραγματικα τι σε νοιαζει????????????

Ανέστη, φίλε μου, έμπλεξες με τον "κίτρινο πυρετό" και τις πονηριές τους. Το e-shop συνεργάζεται απευθείας με την Gainward και κάνει το ίδιο την εισαγωγή προϊόντων Gainward στην Ελλάδα και κερδίζει έτσι ένα κάρο λεφτά σε κόστος και φυσικά για αυτό είναι σχεδόν πάντα οι πιο φτηνές της αγοράς.

Το πρόβλημα όμως είναι στο RMA, αν υπήρχε κάποιο τρίτο μέρος που έκανε την εισαγωγή όπως πχ είναι η ΟΚΤΑΒΙΤ, η κάρτα θα πήγαινε σε αυτούς και από το στοκ τους θα την άλλαζαν άμεσα και θα είχε ο εκάστοτε εισαγωγέας να εξηγηθεί με την Gainward.

Τώρα το e-shop πρέπει να αποστείλει την κάρτα στην Gainward με δικά της έξοδα, να χρεωθεί τον τεχνικό έλεγχο και φυσικά αν υπάρχει αντικατάσταση (λόγω παλαιότητας χλωμό) να χρεωθεί τα έξοδα επιστροφης στην Ελλάδα. Με λίγα λόγια η όλη ιστορία θα κοστίσει στο e-shop πάνω 200-250 ευρώ για αυτό και κρύβεται πίσω από ανοησίες. Σε αντίστοιχη περίπτωση κάποια άλλη αλυσίδα θα σου έλεγε "Δέχεσαι να στην αντικαταστήσω με μια GTX280;;;;", θα έλεγες ναι (φυσικά) και πάει τελείωσε.

Εσύ συνέχισε την πίεση και να μην μιλάς με υπαλλήλους, να ζητήσεις απευθείας τον υπεύθυνο του service στο Μενίδι και να τον πρήζεις.

ρε μη φευγεις απο το καταστημα

κατσε εκει και πες "δε φευγω αν δε μου αλλαξετε τη καρτα και αν θελετε καλλεστε αστυνομια να με παρουν"

μια φορα ενας @#$@#%@ υπαλληλος στο τηλεφωνο μου λεει " κυριε Πρεπει να κλεισουμε το τηλεφωνο γιατι περιμενουν κιαλλοι στη γραμμη " περιττο να σας πω οτι τα ακουσε χοντρα και οτι δεν εκλεισα το τηλεφωνο και μιλαγα μια μιση ωρα περιπου και την επομενη μερα ειχαν σταλει τα πραγματα.

αλλα ειναι χειροτερο να λες , θα σας κανω καταγγελια και να φευγεις..ετσι αυτοι κερδιζουν οχι εσυ.Φοβουνται οσο εισαι εκει και οχι στα λογια και να φευγεις.απλως θελει υπομονη

Ίσως το πάω λάθος, αλλά αν η Gainward πει ότι την καλύπτει, τότε :fun:

Chris, αυτό με το χαρτί δεν έχει νόημα, ποιος μου λέει ότι η εγγραφή δεν μπορεί να τροποποιηθεί μετά. Είναι όπως τα λέω: άντε να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας :(

Ρε συ ανεστη μην περιμενεις τη βοηθεια τησ gainward...δεν θα τη δεις ποτε.Μονος σου οτι καταφερεις.Πηγαινε ξανα στο μαγαζακι και αν δεν βγαλουν παλι λυση παρε επιτοπου το ΙΝΚΑ τηλεφωνο και σε κανα μισαωρο το πολυ θα εχει ερθει καποιος που να εισαι σιγορος οτι θα βρει λυση....

Ουτε μπινελικια ουτε τιποτα....Καλος η κακος αυτος ειναι ο φοβος τους....

δλδ η gainward μας λεει ουτε λιγο ουτε πολυ οτι οπως αγοραζουμε τις καρτες τις στα κουτια τους ετσι να τις κραταμε...κλειστες. λολ ρε , καλα που ειδα το λινκ με τις προυποθεσεις , ainward διαγραφτηκε

Δεν με νοιάζει να πάρω την κάρτα από την άποψη δεν την έχω ανάγκη, αλλά θα βρώ το δίκαιό μου. Όσο και να τραβήξει, δεν με νοιάζει

Θελω να σε βοηθισω αλλα εμενα το φιλαρακι μου ειναι στην Στουρναρη! Η καρτα ειναι εκτός εγγύησης τωρα...στο γραψανε πουθενα!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.