JdCZT Ιούλιος 25, 2008 #61 Ιούλιος 25, 2008 Πολυ καλη επιλογη το mazda 2 τωρα βεβαια εφοσων εχει καταληξει σε αυτα τα 2 θα ελεγα toyota επειδη ειναι τερατα αξιοπιστιας χρονια τωρα...οσον αφορα για το kia δεν ξερω τι παιζειαπο θεμα αξιοπιστιας αλλα σε λευκο δεν παιζεται...
JdCZT Ιούλιος 25, 2008 #62 Ιούλιος 25, 2008 το αυτοκινητο πολης παντως δεν εχει να κανει με τα αλογα (νομιζω) αλλα με τη χρηστικοτητα.Ασχετο το παραπανω (το δικο μου) αλλα βλεπω την νεολαια (ισως και μαθητιωσα(!!?)) να διαλεγει αποκλειστικα βαση του 0-100 +τελικη+αλογα ωστε να μην πιαστει κοτσος...-Δεν επαιρνες το ταδε που ειναι πιο γρηγορο στα ιδια λεφτα- Tελικα η καλυτερη συμβουλη σε τετοιες περιπτωσεις ειναι "γυρνα τις αντιπροσωπειες και οποιο σου κανει κλικ" Π.Σ Απλα με αφορμη το παραπανω ποστ ..τιποτα παραπανω εδιτ για την ιστορια ενα 206 1400cc 75hp εχω στην κατοχη μου εδω και 5(και κατι) χρονια.Μεσα στη πολη κινουμαι οπως και τα υπολοιπα αυτοκινητα.Στην εθνικη απλα θα σκεφτω δυο φορες να προσεπρασω φτανοντας στη λαμια και στα τεμπη πηαγινω οπως παει η ουρα. Αν και το corsaki της δουλειας παει καλυτερα απο γκαζι ..δεν θα αλλαζα το πεζακι με αυτο. (δεν αναφερομαι στα αμαξια-φιρμες αλλα στο πως κινουνται δυο αμαξια.Μπορειτε να κανετε παραλληλισμο με οσα αμαξια/αλογα θελετε.) Εδω θα διαφωνισω φιλε NTG...παραδειγμα...ενα ας πουμε colt 1,3 με 95 αλογακια και ενα opel corsa opc με 192...μεσα στην πολη κινουνται και τα δυο με σχετικη ανεση...και απο θεμα χρηστικοτητας (παρκινγκ,σφηνες,βαρος...) μοιαζουν καθως ειναι και τα δυο hatcback...αλλα λογω διαφορας ιππων δεν καινε το ιδιο...οποτε ενας σημαντικος παραγοντας (χρηστικοτητα που αναφερεις και εσυ)...παει περιπατο...αυτη βεβαια προσωπικη μου αποψη...το ενα ειναι καθαρα αυτοκινητο πολης ενω το αλλο ας πουμε ενα mini-gti αν μπορει να θεωρηθει ετσι...εκτος αν εννοεις κατι αλλο που μου διαφευγει... Παρακατω στο θεμα της νεολαιας δεν θα διαφωνισω αλλα εγω προσωπικα που σπουδαζω στην πολη μου και το αυτοκινητο ειναι απαραιτητο (15 χλμ απο τη σχολη και 10 απο κεντρο) οσο οικονομικα και αν παω το 30 ευρω θα φυγει την εβδομαδα το λιγοτερο και για φοιτητη εστω και στην πολη του πιστεψε με δεν ειναι και οτι καλυτερο...αρα σε 1-2 χρονακια που θα κοιταξω για αυτοκινητο θα κοιταξω να γεφυρωσω τις επιδοσεις με την καταναλωση...με καταλαβαινεις πιστευω
ΝTG Ιούλιος 25, 2008 #63 Ιούλιος 25, 2008 αν στο παραδειγμα που αναφερεις θα προτιμουσες το colt δεν διαφωνουμε.Οχι οτι διαφωνω με οποιον παρει το opc.(αλλα μη μου πει οτι το πηρε σαν αυτικινητο πολης και για τις μετακινησεις του?)Το μονο που προσφερει για μενα παραπανω ειναι ενα πιο γρηγορο 0-100.Εαν αυτο εψαχνε τοτε καλως.Στο διλλημα ceed-auris αν και το ceed ειναι πιο ομορφο ,θα προτιμουσα το toyota λογω προταιρου εντιμου βιου.
JdCZT Ιούλιος 25, 2008 #64 Ιούλιος 25, 2008 αν στο παραδειγμα που αναφερεις θα προτιμουσες το colt δεν διαφωνουμε.Οχι οτι διαφωνω με οποιον παρει το opc.(αλλα μη μου πει οτι το πηρε σαν αυτικινητο πολης και για τις μετακινησεις του?)Το μονο που προσφερει για μενα παραπανω ειναι ενα πιο γρηγορο 0-100.Εαν αυτο εψαχνε τοτε καλως.Στο διλλημα ceed-auris αν και το ceed ειναι πιο ομορφο ,θα προτιμουσα το toyota λογω προταιρου εντιμου βιου.Το ιδιο λεμε..:jump1:
nobig Ιούλιος 25, 2008 #65 Ιούλιος 25, 2008 Σε καμμιά περίπτωση να μην πάρει auris 1.4 είναι απλά τάφος. Έχει 100 κιλά + απο την Ε12 και περίπου 200 απο την Ε111 με τον ίδιο κινητήρα. Ακόμα και μέσα στην πόλη θα του σπάει τα νεύρα με το βάρος του,αν καταλήξει σε Toyota να πάρει απαραίτητα 1600 και προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το corolla ή το yaris παρά το auris .Βασικά έχει διαλέξει κατηγορία; Θέλει μικρό ή μικρομεσαίο;Αν δεν έχει οικογένεια και δεν κουβαλάει πολλά μπαγκάζια γνώμη μου να πάρει μικρό, είναι πιο ελαφριά συνήθως πιο όμορφα και πιο γκαζιάρικα. Έχε στα υπόψιν σου ότι λιγότερα άλογα δεν σημαίνει απαραίτητα μικρότερη κατανάλωση για συγκεκριμένο έργο. Στην τελευταία σεζόν του Top gear έβαλαν ένα Prius Στην πίστα και το οδήγησαν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν, απο πίσω του το ακολουθούσε μια Μ3, το prius έκαψε περισσότερα!!!
x-treme Ιούλιος 25, 2008 #66 Ιούλιος 25, 2008 Καλά, το άσπρο το C'eed σπέρνει... Αλλά πάρε ρε φίλε 1600... το 1400 και πιο αδύναμο είναι και καίει πολύ γιατί είναι πιο πουσαρισμένος ο κινητήρας...
AN7 OverClocker Ιούλιος 27, 2008 #67 Ιούλιος 27, 2008 Παιδια το golf δεν εχει twin turbo..μην ακουω τετοια..καμια εκδοση του δεν εχει,δεν γινεται να εχει...για να εχεις twin θες 6+κυλινδρους. και με 4 κάνεις twin turbo. Τόσο καιρό περιμένω να ακούσω κανένα TSI, είτε VW είτε Seat ότι έβγαλε πρόβλημα/έσπασε τούρμπο/έκαψε μοτέρ κλπ. αλλά αποδεικνύονται αξιόπιστα, πέραν 1-2 εξαιρέσεων για αυτά με τα 170 άτια....Μόνο για το σασμάν παραπονέθηκαν...Για τα T-jet, ακόμα δεν βγήκε τίποτα κι ας είναι πάνω από ενάμιση χρόνο στην αγορά... Ούτε στο Seatclub, ούτε στο seatnet ακούστηκε τίποτα για πρόβλημα. Vadegr -> Εμείς περιμένουμε τον Ecoboost:rolleyes: Ρώτα στα μέγαρα πόσα Golf GT έχουν αφήσει το μοτέρ στην πίστα και μάλιστα κάποια ήταν απείραχτα
totti1416003288 Ιούλιος 27, 2008 #68 Ιούλιος 27, 2008 Πήγαινε δες το Fiat Bravo 150PS Sport κάνε ένα test drive !!! Θα μείνεις άφωνος !!!
ProPitsiriko$ Ιούλιος 27, 2008 #69 Ιούλιος 27, 2008 και με 4 κάνεις twin turbo. Πες μου τετρακυλνδρα με twin...
AN7 OverClocker Ιούλιος 27, 2008 #70 Ιούλιος 27, 2008 Πες μου τετρακυλνδρα με twin... σπάς το χταπόδι σε 2 κομμάτια και μπαίνει ανα 2 κυλίνδρους απλό
ΓιαγκΤ Ιούλιος 27, 2008 #71 Ιούλιος 27, 2008 ο κομπρεσσορας κανει πανω κατω την δουλεια του turbo..απλα δινει λιγοτερη ιπποδυναμη-ροπη και δεν εχει lag..οπως εχει το turbo..Αυτό συνέβαινε παλιά. Στα καινούρια δεν υπάρχει καθυστέρηση.
LevelOne Ιούλιος 27, 2008 #72 Ιούλιος 27, 2008 Ενα στοιχειώδες lag υπάρχει, απλα ο συνδυασμός της αρκετά ανεβασμένης συμπίεσης για υπερτροφοδοτούμενο σύνολο σε συνεργασία με τις αρκετά μικρές τουρμπίνες και τα πτερυγια μεταβλητης γεωμετρίας εχουν μειώσει πολύ το φαινόμενο.
ΓιαγκΤ Ιούλιος 27, 2008 #73 Ιούλιος 27, 2008 Ενα στοιχειώδες lag υπάρχει, απλα ο συνδυασμός της αρκετά ανεβασμένης συμπίεσης για υπερτροφοδοτούμενο σύνολο σε συνεργασία με τις αρκετά μικρές τουρμπίνες και τα πτερυγια μεταβλητης γεωμετρίας εχουν μειώσει πολύ το φαινόμενο.Αναφερόμουν στα ευρωπαϊκά : )
AN7 OverClocker Ιούλιος 27, 2008 #74 Ιούλιος 27, 2008 και τα ευρωπαϊκά έχουν lag.Τα μικρής ιπποδύναμης δεν έχουν τόσο μεγάλο,αλλά στα μεγάλα με 220ps και πάνω η διαφορά στην καθυστέρηση είναι αισθητή όπως είπε και ο μήτσος
fotme Ιούλιος 27, 2008 #75 Ιούλιος 27, 2008 το lag ειναι ειτε χρονος αποκρισης απο ECU, ειτε λιγa καυσαερια σε μεγαλη τουρμπινα. Αν ταμαξι ειναι σωστα ρυθμισμενο δεν εχει lag ή ειναι αμελητεο (βασικα ολα εχουν εστω ενα μηδαμινο εξου και χρησεις antilag σε wrc). Ακη, τετρακυλινδρο ελεω λιγων καυσαεριων βαζουν μονη τουρμπινα, σε 6κυλινδρα oπου γεμιζει απο καυσαεριο η φτερωτη μπαινει και δευτερο, αυτη ειναι η πρακτικη. Δεν εχω δει λυσεις με διπλο Τ σε 4κυλινδρο αλλα ισως καποιοι να εχουνε βαλει, αλλα δεν αξιζει αν θες την αποψη μ. Μην ξεχνας οτι τα 4κυλινδρα αντε να ειναι μεχρι 2.5l οποτε λιγα καυσαερια ανα κυλινδρο θα εχεις. Ασε που θα θελει ρυθμισμα τρελο και ασε που με μια ρουλεμανατη κανεις καλα την δουλεια και ασε που δεν θα εχει χωρο το αμαξι ευκολα για 2 καβουκια, μονωσεις κτλ και ασε που θα θελεις αλλα intercooler και και και. Ενα R32 παντως με διπλα θα ανεσταινε και βισωνα!
AN7 OverClocker Ιούλιος 27, 2008 #76 Ιούλιος 27, 2008 το lag ειναι ειτε χρονος αποκρισης απο ECU, ειτε λιγa καυσαερια σε μεγαλη τουρμπινα. Αν ταμαξι ειναι σωστα ρυθμισμενο δεν εχει lag ή ειναι αμελητεο (βασικα ολα εχουν εστω ενα μηδαμινο εξου και χρησεις antilag σε wrc). Ακη, τετρακυλινδρο ελεω λιγων καυσαεριων βαζουν μονη τουρμπινα, σε 6κυλινδρα oπου γεμιζει απο καυσαεριο η φτερωτη μπαινει και δευτερο, αυτη ειναι η πρακτικη. Δεν εχω δει λυσεις με διπλο Τ σε 4κυλινδρο αλλα ισως καποιοι να εχουνε βαλει, αλλα δεν αξιζει αν θες την αποψη μ. Μην ξεχνας οτι τα 4κυλινδρα αντε να ειναι μεχρι 2.5l οποτε λιγα καυσαερια ανα κυλινδρο θα εχεις. Ασε που θα θελει ρυθμισμα τρελο και ασε που με μια ρουλεμανατη κανεις καλα την δουλεια και ασε που δεν θα εχει χωρο το αμαξι ευκολα για 2 καβουκια, μονωσεις κτλ και ασε που θα θελεις αλλα intercooler και και και. Ενα R32 παντως με διπλα θα ανεσταινε και βισωνα!Ναι βρε,αλλά άλλο δεν μπαίνει,και άλλο δεν αξίζει.Πάντως τα καυσαέρια είτε είναι 2.5l straight 4 είτε straight 6 είτε V6,V8 κτλπ τα ίδια καυσαέρια θα πάνε στις τουρμπίνες αφού πάντα ο όγκος των θαλάμων στο σύνολο θα είναι ίδιος
ProPitsiriko$ Ιούλιος 27, 2008 #77 Ιούλιος 27, 2008 σπάς το χταπόδι σε 2 κομμάτια και μπαίνει ανα 2 κυλίνδρους απλό Ακη εχεις καποιο link σχετικα με αυτο ? Λιγο απιθανο μου φαινεται...ξερεις κατι τετοιο που να εχει εφαρμοστει και να δουλευει ?
AN7 OverClocker Ιούλιος 27, 2008 #78 Ιούλιος 27, 2008 το πιο γρήγορο που έχω να σου βρώ είναι αυτό. Το ίδιο μπορεί να γίνει και με 4 κυλίνδρους. 2-2
Kostas007 Ιούλιος 27, 2008 #80 Ιούλιος 27, 2008 Παρε το ProCeed η το ί30 καλο ειναι ανετο εισαι of topic:computer:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.