Athens2004 Ιούλιος 23, 2008 #41 Ιούλιος 23, 2008 2 χιλιάδες ευρώ εχει διαφορά dsg και μη σε vw και 3-3500 σε audi . ( βλέπε κατάλογο new autotriti ) Το έψαξα γιατι τόσο νομιζα και εγω οτι πηγαινει (5k +) http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox
dohc161416003179 Ιούλιος 23, 2008 #42 Ιούλιος 23, 2008 Το dsg ειναι αυτο που εχει τα "αυτακια" στο τιμονι, και σαν λειτουργιαειναι πιο γρηγορο απο το smg της bmw... Και σαν χρημα, τοσο κοστιζει. Να βαλαν ΑΥΤΟ στα νοικιαρικα... τι να πω?μην μπερδέυετε τα πράγματα. Άλλο το DSG κι άλλο τα padless...Μπορείς να πάρεις μόνο το DSG, χωρίς τα padless του τιμονιού. Απλά τα τελευταία πάνε σετ με το πολυχρηστικό τιμόνι....Παράδειγμα τιμής: Golf TSI GT Sport 122PS 5D DSG, με έξτρα υποβραχιόνιο, πολυλειτουργικό τιμόνι και συρτάρια κάτω από τα καθίσματα, τιμή 23.884,00, μόνο το πολυλειτουργικό τιμόνι(με τα αυτάκια) κοστίζει ένα 400ρι έξτρα.
ProPitsiriko$ Ιούλιος 23, 2008 #43 Ιούλιος 23, 2008 αυτό που οδήγησα ήταν 1.4 dsg απλώς δεν ξέρω αν ήταν με την μια τουρμπίνα (122)η με τις δυο (140), Παιδια το golf δεν εχει twin turbo..μην ακουω τετοια.. καμια εκδοση του δεν εχει,δεν γινεται να εχει...για να εχεις twin θες 6+κυλινδρους.
ProPitsiriko$ Ιούλιος 23, 2008 #45 Ιούλιος 23, 2008 ενοει προφανως 2η τουρμπινα το κομπρεσορα.. Παιδια...οχι..δεν ειναι 2 σε 1... ο κομπρεσσορας κανει πανω κατω την δουλεια του turbo..απλα δινει λιγοτερη ιπποδυναμη-ροπη και δεν εχει lag..οπως εχει το turbo.. Δεν γινεται να τα φοραει και τα 2..Προφανως θα φοραει μια τουρμπινουλα..Το GTi το 2λιτρο με τα 200αλιγατα ειναι ιδιο με το Α3 2λιτρο 200αλογατα και με το Α4 2λιτρο 200 αλογατα..οπου ολα ειναι turbo..η VW αποσο ξερω δεν χρησιμοποιει compressor...
trezeguet Ιούλιος 23, 2008 #46 Ιούλιος 23, 2008 Και όμως το Golf GT 1.4 TSI φοράει και κομπρέσορα και turbo. Ο κομπρέσορας το βοηθάει στα χαμηλά και μετά αναλαμβάνει η τουρμπίνα. Πως νομίζεις οτι βγάζουν 170 άλογα απο 1400cc??? Πάρε και ένα λινκ.
ProPitsiriko$ Ιούλιος 23, 2008 #47 Ιούλιος 23, 2008 Και όμως το Golf GT 1.4 TSI φοράει και κομπρέσορα και turbo. Ο κομπρέσορας το βοηθάει στα χαμηλά και μετά αναλαμβάνει η τουρμπίνα. Πως νομίζεις οτι βγάζουν 170 άλογα απο 1400cc??? Πάρε και ένα λινκ. Ειλικρινα αυτο δεν το ηξερα... Φοβερο παντος...Αλλα δεν θα αντεξει ο κινητηρας πολυ καιρο...σε μικρο χρονικο διαστημα θα χρειαζεται service και σιγουρα θα βγαζει προβληματα.. Οπως και με τα fiat τα t-jet..
dohc161416003179 Ιούλιος 23, 2008 #48 Ιούλιος 23, 2008 Ειλικρινα αυτο δεν το ηξερα...Φοβερο παντος...Αλλα δεν θα αντεξει ο κινητηρας πολυ καιρο...σε μικρο χρονικο διαστημα θα χρειαζεται service και σιγουρα θα βγαζει προβληματα.. Οπως και με τα fiat τα t-jet.. Τόσο καιρό περιμένω να ακούσω κανένα TSI, είτε VW είτε Seat ότι έβγαλε πρόβλημα/έσπασε τούρμπο/έκαψε μοτέρ κλπ. αλλά αποδεικνύονται αξιόπιστα, πέραν 1-2 εξαιρέσεων για αυτά με τα 170 άτια....Μόνο για το σασμάν παραπονέθηκαν... Για τα T-jet, ακόμα δεν βγήκε τίποτα κι ας είναι πάνω από ενάμιση χρόνο στην αγορά... Ούτε στο Seatclub, ούτε στο seatnet ακούστηκε τίποτα για πρόβλημα. Vadegr -> Εμείς περιμένουμε τον Ecoboost:rolleyes:
enzo Ιούλιος 23, 2008 #49 Ιούλιος 23, 2008 Paddle shiftersOn certain "sporty", or high-powered cars, such as the Audi TT, Audi A3 (2.0T and 3.2), Golf GTI, Golf R32, Jetta GLI, Volkswagen Eos (2.0T and 3.2), SEAT Leon FR, steering wheel-mounted paddle shifters are available. These operate in the same manner as the floor mounted shift lever when using manual mode.Δεν νομιζω στο 1400 να βαζουν το dsg με τις προδιαγραφες του gti.Extremely fast shift time of 8 milliseconds... Σκοτωνει λεμε!Αλλα για να το λεει το παιδι ετσι θα ειναι.
stackeras Ιούλιος 23, 2008 #50 Ιούλιος 23, 2008 New Mitsubishi Lancer... 1.5 λίτρων, 16-βάλβιδος DOHC VVT MIVEC 109Hp - 16990 Euros 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ 7 ΧΡΟΝΙΑ POWER TRAIN (πρόσθετη δυναμική εγγύηση: κινητήρας - κιβώτιο ταχυτήτων - διαφορικό/ά - άξονας μετάδοσης κίνησης) 12 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΣΚΩΡΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ MITSUBISHI MOTORS ASSISTANCE
kallileo Ιούλιος 23, 2008 Author #51 Ιούλιος 23, 2008 To golf φευγει πολυ δυστυχως...Το ιδιο και το focus νομιζω...
bourlas1416003173 Ιούλιος 24, 2008 #53 Ιούλιος 24, 2008 χτες πήγα σε μια αντιπροσωπία vw και η διαφορά τιμής είναι όπως τα λέει ο athens2004 και για την ακρίβεια η διαφορά είναι 1750 ευρώ.επίσης από ότι μου είπε ο πωλητής αν και φαίνεται παπατζιλίκι το dsg έχει και λίγο μικρότερη κατανάλωση.τέλος ναι δεν είναι 2 turbo είναι turbo και compressor στην έκδοση 140/170το μόνο κακό είναι 5 μήνες παράδοση και από ότι άκουσα πριν το τέλος του χρόνου θα βγει το golf 6.
JdCZT Ιούλιος 24, 2008 #54 Ιούλιος 24, 2008 Καταρχην...εχει οικογενεια;Το θελει περισσοτερο για μεσα στην πολη;Εχει ελαφρυ ποδι;Ποσα χλμ κατα μεσο ορο γραφει την εβδομαδα;Ρωταω γτ αλλες προτεραιοτητες εχει ο καθενας...ας δουμε λιγο πολυ που παταει ο φιλος σου να ξερουμε τι να προτεινουμε ο καθενας με την σειρα του...
Athens2004 Ιούλιος 24, 2008 #55 Ιούλιος 24, 2008 Ε για να βάζει 3 σε ιδια κατηγορια παει να πει οτι εχει αποφασίσει τι θελει και ποια τον ενδιαφέρουν . αλλιως θα ελεγε τι να πάρω ? cayenne ? - a8 η mini cooper
JdCZT Ιούλιος 24, 2008 #56 Ιούλιος 24, 2008 Ε για να βάζει 3 σε ιδια κατηγορια παει να πει οτι εχει αποφασίσει τι θελει και ποια τον ενδιαφέρουν . αλλιως θα ελεγε τι να πάρω ? cayenne ? - a8 η mini cooper Συμφωνω αλλα απο τα 83 στα 125 αλογα παιζει μια διαφορα... με 83 ειναι ενα αυτοκινητο πολης με 125 ειναι κατι παραπανω...
ΝTG Ιούλιος 24, 2008 #57 Ιούλιος 24, 2008 το αυτοκινητο πολης παντως δεν εχει να κανει με τα αλογα (νομιζω) αλλα με τη χρηστικοτητα.Ασχετο το παραπανω (το δικο μου) αλλα βλεπω την νεολαια (ισως και μαθητιωσα(!!?)) να διαλεγει αποκλειστικα βαση του 0-100 +τελικη+αλογα ωστε να μην πιαστει κοτσος...-Δεν επαιρνες το ταδε που ειναι πιο γρηγορο στα ιδια λεφτα-Tελικα η καλυτερη συμβουλη σε τετοιες περιπτωσεις ειναι "γυρνα τις αντιπροσωπειες και οποιο σου κανει κλικ"Π.ΣΑπλα με αφορμη το παραπανω ποστ ..τιποτα παραπανωεδιτγια την ιστορια ενα 206 1400cc 75hp εχω στην κατοχη μου εδω και 5(και κατι) χρονια.Μεσα στη πολη κινουμαι οπως και τα υπολοιπα αυτοκινητα.Στην εθνικη απλα θα σκεφτω δυο φορες να προσεπρασω φτανοντας στη λαμια και στα τεμπη πηαγινω οπως παει η ουρα.Αν και το corsaki της δουλειας παει καλυτερα απο γκαζι ..δεν θα αλλαζα το πεζακι με αυτο.(δεν αναφερομαι στα αμαξια-φιρμες αλλα στο πως κινουνται δυο αμαξια.Μπορειτε να κανετε παραλληλισμο με οσα αμαξια/αλογα θελετε.)
kallileo Ιούλιος 25, 2008 Author #58 Ιούλιος 25, 2008 Καταρχην...εχει οικογενεια;Το θελει περισσοτερο για μεσα στην πολη;Εχει ελαφρυ ποδι;Ποσα χλμ κατα μεσο ορο γραφει την εβδομαδα;Ρωταω γτ αλλες προτεραιοτητες εχει ο καθενας...ας δουμε λιγο πολυ που παταει ο φιλος σου να ξερουμε τι να προτεινουμε ο καθενας με την σειρα του...Οικογενεια δεν εχει ακομα τουλαχιστο, 30 χιλιομετρα την μερα μεσα στην πολη και λιγο εξω. Μετριο ποδι θα ελεγα.Βασικα ειναι αναμεσα σε δυο πλεον: Λευκό ProCeed 1.4 και Μαυρο Auris 1.4 Unique. Το ProCeed βγανει ακριβως 2500k λιγοτερο.
stylejohn Ιούλιος 25, 2008 #59 Ιούλιος 25, 2008 Φιλε μου αν θελει να παρει ενα αμαξι ο φιλος που να αξιζει αυτην την εποχη για 4μετρο το mazda 2 1.3 με 85ps 11.500 ευρω και πανω απο 4 το seat leon 1.4 125ps (Εγω εχω το 2.0 TFSI με 185 ps και ειμαι πολυ ευχαριστημενος)
Kostas007 Ιούλιος 25, 2008 #60 Ιούλιος 25, 2008 Φιλε μου αν θελει να παρει ενα αμαξι ο φιλος που να αξιζει αυτην την εποχη για 4μετρο το mazda 2 1.3 με 85ps 11.500 ευρω και πανω απο 4 το seat leon 1.4 125ps (Εγω εχω το 2.0 TFSI με 185 ps και ειμαι πολυ ευχαριστημενος) :hehe: εγω θα λεγα να παρει ενα με ροπη χαμηλα(αλα ταριφ) και να μη κοιταει αλογα... συνηθως 1.4 και πολλα αλογα ειναι ροπη ψηλα και θα πρεπει να εισαι με το χερι στο λεβιε.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.