Jump to content



Ακουστικά 5.1


mike299_1999

Recommended Posts

Για λόγους «ηχορύπανσης», θέλω να πάρω ακουστικά 5.1. Μέχρι στιγμής έχω βρει αυτά τα δυο Barracuda HP-1 5.1 και TEAC HP-11.

Από όσο κοίταξα μόνος μου, το πρώτο έχει πολύ καλή απόδοση ήχου, μέτρια κατασκευή (αλλά με 2 χρόνια εγγύηση) ενώ το δεύτερο καλή απόδοση και 1 χρόνο εγγύηση.

Επειδή είμαι άσχετος σε θέματα ήχου, θα ήθελα να μου πείτε γνώμες και εναλλακτικές προτάσεις.

Τα ακουστικά θα χρησιμοποιηθούν για ταινίες αλλά κυρίως για παιχνίδια (καθόλου για μουσική) , το να μην «βγαίνει» ο ήχος στο περιβάλλοντα χώρο δεν με απασχολεί και θα συνδεθούν σε μια X-FΙ οπότε λύσεις με USB – ενσωματωμένη κάρτα ήχου κτλ δεν με ενδιαφέρουν πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Τα Razer εχω και εγω......πολυ καλα ακουστικα με μονο μελανο σημειο το μπασσο που 8α το ηθελα πιο

δυνατο....

Κατα τα αλλα ξεκουραστα με πολυ καλο ηχο.....

Από μέγεθος? Θέλω να πω τ αυτί σου χώνεται όλο μέσα στ ακουστικό η πιάνει απλά γυρω γύρω?

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχα...ενταξει δεν είμαι και ο Ντάμπο!

Πάντως έχω κόλλημα μ αυτο το θέμα θέλω τ ακουστικά να "κλειδώνουν" πάνω στ αυτιά.

Εκτός από online αγορά παίζουν σε κανά μαγαζί να τ αγοράσεις?

Link to comment
Share on other sites

Μιας και τα πήρε φίλος πρόσφατα τα πρώτα προς τα εκεί σε βλέπω και σένα.

Τι εντυπωση του αφησαν? Αξιζουν την αγορα τους?

Μου κανει εντυπωση παντως που ενω για τα Barracuda HP-1 5.1 βρηκα αρκετα review για τα teac μονο γνωμες χρηστων

Link to comment
Share on other sites

Τι εντυπωση του αφησαν? Αξιζουν την αγορα τους?

Μου κανει εντυπωση παντως που ενω για τα Barracuda HP-1 5.1 βρηκα αρκετα review για τα teac μονο γνωμες χρηστων

Εγώ ακόμα δεν έτυχε να τα ακούσω από κοντά. Τουλάχιστον ο φίλος που τα πήρε έχει μείνει ευχαριστημένος παρόλο το ποσό που έδωσε για να τα αποκτήσει. Θα τον ρωτήσω για λεπτομέριες ποιότητας μπάσου κλπ αν και κάποια στιγμή θα περάσω από να βάλω κι εγώ το αυτάκι μου :laughing:!

Link to comment