2cpu Ιούλιος 7, 2008 #21 Ιούλιος 7, 2008 Σιγα ρε μεγαλε ok μεγαλε go for it btw μιλαμε παντα για ιμαντα χρονισμου? Οι ιμαντες χρονισμου ειναι αρκετα ακριβοι παντως. γιατι παραμενουν ακομα το ποιο ζωτικο αναλωσιμο ανταλλακτικο οπως ανεφερα σε μερικους κινητηρες μιας και ηδη οδευει απο πολλους και θα ακολουθησουν και αλλοι κατασκευαστες προς αντικατασταση.
dohc161416003179 Ιούλιος 7, 2008 #22 Ιούλιος 7, 2008 Σιγα ρε μεγαλε QUOTE]ok μεγαλε go for it btw μιλαμε παντα για ιμαντα χρονισμου? γιατι παραμενουν ακομα το ποιο ζωτικο αναλωσιμο ανταλλακτικο οπως ανεφερα σε μερικους κινητηρες μιας και ηδη οδευει απο πολλους και θα ακολουθησουν και αλλοι κατασκευαστες. Θα διαφωνήσω βασικά με αυτή τη τοποθέτηση. Είναι απλα ένα κομμάτι ενισχυμένο καουτσούκ είτε απλό είτε V. Απλά με την αλλαγή του ιμάντα(α κόστος), παράλληλα αλλάζεις κι αλλα πράγματα, όπως τον τεντωτήρα του ιμάντα(β κόστος) που είναι περισσότερα του ενός, αλλά και τα αναλογα ρουλεμάν(γ κόστος). Και το πλέον βασικό είναι η χρήση των εργαλείων με το κυριότερο αυτό που "κλειδώνει" τους, δύο στα σύγχρονα αυτοκίνητα εκεντροφόρους για να μην μετακινηθούν. Ε, αυτό θέλει γνώση κι εμπειρία η οποία πληρώνεται.
stiffler Ιούλιος 7, 2008 #23 Ιούλιος 7, 2008 ok μεγαλε go for it btw μιλαμε παντα για ιμαντα χρονισμου? .
dohc161416003179 Ιούλιος 7, 2008 #24 Ιούλιος 7, 2008 Stiffler, να χρησιμοποιείς Haynes μην το εμπιστεύεσαι απόλυτα, όχι τόσο στις οδηγίες, όσο σε αυτά που δείχνει. Μιλάω εκ πείρας.
stiffler Ιούλιος 7, 2008 #25 Ιούλιος 7, 2008 Stiffler, να χρησιμοποιείς Haynes μην το εμπιστεύεσαι απόλυτα, όχι τόσο στις οδηγίες, όσο σε αυτά που δείχνει. Μιλάω εκ πείρας.Δωσε λιγο παραπανω πληροφοριες.Παντως μεχρι τωρα ειναι κατατοπιστικοτατο.
2cpu Ιούλιος 7, 2008 #26 Ιούλιος 7, 2008 Θα διαφωνήσω βασικά με αυτή τη τοποθέτηση. Είναι απλα ένα κομμάτι ενισχυμένο καουτσούκ είτε απλό είτε V. :OT:sr τασο που σε χαλασα το θεμα.Τελευταιο απο μενα :red: Nαι τοσο απλο ισα που κοβετε η πηδαει δοντια και σε καρφωνει ολα.Ναι μεν απλο αναλλωσιμο αλλα σε κυριο μερος του κινητηρα.Με καταλαβαινεις πιστευω stifler : Oπως προανεφερα καλη επιτυχια :OT:
dohc161416003179 Ιούλιος 7, 2008 #27 Ιούλιος 7, 2008 Είναι. Αλλά οι φωτογραφίες που απεικονίζουν τα στάδια μιας εργασίας δείχνουν διάφορες εκδόσεις του κινητήρα π.χ. στο πρώτο στάδιο της εργασίας δείχνουν την έκδοση Μ του κινητήρα, στο δεύτερο στάδιο την έκδοση Ν, Κλπ. με αποτέλεσμα να σου δείχνει πράγματα που σε σένα δεν υπάρχουν ή είναι αλλού. Αν έχεις εμπειρία ΟΚ, αν όμως δεν γνωρίζεις, προχωράς με την λογική
stiffler Ιούλιος 7, 2008 #28 Ιούλιος 7, 2008 2cpu thanks:)dohc16 το ξερω αυτο που λες ειναι μπερδεμα... για αυτο οταν ερθει η ωρα να το επιχειρησω i'll do my homework και φυσικα θα ψαξω απο καπου να δανειστω τα απαραιτητα εργαλεια και κανα δυο συμβουλες...Παντως αν αφησουμε εκτος τον ιμαντα χρονισμου και τα τακακια ισως οπου και παλι πεφτει κλεψια απλα θελει παραπανω ψαξιμο για την αλλαγη ολα τα αλλα ειναι απλουστατα.Εγω δε θα ασχολουμουν ποτε αλλα οπως ξαναπα οταν με χρεωσανε 40 ευρω για αλλαγη φιλτρου βενζινης στο κορσα ε ελεος εκει τα πηρα και αποφασισα να μαθω να τα κανω μονος μου γιατι δε γουσταρω τη κοροιδια απο την αντιπροσωπεια.Θα μου πεις δε κανουν κατι διαφορετικο απο τον υδραυλικο ,το γιατρο , τον ηλεκτρολογο κτλ και καλα κανουν στη τελικη γιατι το 90% των επαγγελματιων ετσι λειτουργουν δηλαδη οπου μπορουν "ληστευουν" αλλα γιατι αφου εχω τη διαθεση, να μην αποφυγω το χαρατσι?
Artist_ Ιούλιος 7, 2008 #29 Ιούλιος 7, 2008 Ρε πάρτε HONDA που δεν σπάνε και δεν χαλάνε Για λάδια και φίλτρα μπορεί ο καθένας να τα αλλάξει αν πιάνουν τα χέρια του. Δεν θα χάσεις την εγγύηση αν πας σε άλλο συνεργείο, αρκεί στο βιβλίο service να γραφτούν αναλυτικά το τι έβαλες με αποδείξεις και σφραγίδες του μαγαζιού. 500 + ευρώ για service είναι πολλά αλλά τι θα σε αλλάξουν και θα σε χρεώσουν τόσο? και μην κάνετε βλακεία και αλλάζετε μόνοι σας τον ιμάντα χρονισμού. 50 ευρώ θα σε πάρει ο μάστορας και θα του σπάσεις το κεφάλι αν κάνει λάθος και πάρεις στο χέρι όλες τις βαλβίδες.
stilskin Ιούλιος 7, 2008 #30 Ιούλιος 7, 2008 Φίλε το Astra G έχεις? Το δικό μου πριν 2 μήνες έκλεισε τα 4 χρόνια και το κόστος του service μαζί με ιμάντες και αντλία νερού ήταν 600 ευρώ. Βέβαια είχα πάρει και αλλού προσφορά λίγο φθηνότερα αλλά στην συγκεκριμμένη αντιπροσωπεία το πηγαίνω συνέχεια και τους γνωρίζω και μπορείς να τους πείς και μια κουβέντα παραπάνω χωρίς να σε λοξοκοιτάξουν. Βέβαια πολλά απο αυτά τα λεφτά είναι πεταμένα καθώς λάδια και φίλτρο λαδιού αλλάζεις και σε ενα βενζινάδικο και η ετήσια επιθεώρηση είναι σκέτη κοροιδία.
Kostas007 Ιούλιος 7, 2008 #31 Ιούλιος 7, 2008 Ρε πάρτε HONDA που δεν σπάνε και δεν χαλάνεΓια λάδια και φίλτρα μπορεί ο καθένας να τα αλλάξει αν πιάνουν τα χέρια του. Δεν θα χάσεις την εγγύηση αν πας σε άλλο συνεργείο, αρκεί στο βιβλίο service να γραφτούν αναλυτικά το τι έβαλες με αποδείξεις και σφραγίδες του μαγαζιού. 500 + ευρώ για service είναι πολλά αλλά τι θα σε αλλάξουν και θα σε χρεώσουν τόσο? και μην κάνετε βλακεία και αλλάζετε μόνοι σας τον ιμάντα χρονισμού. 50 ευρώ θα σε πάρει ο μάστορας και θα του σπάσεις το κεφάλι αν κάνει λάθος και πάρεις στο χέρι όλες τις βαλβίδες. +1 nissan powah! και στο κατω κατω η εγγυηση ειναι τρικ για μαρκετινγκ, αν ειχατε παει σε ολα τα σερβις εκτος εγγυησης θα ειχατε γλιτωσει λεφτα για καινουριο αμαξι
jpavly Ιούλιος 7, 2008 #32 Ιούλιος 7, 2008 +1nissan powah! και στο κατω κατω η εγγυηση ειναι τρικ για μαρκετινγκ, αν ειχατε παει σε ολα τα σερβις εκτος εγγυησης θα ειχατε γλιτωσει λεφτα για καινουριο αμαξι Θα ήθελα να δείξω αυτό το ποστ στον ξάδερφο μου που του έπεσε στο δρόμο το κιβώτιο στο Golf του και τα πλήρωσε η εγγύηση.
sotiris Ιούλιος 8, 2008 #33 Ιούλιος 8, 2008 2cpu thanks:)dohc16 το ξερω αυτο που λες ειναι μπερδεμα... για αυτο οταν ερθει η ωρα να το επιχειρησω i'll do my homework και φυσικα θα ψαξω απο καπου να δανειστω τα απαραιτητα εργαλεια και κανα δυο συμβουλες...Παντως αν αφησουμε εκτος τον ιμαντα χρονισμου και τα τακακια ισως οπου και παλι πεφτει κλεψια απλα θελει παραπανω ψαξιμο για την αλλαγη ολα τα αλλα ειναι απλουστατα.Εγω δε θα ασχολουμουν ποτε αλλα οπως ξαναπα οταν με χρεωσανε 40 ευρω για αλλαγη φιλτρου βενζινης στο κορσα ε ελεος εκει τα πηρα και αποφασισα να μαθω να τα κανω μονος μου γιατι δε γουσταρω τη κοροιδια απο την αντιπροσωπεια.Θα μου πεις δε κανουν κατι διαφορετικο απο τον υδραυλικο ,το γιατρο , τον ηλεκτρολογο κτλ και καλα κανουν στη τελικη γιατι το 90% των επαγγελματιων ετσι λειτουργουν δηλαδη οπου μπορουν "ληστευουν" αλλα γιατι αφου εχω τη διαθεση, να μην αποφυγω το χαρατσι?Ιμάντα χρονισμού μην αλλάξεις μόνος σου, δεν αξίζει.Αν το βάλεις λάθος (που να το βάλεις με την πρώτη σωστά δεν είναι πάντα εύκολο, αν δεν έχεις και κάποια καθοδήγηση), θα έχεις πολύ μεγάλη ζημιά. Βαλβίδες και μπορεί και περισσότερα. Ακόμη και έμπειροι μηχανικοί, αν είναι απρόσεκτοι ή έχουν το λάθος εργαλείο, τις καρφώνουν. Εντάξει δεν σου λεώ ότι είναι rocket science, τέχνη είναι, και αν το κάνεις 5 φορές τη μέρα δεν θα κάνεις λάθος, αλλά στα πλαίσια του service κατ'οίκον που θα το κάνεις 4-5 φορές σύνολο στη ζωή σου, δεν λέει.Αντίθετα τα τακάκια είναι πανεύκολο να τα αλλάξεις. Τα πιο μέσα πάλι θέλουν πιο πολύ εμπειρία (π.χ. δαγκάνες - διότι αν βάλεις ένα σωληνάκι λάθος ή όχι σφιγμένο κλπ. θα μείνεις χωρίς φρένα).Τα Haynes είναι τα καλύτερα βιβλία για service, εγώ από αυτό διαβάζω όταν χρειάζομαι κάτι για το δικό μου. Υπάρχουν πάντως κάποια συνεργεία "της γειτονιάς" που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Τα εξουσιοδοτημένα προσωπικά δεν τα εμπιστεύομαι, γιατί συνήθως την πολύ δουλειά την κάνει ο νεότερος της παρέας που είναι άσχετος / μικρή εμπειρία. Επίσης δεν μπορώ να αντιμετωπίζω το Peugeot σαν νάταν Maserati, αν ήθελα να το πλήρωνα για Maserati θά 'χα πάρει την original να πηγαίνω και πιο γρήγορα. Αυτά με την εγγύηση δεν ξέρω αν αξίζει ή αν είναι "παγίδα", JPavly αν δεν είχαν κάνει ******* υπήρχε περίπτωση να πέσει το κιβώτιο? Δηλαδή ποια η πιθανότητα να σου πέσει το κιβώτιο σε ένα αυτοκίνητο? Αν κάποιος όμως βρει ένα εξουσιοδοτημένο με normal τιμές, τότε αξίζει να πηγαίνει εκεί, αν δεν χάνει την κάλυψη της εγγύησης.
dohc161416003179 Ιούλιος 8, 2008 #34 Ιούλιος 8, 2008 Sotiris, κι εγώ το Haynes διάβαζα και μου έλεγε ότι το κιβώτιο είχε 36/38 δοντάκια στο γρανάζι της 5ης και το είχα μπρστά μου και μετρούσα με το χέρι 39...δλδ έβγαινε πιο μακρύ σε δεδομένη αλλαγή ταχύτητας, οπότε από τότε μόνο σαν αναφορά το χρησιμοποιούσα....Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν την κακή τάση να ανάβουν λαμπάκι ακόμα κι αν δεν έχει σφιχτεί καλά το καπάκι λαδιού της μηχανής(πραγματικό περιστατικό). οι αντιπροσωπείες έχουν ολόκληρη την βιβλιογραφία από το ίδιο το εργοστάσιο + το διαγνωστικό το οποίο κάθε φορά αναβαθμίζεται με την εκάστοτε οδηγία της εταιρίας. Αυτά δεν θα τα βρεις σε κανένα τοπικό συνεργείο, γιατί κοστίζει. Συν βέβαια την εγγύηση(από 6 ως 12 μήνες) που σου δίνουν για την κάθε εργασία και ανταλακτικό που σου άλλαξαν. Ποιος θα σου το κάνει αυτό;
enzo Ιούλιος 8, 2008 #35 Ιούλιος 8, 2008 Θα ήθελα να δείξω αυτό το ποστ στον ξάδερφο μου που του έπεσε στο δρόμο το κιβώτιο στο Golf του και τα πλήρωσε η εγγύηση.Το ειδα εγω που σε 307 cc μου αλλαξαν 3 τιμολογια πραγματα, μεσα στην εγγυηση.Γιατι απλα το αμαξι "ετριζε"...Χονδρικα 3.000 ευρω, χωρις να υπολογισουμε 10 μερες εργατικα...(τζαμια, γρυλλους, καθισμα, κλπ, κλπ... ):nuke:
Athens2004 Ιούλιος 9, 2008 #38 Ιούλιος 9, 2008 30~ λεπτά εκανα εγω να αλλαξω λαδια - φιλτρο λαδιου + τακακια εμπρος στο hondaki μου σε αναβατόριο όμως . Ιμάντα δεν έχει .. οπότε θα τα κάνω μόνος 4ever τα service ( ο ιμάντας ειναι δύσκολος οντως για καποιον μη μηχανικο , ενω μερικα αυτοκίνητα εχουν παρα πολυ περίεργο τρόπο ρύθμισης + οι πιθανοτητες για μαμακια ειναι αρκετες. ) .
ea6gka Ιούλιος 9, 2008 #39 Ιούλιος 9, 2008 τον ιμαντα αλλαξε τον σε συνεργειο γιατι αν το κανεις μονος σου βλεπω θρεντ με τιτλο "η μηχανη μου εγινε στραγαλια"
spresv Ιούλιος 9, 2008 #40 Ιούλιος 9, 2008 Ξαδερφε, αμα δεν εχεις service manual τουλαχιστον, ασ'τον τον ιμαντα... 1 δοντι ειναι αυτο και θα τα παρεις στο χερι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.