Jump to content



κόστος service αυτοκινήτου


tassoss

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

πήρα τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού για 60000 χλμ για το astra και στην ερώτηση "και περίπου πόσο θα πάει" η απάντηση ήταν 550€.

είναι λογικό το νούμερο ή εμένα μόνο μου φαίνονται πολλά?

καμία τιμή για σύγκριση απο άλλες εταιρείες?

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Κοίτα,στα service δεν αλλάζουν απλώς τα λάδια κτλ,έχουν συγκεκριμένο manual για αλλαγή εξαρτημάτων.Αυτοί κάνουν έλγχο σε συγκεκριμένα κομμάτια και αν χρειαστεί αντικατάστασηΠχ πρέπει να αλλάξουν αντλιά νερού κτλ.Δεν είναι υπερβολικό το ποσό,μπορεί να έρθει και λιγότερο

εαν η κατασταση που εχεις το αυτοκινητο θεωρειται προσεγμενη...........για GM μηχανη και 60.000χλμ ειναι αρκετα τσιμπημενα θα ελεγα.μια πιο ρεαλιστικη τιμη ειναι τα 300-350ευρω.

να ζητησεις παντως ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ κατασταση service....το τι αλλαχτηκε μεχρι τελευταιας βιδας.

εαν εισαι διατεθειμενος να μαθεις καποια απλα πραγματα στο αυτοκινητο εμπα σε κανα opel forum και βρες οδηγους how-to απλης συντηρησης και σημεια πωλησης ανταλλακτικων σε καλες τιμες.

για παραδειγμα εαν αλλαξεις μονος σου φιλτρο αερα/λαδια/ φιλτρο λαδιου/φιλτρο καμπινας/συμπληρωμα υγρων ψυγειου φρενων θα γλιτωσεις σιγουρα κανα 100-150ευρω στα 500 που σου ζητησαν γιατι κοβεις κανα 50ευρω εργασια και ακομα 50-100ευρω στα ανταλλακτικα.

ακομα και αυτα να κανεις ομως πρεπει να το πας αντιπροσωπεια για εναν γενικο ελεγχο.

Λογικο ειναι για αντιπροσωπεια που σε γδυνουν.

Εγω παντως βρηκα το service manual του corsa μου και κανω πλεον ολο το service μονος μου με κοστος 120 ευρω περιπου(συν 100 ευρω που εδωσα για μερικα εργαλεια τη πρωτη φορα).

Παω σε αποθηκη με ειδη αυτοκινητου παιρνω λαδια,φιλτρα,μπουζι κτλ και τελειωνει η υποθεση.:beer:

Η αντιπροσωπεια μου ζηταγε 300 ευρω για πληρες σερβις εκτος απο τακακια(φιλτρα αερα/βενζινης/λαδιου,μπουζι,λαδια,φιλτρο αερα καμπινας).

Το γεγονος που με εκανε και μπηκα στη διαδικασια ειναι πως περυσι το καλοκαιρι ειχε μπουκωσει το φιλτρο βενζινης κατω απο τον πισω δεξι τροχο και ακουγοταν ενα σφυριγμα απο κατω απο το αμαξι που εγω δεν ηξερα τι ηταν.Παω λοιπον στην αντιπροσωπεια μου λενε μαλλον φιλτρο ειναι το αλλαζουν σε δυο λεπτα με το ρολοι και με χρεωνουν 40 ευρω!Υποψιν το φιλτρο βενζινης κανει 3 ευρω!:rant:

Η πλακα ειναι οτι μετα με την αποδειξη μου φερανε και ενα χαρτι οτι ειχαν κανει ελεγχο δεκα-δεκαπεντε σημειων.

Αμα με ξαναδουν να μου γραψουν,μονο για τακακια μπορει να παω.

Οποτε θα σου ελεγα να πας σε κανα συνεργειο της γειτονιας με τα μισα λεφτα απλα να παρεις εσυ τα ανταλλακτικα και να πληρωσεις μονο την εργασια για να μη σου βαλουν τιποτα μαπα.

μπες στο επισημο site ,βρες ολους τους αντιπροσωπους και ξεκινα να παιρνεις τηλεφωνα.

Πας σε οποιον σου δωσει την χαμηλοτερη τιμη.

Αν εισαι εκτος εγγυησης πηγαινε το σε δικο σου συνεργειο εχοντας ομως σε ενα χαρτι εκτυπωμενες ολες τις εργασιες (απο την μαμα εταιρεια) που πρεπει να γινουν στα χλμ αυτα.

Αν πχ σου αλλαζουν και ιμαντα, δεν ειναι παραλογα τα 550.

το αμάξι είναι ακόμα εντός εγγύησης οπότε αποκλείεται να το βάλω κ..δάχτυλο μόνος μου ή ο μάκης, τάκης κτλπ του συνεργείου της γειτονιάς.

@ greekfragma όλες οι αποδείξεις service που έχω κάνει μέχρι τώρα είναι αναλυτικές

περιλαμβάνονται και ιμάντες στο service, απλώς στο προηγούμενο accent που είχα το μεγαλύτερο ποσό που είχα δώσει ήταν 350€

ή ερώτηση δεν είναι τι θα κάνουν και γιατί θα το κάνουν, αλλά περισσότερο να δω τιμές απο άλλες εταιρείες για σύγκριση κόστους συντήρησης.

500-550€ με ΦΠΑ και εργατικά τα βλέπω normal.

Σε Renault τόσο θα πήγαινε, άντε βάλε κάτω ένα 50άρικο εσύ.

το αμάξι είναι ακόμα εντός εγγύησης οπότε αποκλείεται να το βάλω κ..δάχτυλο μόνος μου ή ο μάκης, τάκης κτλπ του συνεργείου της γειτονιάς.

@ greekfragma όλες οι αποδείξεις service που έχω κάνει μέχρι τώρα είναι αναλυτικές

περιλαμβάνονται και ιμάντες στο service, απλώς στο προηγούμενο accent που είχα το μεγαλύτερο ποσό που είχα δώσει ήταν 350€

ή ερώτηση δεν είναι τι θα κάνουν και γιατί θα το κάνουν, αλλά περισσότερο να δω τιμές απο άλλες εταιρείες για σύγκριση κόστους συντήρησης.

Προσωπικα θα σου προτεινα να γραφτεις στα 2-3 ελληνικα opel forums και να παρεις αποψη απο εκει.

Εχω ενα citroen c2 vts και απο αντιπροσωπεια μου ζητανε 500 + Ευρω για το service των 60.000

Γραφτηκα στο citroen forum ρωτησα εκει τα παιδια και βρηκα μαστορα εξουσιοδοτημενο ο οποιος μου κανει ακριβως τα ιδια με 350.

εαν τα opel και citroen θελουν αλλαγη ιμαντα δηλαδη 100-150 ευρω στα 60.000χλμ ειναι απλα τραγικο.

Το τραγικό μου αυτοκίνητο σε ευχαριστεί για τα σχόλια σου, άλλαξα ιμάντα στα 75k ενώ το manual έλεγε στα 60k. :p

Το τραγικό μου αυτοκίνητο, δόξα το Θεό δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα όσα χρόνια το έχω.

Το κάθε τραγικό αυτοκίνητο έχει και το δικό του, τραγικό μάλλον, τρόπο λειτουργίας.

(Το αυτοκίνητο είναι σαν την γκόμενα για μερικούς, μη τα πετάμε έτσι αυτά) ;)

με λαθος τροπο το πηρες.

τραγικο εννοω την στρατηγικη της εταιριας.και μενα εχει ιδιο κινητηρα με του opel vectra c.εμενα ομως για αλλαγη ιμαντα το προγραμμα σερβις λεει 100-120 χιλ χλμ.

και το εμπιστευεσε αυτο? η σε φανηκαν πολλα τα 100-150 ευρω εστω για 60k klm

για ενα τοσο ζωτικο σε (ακομα) εξαρτημα του κινητηρα? τεσπα... ξεφευγω απο το θεμα.

τασο εγω το βλεπω φυσιολογικο το νουμερο, αντιπροσωπεια ειναι,θα μπουν γνησια ανταλλακτικα ,οτι και να γινει εισαι καλλυμενος και οσο για το να δεις συγκριση με αλλες εταιρειες πιστευω εννοεις αλλης μαρκας? η αλλη αντιπροσωπεια? .σιγα μην χτυπησω και στον skroutz να με βγαλει φτηνοτερες τιμες για service σε car0 :p

τι λετε βρε παιδια , εγω στα 60κ ειχα 300 Audi A3 (αλλαγη και ημαντα)

απατη

Αυτη η κλεψια με τις αντιπροσωπειες μονο στην ελλαδα γινεται.

Εχουνε παρει χαμπαρι οτι ο μεσος ελληνας ειναι θυμα με το αμαξι του και του τα παιρνουνε χοντρα.

Πηγε ο πατερας του κολλητου μου στην οπελ το κορσα του και του πηρανε 150 ευρω για λουρι στα δυο χρονια και γυρω στα 20000 χιλιομετρα.Ελεος οι τυποι ειναι πολυ αλητες.

Εγω στο δικο μου 4 χρονια και 40000 χιλιομετρα και τωρα προσφατα που το εξετασα ειναι σε αψογη κατασταση.

Τωρα που το συζητησαμε θα παω να παρω ενα λουρακι να υπαρχει στο πορτμπαγκαζ και θα το αλλαξω μονος μου αργοτερα συμφωνα με τις οδηγιες του sevice manual και κατι μου λεει πως δε θα στοιχισει πανω απο 30 ευρω και καμμια ωριτσα στο γκαραζ...

Μου θυμιζει τις εποχες που ερχοταν τεχνικος απο τα καταστηματα υπολογιστων στο σπιτι και επαιρνε κατι εικοσαχιλιαρα σε δραχμες για να <<στησει>> τον υπολογιστη.:p

Παντως σας προτρεπω ολους να ασχοληθειτε να μαθετε πως να κανετε σερβις στα πολυ αναλωσιμα στο αυτοκινητο σας(μπουζι,λαδια φιλτρα κτλ).Θα γλυτωσετε πολυ χρημα και θα κανετε και σερβις συχνοτερα.Πριν πεσει τυχαια το service manual στα χερια μου ουτε που το ειχα σκεφτει λογω ασχετοσυνης, αλλα τωρα ουτε που σκεφτομαι να πληρωσω κερατιατικα στην αντιπροσωπεια.

Συν οτι πχ τα λαδια που βαζω(castrol) ειναι δυο φορες καλυτερα απο της general motors που βαζουν στις αντιπροσωπειες.

:OT:λουρι σκυλου? :p

μακαρι αδερφε να αλλαξεις μονο σου τα λουρια στο αμαξι σου αλλα οταν μι γενετω

λυσεις ολο το μοτερ και ολος τυχαιος δεν εχεις ειδικα εργαλεια τα οποια αντε και τα βρηκες απο καπου καταφερεις και χρονισεις σωστα και σφιξεις (παλι) σωστα τις βιδες

και το δεσεις και δουλεψει χωρις να καρφωσεις αντε τις 11 απο τις 12 βαλβιδες ε τοτε

ανοιξε ενα συνεργειο να βγαζεις και κανα μεροκαμματο :)

(εβαλα πολλα και? :p) :OT:

:OT:λουρι σκυλου? :p

μακαρι αδερφε να αλλαξεις μονο σου τα λουρια στο αμαξι σου αλλα οταν μι γενετω

λυσεις ολο το μοτερ και ολος τυχαιος δεν εχεις ειδικα εργαλεια τα οποια αντε και τα βρηκες απο καπου καταφερεις και χρονισεις σωστα και σφιξεις (παλι) σωστα τις βιδες

και το δεσεις και δουλεψει χωρις να καρφωσεις αντε τις 11 απο τις 12 βαλβιδες ε τοτε

ανοιξε ενα συνεργειο να βγαζεις και κανα μεροκαμματο :)

(εβαλα πολλα και? :p) :OT:

Σιγα ρε μεγαλε μη λυσω και διπλο ολοκληρωμα μετα...

Τα ιδια μου λεγανε και για τα φιλτρα και τα μπουζι και τα υπολοιπα και απλα πηρα τα εργαλεια που χρειαζονται και εγιναν ολα αψογα.

Εμένα μπορεί να ευθύνεται και η παλαιότητα του αυτοκινήτου αλλά όσο καιρό το οδηγάω εγώ δεν έχω δώσει ποτέ πάνω από 300€ ή 280€ (δεν θυμάμαι ακριβώς το ποσό και βαριέμαι να ψάχνω την απόδειξη !) και αυτό το ποσό είχε δοθεί για το λεγόμενο, από την επίσημη αντιπροσωπεία τουλάχιστον, μεγάλο service που είχε και αλλαγή ιμάντα μέσα. Το αυτοκίνητο είναι ένα Peugeot 106 και είχε αγοραστεί καινούριο από τη μάνα μου με όλα του τα service να έχουν γίνει στην επίσημη αντιπροσωπεία όπου για αυτούς έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Εξυπηρετικότατοι, στην ώρα τους, μου δίνουν όλα τα παλιά ανταλλακτικά που αλλάζουν στις συσκευασίες που έρχονται τα καινούρια και αναλυτικότατες αποδείξεις με ασημί αυτοκολλητάκια γνησιότητας πάνω ! Η όλη εμπειρία μου θυμίζει Toyota :p !

Ολα αυτά για να σχολιάσω ότι μου φαίνονται πολλά ! :p

φιλτρο αερα ειναι οτι πιο ευκολο υπαρχει στο κοσμο!

μετα βενζινης,μπουζι,λαδια θελουν απλα εργαλεια.

τακακια δισκοι και λιγο εμπειρια.

αυτα τα αλλαζω μονος μου εγω:D

Οι ιμαντες χρονισμου ειναι αρκετα ακριβοι παντως.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.