racer Αύγουστος 8, 2008 #181 Αύγουστος 8, 2008 Sorry που μπλέκομαι στο καβγαδάκι σας, αλλά θέλω να κλείσω εισιτήρια για τη Monza και είμαι ανάμεσα στο 5 και το 21. Ποια κερκίδα θα διαλέγατε;
performer Αύγουστος 8, 2008 Author #182 Αύγουστος 8, 2008 21 φτανουν με πολλα χιλιομετρα και ριχνουν ταχυτητες.αρα 21
racer Αύγουστος 8, 2008 #183 Αύγουστος 8, 2008 Αυτό έλεγα κι' εγώ, αλλά από το 5 βλέπω τα pit και την εκκίνηση Έκανα μερικούς γύρους στο GTR2 και το 21 μου αρέσει κάπως περισσότερο..
racer Αύγουστος 8, 2008 #184 Αύγουστος 8, 2008 Έκλεισα για το 21B. Το 21A είχε εξαντληθεί 479€ για 2 άτομα για ΠΣΚ
racer Αύγουστος 8, 2008 #186 Αύγουστος 8, 2008 Είσοδο για τα ελεύθερα της Παρασκευής, ελεύθερα και κατατακτήριες Σαββάτου και τον αγώνα της Κυριακής
Maximus Αύγουστος 8, 2008 #187 Αύγουστος 8, 2008 Πέφτουν στα φρένα, τουλάχιστον κατ εμέ, σημαίνει να είσαι στα σημεία 7 και 8, που από τα 330+++ πέφτουν στα 60-90 λες και μπαίνουν σε κάποιο αόρατο ζελέ...Στην είσοδο της Parabolica...δεν κόβουν και τοοοόσο πολύ, ταχύτητα εξόδου κοντά στα 250 έχουν από εκεί μέσα. Κόβουν, απλά όχι τόσο εντυπωσιακά πολύ.edit: Δες και το videάκι εδώ:http://www.youtube.com/watch?v=kw7vUI3bejkΚόβει σε 4η από 7η και χώνεται αστραπιαία - είναι σαν την πρώτη στροφή στο Silverstone, έχουν απίστευτα κάθετα G που τους κρατάνε με 200++ εκεί μέσα.Αλήθεια οι καλές θέσεις στο 7 και 8 πόσο είχαν?
HotPeanut Αύγουστος 8, 2008 #188 Αύγουστος 8, 2008 και το 9, 10 λέει. Γίνονται προσπεράσεις στα φρένα για το S εκείνο. Αλλά δεν πειράζει. καλά να περάσεις.
bluray Αύγουστος 8, 2008 #189 Αύγουστος 8, 2008 @bluray1) Προφανώς έχεις φάει κόλλημα με τον Alonso διαφορετικά δε μπορώ να καταλάβω πως συγκρίνεις τη Minardi με τη Sauber...; Το ίδιο είναι να τρέχεις με ένα μονοθέσιο 3-4δευτ. πιο αργό από τους πρώτους και το ίδιο είναι με ένα που είναι 2δευτ.;;; 2) Επίσης φαίνεται ότι αγνοείς ότι οι βελτιώσεις από χρονιά σε χρονιά κάνουν τόσο ταχύτερα τα μονοθέσια που ακόμα και με V6 να τρέξουν του χρόνου πάλι ταχύτερα θα είναι. Για παράδειγμα ο δυνατότερος κινητήρας στην σύγχρονη ιστορία της F1 ήταν ο V10 που χρησιμοποίησε για 1 αγώνα (τον τελευταίο) στην Κίνα στο 2006, με απόδοση πάνω από 1000 ίππους. Δεν ήταν ούτε V12, ούτε V8. 3) Όπως πολύ σωστά λες ο Κίμι έχεις πάρα πολλούς ταχύτερους γύρους αλλά το τίμημα είναι οι άπειρες εγκαταλείψεις. Λογικό δεν είναι όταν πιέζεις στο όριο μέχρι το τέλος. Μπορεί να το γουστάρω πολύ στον Κίμι ότι πάει έτσι αλλά είναι εντελώς ανόητο έτσι όπως είναι η κατάσταση σήμερα. Το ίδιο κάνει και ο Χάμιλτον με τα λάστιχα του με αποτέλεσμα να έχει 3-4 εγκαταλήψεις λόγω ελαστικών σε 20-25 αγώνες που είναι πρωτοφανές. Ο Κίμι ίσως να είναι ο ταχύτερος αλλά στην F1 κερδίζουν οι πιο ολοκληρωμένοι. 4) 'Οσο για το πόσο χαλαρά κέρδισε πέρυσι ο Κίμι, απλά άστο...Χρειάστηκε ένα σκάνδαλο, μπόλικη βρεταννική βλακεία με λίγο ισπανικό ταπεραμέντο (αν θυμάσαι στην ουσία ο Αλόνσο δεν άφησε χώρο στον Χάμιλτον και αυτός βγήκε χάνοντας μερικές θέσεις και μετά ήρθε και το "πρόβλημα"). Αν το θεωρείς χαλαρά..οκ! 5) Γνωρίζεις τον προϋπολογισμό της Ferrari, της Mclaren και της Toyota σε σχέση με της Renault και των άλλων ομάδων...; 1) Καλα κρασια!!!! Μονο αυτο μπορω να πω...Ισως δεν θυμασαι καλα την Sauber...Απλα σου θυμιζω οτι τοτε ηταν στο παιχνιδι και αλλες ομαδες οπως Honda για πχ που τωρα βρισκονται μεταξυ φθορας και αφθαρσιας 2) Επισης καλα κρασια οταν μου λες οτι τα φετινα μονοθεσια ειναι πιο γρηγορα σε σχεση με 2-3 χρονιες πριν...Ριξε μια ματια στα δοκιμαστικα του Σαββατου αλλα και στους ταυτερους γυρους και θα καταλαβεις.Δεν ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα ρεκορ τα εχει ο Σουμι και εχουν γινει το 2004-2005.Καλη η προσπαθεια σου να υποβαθμισεις το θαυμα του Kimi στην Ισπανια αλλα σταθηκες ατυχος 3)Δες την τελευταια προταση του 2ου επιχειρηματος και θα καταλαβεις...πιστευω οτι το σχολιο ειναι αστοχο...O kimi εχασε 2 πρωταθληματα οταν ηταν στην McLaren το πρωτο επειδη τον στουκαραν και το 2ο επειδη διαλυθηκε η αναρτηση του λιγες στροφες πριν τον τερματισμο...Καμια σχεση δηλαδη με οδηγικο στυλ 4) Εγω πιστευω οτι το κερδισε στα ισια (κανεις δεν χαριζει ετσι πρωταθληματα) το πως δεν με ενδιαφερει καθολου..χαλαρα ηταν τα πραγματα οταν πηρε αποφαση να οδηγησει στο 50% αυτου που μπορει 5)Επισης δεν με ενδιαφερει καθολου!!! Ας μην αποφασιζαν να δαπανησουν ΟΛΑ τους τα χρηματα στην εξελιξη ενος μονοθεσιου και να δουμε τοτε τι θα σηκωνε ο Alonso...Και με την Mc Laren ασε το παραμυθακι...σιγουρα δεν ειναι στο επιπεδο της renault οικονομικα αλλα δεν ειναι ουτε ferrari ουτε honda ουτε toyota
bluray Αύγουστος 8, 2008 #190 Αύγουστος 8, 2008 Α παιδια και ολοι εσεις οι Alonsακηδες ελπιζω να μου βρειτε στο τελος του πρωταθληματος καμια καλη δικαιολογια αν τερματισει πισω απο κανενα Τρουλι η Γουεμπερ
HotPeanut Αύγουστος 8, 2008 #191 Αύγουστος 8, 2008 Ρε σεις για ηρεμίστε λίγο με τους κ^%οδηγούς. Οδηγός ήταν είναι και θα είναι ΕΝΑΣ http://www.mschumacher.com/Όλοι οι άλλοι είναι για να σκουπίζουν αυτά που άφησε.ΤέΛοΣ.
racer Αύγουστος 8, 2008 #192 Αύγουστος 8, 2008 Αλήθεια οι καλές θέσεις στο 7 και 8 πόσο είχαν?Το 7 δεν υπάρχει πουθενά. Το 8Α 378€ :bye:
kanenas3 Αύγουστος 8, 2008 #193 Αύγουστος 8, 2008 2) Επισης καλα κρασια οταν μου λες οτι τα φετινα μονοθεσια ειναι πιο γρηγορα σε σχεση με 2-3 χρονιες πριν...Ριξε μια ματια στα δοκιμαστικα του Σαββατου αλλα και στους ταυτερους γυρους και θα καταλαβεις.Δεν ειναι τυχαιο οτι τα περισσοτερα ρεκορ τα εχει ο Σουμι και εχουν γινει το 2004-2005.Καλη η προσπαθεια σου να υποβαθμισεις το θαυμα του Kimi στην Ισπανια αλλα σταθηκες ατυχος Θα σου απαντήσω μόνο σε αυτό γιατί στα άλλα δεν έχει νόημα. Το 2004-2005 ετρέχαν με άδεια τεπόζιτα ενώ τώρα με τα κάυσιμα για τον αγώνα. Εκεί οφείλεται η διαφορά στις επιδόσεις και όχι στο ότι είναι πιο αργά τα σημερινά μονοθέσια. Το αντίθετα μάλιστα καθώς συχνά πυκνά σπάνε και εκείνα τα ρεκόρ ακόμα και γεμάτα με καύσιμα...:hi:
bluray Αύγουστος 9, 2008 #194 Αύγουστος 9, 2008 Θα σου απαντήσω μόνο σε αυτό γιατί στα άλλα δεν έχει νόημα. Το 2004-2005 ετρέχαν με άδεια τεπόζιτα ενώ τώρα με τα κάυσιμα για τον αγώνα. Εκεί οφείλεται η διαφορά στις επιδόσεις και όχι στο ότι είναι πιο αργά τα σημερινά μονοθέσια. Το αντίθετα μάλιστα καθώς συχνά πυκνά σπάνε και εκείνα τα ρεκόρ ακόμα και γεμάτα με καύσιμα...:hi:Οι καλοι χρονοι παντα με αδεια τεποζιτα γινονται και δεν μιλαω τοσο πολυ για τα δοκιμαστικα στα οποια στηριζεις το επιχειρημα σου εσυ αλλα στον αγωνα της Κυριακης... F1.com για να καταλαβεις...αν θες βεβαια να καταλαβεις...:happy2:
kanenas3 Αύγουστος 10, 2008 #195 Αύγουστος 10, 2008 Οι καλοι χρονοι παντα με αδεια τεποζιτα γινονται και δεν μιλαω τοσο πολυ για τα δοκιμαστικα στα οποια στηριζεις το επιχειρημα σου εσυ αλλα στον αγωνα της Κυριακης... F1.com για να καταλαβεις...αν θες βεβαια να καταλαβεις...:happy2: Αν είχαν σλικ λάστιχα τα σημερινά μονοθέσια θα έσπαγαν για πλάκα όλα αυτά τα ρεκόρ. Παρά τη μείωση της πρόσφυσης κατά 20%-30% οι χρόνοι είναι ελάχιστα πιο αργοί. Υπομονή λοιπόν, τα σλικ επανέρχονται και τα ρεκόρ θα ξανασπάσουν
bluray Αύγουστος 11, 2008 #196 Αύγουστος 11, 2008 Αν είχαν σλικ λάστιχα τα σημερινά μονοθέσια θα έσπαγαν για πλάκα όλα αυτά τα ρεκόρ. Παρά τη μείωση της πρόσφυσης κατά 20%-30% οι χρόνοι είναι ελάχιστα πιο αργοί. Υπομονή λοιπόν, τα σλικ επανέρχονται και τα ρεκόρ θα ξανασπάσουν Φιλε με αυτα που λες αυτοαναιρεισαι...Μου το γυρνας στο αν ειχαν σλικ τωρα ενω δυο ποστ πιο πανω μου λες οτι τους χρονους τους σπανε...Μαλλον εισαι αρκετα μπερδεμενος....Δεν ασχολουμαι αλλο γιατι μαλλον δεν θες να καταλαβεις (δεν θελω να πιστευω οτι δεν μπορεις) και να αναγνωρισεις οτι ο Kimi σε συνολο και διαρκεια ειναι καλυτερος του Alonso.-
kanenas3 Αύγουστος 11, 2008 #197 Αύγουστος 11, 2008 Φιλε με αυτα που λες αυτοαναιρεισαι...Μου το γυρνας στο αν ειχαν σλικ τωρα ενω δυο ποστ πιο πανω μου λες οτι τους χρονους τους σπανε...Μαλλον εισαι αρκετα μπερδεμενος....Δεν ασχολουμαι αλλο γιατι μαλλον δεν θες να καταλαβεις (δεν θελω να πιστευω οτι δεν μπορεις) και να αναγνωρισεις οτι ο Kimi σε συνολο και διαρκεια ειναι καλυτερος του Alonso.-Αφού είναι τόσο πιο αργά τα σημερινά πως καταφέρανε να σπάσουνε τα ρεκορ σε κάποιες πίστες; Η μεγάλη διαφορά στο κατέβασμα τον χρόνων οφείλεται στα ελαστικά. Τότε ήταν σλικ, τώρα όχι. Τότε είχε δυο εταιρίες που σφάζονταν, τώρα όχι. Όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα είναι σαφώς βελτιωμένα σε σχέση με το 2004-2005.Τώρα αν από αυτά θεωρείς ότι έχουν σχέση με τον Αλόνσο και τον Κίμι...πάσο! Να σου θυμίσω ότι και εσύ αναιρέθηκες όταν είπες ότι οι αριθμοί λένε την αλήθεια αλλά δε μας εξηγείς το 2-1 στα πρωταθλήματα :daisy:
bluray Αύγουστος 11, 2008 #198 Αύγουστος 11, 2008 Αφού είναι τόσο πιο αργά τα σημερινά πως καταφέρανε να σπάσουνε τα ρεκορ σε κάποιες πίστες; Η μεγάλη διαφορά στο κατέβασμα τον χρόνων οφείλεται στα ελαστικά. Τότε ήταν σλικ, τώρα όχι. Τότε είχε δυο εταιρίες που σφάζονταν, τώρα όχι. Όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα είναι σαφώς βελτιωμένα σε σχέση με το 2004-2005.Τώρα αν από αυτά θεωρείς ότι έχουν σχέση με τον Αλόνσο και τον Κίμι...πάσο! Να σου θυμίσω ότι και εσύ αναιρέθηκες όταν είπες ότι οι αριθμοί λένε την αλήθεια αλλά δε μας εξηγείς το 2-1 στα πρωταθλήματα :daisy:Σου τα εχω αναλυσει ολα σε πιο πανω ποστ ελπιζω να τα διαβασες....Απλα πες μου ρε παιδι μου αυτη η οδηγαρα ο Αλονσο να μην εχει ουτε ενα ρεκορ πιστας (σε Κυριακατικο αγωνα παντα) και o Kimi ο αχρηστος που βαριεται και ξερει να τα τσουζει μονο να εχει 4? Οι αριθμοι ως συνολο στην F1 λενε παντα την αληθεια γιατι ειναι ενα αθλημα που κρινεσαι απο τα αποτελεσματα...Υπομονη θα δουμε στο τελος
GeoChr1s Αύγουστος 11, 2008 #199 Αύγουστος 11, 2008 το 04 και το 05 δεν ηταν σλικ τα ελαστικατελαιυταια σαιζον με σλικ ηταν το '97το 06 ηταν τα πιο γρηγορα ελαστικα καθως ηταν η τελευταια χρονια με 2 εταιριες και υπηρχε μεγαλη εξελιξη
bluray Αύγουστος 12, 2008 #200 Αύγουστος 12, 2008 το 04 και το 05 δεν ηταν σλικ τα ελαστικατελαιυταια σαιζον με σλικ ηταν το '97 το 06 ηταν τα πιο γρηγορα ελαστικα καθως ηταν η τελευταια χρονια με 2 εταιριες και υπηρχε μεγαλη εξελιξη Σε ευχαριστω πολυ που το εγραψες φιλε και εβαλες στην θεση τους καποια πραγματα γιατι μου εχουν πεσει τα μαλλια σε αυτο το τοπικ περι f1...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.