Jump to content



το πλαισιο τρελαθηκε!!!


thor

Recommended Posts

το οτι ο καθενα κοιταει την παρτη του ειναι γνωστο κατα τους αιωνες, και καλα για καρτες...αυτο ειναι πτεσμα...εδω σφαζονται αδελφια μεταξυ τους, ο διπλανος παταει το μαχαιρι στο διπλανο, ξεπουλιουνται φιλιες...τι να μας πουν οι καρτες. Το θεμα ειναι αλλου, κανεις τον λακαμα και τους αφηνεις η τους λιωνεις στο μαγησι?

ps. οπως εχω αναφερει τετοια κρουσματα αντιμετωπιζονται με οριοθετημενη αγορα 2προσφορες/πελατη, παντως οπως και να εχει μπραβο στο πλαισιο που δεν κανει το λακαμα και δινει τετοιες προσφορες.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Ωραίο το Πλαίσιο, και τη δουλειά του κάνει, εξεφτελίζοντας την τελευταία τιμή λιανικής για να μπορεί να πιάσει κορόιδο στα RMA τους ανίδεους και όσους βαριούνται να φωνάζουν και να κάνουν φασαρία, και κλίμα στους μικρούς των φόρουμ δημιουργεί, ώστε να 'χουν συνέχεια στο μυαλό τους να ψάχνονται με το μαγαζί, να περνάνε συχνά, να ψάχνουν κολλητιλίκια με πωλητές κλπ, και δημόσια δεν λέει τίποτα, ώστε ο κάθε φραγκάτος πελάτης να μη μάθει ποτέ ότι αυτά που αγοράζει με 200Ε πουλιούνται και με 30.

Να τα πιάνει από παντού είναι το Πλαίσιο. 'Αλλο μαγαζι που να 'χει διαφορετικές τιμές στο κατάστημα και διαφορετικές στο ίντερνετ, δεν ξέρω. Να τα κονομάει από αυτούς που μπαίνουν μέσα, αλλά να μην μένει και τελευταίο στο skroutz.

ps

Thor, πόσταρε μια το pm με τα γαλλικά να γελάσουμε και λίγο.

Link to comment
Share on other sites

και που να δειτε ενα pm με "γαλλικα" που μου εστειλε ενα "καλο" παιδι επειδη του χαλασα τις "δουλειες".

δεν μας λες και το νικ,να ξερουμε ποιος μας εκβιαζει?γιατι εφοσον δεν ενοχλεις κανεναν δικαιωμα σου να το πεις και να μας ενημερωσεις.Ουτε θα φοβομαστε να ποσταρουμε μην μας βρισει ο παρεμπορος.

Link to comment
Share on other sites

δεν μας λες και το νικ,να ξερουμε ποιος μας εκβιαζει?γιατι εφοσον δεν ενοχλεις κανεναν δικαιωμα σου να το πεις και να μας ενημερωσεις.Ουτε θα φοβομαστε να ποσταρουμε μην μας βρισει ο παρεμπορος.

παιδια μην επιμενετε, δεν προκειται να το πω. οσο για το pm γελασα για κανα 2λεπτο και μετα κατεληξε στον καλαθο!!!

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το Πλαίσιο, και τη δουλειά του κάνει, εξεφτελίζοντας την τελευταία τιμή λιανικής για να μπορεί να πιάσει κορόιδο στα RMA τους ανίδεους και όσους βαριούνται να φωνάζουν και να κάνουν φασαρία, και κλίμα στους μικρούς των φόρουμ δημιουργεί, ώστε να 'χουν συνέχεια στο μυαλό τους να ψάχνονται με το μαγαζί, να περνάνε συχνά, να ψάχνουν κολλητιλίκια με πωλητές κλπ, και δημόσια δεν λέει τίποτα, ώστε ο κάθε φραγκάτος πελάτης να μη μάθει ποτέ ότι αυτά που αγοράζει με 200Ε πουλιούνται και με 30.

Να τα πιάνει από παντού είναι το Πλαίσιο. 'Αλλο μαγαζι που να 'χει διαφορετικές τιμές στο κατάστημα και διαφορετικές στο ίντερνετ, δεν ξέρω. Να τα κονομάει από αυτούς που μπαίνουν μέσα, αλλά να μην μένει και τελευταίο στο skroutz.

ps

Thor, πόσταρε μια το pm με τα γαλλικά να γελάσουμε και λίγο.

Το πλαίσιο έχει το δικαίωμα να πουλάει το εμπόρευμά του σε ό,τι τιμή θέλει. Δεν μπορούμε να το κατηγορήσουμε για αυτό. Όπως επίσης δε νομίζω να σκέφτηκαν εκεί στο πλαίσιο "ας κοροϊδέψουμε όσους έχουν αγοράσει 8800 ή 3850 ρίχνοντας την τιμή στα 30 ευρώ". Δεν ταιριάζει με την πολύ φιλική για τον πελάτη πολιτική RMA που εφαρμόζουν εδώ και τόσο καιρό και που πολλοί από εμάς έχουν επωφεληθεί όχι λίγες φορες.

Δεν νομίζω να συμφέρει οποιοδήποτε κατάστημα να έχει διαφορετικές τιμές σε κατάστημα και στον δικτυακό του τόπο. Μάλλον κάποιος υπάλληλος δεν κάνει καλά τη δουλειά του.

Ξέρετε, να κατηγορούμε κάποιον είναι πολύ εύκολο από το να του πούμε μπράβο. Μας βγαίνει πιο εύκολά. Και αυτό δεν το έχω παρατηρήσει μόνο στο πλαίσιο αλλά γενικότερα σε όλα τις εταιρίες πληροφορικής. Πιο πολλές φορές βλέπουμε δημοσιεύσεις για ανάρμοστη συμπεριφορά ενος καταστήματος και λιγότερες φορές για σωστή συμπεριφορά και σωστή εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

νομίζω οτι για τον καθένα μας εάν το Πλαίσιο δεν έκανε διαχωρισμό μεταξύ ιστοσελίδας και καταστημάτων θα κάνανε limit σε μια κάρτα προσφοράς μόνο για τον κάθε αγοραστή και θα έβαζε και τιμές και στην ιστοσελίδα για να είναι διαθέσιμη σε ΟΛΟ το αγοραστικό κοινό. Κακά τα ψέματα όσοι ήταν τυχεροί κατάφεραν να πάρουν κάτι καλό. Για αυτό το λογο λέγεται και τύχη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που βλέπω 5 σελίδες τώρα*, είναι ένα 'Π' να μιλά απευθείας στη ψυχή του έλληνα καταναλωτή. Αυτό περιλαμβάνει και ό,τι έγινε στις αγγελίες και ας το πάρει ο καθένας όπως θέλει. Ευγε.

*γιατί έχω 40 ppp (posts per page) :p

Link to comment
Share on other sites

νομίζω οτι για τον καθένα μας εάν το Πλαίσιο δεν έκανε διαχωρισμό μεταξύ ιστοσελίδας και καταστημάτων θα κάνανε limit σε μια κάρτα προσφοράς μόνο για τον κάθε αγοραστή και θα έβαζε και τιμές και στην ιστοσελίδα για να είναι διαθέσιμη σε ΟΛΟ το αγοραστικό κοινό. Κακά τα ψέματα όσοι ήταν τυχεροί κατάφεραν να πάρουν κάτι καλό. Για αυτό το λογο λέγεται και τύχη.

λογικα αν υπηρχε τεχνικη δυνατοτητα με Online διαχειρηση των παραγγελιων ετσι ωστε μολις εξαντληθει το εμπορευμα να κατεβαινει απο το site ετσι θα γινοταν.

απλα απο οτι καταλαβα εμαθαν απο το περυσινο φιασκο με τις παραγγελιες που γινονταν αλλα δεν υπηρχε διαθεσιμοτητα και φετος το κανουν απο τα μαγαζια απ ευθειας.

Link to comment
Share on other sites

Πρόλαβα και τσίμπησα μια 8800gt για τον αδερφό μου:)

Σχετικά με το RMA,είναι πάγια τακτική του πλαισίου να σου λέει "Πιστωτικό στην τρέχουσα τιμή καταλόγου".Την έπαθα μια φορά, είχα πάρει Striker Extreme και σε μια βδομάδα τα παιξε, πήρα λοιπόν την κατά πολύ ακριβότερη τότε Abit in9-32xmax.Παραδίδει πνεύμα σε 6-7 μήνες και μου δίνουν ένα χαρτί με 80ε πιστωτικό!Έπεσε ενα τρελό γέλιο μόλις το είδα, γιατί όχι απλά ήταν 200ε κάτω από την τιμή αγοράς, αλλά δεν έπαιρνα τίποτα με 680i.Μόλις όμως άρχισα τα μπινελίκια και τα καντήλια και μαζεύτηκε ο κόσμος να δει τι έγινε να δείτε τι ωραία που μου έδωσαν μια striker extreme και τη διαφορά με πιστωτικό :flex:

Και σε αντίστοιχη περίπτωση στο eshop με κάρτα δικτυου πήρα τα λεφτά πίσω(όχι πιστωτικό, λεφτά) με τη μεσολάβηση του κεπκα.

Για αυτό παιδιά να απαιτείτε αυτό που δικαιούστε, δε μπορεί ο καθένας να λέει οτι θέλει και να ξεφτιλίζει τα λεφτά που δώσαμε.

ΥΓ

Δε θα έλεγα όχι αν μου πρότειναν αντικατάσταση με ίδια ή με κάποια με παρόμοιες ή καλύτερες δυνατότητες(όπως άλλωστε ορίζει και ο νόμος)

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να συμφέρει οποιοδήποτε κατάστημα να έχει διαφορετικές τιμές σε κατάστημα και στον δικτυακό του τόπο. Μάλλον κάποιος υπάλληλος δεν κάνει καλά τη δουλειά του.

Αυτό ήταν άσχετο με την προσφορά.

Αν κοιτάξεις το site του Πλαισίου, έχει πάμπολα προιόντα με φτηνότερη τιμή αν τα αγοράσεις on-line παρά από το κατάστημα.Γιατί? Μα για να τα παίρνει από αυτούς που πάνε στο κατάστημα, αλλά να μην μένει και πίσω από το eshop στο skroutz :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ήταν άσχετο με την προσφορά.

Αν κοιτάξεις το site του Πλαισίου, έχει πάμπολα προιόντα με φτηνότερη τιμή αν τα αγοράσεις on-line παρά από το κατάστημα.Γιατί? Μα για να τα παίρνει από αυτούς που πάνε στο κατάστημα, αλλά να μην μένει και πίσω από το eshop στο skroutz :innocent:

Επειδη αυτο μου το εχει πει ατομο απο πλαισιο κατι παιζει με την courier μην ξεχνας οτι το πλαισιο χρονια τωρα διανεμει με δικα του αυτοκινητα παραγγελιεσ στις εταιριες, αμα παραγγειλεις απο net ομως στα φερνει courier με την οποια εχουν συμβαση κ ετσι μπορουν κ καλα να τα πουλαν φτηνοτερα αφου δεν χρησιμοποιουν δικα τους αυτοκινητα να τα πουλαν φτηνοτερα.

Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν εμενα. Και ενταξει δεν ειναι κ η τρελη διαφορα 5%-10% αν ειναι...

Βασικα τις προσφορες συνηθως τις περνουν ατοαμα απο το ιδιο το πλαισιο... αναρωτιεμαι αν το πλαισιο να το πλαισιο τους πιασει αυτους που κανουν αυτη την δουλεια (αγοραζω προσφορες --> πουλαω ακριβατερα) λογικα μπορει να το τραβηξει πολυ. Τετοιου ειδους μεταπωληση εκτος οτι θα ειναι παρανομη θιγει κ το ιδιο το πλαισιο.

Link to comment
Share on other sites

Το πλαίσιο έχει το δικαίωμα να πουλάει το εμπόρευμά του σε ό,τι τιμή θέλει. Δεν μπορούμε να το κατηγορήσουμε για αυτό. Όπως επίσης δε νομίζω να σκέφτηκαν εκεί στο πλαίσιο "ας κοροϊδέψουμε όσους έχουν αγοράσει 8800 ή 3850 ρίχνοντας την τιμή στα 30 ευρώ". Δεν ταιριάζει με την πολύ φιλική για τον πελάτη πολιτική RMA που εφαρμόζουν εδώ και τόσο καιρό και που πολλοί από εμάς έχουν επωφεληθεί όχι λίγες φορες.

Δεν νομίζω να συμφέρει οποιοδήποτε κατάστημα να έχει διαφορετικές τιμές σε κατάστημα και στον δικτυακό του τόπο. Μάλλον κάποιος υπάλληλος δεν κάνει καλά τη δουλειά του.

Ξέρετε, να κατηγορούμε κάποιον είναι πολύ εύκολο από το να του πούμε μπράβο. Μας βγαίνει πιο εύκολά. Και αυτό δεν το έχω παρατηρήσει μόνο στο πλαίσιο αλλά γενικότερα σε όλα τις εταιρίες πληροφορικής. Πιο πολλές φορές βλέπουμε δημοσιεύσεις για ανάρμοστη συμπεριφορά ενος καταστήματος και λιγότερες φορές για σωστή συμπεριφορά και σωστή εξυπηρέτηση.

Δε μπορώ να καταλάβω γιατί σου φαίνεται παράξενο ή κακό αυτό που επισημαίνουμε... είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος να μειώσεις στρατηγικά τις πιθανές απώλειες λόγω της κατάχρησης του RMA, χωρίς ουσιαστικά να αλλάξει η πολιτική RMA ούτε η διάρκεια εγγύησης.

Η φιλική όψη του πλαισίου μένει και μείωση των απωλειών επιτυγχάνεται.

Το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο δεν είναι ένα φιλικό άτομο που αδικούμε στη προκειμένη περίπτωση... είναι μια απρόσωπη εταιρία με πολλούς υπαλλήλους που ο κάθε ένας κάνει τη δουλειά του.

Σαν σύνολο η εταιρία το μονό που θέλει είναι να έχει το μέγιστο κέρδος σε βάθος χρονου με τις λιγότερες δυνατές απώλειες.

Το «βάθος χρόνου» σημαίνει ότι σκέπτονται έξυπνα και φροντίζουν έτσι ώστε να δείχνουν ένα φιλικό πρόσωπο προς το πελάτη με σωστές υπηρεσίες έτσι ώστε να ξερόυν ότι θα τους προτιμήσει ξανά.

Αλλά ως εκεί… δε καταλαβαίνω γιατί κάποιος θα πρέπει να προσβληθεί όταν κατηγορήσουμε μια συγκεκριμένη κίνηση του πλαισίου.

Το ότι κατηγορούμε κάποιον πολύ ευκολότερα από ότι του λεμέ μπράβο δεν ισχύει στη προκειμένη περίπτωση καθώς το πλαίσιο έχει ακούσει πολύ καλά λόγια σε αυτό το forum και σε άλλα, όχι άδικα...

Και στο κάτω κάτω ναι η μείωση της τιμής κάτω από το 50% χωρίς κανένα διαφημιστικό ενδιαφέρον και μάλιστα με τη διάθεση να μη διαδοθεί... ακόμα και αν δεν υπήρχε καμιά πρόθεση δε θα με εμποδίσει αυτό από το να επισημάνω οτι πλήττει τα RMA δικαιώματα μου.

Ωραίο το Πλαίσιο, και τη δουλειά του κάνει, εξεφτελίζοντας την τελευταία τιμή λιανικής για να μπορεί να πιάσει κορόιδο στα RMA τους ανίδεους και όσους βαριούνται να φωνάζουν και να κάνουν φασαρία,

Δε μπορούμε να κάνουμε τη παρατήρηση μας χωρίς να προσβάλουμε?

Στο κάθε κατάστημα υπάρχουν διαφορετικοί υπάλληλοι και υπεύθυνοι και ενδίδουν στη πίεση διαφορετικά... μπορεί σε άλλα κεντρικά καταστήματα να μην έχει όρεξη να ασχοληθεί μαζί σου και να σου κάνει το χατίρι για να του αδειάσεις τη γωνιά. Σε άλλα όμως μπορεί να μη χαμπαριαζει μια.

Μα είναι δυνατόν να βασιζόμαστε στην ελαστικότητα των υπεύθυνων του κάθε καταστήματος?

Δηλαδή για να μη χαρακτηριστώ εγώ ανίδεος βάση των δικών σου δεδομένων θα πρέπει να έχω όρεξη και χρόνο να κάνω φασαρία μέσα στο κατάστημα για να απαιτήσω στη τελική παράλογα πράγματα?

Γιατί ναι είτε μας αρέσει είτε όχι είναι παράλογο μετά από 2 χρονια να ζητάς πιστωτικό στη τιμή αγοράς για ένα προϊόν που έχεις χρησιμοποιήσει όλο αυτό το καιρό και έχει είναι λογικό να έχει χάσει μέρος της αξίας του.

Δεν υπάρχει κανένας νόμος που να σε εξασφαλίζει 100%... ο υπάρχων νόμος ταιριάζει σε μίξερ και ηλεκτρικές σκούπες και εύκολα αν το τραβήξεις μπορείς να βρεθείς ξεκρέμαστος.

Link to comment
Share on other sites

Εμείς βγαίνουμε κερδισμένοι από αυτό

Πώς βγαίνεις κερδισμένος εσύ? Αν βιαζεσαι και θες να πας να το παρεις ο ιδιος, θα το πληρώσεις παραπάνω. Αν είναι κάτω από 90Ε και θες να γλιτώσεις την αναμονή και τα μεταφορικά, πάλι θα πληρώσεις παραπάνω. Αν δεν ξημεροβραδυάζεσαι στο ίντερνετ να ψάχνεις το skroutz και είσαι πελάτης που θες να μιλήσεις και με έναν πωλητή για το τι θα αγοράσεις, πάλι θα πληρώσεις παραπάνω. Μόνο στο Πλαίσιο αυτό. Όχι στο multirama, στο eshop στο megamarket κλπ κλπ.

Αυτό το λέω απλώς ως παράδειγμα για το ότι το Πλαίσιο εφαρμόζει τακτικές του στυλ: όποιον πιάσουμε αδαή θα του αλλάξουμε τα φώτα, στους ψαγμένους θα κάνουμε αμέσως κωλοτούμπα, και 2 φορές το χρόνο ας δώσουμε και 30 κομμάτια κοψοχρονιά, που είπα πιο πάνω πως κερδιζει από όλες τις μπάντες και από αυτό.

Βάλε μέσα και αυτά που έχουν ειπωθεί και για την "ανακύκλωση" των πωλητών των 700Ε και μιλάμε για πολύ "ψαγμένη" επιχείρηση.

Το καπέλο να της το βγάλω, αλλά δε θα πέσω και λιπόθυμος ούτε θα αρχίσω τα λιβάνια.

Link to comment
Share on other sites

Πώς βγαίνεις κερδισμένος εσύ? Αν βιαζεσαι και θες να πας να το παρεις ο ιδιος, θα το πληρώσεις παραπάνω. Αν είναι κάτω από 90Ε και θες να γλιτώσεις την αναμονή και τα μεταφορικά, πάλι θα πληρώσεις παραπάνω. Αν δεν ξημεροβραδυάζεσαι στο ίντερνετ να ψάχνεις το skroutz και είσαι πελάτης που θες να μιλήσεις και με έναν πωλητή για το τι θα αγοράσεις, πάλι θα πληρώσεις παραπάνω. Μόνο στο Πλαίσιο αυτό. Όχι στο multirama, στο eshop στο megamarket κλπ κλπ.

Αν βιάζεσαι πληρώνεις, αν θες να μιλήσεις με κάποιον που κοστίζει 1000+ ευρώ κάθε μήνα στην επιχείρηση θα το πληρώσεις. Αν δεν είσαι συνειδοποιημένος καταναλωτής και δεν χρησιμοποιείς τα μέσα που σου δίνονται, πάλι θα το πληρώσεις. Εξάλλου, δε σου έβαλε κανείς το πιστόλι στο κρόταφο να πας να ψωνίσεις από το πλαίσιο. Γι' αυτό υπάρχει και ο Σκρούτζ, η στουρναρόβολτα, οι φίλοι. Έτσι δεν είναι;

Αυτό το λέω απλώς ως παράδειγμα για το ότι το Πλαίσιο εφαρμόζει τακτικές του στυλ: όποιον πιάσουμε αδαή θα του αλλάξουμε τα φώτα, στους ψαγμένους θα κάνουμε αμέσως κωλοτούμπα, και 2 φορές το χρόνο ας δώσουμε και 30 κομμάτια κοψοχρονιά, που είπα πιο πάνω πως κερδιζει από όλες τις μπάντες και από αυτό.

Βάλε μέσα και αυτά που έχουν ειπωθεί και για την "ανακύκλωση" των πωλητών των 700Ε και μιλάμε για πολύ "ψαγμένη" επιχείρηση.

Το καπέλο να της το βγάλω, αλλά δε θα πέσω και λιπόθυμος ούτε θα αρχίσω τα λιβάνια.

Νομίζω ότι αυτή η τακτική δεν είναι προνόμιο και αποκλειστικότητα μόνο του πλαισίου. Αποτελεί κοινή πρακτική από πολλές επιχηρήσεις οι οποίες μάλιστα πουλάνε και το παραμύθι του "πιστου υπαλλήλου" και για "πιλάφι και παρθένες" αν πάει καλά η επιχείρηση μέχρι το τέλος του εκάστοτε έτους.

Η κατακλείδα κατά τη γνώμη μου είναι να μην προσπαθούμε να δαιμονοποιούμε καταστήματα ή καταστάσεις. Η κριτική νομίζω έγινε, συμπεράσματα βγήκαν και ελπίζω ότι την επόμενη φορά θα υπάρχει προηγούμενη ενημέρωση πρίν γίνει κάποια τέτοια κίνηση.

Και κάτι άσχετο. Άν είχε γίνει ενημέρωση, αν είχαν προλάβει όλοι και είχαν πάρει από μια 8800 ή 3850, πόσοι απο εσάς θα μπαίνατε στον πειρασμό να την πουλήσετε σε κανένα άσχετο γνωστό σας για να βγάλετε τα έξοδα μιας σαββατιάτικης εξόδου ή τις βενζίνες για ένα τριήμερο στη λούτσα; Δεν περιμένω απάντηση, απλά σκεφτείτε το.

Link to comment
Share on other sites

Όχι η προσφορά δε βρήκε στο site του πλαισίου, αν κρίνω από πρόσφατες αναφορές για διαφορά κομμάτια hardware πόυ έχουν πουληθεί σε εξευτελιστικές τιμές στα τελευταία τους κομμάτια και το μαθαίνεις όταν τύχει να σου κόψουν πιστωτικό για RMA μετά από ένα χρόνο, μπορώ να υποθέσω ότι γίνεται σχετικά συχνά σε ανύποπτα χρονικά διαστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.