Jump to content



Recommended Posts

Προσωπικά έχω ξενερώσει με τις κλάσσεις.

 

Top gear του Crusader και σε 60άρη πονάει απίστευτα, ίδιο επίπεδο gear σε Barbarian και απλό καθάρισμα. Μην μιλήσω για Witch Doctor... walk in the park.

 

ΟΧΙ ρε Blizz δεν θα παίζω την κλάση που εσύ θες μετά απο κάθε patch!!! Απαιτώ ισοτιμία!!

Κοιτα, είμαι κολλημένος με Monk (τον σιχάθηκα) και με WD. Και εγώ το ίδιο θα ήθελα σχετικά με τις κλάσεις.

 

Αλλά, δεν έχει αρένα pvp να πρέπει να είναι όλοι ίσοι, και επίσης είναι για teamwork το game, το βάρος εκεί έχει πέσει buffs&skills να συμπληρώνει ο ένας τον άλλο. Για άλλους το game είναι : Μου έπεσε το τάδε όπλο στον Wiz -> παρατάω barb και παίζω wiz-ταδε-build μέχρι να μου πέσει το τάδε τόξο να δοκιμάσω το ταδε build στον DH. Δυστυχώς όσοι είναι "κολλήμένοι" σαν και μένα με ένα class έχουν παράπονα, και όχι άδικα πολλές φορές

 

(υπογραφή: καμένος/καημένος Monk)

 

@Chosen, Θυμήθηκα, οι μπότες έπεσαν κατα τις 5μιση το πρωί, δεν ήθελε και πολύ.... :hehe:

Έγινε επεξεργασία από TifoziF1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι οι developers στην Blizzard ρίχνουνε ζάρι πριν από κάθε patch για να αποφασίσουν ποιο class θα είναι καλύτερο. Πιστεύω ότι αυτό είναι απλώς το αποτέλεσμα όταν έχεις ένα παιχνίδι λιγότερο δημοφιλές από τα υπόλοιπά σου και κατά συνέπεια αφιερώνεις λιγότερα resources για την σωστή ανάπτυξή του.

Εδώ και 3 seasons/eras με τον Demon Hunter και την μάγισσά μου είμουν ευπρόσδεκτος σε οποιοδήποτε group: speed GRs, 1% gem upgrades, ταπάνταόλα. Με κάναν inspect και invite μέσα σε 5 δευτερόλεπτα, SGR45, GR65 κανένα πρόβλημα.

Σ' αυτό το διάστημα (~1 χρόνος) οι barbies ήταν σαν λεπροί, ενώ οι monkeys γίνονταν δεκτοί σε πολύ συγκεκριμένα σενάρια. Στο προηγούμενο patch που δώσανε κάτι αξιοπρεπές στους barbs (Wastes/WW) τουλάχιστον για SGRs, το τίμημα ήταν τόσο υψηλό (δεν έβλεπες χριστό από τα WWs) που και πάλι έβλεπες barbs σε groups με το σταγονόμετρο.

 

Οπότε όταν οι (3?) developers του Diablo 3 χρειάστηκαν να buffάρουν λίγο τα πεσμένα classes μέσα σε 3 μήνες και ανάμεσα σε tasks που κυρίως έχουν να κάνουν με bugs, κακές επιδόσεις κλπ, απλά δώσανε γκάζι και ό,τι γίνει γίνει.

 

Ισοτιμία ανάμεσα σε 6 classes και 30+ builds σε παιχνίδι που έχει χιλιάδες παίκτες, οι οποίοι μέσα σε μια βδομάδα θα βρουν το class/build που είναι έστω και 3% καλύτερο από τα υπόλοιπα και θα το αντιγράψουν σωρηδόν, απλά δεν μπορεί να υπάρξει.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο κοιτούσα τα leaderboards στο season.

Για να μπεις Rank1000 σαν monk πρέπει να κάνεις GR66 κάτω από 14:45.

Αν κάνεις το ίδιο με DH πας.... Rank10. Καταλαβαίνετε το μέγεθος της γελοιότητας;

 

Εγώ κατανοώ ότι δεν γίνεται να υπάρχει απόλυτο balance μεταξύ των classes, αλλά αυτοί το γαμ..σαν και ψόφησε.

Και δεν είναι και πυρηνική φυσική να γεφυρώσουν λίγο το χάσμα.

Πχ δώσε μου κυρα-Blizzard και μένα bracers +200% dam Multishot όπως έχεις κάνει με το HOTA (τρελή απάτη).

Έγινε επεξεργασία από MikeKorn
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Έπεσαν παπουτσάκια (@chosen)  ξόδεψα και 1.2~1.5 δισεκατοMyriam στην Myriam και πλέον βγαίνει 56άρι χαλαρά. Με team θέλω να δοκιμάσω 60-62 να ανεβάσω και λιγο τα gems γιατι το 2% upgrade chance είναι 0.0002% :p

 

πολυ φωτιά :hehe: :hehe: :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο κοιτούσα τα leaderboards στο season.

Για να μπεις Rank1000 σαν monk πρέπει να κάνεις GR66 κάτω από 14:45.

Αν κάνεις το ίδιο με DH πας.... Rank10. Καταλαβαίνετε το μέγεθος της γελοιότητας;

 

Εγώ κατανοώ ότι δεν γίνεται να υπάρχει απόλυτο balance μεταξύ των classes, αλλά αυτοί το γαμ..σαν και ψόφησε.

Και δεν είναι και πυρηνική φυσική να γεφυρώσουν λίγο το χάσμα.

Πχ δώσε μου κυρα-Blizzard και μένα bracers +200% dam Multishot όπως έχεις κάνει με το HOTA (τρελή απάτη).

τα ίδια λέω και για τον sader, δώσε κυρά μου στο blood brother ένα +40% dmg στο shield bash να γουστάρουμε. Η διαφορά του gavel of judgment με τα οπλα του crusader είναι χαοτική. από άποψη τι dps μπορούν να προσφέρουν...

 

ως γνωστών ο sader πλέον παίζει το hammerdin που για μένα (το primary class μου είναι ο sader) είναι ΑΙΣΧΡΟ gameplay..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και δεν είναι και πυρηνική φυσική να γεφυρώσουν λίγο το χάσμα.

 

Δεν είναι και λίγη δουλειά. Όταν το ένα build κάνει κατά μέσο όρο GR65 και το άλλο GR70, μιλάμε για μια αύξηση 7-7% σε απαιτούμενο efficiency του DPS που κάνει το build (αφήνω εκτός προς το παρόν toughness, CC και φυσικά map/pylon/density RNG).

Η αύξηση του DPS καθεαυτού είναι αρκετά μεγαλύτερη, καθώς τα mobs στο επόμενο επίπεδο GR έχουν 17% περισσότερα HPs.

 

Το fine-tuning που χρειάζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, το βλέπεις στα patch notes, εκεί που λέει π.χ "Rain of toads does 505% 435% weapon damage".

Το πρόβλημα δημιουργείται όταν έχεις 2 μήνες για να φτιάξεις bugs, ενώ ταυτόχρονα κάποιος προϊστάμενος σου λέει "το customer feedback λέει ότι πρέπει να βάλεις autopickup, να βγάλεις τα regular potions και να σκοτώσεις τα Trials. Έχεις 6 εβδομάδες να βρεις τις εναλλακτικές, go!".

Κι ενώ ξοδεύεις ένα Χ χρόνο να μπαλαντζάρεις τα skills όσο γίνεται, έρχεται ο συνάδελφος και σου λέει "το αφεντικό μου είπε να φτιάξω νέα sets για monk/crus/doctor και έφτιαξα αυτά".

 

 

Ξέρω, δεν είναι αδύνατο να γίνουν όλα αυτά σωστά και σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά οι devs που τους τα χώνουμε με την πρώτη ευκαιρία, ξέρεις πόσοι είναι; Και ξέρεις πόσοι ήταν πριν από έναν χρόνο;

 

caas-most_played_pc_mar2014-550x498.pngcaas-most_played_july15-550x498.png

 

Εγώ γιατί νομίζεις ότι δεν το παίρνω στα σοβαρά το παιχνίδι και απολαμβάνω το Wand of Woh και το Jade μου; :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Τώρα που γυρνάει, @jax7480, να σου πω, θέλω και εγώ ένα τέτοιο ancient http://us.battle.net/d3/en/item/helltooth-tunic και μην λυπηθείς τα stats έτσι ?

 

 

:hehe: :hehe: :hehe:

Έγινε επεξεργασία από TifoziF1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι και λίγη δουλειά. Όταν το ένα build κάνει κατά μέσο όρο GR65 και το άλλο GR70, μιλάμε για μια αύξηση 7-7% σε απαιτούμενο efficiency του DPS που κάνει το build (αφήνω εκτός προς το παρόν toughness, CC και φυσικά map/pylon/density RNG).

Η αύξηση του DPS καθεαυτού είναι αρκετά μεγαλύτερη, καθώς τα mobs στο επόμενο επίπεδο GR έχουν 17% περισσότερα HPs.

 

Το fine-tuning που χρειάζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, το βλέπεις στα patch notes, εκεί που λέει π.χ "Rain of toads does 505% 435% weapon damage".

 

Το απλό παράδειγμα με τα bracers που έγραψα παραπάνω δεν θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο/χρονοβόρο να γίνει.

Oμοίως και σε κανά 2 άλλα items για τα "ριγμένα" classes, και αυτό το χάλι δε θα υπήρχε.

 

Επίσης δεν είναι δυνατόν να συζητάμε ότι μια εταιρεία κολοσσός όπως η Blizzard έχει λίγους devs ή είναι understaffed γενικά. Ας πάρουν και άλλους.

Ή αν δεν μπορούν/ θέλουν να πάρουν άλλους, να μην κάνουν με τόση προχειρότητα τόσες αλλαγές κάθε τρεις και λίγο στα set/items/classes κτλ., καταστρέφοντας το balance.

Κατ' εμέ το παιχνίδι ήταν πολύ πιο ισορροπημένο στο 2.2 και εν τέλει καλύτερο. Μιλάω για το καθ'αυτό gameplay, κάποιες αλλαγές που έγιναν είναι εξαιρετικές, πχ προφανώς το canai's cube είναι τρομερή προσθήκη και τα trials πολύ καλώς βγήκαν. Έβλεπες στα 4player top leaderboards και είχε 4 διαφορετικά classes (DH,Wiz, WD, Crus). Τώρα monk,barb, rinse, repeat. Είναι λες και το έκαναν επίτηδες επειδή δεν υπήρχαν αυτά τα classes στα leaderboards, τώρα είναι αποκλειστικά μόνο αυτά. Τρομερή λογική 10χρονου :D

Pre-patch έκραζαν βέβαια πολλοί γιατί το gameplay ήταν βαρετό με το perma cc. :rolleyes:

Πάρε τώρα uber-pro group με spam healer που κάνει τους πάντες Highlander, spam EP που μοιράζει μούντζες σε όλη την οθόνη και Barb να βαράει σφυριές σε full-retard mode (ακόμα και στο πάτωμα για να μαζεύει fury). #lol

Έγινε επεξεργασία από MikeKorn
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το απλό παράδειγμα με τα bracers που έγραψα παραπάνω δεν θεωρώ ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο/χρονοβόρο να γίνει.

Στο εξήγησα ήδη αυτό. Αν πας να φτιάξεις διαφορά 7% με ένα bracer που σου διπλασιάζει το damage output, θα έχεις το ίδιο πρόβλημα με αντεστραμμένους ρόλους. Το balancing δεν είναι κάτι απλό, όσο κι αν έχουμε την προδιάθεση να γινόμαστε όλοι προπονητές μετά την λήξη ενός αγώνα :hehe:

Και ειδικά έτσι όπως έχουν κάνει τα sets, σε άλλα skills δίνεις +30% weapon damage και παίρνεις +5 GR levels και σε άλλα δεν έχεις καμία διαφορά.

 

 

 

 

Επίσης δεν είναι δυνατόν να συζητάμε ότι μια εταιρεία κολοσσός όπως η Blizzard έχει λίγους devs ή είναι understaffed γενικά. Ας πάρουν και άλλους.

Ακριβώς επειδή είναι κολοσσός δουλεύει όπως δουλεύει και όχι σαν εστιατόριο "να προσλάβουμε άλλους 2 σερβιτόρους για τα Σαββατόβραδα". Το κάθε παιχνίδι/project είναι συνδεδεμένο με κάποιο cost centre και κάποια έσοδα. Όταν το παιχνίδι έχει κάποιο subscription fee ή κάποιον άλλο τρόπο να φέρνει συνέχεια έσοδα, το να βάλουν άλλους 4 developers για να λυθεί το πρόβλημα του lag ή να μπαλαντζάρουν τα sets ακούγεται πιο ρεαλιστικό.

Το να λες "προσλάβετε κι άλλους devs" σε παιχνίδι Once-off πληρωμής σαν τον Diablo 3, το οποίο έχει ένα κομμάτι ~1% από την πίτα των παικτών, είναι σα να φωνάζει μια γιαγιά από το Ποντικοχώρι στα ΚΤΕΛ Αττικής και να λέει "εγώ πρέπει να πηγαινοέρχομαι κάθε μέρα στο Ποντικοχώρι, θέλω να βάλετε 2 λεωφορεία τη μέρα" :hehe:

 

Εδώ και πάνω από ενάμιση χρόνο (από τότε που έσκασα το 40άρι για το RoS) το λέω: enchanting/rerolling, Rifts, Bounties, Goblins, Ramaladingdong, νέα sets/legs, κύβος = άπειρο νέο content για παιχνίδι που (ρεαλιστικά μιλώντας) ΔΕΝ έχει μέλλον. Ένα single player PVE είναι, με γιαλαντζί multiplayer και ημερομηνία λήξης, και η όση προσοχή παίρνει από την Blizzard πολλή είναι.

 

Επαναπροσδιορίστε τις προσδοκίες σας για γρήγορα fixes και άψογο balancing, γιατί θα μείνετε με το πουλί στην exploding palm σας και θα απογοητευθείτε :hehe:

 

 

Edit: δεν διαφωνώ σε καμία από τις παρατηρήσεις σου για την έλλειψη balance, και γω DH παίζω το ξέρεις. Απλά βλέπω τα πράγματα λίγο πιο ρεαλιστικά, που ίσως ακούγεται λίγο πεσιμιστικό.

Έγινε επεξεργασία από Chosen
Link to comment
Share on other sites

Μερα καψιματος στο κυβο χθες.Bye bye furnace :hehe: (το ενα απο τα 2) και συνεχιζουμε.

Φαση εχει το σετ που εχω ολο το συρφετο να τρεχει απο πισω μου μιας και

1)δεν μενει ποτε απο hatred

3)τα sentries βγαζουν τα παντα ολα

2)Oi κοντοχοντροι lunatic ριχνουν ασχημα σκαμπιλια.

 

http://eu.battle.net/d3/en/profile/EpicPants-2965/hero/16897986

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
Link to comment
Share on other sites

Πως? Χωρις healer παιζατε?

Δεν ξέρω, δεν έχω μάθει ακόμα πολλά. Βασικά εγώ ήμουν ο αδύναμος κρίκος. Ήθελα 2-3 healers για την πάρτη μου. Άσε που δεν έχω μαθει να παίζω ακόμα με groups ούτε πως δουλεύουν. Άσε που το build μου ήταν .... άστα. Μου έγραψαν "βαλε bbv" και ρώτησα τι είναι :hehe: :hehe:

 

σιγά σιγα...

 

Μέχρι ~61 με καλούς στο party φτάνω, μετά θαυμάζω ταβάνι και τις ελαιογραφίες των blizzard artists.

Link to comment
Share on other sites

Χωρις healer απο 58 και πανω ειναι ψοφος ολοι εκτος απο monk...

Not true Μάριε, βγάλαμε 64άρι καλά 2-3 φορές,65 σε 12:30 και 66 το παλεύψαμε άλλες 2-3 ανεπιτυχώς.

To 60αρι είναι warm up round. Non Seasonal αυτά.

Barb-WD-Sader, ναι Sader! O_o :p

Link to comment
Share on other sites

Χωρις healer απο 58 και πανω ειναι ψοφος ολοι εκτος απο monk...

 

ψόφος είναι όλοι οι χαρακτήρες που παίζεις εσύ ρε Ντούσαν...εγώ το 60άρι το έβγαλα σόλο με τον βάρβαρο (για το conquest) σχετικά εύκολα και με χάλια gems.

 

Μετά 60άρι σε 2 players group βγαίνει και χωρίς healer. Δύσκολα μεν, αλλά βγαίνει

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.