Jump to content



Recommended Posts

Το νωριτερο στις 3 φεβρουαριου τελειωνει η S1. Με λιγα λογια το patch θα παει για τελος Φεβρουαριου στην καλυτερη. Γι'αλλη μια φορα απογοητευση.

 

Eκτος και αν ειναι ανεξαρτητο απο την season τελικα.

 

Το οποιο ουτε καν αναφερουν μεσα στην ανακοινωση... ΕΛΕΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Το χειροτερο για μενα ειναι οτι εφοσον ξερεις οτι θα αλλαξουν ολα στον χαρακτηρα σου, σου μηδενιζει στην ουσια ολο τον "κοπο" σου και σε εχει στο περιμενε μεχρι να βγει το patch. Ειδικα σε ενα game που βασιζεται 100% στο farming και στην ευρεση items. Εγω π.χ στον monk για ποιον λογο να παιξω? Για να μαζεψω materials και gems που πλεον δεν εχω που να τα βαλω η για να παρω λιγα paragons που δεν θα μου κανουν καμια διαφορα?

 

Αντι να κανουν αλλαγες οι οποιες θα σου επιτρεψουν να εχεις μια ροη στο build σου μεν, αλλα θα σου αναπτερωσουν το ενδιαφερον για το κατι παραπανω πανε και τα καταστρεφουν ολα. Η αλλαγη δεν σημαινει κατ'αναγκη προοδος. Και το D3 ειναι ενα τρανο παραδειγμα..

 

Γκρινια θα πουν καποιοι αλλα ορισμενα πραγματα βγαζουν ματι και πρεπει να τα πω :p

Έγινε επεξεργασία από ardi21
Link to comment
Share on other sites

Τα λεω και εγω απο καιρο και προσωπικα δεν τα θεωρω γκρινια, απλα ειναι χιλιοειπωμενα πλεον.

Εχω μαζεψει 20κ απο ολα τα υλικα και δεν εχει τιποτα το παιχνιδι για μενα πλεον. Το double xp ηταν καλο, ελιωσα να παιρνω lvl αλλα τωρα παπαλα.

Λενε οτι κανουν τα σπανια αντικειμενα 2,5 φορες πιο ευκολο να βρεθουν αλλα επειδη πλεον θα ψαχνουμε ολοι ancient, σκεψου οτι αντικειμενα τυπου furnace θα γινουν σχεδον ακατορθωτο να βρεθουν σε ancient. Με υπομονη περιμενω το patch ομως γιατι ως monk επιτελους επιστρεφω στο class μου, που ηταν μακραν το χειροτερο (βασικα απο την αρχη του expansion σταθερο στον πατο ηταν) και αλλαζει gamestyle. Τα αλλα class αλλαζουν τοσο λιγο (εκτος απο demon hunter) αρα το μονο που εκαναν ηταν να σου αχρηστευουν τα items και να ψαχνεις τα ιδια κανοντας ακριβως τα ιδια πραγματα.

Κατι τετοια με ωθησαν στην ανωμαλια του hardcore που ασχολουμαι τωρα.

Έγινε επεξεργασία από P70
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλα για ancient αντικειμενα στυλ furnace, witching hour κτλ δεν το συζηταμε καν, πιο ευκολα γινεται ο αδωνις αριστερος. Αλλα οκ σου λεει οτι αν θες να εχεις το τελειο σε καποια item πρεπει να μην εχεις ζωη, κατανοητο ως ενα σημειο.

 

Τα υπολοιπα class θα τα αλλαξουν στο επομενο patch λογικα οποτε καθε χ μηνες βρισκεσαι, στην ουσια, στο 0. Σου αφαιρει την δυνατοτητα να κυνηγησεις τον τελειο χαρακτηρα σε -μεγαλο- βαθος χρονου και αυτο, για μενα, ερχεται σε συγκρουση με τον χαρακτηρα του παιχνιδιου. Βεβαια σε αλλους μπορει να αρεσει και να τους αναπτερωνει το ενδιαφερον. Γουστα...

Έγινε επεξεργασία από ardi21
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα και φυσικά Χρόνια Πολλά! Απόψε αναθεώρησα κατά πολύ την άποψη μου για την online πλευρά του παιχνιδιού. Επειδή το παιχνίδι έφτασε στα χέρια μου, μετά από παραχώρηση συναδέλφου από την δουλειά, δεν είχα τον χρόνο να ασχοληθώ πολύ με την online πλευρά του.

 

Πρώτος στόχος ήταν να τελειώσω το game σε single mode και φυσικά να εξοικειωθώ με το περιβάλλον. Σήμερα το απόγευμα παίζοντας με παιδιά της clan, είδα ότι το παιχνίδι έχει άγρια ομορφιά μέσα από παρέα. Επειδή είμαι σχετικά νιουφης (για αυτό και έφαγα πολύ ξύλο…), σήμερα αναθεώρησα πολλά και σκέφτομαι από εδώ και πέρα να παίζω μόνο με άτομα από την clan του TheLab. Οι περισσότεροι είναι απίστευτα βαρβάτοι από θέμα Paragon, αλλά και πάλι έχει ενδιαφέρον! Κάνεις και εσύ ότι μπορείς… :p

 

Player.... http://eu.battle.net/d3/en/profile/devilspawn-2137/hero/31835822

Έγινε επεξεργασία από FRuLiS13_acg
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ το βλέπω κάπως διαφορετικά το πράμα: το παιχνίδι τρώει γερό φρεσκάρισμα κάθε 12 (ή και 6) μήνες. Το αν θα έχω ancient furnace ή μόνο ancient heart slaughter, λίγο με ενδιαφέρει.

 

Για μένα αυτό που προέχει (και αυτό το καταλαβαίνει όποιος δει τους χαρακτήρες μου) είναι να υπάρχει παραπάνω από 1 viable build για κάθε χαρακτήρα. Δυστυχώς αυτή τη στιγμή, τα builds είναι μονόδρομος: Wizard->Firebird blizzard, Barbarian->Raekor's charge, Crusader->Αλογάκια κλπ.

Δυστυχώς, η λύση δε μπορεί να έρθει από sets, αλλά από OP items. Χρειάζεται ένα όπλο που κάνει ένα ξεχασμένο skill OP (π.χ. +100% damage και -60% κόστος) για να δώσεις ζωή σε εναλλακτικές λύσεις. Ή έστω sets των 2-3 items.

 

Αν ο στόχος είναι να έχεις πάντα το top item, είσαι καταδικασμένος να βαρεθείς το παιχνίδι μόλις το βρεις. Πες ότι μπαίνει το 2.1.2 αύριο το πρωί και μέσα σε μια ώρα σου πέφτει το OP Furnace με ancient γεύση και τίγκα stats. Τι νομίζεις ότι θα γίνει; Θα ανεβάσεις το GR record σου κατά 2-3-10 levels και μέσα σε 1-2 εβδομάδες θα το παρατήσεις πάλι το παιχνίδι. Και αυτός είναι ο λόγος που δε κρεμάω τις προσδοκίες μου σε ένα item.

 

Επίσης, δεν έχω 20 χιλιάδες από κάθε material, γιατί κάθε 2 βδομάδες δοκιμάζω νέο build. Ανέβασα και 3η μάγισσα, για να ξαναδοκιμάσω Archon που είχα να παίξω από τον Μάιο. Έσπασα κανένα record; Όχι, 10 GR levels κάτω από την Blizzard/Furnace μάγισσά μου κάνει και 5 κάτω από την Woh μάγισσα. Αλλά έχει άπειρο χαβαλέ.

Link to comment
Share on other sites

Με λιγα λογια το εχουν χασει το πραγμα. Δεν μπορουν να βρουν την χρυση τομη, να σου δωσουν πολλες επιλογες με sets και οχι 1, να μην σου καταστρεφουν το progress σου καθε 6 μηνες και πολλα αλλα.

Link to comment
Share on other sites

Με λιγα λογια το εχουν χασει το πραγμα. Δεν μπορουν να βρουν την χρυση τομη, να σου δωσουν πολλες επιλογες με sets και οχι 1, να μην σου καταστρεφουν το progress σου καθε 6 μηνες και πολλα αλλα.

 

Κοίτα, είναι πως το βλέπει ο καθένας. Αν το έχεις "ξεπεράσει" σαν παιχνίδι, και π*πες να σου κάνει ο Malthael, δεν θα ικανοποιηθείς. Τα patches είναι αυτό ακριβώς: Patches. Ούτε expansions, ούτε το Diablo 4.

 

Η γκρίνια που βλέπω για κάτι που ουσιαστικά είναι ένα single player παιχνίδι, είναι απίστευτη. Η κατάσταση που ονειρεύονται αυτοί που γκρινιάζουν ασταμάτητα, είναι μια ουτοπία που δεν μπορεί να επιτευχθεί ποτέ, καθώς αυτά που ζητάει ο κόσμος, αυτο-ακυρώνονται. Και τι εννοώ;

 

Είχαμε επίπεδα δυσκολίας MP1 εώς MP10. Αργά ή γρήγορα είχαμε κόσμο που έκανε facerolling το MP10, οπότε χρειαζότανε κάτι παραπάνω γιατί είχε βαρεθεί το παιχνίδι.

Ήρθε το expansion (RoS) και παρέα μ'αυτό ήρθαν άλλα 10 levels στους χαρακτήρες (60->70), διαφορετικά mainstats (από 20-150 έχουμε 410-750), sockets παντού, νέα sets και φυσικά ήρθαν και τα επίπεδα δυσκολίας Torment. Μέσα σε μερικούς μήνες, πάλι κάποιοι παίκτες έφτασαν στο επίπεδο να κάνουν χαβαλέ στο Torment 6 και κλασικά κλαιγόντουσαν "το βαρέθηκα το παιχνίδι, δεν έχει τι άλλο να κάνω".

 

Και λέει λοιπόν η Blizzard "πάρτε τότε ένα νέο σύστημα δυσκολίας χωρίς ταβάνι" (Greater Rifts). Και εκεί έγινε ο χαμός, γιατί από κει που το κάθε class είχε 2-5 builds που είχαν άνετα το T6, πας σε ένα σύστημα που δεν έχει ταβάνι και κατά συνέπεια there can be only one. Είναι λογικό, επόμενο και αυτονόητο.

Δε μπορείς να έχεις απόλυτο balance, τελεία και παύλα. Οι κλασικοί κλάψες θέλουν τον χαρακτήρα που στήνει sentries και πηδάει από δω κι από κει αποφεύγοντας πυρά, να αποδίδει το ίδιο με τον χαρακτήρα που στριφογυρίζει σαν ανεμοστρόβιλος και βαράει τσεκουριές, όπως και ο χαρακτήρας που κάνει μάγια και ξόρκια με βατράχια και νεκροκεφαλές.

Και παράλληλα με όλα αυτά τα ουτοπικά, να έχει και 3-4 sets ο κάθε χαρακτήρας που να είναι όλα "viable" (viable σε σύστημα δυσκολίας χωρίς ταβάνι = να είναι όλα ισοδύναμα).

 

Είναι αποδεδειγμένο ότι ο κόσμος δεν είναι δυνατό να ικανοποιηθεί. Δεν μπορεί η Blizzard και η κάθε Blizzard να ικανοποιεί όλους τους παίκτες, είναι Α-ΔΥ-ΝΑ-ΤΟΝ.

 

- Θέλουμε κι άλλο χώρο στο stash!

- Οκ πάρτε άλλα δυο tabs.

- Α! Επιτέλους, παραπάνω χώρος!

(2 μήνες αργότερα)

- Θέλουμε κι άλλο χώρο, δεν φτάνουν τα tabs!

...

 

- Πέφτει 1 legendary το μήνα, αυξήστε το drop rate!

- Ok, πάρτε κι άλλα.

- Θέλουμε κι άλλα.

- Οκ, πάρτε. Πάρτε κι ένα community buff με 100% drop rate για τις γιορτές να γουστάρετε.

- Ευχαριστούμε. Μήπως γίνεται να κρατήσουμε το rate από το community buff για πάντα;

- Οκ...

- Επίσης, τα bounties έχουν τραγικό drop rate, εδώ και 2 μήνες δεν έχω δει RORG.

- Οκ, πάρτε 100% drop rate στο T6...

- Μπουυυυ ο κάθε τυχαίος με 150 paragons έχει πλήρες σετ Marauder!

- ...

 

 

 

- Είναι πολύ random τα drops.

- Οκ, πάρτε ένα NPC που θα σας rollάρει τυχαία items αλλά συγκεκριμένες κατηγορίες.

- Πωπω κυνηγάω τα Tasker εδώ και 1 μήνα και μου έχει ρίξει 10 Magefist (γάντι που έφτυνες αίμα για να πάρεις κανονικά)

- ...

 

 

 

 

Κόβω το χέρι μου από την ρίζα: αν αύριο το πρωί η Blizzard βγει και πει "οκ, τι θέλουν αυτοί οι 50-100 που κλαίγονται στο forum;" Και βγάλουν το Conduit από τα Grifts, βγάλουν το jailer, κάνουν όλα τα mobs και όλα τα map layouts ίδια για όλους για λόγους "balance" και δώσουν ακόμα 2 sets στο κάθε class και αφαιρέσουν εντελώς τον παράγοντα RNG και να μπορεί να αγοράσει ο καθένας ένα Furnace από την Kadala. Ξέρεις τι θα γίνει;

Θα βγούνε πάλι οι κλαψονούμηδες και θα λένε: το παιχνίδι είναι βαρετό, όλο τα ίδια και τα ίδια mobs, δεν υπάρχουν εκπλήξεις, χωρίς jailer πάει ο κάθε 100paragons παίκτης στο GR75, από κει που είμασταν στα rankings 40-45-50 τώρα είμαστε 70-75-80, τι άλλαξε; Τίποτα δεν άλλαξε! Πάλι ένα set κυριαρχεί σε κάθε class. Τα έχω όλα πλέον και το βαρέθηκα το παιχνίδι.

No sh!t, Sherlock. Λογικό δεν είναι;

 

 

 

Αν το ταβάνι μας ήταν το Torment 6 (ή Torment 10 για παράδειγμα), και δεν υπήρχε ανταγωνισμός, όλα τα builds viable θα ήταν. Και το Archon, και τα Carnevil darts και ο ανεμοστρόβιλος κλπ. Από την στιγμή που το βαρέθηκε ο κόσμος αυτό και ήρθε το σύστημα δυσκολίας χωρίς ταβάνι, είναι λογικό κι επόμενο να βρεις μετά από άπειρα runs ποιο set και ποια skills δίνουν το προβάδισμα.

 

 

Που καταλήγουμε λοιπόν; Είναι πρακτικά αδύνατο να ικανοποιήσεις όλους τους παίκτες. Και όταν έχεις δίπλα σου και μια χήνα με χρυσά αυγά (WoW), δεν σου κάνει και ιδιαίτερη διάθεση να προσπαθήσεις. Οπότε προσπαθείς να ικανοποιήσεις όσο πιο πολλούς μπορείς. Και για κάθε 10 άτομα που βλέπεις να γκρινιάζουν στο forum της Blizzard για αδικία που λέγεται Conduit fishing (μωρέ τι μας λές), υπάρχουν άλλα 100 άτομα που τους ενοχλεί το πήγαινε-έλα μεταξύ Kadala & Smith.

 

Γιατί λοιπόν παίζουμε ακόμα, όσοι παίζουμε; Γιατί μας αρέσει. Δεν σου αρέσει (δε μιλάω για σένα προσωπικά, γενικά μιλάω); Πας και παίζεις κάτι άλλο. Αυτή η νοοτροπία "έπαιζα το Diablo μηδέν από το 1975 άρα δικαιούμαι να απαιτώ κάτι από το Diablo 3" μου θυμίζει τσόκαρο στην ουρά του ΙΚΑ που φωνάζει "ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;"

 

Αισθάνεσαι προδωμένος που το Diablo 3 δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου, όπως τις έθεσε το Diablo 2; Κουλ στόρυ μπρο, θα καθόμουν κι άλλο να ακούσω τον πόνο σου, αλλά πάω να παίξω με την παρέα :hehe:

Έγινε επεξεργασία από Chosen
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα που λες ειναι σωστα διοτι πραγματι ειναι αδυνατον να ικανοποιησεις ολο τον κοσμο για παντα. Πουθενα στην ζωη και ενα παιχνιδι δεν θα αποτελεουσε εξαιρεση. Και θα ηταν και λιγο περιεργο να ημασταν ολοι "ευτυχισμενοι".

 

Απο 'κει και περα εχω 2-3 πραγματα στο μυαλο μου που θα καλυτερευαν το παιχνιδι (οπως και πολλοι αλλοι μαζι με εμενα λενε τα ιδια πραγματα). Κατανοω οτι μπορει αυτα να μην αρεσαν σε αλλους, οκ δεκτο. Ομως καποια φαουλ εδειχναν και δειχνουν οτι δεν πολυασχολουνται με το παιχνιδι. Για παραδειγμα ποσο καιρο εκαναν να προσθεσουν την δυνατοτητα να ανοιγεις ολα τα legs σου ταυτοχρονα και να κραφταρεις πολλα gems? Μπορει να φανει αστειο σε καποιους αλλα ηταν μια λεπτομερεια πολυ σημαντικη και πολυ ευκολη για να πραγματοποιηθει. Αυτο συμβαινει και σε πιο hot πραγματα.

 

Εμενα προσωπικα μου αρεσει το diablo ισως γιατι ειναι το πρωτο online game που ασχοληθηκα και επισης μου αρεσαν οι αλλαγες που εγιναν γι'αυτο αγορασα το ros. Μπορει να μην λιωνω η να κανω και 1-2 μηνες να παιξω διοτι εχουν εξαφανιστει σχεδον ολοι οι φιλοι αλλα δεν το εχω ξεπερασει, παντα ειναι στα υποψιν. Αλλιως θα ετρωγα τα 40 ευρω σε σουβλακια.

 

Anyway, για να το ελαφρυνουμε και λιγο, το ιδανικο game για μενα θα ηταν αυτο που θα ειχε το progress χαρακτηρα/items του diablo και το multiplayer του guild wars (world vs. wolrd) :D

 

ΥΓ. btw αν θελει/μπορει καποιος ας με κανει add στο thelab, το ειχα ξαναζητησει στο παρελθον αλλα δεν. ardi#2305

Έγινε επεξεργασία από ardi21
Link to comment
Share on other sites

ΥΓ. btw αν θελει/μπορει καποιος ας με κανει add στο thelab, το ειχα ξαναζητησει στο παρελθον αλλα δεν. ardi#2305

 

Είμαι ο ένας από τους 2 officers και ο μόνος ενεργός :hehe:

Δεν υπάρχει επιλογή για να καλέσω κάποιον στο clan με το Btag τους. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κάνω δεκτή την αίτησή σου όταν βρεις το clan και μου πεις το nickname σου (όχι το Btag σου)

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, είναι πως το βλέπει ο καθένας. Αν το έχεις "ξεπεράσει" σαν παιχνίδι, και π*πες να σου κάνει ο Malthael, δεν θα ικανοποιηθείς. Τα patches είναι αυτό ακριβώς: Patches. Ούτε expansions, ούτε το Diablo 4.

 

Η γκρίνια που βλέπω για κάτι που ουσιαστικά είναι ένα single player παιχνίδι, είναι απίστευτη. Η κατάσταση που ονειρεύονται αυτοί που γκρινιάζουν ασταμάτητα, είναι μια ουτοπία που δεν μπορεί να επιτευχθεί ποτέ, καθώς αυτά που ζητάει ο κόσμος, αυτο-ακυρώνονται. Και τι εννοώ;

 

Είχαμε επίπεδα δυσκολίας MP1 εώς MP10. Αργά ή γρήγορα είχαμε κόσμο που έκανε facerolling το MP10, οπότε χρειαζότανε κάτι παραπάνω γιατί είχε βαρεθεί το παιχνίδι.

Ήρθε το expansion (RoS) και παρέα μ'αυτό ήρθαν άλλα 10 levels στους χαρακτήρες (60->70), διαφορετικά mainstats (από 20-150 έχουμε 410-750), sockets παντού, νέα sets και φυσικά ήρθαν και τα επίπεδα δυσκολίας Torment. Μέσα σε μερικούς μήνες, πάλι κάποιοι παίκτες έφτασαν στο επίπεδο να κάνουν χαβαλέ στο Torment 6 και κλασικά κλαιγόντουσαν "το βαρέθηκα το παιχνίδι, δεν έχει τι άλλο να κάνω".

 

Και λέει λοιπόν η Blizzard "πάρτε τότε ένα νέο σύστημα δυσκολίας χωρίς ταβάνι" (Greater Rifts). Και εκεί έγινε ο χαμός, γιατί από κει που το κάθε class είχε 2-5 builds που είχαν άνετα το T6, πας σε ένα σύστημα που δεν έχει ταβάνι και κατά συνέπεια there can be only one. Είναι λογικό, επόμενο και αυτονόητο.

Δε μπορείς να έχεις απόλυτο balance, τελεία και παύλα. Οι κλασικοί κλάψες θέλουν τον χαρακτήρα που στήνει sentries και πηδάει από δω κι από κει αποφεύγοντας πυρά, να αποδίδει το ίδιο με τον χαρακτήρα που στριφογυρίζει σαν ανεμοστρόβιλος και βαράει τσεκουριές, όπως και ο χαρακτήρας που κάνει μάγια και ξόρκια με βατράχια και νεκροκεφαλές.

Και παράλληλα με όλα αυτά τα ουτοπικά, να έχει και 3-4 sets ο κάθε χαρακτήρας που να είναι όλα "viable" (viable σε σύστημα δυσκολίας χωρίς ταβάνι = να είναι όλα ισοδύναμα).

 

Είναι αποδεδειγμένο ότι ο κόσμος δεν είναι δυνατό να ικανοποιηθεί. Δεν μπορεί η Blizzard και η κάθε Blizzard να ικανοποιεί όλους τους παίκτες, είναι Α-ΔΥ-ΝΑ-ΤΟΝ.

 

- Θέλουμε κι άλλο χώρο στο stash!

- Οκ πάρτε άλλα δυο tabs.

- Α! Επιτέλους, παραπάνω χώρος!

(2 μήνες αργότερα)

- Θέλουμε κι άλλο χώρο, δεν φτάνουν τα tabs!

...

 

- Πέφτει 1 legendary το μήνα, αυξήστε το drop rate!

- Ok, πάρτε κι άλλα.

- Θέλουμε κι άλλα.

- Οκ, πάρτε. Πάρτε κι ένα community buff με 100% drop rate για τις γιορτές να γουστάρετε.

- Ευχαριστούμε. Μήπως γίνεται να κρατήσουμε το rate από το community buff για πάντα;

- Οκ...

- Επίσης, τα bounties έχουν τραγικό drop rate, εδώ και 2 μήνες δεν έχω δει RORG.

- Οκ, πάρτε 100% drop rate στο T6...

- Μπουυυυ ο κάθε τυχαίος με 150 paragons έχει πλήρες σετ Marauder!

- ...

 

 

 

- Είναι πολύ random τα drops.

- Οκ, πάρτε ένα NPC που θα σας rollάρει τυχαία items αλλά συγκεκριμένες κατηγορίες.

- Πωπω κυνηγάω τα Tasker εδώ και 1 μήνα και μου έχει ρίξει 10 Magefist (γάντι που έφτυνες αίμα για να πάρεις κανονικά)

- ...

 

 

 

 

Κόβω το χέρι μου από την ρίζα: αν αύριο το πρωί η Blizzard βγει και πει "οκ, τι θέλουν αυτοί οι 50-100 που κλαίγονται στο forum;" Και βγάλουν το Conduit από τα Grifts, βγάλουν το jailer, κάνουν όλα τα mobs και όλα τα map layouts ίδια για όλους για λόγους "balance" και δώσουν ακόμα 2 sets στο κάθε class και αφαιρέσουν εντελώς τον παράγοντα RNG και να μπορεί να αγοράσει ο καθένας ένα Furnace από την Kadala. Ξέρεις τι θα γίνει;

Θα βγούνε πάλι οι κλαψονούμηδες και θα λένε: το παιχνίδι είναι βαρετό, όλο τα ίδια και τα ίδια mobs, δεν υπάρχουν εκπλήξεις, χωρίς jailer πάει ο κάθε 100paragons παίκτης στο GR75, από κει που είμασταν στα rankings 40-45-50 τώρα είμαστε 70-75-80, τι άλλαξε; Τίποτα δεν άλλαξε! Πάλι ένα set κυριαρχεί σε κάθε class. Τα έχω όλα πλέον και το βαρέθηκα το παιχνίδι.

No sh!t, Sherlock. Λογικό δεν είναι;

 

 

 

Αν το ταβάνι μας ήταν το Torment 6 (ή Torment 10 για παράδειγμα), και δεν υπήρχε ανταγωνισμός, όλα τα builds viable θα ήταν. Και το Archon, και τα Carnevil darts και ο ανεμοστρόβιλος κλπ. Από την στιγμή που το βαρέθηκε ο κόσμος αυτό και ήρθε το σύστημα δυσκολίας χωρίς ταβάνι, είναι λογικό κι επόμενο να βρεις μετά από άπειρα runs ποιο set και ποια skills δίνουν το προβάδισμα.

 

 

Που καταλήγουμε λοιπόν; Είναι πρακτικά αδύνατο να ικανοποιήσεις όλους τους παίκτες. Και όταν έχεις δίπλα σου και μια χήνα με χρυσά αυγά (WoW), δεν σου κάνει και ιδιαίτερη διάθεση να προσπαθήσεις. Οπότε προσπαθείς να ικανοποιήσεις όσο πιο πολλούς μπορείς. Και για κάθε 10 άτομα που βλέπεις να γκρινιάζουν στο forum της Blizzard για αδικία που λέγεται Conduit fishing (μωρέ τι μας λές), υπάρχουν άλλα 100 άτομα που τους ενοχλεί το πήγαινε-έλα μεταξύ Kadala & Smith.

 

Γιατί λοιπόν παίζουμε ακόμα, όσοι παίζουμε; Γιατί μας αρέσει. Δεν σου αρέσει (δε μιλάω για σένα προσωπικά, γενικά μιλάω); Πας και παίζεις κάτι άλλο. Αυτή η νοοτροπία "έπαιζα το Diablo μηδέν από το 1975 άρα δικαιούμαι να απαιτώ κάτι από το Diablo 3" μου θυμίζει τσόκαρο στην ουρά του ΙΚΑ που φωνάζει "ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;"

 

Αισθάνεσαι προδωμένος που το Diablo 3 δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου, όπως τις έθεσε το Diablo 2; Κουλ στόρυ μπρο, θα καθόμουν κι άλλο να ακούσω τον πόνο σου, αλλά πάω να παίξω με την παρέα :hehe:

Καλησπέρα.Σε πολλά συμφωνώ αλλά δεν παρέθεσες μερικά από τα μόνιμα παράπονα που επιμελώς δεν ασχολείται κανείς με αυτά από την εταιρία. (πχ. PvP κανείς ; πως το είπαμε, brawling ;)

Μπαίνω σε cafe της Θεσσαλονίκης με 40+ pc και τι βλέπω, λαός λιώνει και κάνει χαβαλέ με LOL ! ακόμα και με dota και wow αλλά D3 κανείς. ΚΑΝΕΝΑΣ.

Επειδή τυγχάνω 43 ετών έχω να θυμάμαι τι γινόταν με το D2 πριν από χρόνια (και εδώ σταματάω την οποιαδήποτε σύγκριση, άλλωστε δεν θέλω να το κάνουν D2). Τηρουμένων των αναλογιών απέτυχαν από το να γίνει το παιχνίδι mainstream όταν είχαν ένα τεράστιο πλεονέκτημα και έτοιμη συνταγή επιτυχίας. 

Το ότι ΑπΕτΥχΑν είναι πέραν κάθε αμφισβήτησης και θέλω να πιστεύω ότι σε αυτό συμφωνούμε όλοι.

Εγώ αισθάνομαι μπουκωμένος, καμένος από τα ατελείωτα runs (τα περισσότερα σε public μόνος μου) αλλά συνεχίζω γιατί Diablo σημαίνει ατελείωτο grinding , μαζοχιστικά να μαζεύεις και το τελευταίο grey από κάτω και να συνεχίζεις...να πηγαίνει η ώρα 6 το πρωί και εσύ να ξεκινάς το επόμενο. Αυτό με χαλαρώνει και με ξεκουράζει. 

Παράπονα όμως έχω και μάλιστα πάρα πολλά. Δεν τα εκφράζω διότι γνωρίζω ότι η εταιρία τα γνωρίζει αλλά έχει τη δικιά της ατζέντα και,  ότι και να ζητάει ο παίχτης υπάρχουν παράγοντες που θα καθορίσουν το πλήθος των αλλαγών/επιδιορθώσεων, το χρονοδιάγραμμα εφαρμογών κ.α.

 

Αυτά. Καλή συνέχεια.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Έχει εδώ και περίπου 3 μήνες που παίζω σχεδόν κάθε βράδυ με τον Κώστα (sulzer). Όταν μου πέσανε τα 2 Furnace μέσα σε 2 μέρες (intelligence και τα 2), ο Κώστας δεν είχε ακόμα Furnace (και για αρκετό καιρό μετά). Πριν από κανα μήνα του έπεσε το 1ο και από τότε "άνοιξε".

Δεν ξέρω πως στο καλό δουλεύει αυτό με τα loot tables, αλλά δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Μέχρι την περασμένη βδομάδα είχε 4 ή 5 Furnace. Όλα με Strength και όλα του είχανε πέσει πριν μπω online (μπαίνω σχετικά αργά κάθε βράδυ). Την περασμένη βδομάδα έριξε το 6ο με intelligence (με τον βάρβαρο...) Αυτό ήταν και το αποκορύφωμα, γιατί με το που μπήκα online μου λέει αμέσως "δες στο clan feed" και βλέπω ότι το είχε ρίξει καμιά 3-4 λεπτά πριν μπω...

 

Την επόμενη μέρα μπαίνοντας μου δείχνει άλλα 2 που έριξε μέσα στις 24 ώρες από το προηγούμενο βράδυ. Και προχτές παίζουμε πάλι η γνωστή 3άδα (εγώ ο Κώστας και ο Μιχάλης) και ο Κώστας κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ των 2 Furnace σε μια μέρα: δεν έριξε 3, απλά έριξε 2 μέσα σε 1.5 ώρα. Αυτή τη φορά είμασταν και οι 3 μαζί και μας τα έδωσε και τα 2.

 

Ξέρω κόσμο 650 και 700 Paragons που δεν το έχουν δει ούτε ζωγραφιστό και ο Κώστας (μόλις έγινε 650) κοντεύει ή έχει περάσει τα 10 Furnaces μέσα σε 1-1.5 μήνα, σε σημείο που τα δίνει από δω κι από κει (το χτεσινό μου το έδωσε χωρίς να το κάνει καν ID και απεδείχθη τουμπανάκι).

 

 

 

Άγνωσται αι βουλαί του κυρίου RNG...

Link to comment
Share on other sites

Έχει εδώ και περίπου 3 μήνες που παίζω σχεδόν κάθε βράδυ με τον Κώστα (sulzer). Όταν μου πέσανε τα 2 Furnace μέσα σε 2 μέρες (intelligence και τα 2), ο Κώστας δεν είχε ακόμα Furnace (και για αρκετό καιρό μετά). Πριν από κανα μήνα του έπεσε το 1ο και από τότε "άνοιξε".

Δεν ξέρω πως στο καλό δουλεύει αυτό με τα loot tables, αλλά δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα. Μέχρι την περασμένη βδομάδα είχε 4 ή 5 Furnace. Όλα με Strength και όλα του είχανε πέσει πριν μπω online (μπαίνω σχετικά αργά κάθε βράδυ). Την περασμένη βδομάδα έριξε το 6ο με intelligence (με τον βάρβαρο...) Αυτό ήταν και το αποκορύφωμα, γιατί με το που μπήκα online μου λέει αμέσως "δες στο clan feed" και βλέπω ότι το είχε ρίξει καμιά 3-4 λεπτά πριν μπω...

 

Την επόμενη μέρα μπαίνοντας μου δείχνει άλλα 2 που έριξε μέσα στις 24 ώρες από το προηγούμενο βράδυ. Και προχτές παίζουμε πάλι η γνωστή 3άδα (εγώ ο Κώστας και ο Μιχάλης) και ο Κώστας κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ των 2 Furnace σε μια μέρα: δεν έριξε 3, απλά έριξε 2 μέσα σε 1.5 ώρα. Αυτή τη φορά είμασταν και οι 3 μαζί και μας τα έδωσε και τα 2.

 

Ξέρω κόσμο 650 και 700 Paragons που δεν το έχουν δει ούτε ζωγραφιστό και ο Κώστας (μόλις έγινε 650) κοντεύει ή έχει περάσει τα 10 Furnaces μέσα σε 1-1.5 μήνα, σε σημείο που τα δίνει από δω κι από κει (το χτεσινό μου το έδωσε χωρίς να το κάνει καν ID και απεδείχθη τουμπανάκι).

 

 

 

Άγνωσται αι βουλαί του κυρίου RNG...

 

:pinch: μα καλά δεν με λυπάστε?

Έγινε επεξεργασία από tavliban
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.