Jump to content



Αναζήτηση Middle Class αυτοκινήτου μέχρι 15 χιλιάρικα


CaptainMilo

Ποιο θα αγοράζατε;  

61 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Είχα δει σε video ότι πολλά από τα μηχανικά μερη για το ceed φτιάχνονται από την Opel

τώρα αλήθεια, ψέματα ?...

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply
Peugeot , Opel , Renault , Fiat , Ford , WV δυστυχώς δεν μου κάνουν κλικ , ειδικά τα νέα μοντέλα Peugeot τα θεωρώ κακάσχημα , με την μούρη που είναι σαν χαμόγελο και τελείως "κούφια" από μέσα

Δυστυχώς και εγώ δεν μπορώ να διακρίνω το μεταχειρισμένο σε τι κατάσταση είναι μηχανικά , και από την στιγμή που δεν έχω δικό μου άνθρωπο για πωλητή που να με προσέξει ιδιαίτερα , επιφυλάσομαι τον ξένο

Υβριδικό θα έλεγα πληρώνεις το "υβριδικό" παρά τα όποια οφέλη θα έχεις μακροπρόθεσμα , άσε που είναι και κακάσχημα (το Prius που είδα δε μου άρεσε καθόλου)

Περαν του οτι το γουστο ειναι καθαρα υποκειμενικη υποθεση, δεν νομιζω να μη σου αρεσει κανενα ευρωπαικο μοντελο- εστω και λιγο! υποθετω, χωρις να σε ξερω, οτι απλως απο καπου εχεις κολλησει το "Γιαπωνεζικο μικροβιο". εγω -προσωπικη μου αποψη- θεωρω απροσωπα τα περισσοτερα μοντελα εξ ανατολων. οχι οτι δεν ειναι καλα αυτοκινητα, απλως η κουλτουρα στον σχεδιασμο τους ακομα δεν λεει να αλλαξει, αν και εχουν γινει τεραστια βηματα. αν δω για παραδειγμα, στο δρομο απο μακρια το KIA ceed μαλλον θα το μπερδεψω με το huyndai i30!

ενω αν δω το νεο Fiat Bravo η ενα Α3 ας πουμε δεν υπαρχει περιπτωση να μην το καταλαβω!!

επαναλαμβανω οτι το γουστο ειναι καθαρα υποκειμενικη υποθεση!!

Μου αρέσουν αρκετά ευρωπαικά , αλλά όχι σε αυτή τη κλίμακα τιμής

Ενδεικτικά Opel GTC με τον ανοικτο ουρανό το βρίσκω πολύ όμορφο , Α3 (και ακόμα καλύτερα S3) απλά πανέμορφο , BMW 116 συμπαθητικό , 316 πανέμορφη , Mercedes πάλι Α και Β class δεν μου αρέσουν καθόλου

Απλά καλώς ή κακώς συγκεκριμένες γραμμές μου κλείνουν το μάτι εντονότερα ;)

θα συμφωνησω μαζι σου οτι σε αυτην τη κλιμακα τιμης το ΚΙΑ ειναι απο τις καλυτερες προσφορες οσον αφορα χωρους και εξοπλισμο. δεν θα βρεις μεγαλυτερο!! για ποιοτητα και αξιοπιστια δεν εχω αποψη. μια γενικη εικονα που εχω απο κορεα και ιαπωνια ειναι οτι απο αξιοπιστια τουλαχιστον ειναι σε καλο επιπεδο. οτι και να παρεις παντως, το μονο που εχω να σου πω, εκτος απο τις ευχες να ειναι καλοταξιδο και απροβληματιστο, ειναι οτι ολα τα αυτοκινητα ειναι τοσο αξιοπιστα οσο η συντηρηση που τους κανουμε εμεις σαν ιδιοκτητες!

Μαγκες εχουμε και λεμε...

Γερμανικα=ποιοτητα,γιαπωνεζικα=αξιοπιστια,γαλλικα=ανεση,ιταλικα=σχεδιαση....

Ολα αυτα μπορει να ισχυαν πριν 25 χρονια τωρα ξεχαστε τα.

Παραδειγμα θα φερω ολους αυτους τους ιδιοκτητες toyota aygo που κομπαζουν οτι εχουν γιαπωνεζικο αμαξι και οχι κανα citroen η peugeot...(ασχετο αλλα το toyota σαν brand name μου θυμιζει αγροτικο γεματο καρπουζια)

Αυτο που δε ξερουν ειναι οτι το toyota aygo-peugeot 107 -citroen c1 φτιαχνονται στο ιδιο εργοστασιο στην ευρωπη στην ιδια γραμμη παραγωγης και ειναι ακριβως τα ιδια εκτος των εξωτερικων πλαστικων.

Το παραδειγμα το ανεφερα γιατι πιστευω οτι ταμπελες πλεον με βαση τη μαρκα δεν ισχυουν πρεπει να κοιταμε το καθε μοντελο ξεχωριστα.

Για τη κατηγορια που θες αν ημουν στη θεση σου θα διαλεγα opel corsa-renault clio.

αν και νομιζω οτι αρχιζουμε και βγαζουμε τη συζητηση λιγο εκτος θεματος, θα πω οτι αυτο ισχυει οντως, αλλα μονο για τα συγκεκριμενα μοντελα που εχουν κανει τα 2 η τα 3 μερη συμφωνια. αυτο γινεται καθαρα για μειωση κοστους παραγωγης. παρε ομως ενα μοντελο 10ετιας Α3- BMW 316 και καποιο αλλο μοντελο αντιστοιχο πχ honda civic, και θα καταλαβεις τι εστι διαφορα ποιοτητας κατασκευης. εχει αλλη αισθηση το Α3 και η μπεμπα και εντελως αλλη το civic! οπως και να το κανουμε, οπως προειπωθηκε, ο,τι πληρωνεις παιρνεις! και εχω παραδειγμα ενα κολλητο μου που μολις πριν λιγες μερες, του εκατσε και πηρε ενα μεταχειρισμενο audi A3 1.6 μοντ.2001 και ο πατερας του εχει ηδη στην κατοχη του ενα accent απο το 2003 αγορασμενο καινουριο. το πρωτο σχολιο του μολις τον ειδα, ηταν: " τι οδηγουσα τοσο καιρο ρε?" νομιζω οτι αυτο το σχολιο τα λεει ολα!! υπενθυμιζω οτι δεν εχω τπτ εναντιον των κορεατικων και γιαπωνεζικων αυτοκινητων.

Προσωπικη αποψη.....

-Toyota Auris 1,4 5d 97hp Casual -15,500€

+Αξιοπιστια,υψηλη τιμη μεταπωλησης,εργονομικη θεση οδηγησης με το υπερυψωμενο τουνελ οπου ειναι τοποθετημενος ο επιλογεας.Καλη αντιπροσωπεια και σχετικα ευκολο να βρεις ανταλλακτικα σε νορμαλ τιμες.

-Θορυβος κινητηρα,μετρια καταναλωση,ενω εξοπλισμος και διακοσμος επδεχεται βελτιωσεων.Απροσωπη εμφανιση.

-Fiat Bravo 1,4 5d 120hp Active -16000€

+Επιδοσεις,ομορφο design,σωστη κατανομη χωρων στο εσωτερικο

-Τσιμπημενη καταναλωση,ακριβα ανταλλακτικα,σχετικα τσιμπημενη τιμη.

Το Α1 προοριζεται για ανταγωνιστης του ΜΙΝΙ, οποτε να πεσει κατω απο 20Κ το βλεπω καπως χλωμο απο τη στιγμη που η Audi ειναι η πιο ακριβη mainstream μαρκα του ομιλου. Επισης αυτο δειχνει προς τα που θα κινηθει απο αποψη χωρων και μεγεθους. Οποτε (μαλλον) ειναι εντελως εκτος πλανων του CaptainMilo. Επισης το βλεπω μαλλον δυσκολο για 2008 γιατι ουτε καν τα μουλαρια (δοκιμαστικα μοντελα) δεν εχουν βγει ακομα στο δρομο. Μαλλον προς 2010 θα πονταρα.

Το Α1 προοριζεται για ανταγωνιστης του ΜΙΝΙ, οποτε να πεσει κατω απο 20Κ το βλεπω καπως χλωμο απο τη στιγμη που η Audi ειναι η πιο ακριβη mainstream μαρκα του ομιλου. Επισης αυτο δειχνει προς τα που θα κινηθει απο αποψη χωρων και μεγεθους. Οποτε (μαλλον) ειναι εντελως εκτος πλανων του CaptainMilo. Επισης το βλεπω μαλλον δυσκολο για 2008 γιατι ουτε καν τα μουλαρια (δοκιμαστικα μοντελα) δεν εχουν βγει ακομα στο δρομο. Μαλλον προς 2010 θα πονταρα.

απο 1,2 μεχρι 2,0 θα βγει

το 1,2 θα εχει στα 14500+

Αν και δεν το εχω ψαξει υποθετω οτι στο 3θυρο corolla που καταργηθηκε θα υπαρχει καποια εκπτωση ως περασμενο μοντελο απο τις αντιπροσωπειες για να ξεφορτωθουν το στοκ.

Αφου ειπες οτι θα το προτιμουσες αλλα δεν σε καλυπτει απο οικονομικης πλευρας τοτε θα ελεγα να το ψαξεις μηπως γινεται τιποτα και παρεις τελικα αυτο που θες στην τιμη που θες. :)

Κατα τ'αλλα απο τις αρχικες επιλογες προσωπικα το yaris δεν μ'αρεσει στην οδηγηση, μου δινει την εντυπωση οτι ειναι φτιαγμενο για χρηση αποκλειστικα απο γυναικες, καμια σχεση με corolla.

Για το colt δεν εχω πληρη αποψη αλλα μονο και μονο λογω αντιπροσωπειας (Σαρακακης, εκτος αν εχει αλλαξει και δεν το χω παρει χαμπαρι) θα το ξανασκεφτομουν οσο καλο και να ειναι.

Το mazda φαινεται καλο αλλα ειναι νεο μοντελο με οτι αυτο συνεπαγεται, λιστες αναμονης, ισως καποια προβληματα στις πρωτες παρτιδες κτλ.

Το kia αν και ομολογουμενως μολις το ειδα πρωτη φορα απο κοντα μου γυαλισε η επομενη σκεψη ηταν πως αν το πουλησεις σε καναδυο χρονια δεν προκειται να πιασεις ουτε τα μισα, σε αντιθεση με ολα τα παραπανω που κατι κρατανε απο τιμη και η δευτερη οτι θα οδηγας "kia".

Αν μπορεις να ζησεις με αυτα τα δυο και σκοπευεις να το κρατησεις μεχρι να βγαλει τα λεφτα του απο χρηση και μονο τοτε...καλοριζικο.

Καλοταξιδο! :clap:

Πολυ ομορφο φαινεται αλλα σε μαυρο θα πεφτει πολυ lapping για να μενει σε τετοια κατασταση.:p

Ωραίο φίλε μου , καλοτάξιδο!

Βλέπω και άπλετο πάρκιν σε οικοδομή , οπότε γλιτώνεις και από τα εκνευριστικά τζιπάκια και τους γιαγλήδες με τους κοτσαδόρους (2 λακούβες μου έχουν κάνει με αυτό τον τρόπο...)

Όταν πάω στην Toyota θα ρίξω μια ματιά και για corolla όπως ανέφερε και το φίλος τασος , καθώς το βρίσκω ομορφότερο τους auris και σαφώς του yaris , το οποίο σχεδιαστικά είναι το τελευταίο που μου αρέσει από αυτά που ανέφερα , και καθώς παρατηρώ στον δρόμο τώρα περισσότερο πώς "στέκεται" εμφανισιακά το κάθε μοντέλο , ενισχύεται η άποψή μου προς πλήρης απόρριψής του

off topic: ποσο το πηρε το α3 και ποσα km ειχε?

off topic 140,000ΧΛΜ = 7,400 € full extra.

Καλοταξιδο! :clap:

Πολυ ομορφο φαινεται αλλα σε μαυρο θα πεφτει πολυ lapping για να μενει σε τετοια κατασταση.:p

αστα να πανε!!! εχω μαυρο και ξερω. οσο ωραιο δειχνει οταν ειναι καθαρο και γυαλιστερο, αλλο τοσο κοπο θελει να το κρατας ετσι!

Συγγνωμη, αλλα μιας και το φερε η κουβεντα, οι κινητηρες που εχουν ανακοινωθει μεχρι στιγμης για την πρωτη κυκλοφορια του Α1 ειναι τουλαχιστον αστειοι. 1.4 TFSI 122hp και 1.6 TDi 90hp. Οταν για ανταγωνισμο θα εχει το mini και τα bravo/punto/Mi.To με τους t-jet/multiair/TB...

νταξει πρωτες ανακοινωσεις...και για το ιβιζα με 80ποσο και 100ποσο ξεκινανε αλλα μετα θα βαλουν τα τςι στο παιχνιδι. Το VAG group ειχε πει παλαιοτερα οτι θα διευρηνει τα τςι σε 1200 και 1600. Οποτε θεωρω οτι μαλλον this is the case. Θεωρω ομως σχεδον σιγουρο οτι το Α1 της φωτογραφιας με τα νικελωμενα ζαντικα και τις μασκες οτι δεν θα εχει κατω απο 18῏20

Βρε, εχουν ανακοινωσει οτι μετα θα περασουν στους πιο δυνατους tsi/tfsi, περιπου 8 μηνες μετα την κυκλοφορια των πρωτων μοντελων. Ειλικιρινα δεν καταλαβαινω γιατι δεν τα βαζουν απο την αρχη...

Δεν ξερω για σας, αλλα εγω βλεπω το Α1 να γινεται η νεα ονειρωξη της συντριπτικης πλειοψηφιας των μικροαστων νεοελληνων πιτσιρικαδων 18-25, οπως ητανε μια μπεμπα καμπριο ή το Α3... G700, αλλα το Α1, Α1...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.