Jump to content



RMA δίσκου WD απευθείας στο εξωτερικο???


sv3glw

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα,

έχει κανείς εμπειρία από το RMA της Western Digital?

Έχω ένα χτυπημένο δίσκο στην εγγύηση (φαίνεται το υπόλοιπο στο σιτε της wd) αγορασμενο σε ετοιμο (1η μ#@#%ια) σύστημα αππό την Quest (2h μ#@#%ια) η οποία θέλει όλο το σύστημα για να τσεκάρει το δίσκο.

Έχει κάνει κανείς τη διαδικασία που περιγράφεται στο site της wd?

Κάθε υπόδειξη ευπρόσδεκτη.

Φιλικά

Γ.

Πηγαινε στη quest το σκληρο σου και πες τους να κοψουν τις μα...ιες.. μηπως θελουν και τον εκτυπωτη;;; δωσε και το συμβολαιο του σπιτιου σου για να δουν αν φταιει το σπιτι σου.. τοσα μαγαζακια κυκλοφορουν.. τη quest διαλεξες;;;

πες τους οτι ειναι πολυ βαρυς ο πυργος σου, οτι δεν εχεις αυτοκινητο και οτι εισαι απο επαρχια..

πηγαινε τους με ευγενικο υφος το δισκο και πες τους να σου δειξουν σε ποιο σημειο γραφει αυτο για την εξεταση ολο το συστημα(κατα προτιμηση σε ωρα που ειναι και αλλοι πελατες στο μαγαζι ;);)).Στειλε και σχετικο εμαιλ στην WD.Αμα σου πουν μα μου ετσι κανουμε παντα να τους πεις αμεσως οτι ειδοποιεις ΙΝΚΑ.Δηλαδη αμα ειχες αγορασει απο αυτους σκληρο για πισι ελικοπτερου θα πρεπε να τους πας και το ελικοπτερο μαζι?

Και ομως έτσι φέρονται.

Είμαι επαρχία ετσι και αλλιώς και τσακώθηκα με το κατάστημα που το πήρα όταν είχε πρόβλημα το DVDRW.

Τότε θα στέλνανε με έξοδά τους να πάρουν το PC να δούνε τι φταίει και να το επιστρέψουν. ελάχιστος χρόνος 10 ημέρες. Εννοείται ότι δεν μπόρεί να λείψει απο το γραφείο ούτε 10 ώρες.....

Τώρα δέ έχει τελειώσει η 2ετής εγγύηση της quest για το pc οπότε μένει η επιμέρους εγγύηση των κομματιών απευθείας από τη μαμα εταιρία.

Απλά με αυτή τη συμπεριφορά η quest / you πια, έχει μπεί στην black list....

Στειλε mail στην WD με κοινοποιηση στην quest.. τρεχοντας θα ερθουν να στο παρουν απο το σπιτι σου μετα.. θα γραφεις στο μηνυμα σου οτι αρνουνται στη quest να εξετασουν μονο το δισκο.. πες κιολας οτι το σκληρο σου τον εχεις δοκιμασει και σε αλλο μηχανημα και οτι δε δουλευει και στο αλλο..

Eχω στειλει εγω δισκο που ειχε χαλασει και δεν ειχα αποδειξη και δεν μου τον αλλαζαν στο Πλαισιο. Μου κοστισε 7€ να παει και σε 10-15 μερες ήρθε ο νεος πακετακι με ups απο Γερμανια.

Κανε οτι λεει το σάιτ για συσκευασια αν μπορεις.

Ειχα ενα παλιο κουτι κινητου,το γυρισα αναποδα για να μην φαινονται τα σχεδιακια απ εξω κλπ, τυλιξα το δισκο σε ενα μεγαλο κομματι απο αυτο με τις φουσκαλες που τις σπαμε, γεμισα και ολο το υπολοιπο κουτι με χαρτια απο περιοδικο για να μην κοβει βολτες ο δισκος, εκλεισα το κουτι, εγραψα σε καθε επιφάνεια το ρμα, του εβαλα και ταινια μετα για να μην ανοιξει και το εστειλα με κοστος μονο 7€.

Αν θελεις στειλε μου πμ να κανονισουμε να σου δωσω το κουτακι και κατι βλακειες που ειχε για να κρατανε το δισκο οταν μου εστειλαν τον καινουριο. Θα ειναι σιγουρα καλυτερη συσκευασια απο αυτη που ειχα φτιαξει εγω.

Ευχαριστώ για την απάντηση, αυτό ήταν που ήθελα να μάθω.

Ευχαριστώ και για την προσφορά του κουτιού, αλλα έχω νομίζω κατάλληλη συσκευασία.

θα ενημερώσω το thread όταν και αν γίνει η αντικατάσταση.

Το ποιό γρήγορο ίσως (εκτός και αν μιλάμε για Πλαίσιο) είναι η αποστολή του δίσκου έξω.

Είτε ακολουθείς το κλασσικό RMA, στέλνεις εσύ πρώτα τον χαλασμένο δίσκο και σε 10 μέρες περίπου έχεις άλλον (ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΧΙ με courier, κοστίζει πολύ ακριβά, προτίμησε ΕΛΤΑ συστημένο και αν θέλεις κάνε του και μια ασφάλεια)

ή

βάζεις έναν αριθμό κάρτας στο RMA και έχεις τον νέο δίσκο το πολύ σε 2 μέρες.

Κατόπιν έχεις ένα μήνα περιθώριο και ΑΝ και εφόσον ΔΕΝ τους στείλεις εσύ τον χαλασμένο τότε χρεώνουν την κάρτα σου.

Απλά, έυκολα και ωραία. (όπως θα έπρεπε να είναι και εδώ)

Ο τελευταίος δίσκος WD μου είχε έρθει από Ολλανδία πάντως.

Έχω στείλει σε WD μέσω της φόρμας στο internet, πλήρωσα 6-7€ στα ΕΛΤΑ και μου στείλανε μετά από 20 μέρες νέον...

Απλά το άσχημο ήτανε ότι έλεγε επάνω "Refurbished"...

εγώ πρόσφατα έκανα rma εναν wd 1tb gp και επέλεξα να δώσω την πιστωτική μου σαν εγγύηση να μου στείλουν πρώτα το δίσκο και μετά να στείλω τον χαλασμένο.

όλα κύλησαν ρολόι σε 4-5 μέρες από το request είχα το δίσκο και στη συνέχεια έστειλα τον χαλασμένο με συστημένο με ΕΛΤΑ δίνοντας 7€.

:OT: Προτίμησα αυτό, παρά να τον πάω πίσω στο eshop και να ρισκάρω την ψυχική μου ισορροπία

Εχω κανει συνολικα 3 δισκους με RMA στην WD.Και οι τρεις με συστημενο απο ΕΛΤΑ.7-8€ αν δεν κανω λαθος ειχε παει.

Μετα απο 1-2 βδομαδες ειχαν ερθει πισω. Δουλευεουν ακομη και ας ηταν refurbished.

Και μαλιστα τον εναν τον εστειλα την ημερα που εληξε η εγγυηση του αλλα μου τον αλλαξανε κανονικοτατα.Και εχω την εντυπωση οτι σου δινουν και εγγυηση αλλα δεν θυμαμαι το ποσο σου δινουν.

να συνεχισω με μια χαζη ερωτηση: αν το προβλημα ειναι στον controller, υπαρχει περιπτωση να ερθει πισω ο δικος σου επισκευασμένος με τα δεδομενα σου ή έτσι και αλλιώς θα φορμαριστεί????

να συνεχισω με μια χαζη ερωτηση: αν το προβλημα ειναι στον controller, υπαρχει περιπτωση να ερθει πισω ο δικος σου επισκευασμένος με τα δεδομενα σου ή έτσι και αλλιώς θα φορμαριστεί????

τον δισκο σου τον ξεχνας εφοσον τον εστειλες.

αλλος σου ερχεται πισω απο τις αποθηκες τους

Έχω κάνει RMA στην WD και μου έστειλαν χαλασμένο.

Τον δέχτηκαν πίσω άμεσα, μου ζήτησαν συγνώμη και συμπεριφέρθηκαν άψογα.

Αξίζει να δώσεις 6-7 € και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Έτσι και αλλιώς τα 6-7 ευρώ, μα σε βενζίνη, μα σε εισητήρια, μα σε ψυχική οδύνη θα τα χάλαγες.....

παίδες μπορεί κάποιος να τσεκάρει το λινκ για το customer support της wdc?

το http://support.wdc.com/ έχει κάτω αριστερά ένα link ένα για Phone Support που σε πετάει σε λήγμένο site!

μέχρι εχτές έπαιζε, μπορεί κάποιος να το δοκιμάσει;

παίδες μπορεί κάποιος να τσεκάρει το λινκ για το customer support της wdc?

το http://support.wdc.com/ έχει κάτω αριστερά ένα link ένα για Phone Support που σε πετάει σε λήγμένο site!

μέχρι εχτές έπαιζε, μπορεί κάποιος να το δοκιμάσει;

How to contact Western Digital for support.

http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1048

ανοίγει κανονικά

WD Basic U.S. and Canada Phone Support (Not Available on Major U.S. Holidays)

WD Basic Phone Support 1 (800) 275-4932

Monday - Thursday 8 am - 7 pm CST*

Friday - Sunday 8 am - 5 pm CST*

If you need to contact us by phone, please note that a fee may be required for customers in the United States and Canada. Please see our service plan page for details.

European Phone Support Center (+31-20-4467651)

Monday-Thursday 9:30 am - 12 noon, 1 pm - 5:30 CET*

Friday 9:30 am - 12 noon, 1 pm - 4:00 CET*

* CST - Central Standard Time

* CET - Central European Time

APAC Phone Support Center (9 am - 6 pm Singapore Time)

Singapore 001 800-60086008 / 1800-608-6008 / +65 62430496

Australia 1800429861 / +800 6008 6008

New Zealand 0508 555 639

Malaysia 00 800-60086008 / 800 6008 60081800 88 1908/ +65 62430496

China 800-8206682 / +65 62430496

Hong Kong +800 6008 6008

Japan 00-531-650442

Taiwan +800 6008 6008 / +65 62430496

India 180011 9393 / 1800 200 5789 / 011 26384700

Indonesia +803 852 9439 / 001 803 852 9439

Philippines 1800 1441 0159

  • 3 months later...

Για να ολοκληρωθεί το thread, ο δίσκος αντικάταστάθηκε.

Το ιστορικό:

11/9 Αποστολή στη Γερμανία με συστημένο με ΕΛΤΑ. Κοστος περίπου 8,50€

16/9 Παραλαβή από το logistics τους

1/10 Παραλαβή στον έλεγχο της WD

2/10 Έγκριση αλλαγής Δίσκου

13/10 Παραλαβή του νέου με courier.

Σε κάθε στάδιο ενημέρωση με e-mail.

Ο δίσκος ήταν της ίδιας σειράς "REINSPECTED SEPT 2008"

Από το site τους φαίνεται ότι η εγγύηση του νέου δίσκου είναι 3 μήνες!

τα συμπεράσματα δικά σας.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.