Jump to content



Τι απέγινε το Infoshop στη Θεσσαλονίκη;


iceblade

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Είχα αγοράσει πριν από δύο χρόνια από το infoshop (τότε ήταν Τούμπα πίσω από το γήπεδο του ΠΑΟΚ) ένα σκληρό Western Digital 500GB (WD5000YS) ο οποίος χάλασε και δεν διαβάζεται καθόλου. Το κατάστημα αυτό δεν είναι πλεόν εκεί και στο site τους μου ζητάει username/password για να μπω. Ξέρει κανείς αν υπάρχει ακόμα το εν λόγω μαγαζί και αν όχι που μπορώ να απευθυνθώ για την εγγύηση του σκληρού; Υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία εδώ στη Θεσσαλονίκη ώστε να μην αναγκαστώ να τον στείλω στη Western Digital;

Ευχαριστώ

Στην απόδειξη αγοράς δεν έχει κανένα τηλέφωνο? Δοκίμασε εκεί μήπως και ισχύει..

Αντιπροσωπεία είναι τα Μακεδονικά Περιφερειακά

Macedonian Peripherals S.A. Computers Peripherals & Systems

http://www.makper.gr

Central Office

D. Glinou 26

GR-54 249 Thessaloniki, Greece

Tel: +30 2310 330030

Fax:+30 2310 325841

Branch Office:

Thessalonikis & Kissavou,

GR-183 46 Moschato, Athens, Greece

Τel: +30 210 4839120

Fax: +30 210 4835574

Τechnical Support:

* +30 2310 330050

Service:

* Thessaloniki: +30 2310 330050

* Athens: +30 210 4839145

Sales Department:

* Export: +30 210 4839162

General Informations

* Thessaloniki: +30 2310 330030

* Athens: +30 210 4839120

Web Master: web@makper.gr

Πάρε τους ένα τηλ την Τρίτη και δες τι μπορεί να γίνει.

αυτο ειναι

αλλα δεν υπαρχει ποια..ο χωρος οπου βρισκοταν ειναι καφετερια...

Δυστυχώς πρέπει να έκλεισαν...Τελευταία δεν πήγαιναν καθόλου καλά από ότι έμαθα από άτομο που δούλευε εκεί...

Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα απευθυνθώ στα Μακεδονικά Περιφερειακά όπως προτείνει ο Tsene να δω τι θα γίνει

Έχει πάνω από χρόνο που έκλεισε. Και που ήταν ανοιχτό δηλαδή για 2-3 χρόνια που έμενα δίπλα δε μου γέμιζε το μάτι.

Η καφετέρια άνοιξε πολύ πρόσφατα και αν κρίνω από την κίνηση (επειδή περνάω συχνά από μπροστά) δεν θα έχει την τύχη του infoshop. ;-)

Το Infoshop έχει κλείσει εδώ και πολύ καιρό και επειδή είχα παρόμοια περίπτωση με WD σκληρό καλύτερα κάνε το RMA μέσω WD απλά θα δώσεις 5-7Ευρώ για να τον στείλεις εξωτερικό στην εταιρεία με ΕΛΤΑ, αλλά τουλάχιστον το σίγουρο είναι ότι θα σου στείλουνε καινούργιο και δεν θα παιδεύεσε με Ελληνικές αντιπροσωπίες...

Αν θυμάμαι καλά το Infoshop είναι θυγατρική της Cybersoft. Τα πρώτα τιμολόγια που μου είχαν στείλει μόλις είχε ανοίξει ήταν από αυτή. Ίσως να μπορείς να απευθυνθείς σε αυτούς για RMA.

Θέλω να αποφύγω την WD γιατί θα ήθελα αν είναι δυνατό αλλαγή με άλλο σκληρό (ακόμα και της ίδιας μάρκας, αλλά άλλο μοντέλο). Θα δοκιμάσω και τη Cybersoft γιατί το site τους φαίνεται ίδιο με αυτό που είχε το Infoshop κια όπως λες κανένας ίσω έχουν κάποια σχέση. Μάλιστα μόλις δοκίμασα και κατάφερα να κάνω login στο site της cybersoft με τα στοιχεία που χρησιμοποιούσα στο infoshop.

bingo! προχώρα!

Δεν μπορεί... κάποιος θα φέρνει τους δίσκους στην Ελλάδα. Νομίζω ότι είναι τα Μακεδονικά Περιφερειακά που ειπώθηκε παραπάνω. Αυτοί νομίζω είχαν γραφεία κάπου πριν τα φανάρια της Βούλγαρη, αριστερά όπως βγαίνουμε από την πόλη (αλλά μπόρεί να κάνω και λάθος, πάει 15ετία και βάλε....).

Tsene thanks την ξέρω την περιοχή εκεί κοντά έμενα παλιά. Δοκιμάζω αύριο πρώτα cybersoft και μετά μακεδονικά περιφερειακά.

Θέλω να αποφύγω την WD γιατί θα ήθελα αν είναι δυνατό αλλαγή με άλλο σκληρό (ακόμα και της ίδιας μάρκας, αλλά άλλο μοντέλο). Θα δοκιμάσω και τη Cybersoft γιατί το site τους φαίνεται ίδιο με αυτό που είχε το Infoshop κια όπως λες κανένας ίσω έχουν κάποια σχέση. Μάλιστα μόλις δοκίμασα και κατάφερα να κάνω login στο site της cybersoft με τα στοιχεία που χρησιμοποιούσα στο infoshop.

Mετά από 2 χρόνια το ποιό πιθανό είναι να σου στείλουν άλλον δίσκο από την WD μεγαλύτερο σε μέγεθος.

Μετά από 2 χρόνια να ζητήσεις αλλαγή με δίσκο άλλης εταιρείας το βλέπω λίγο υπερβολικό, δε νομίζεις ;;;

δε με κατάλαβες. μιλάω για αλλαγή με άλλο μοντέλο της ίδιας εταιρείας. Σήμερα πήγα στα μακεδονικά περιφερειακά όπου τον έδωσα για έλεγχο. Και όταν χαλάει στα 2 χρόνια δίσκος που υποτίθεται ότι είναι για server χρήση με MTBF 1.000.000 ώρες (εδώ γελάμε) με 10 ώρες καθημερινή χρήση desktop, ο οποίος παρεπιπτόντως με παίδευε με ένα random reset την εβδομάδα το οποίο δεν είχα εδώ και πόσο καιρό καταλάβει από τι είναι, τότε όχι δεν είναι υπερβολικό να ζητήσω αλλαγή με δίσκο άλλης εταιρείας, το οποίο παρόλα αυτά δεν έκανα λόγω του ότι τα μακεδονικά περιφερειακά είναι αντιπροσωπεία Western Digital. Παρόλα αυτά όμως αν είχα τη δυνατότητα, φυσικά και θα το έκανα.

Από τα λεγόμενα σου φίλε αυτό βγαίνει, ότι θέλεις δηλαδή να αλλάξεις τον δίσκο με άλλης εταιρείας ή αν αυτό δεν γίνεται συμβιβάζεσαι με δίσκο της WD αλλά διαφορετικό μοντέλο από αυτό που είχες.

Είναι απόλυτα κατανοητό ότι μετά από 2 χρόνια το ποιό πιθανό είναι ότι θα πάρεις ποιό καινούργιο μοντέλο από αυτό που χάλασε αλλά δεν είναι κανένα κατάστημα ή εισαγωγέας υποχρεωμένο να σου δώσει άλλη μάρκα επειδή δεν έμεινες ικανοποιημένος μετά από τόσον καιρό.

Από τα λεγόμενα σου φίλε αυτό βγαίνει, ότι θέλεις δηλαδή να αλλάξεις τον δίσκο με άλλης εταιρείας ή αν αυτό δεν γίνεται συμβιβάζεσαι με δίσκο της WD αλλά διαφορετικό μοντέλο από αυτό που είχες.

Ναι ακριβώς αυτό λεώ που είναι το πρόβλημα δεν κατάλαβα. Ούτε είπα ότι κάποιο κατάστημα είναι υποχρεωμένο να κάνει κάτι μάλιστα είπα ότι τον πήγα στα μακεδονικά περιφερειακά και ζήτησα αν είναι δυνατό να γίνει αλλαγή με WD δίσκο αλλά άλλο μοντέλο και να πληρώσω αν υπάρχει διαφορά. Λες ότι είναι υπερβολικό να θέλω αλλαγή με άλλη μάρκα, σου λέω όχι δεν είναι εκαθόλου υπερβολικό αλλά είναι πολύ λογικό, αλλά είναι στη διακριτική ευχαίρεια του καταστήματος να το κάνει χωρίς να υπάρχει απαίτηση από τη μεριά μου. Εσένα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου δεν κατάλαβα.

Τελικά σήμερα έγινε αλλαγή με τον 6400ΑΑKS από μακεδονικά περιφερειακά με επιπλεόν 12 ευρώ οπότε η υπόθεση έκλεισε καλά. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.