Cuore Sportivo Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 11, 2008 Καλησπέρα σε όλους!Αγόρασα πριν κάτι μέρες τα Χ-530 της Logitech. Παρατηρώ ότι σε ανύποπτες χρονικές στιγμές, (όταν δεν αναπαράγεται κανένας ήχος από το pc), ακούγεται ένα χαρακτιριστικό "τσακ" από τα ηχεία... Είναι πολύ ενοχλητικό, ειδικά όταν τα ηχεία είναι δυναμωμένα.Τα καλώδια των ηχείων είναι πολύ καλά τοποθετημένα (εφάπτονται τέλεια). Παίζει να είναι πρόβλημα των ηχείων; Η μπας και παίζει τίποτα με την κάρτα ήχου (η ενσωματωμένη είναι με περασμένους τους τελευταίους οδηγούς από τη σελίδα της ASUS);Πρέπει να είχε ξανασυζητηθεί κάπου, αλλά δεν βρήκα κάτι παρότι έψαξα...
x-treme Ιούνιος 11, 2008 #2 Ιούνιος 11, 2008 Έχω κι εγώ τα ίδια ηχεία. Συνήθως αυτό συμβαίνει όταν ανάβω τα φώτα ή γενικά κάτι ηλεκτρικό. Σα στιγμιαία πτώση τάσης. Αλλά δεν είναι ενοχλητικό
Cuore Sportivo Ιούνιος 11, 2008 Author #3 Ιούνιος 11, 2008 Πάντως σε εμένα το κάνει και σε άσχετες (όπως προανέφερα) στιγμές, όχι μόνο όταν ανάβω φώτα. Να φανταστώ ότι δεν έχεις βρει λύση;
deninho Ιούνιος 11, 2008 #4 Ιούνιος 11, 2008 δοκίμασε να βάλεις ανάποδα το φις στην πρίζα. Κάπου εδώ μέσα είχα διαβάσει ότι μπορεί να το σταματήσει αυτό
Spanaks Ιούνιος 11, 2008 #5 Ιούνιος 11, 2008 Έχουμε πει κιάλλες φορές ότι είναι κλασσικό πρόβλημα των ηχείων της logitech x-530, z5500... στα z5500 έφτιαξε νέα έκδοση και έδινε και rma σε κατόχους της παλιάς. Στα 530 (που αποσύρθηκαν) έκανε rma με επιστροφή χρημάτων μόνο.Λύση δεν υπάρχει. (πέραν του βάλτα σε άλλη μπρίζα που ίσως να μην επηρρεάζονται π.χ.)
jpavly Ιούνιος 11, 2008 #6 Ιούνιος 11, 2008 Όπως λέει ο Spanaks, ίσως σε άλλη πρίζα μόνα τους να μην έχουν θέμα.
Cuore Sportivo Ιούνιος 12, 2008 Author #7 Ιούνιος 12, 2008 Καλημέρα! Δοκιμάστηκαν και σε άλλες πρίζες αλλά χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα...Στα 530 (που αποσύρθηκαν) έκανε rma με επιστροφή χρημάτων μόνο.Αυτό ισχύει ακόμα; Μπορώ να το πάω στο κατάστημα από το οποίο αγοράστηκαν μπας και γίνει κάτι, η πρέπει να απευθυνθώ κατευθείαν στην Logitech;
Spanaks Ιούνιος 12, 2008 #8 Ιούνιος 12, 2008 Θεωρείται πρόβλημα από την ίδια την Logitech (μη επιδιορθώσιμο)http://logitech-en-amr.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_amr.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=5534&p_created=1161116459&p_sid=_cSNq46j&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PSZwX2dyaWRzb3J0PSZwX3Jvd19jbnQ9NjUsNjUmcF9wcm9kcz04NDQsMTcmcF9jYXRzPSZwX3B2PTIuMTcmcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1Αν είναι εντός εγγύησης προφανώς μπορείς να επικοινωνήσεις με logitech...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.