Makis Hourdakis Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4, 2008 Το καλοκαίρι (ή από Σεπτέμβριο τέλος πάντων) που θα είμαι επιτέλους φοιτητής σκοπεύω να αλλάξω το pc που αρμονικά με συντροφεύει κοντά 5 χρόνια τώρα και για το καινούργιο μηχανάκι σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω τα Windows Vista και συγκεκριμένα την έκδοση Home Premium. Οι απορίες μου είναι οι εξής:1. Θα μπορώ να έχω το λειτουργικό στο δικό μου PC και παράλληλα να το χρησιμοποιεί και ο πατέρας μου στο δικό του; Στη σελίδα της Microsoft αναφέρει σχετικά:How many different computers can I install Windows Vista on using the same product key?The number of computers on which you can install Windows Vista depends on the software license. For example: * If you acquire Windows Vista via retail purchase (boxed product), it may only be installed on one computer at a time. You may choose to uninstall Windows Vista from the initial computer and install it on another computer. You will then be required to re-activate that copy of Windows on the new computer. * If you acquire Windows Vista pre-installed on a computer, it may only be used on that computer. * If you acquire Windows Vista via a volume license, visit the Windows Vista Volume Activation page.Αν δεν με προδίδουν τα αγγλικά μου, θέτει το θέμα σε ηθική ή νομική βάση και δεν διασαφηνίζει αν κάτι τέτοιο είναι πρακτικά δυνατό. 2. Με τις εκδόσεις OEM τι ακριβώς παίζει; Για να αγοράσω μια OEM έκδοση πρέπει να αγοράσω και ένα έτοιμο PC από το ίδιο κατάστημα; Κι εμείς δηλαδή που μας αρέσει να στήνουμε το pc μας μόνοι μας λιθαράκι-λιθαράκι τι κάνουμε; Επίσης τι άλλοι περιορισμοί υπάρχουν στο activation κτλ;