sebastian Ιούνιος 2, 2008 #21 Ιούνιος 2, 2008 Κατσε ρε φιλε αυτα το εκανες εσυ! Αν οχι τοτε rma και με τον νομο! Οταν εγω λεω Πλαισιο forever....ή αλλου που να εχεις κανενα φιλο να σε φτιαχνει! Δηλαδη του φιλου fafouli που του εχουν σκασει 4 mof sets τι να κανει δεν θα το καλυψει το service! Ασε ρε με τις μπακαταλες....απο τοτε που πηγαμε κινα! Εχω amiga 17 χρονια made in germany και ζει και βασιλευει!Ενα φιλαρακι μου εβγαλε φωτια η καρτα γραφικων ! Λαμπαδιασε ολη στο καπακι! και κανονικα απαιτησε καινουρια! Στα καλα του καθουμενου εγινε ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛ το δωματιο του! Αυτος φταιει ! Οχι βεβαια! Φιλαρακο απο την στιγμη που δεν εγινε απο εσενα και σε καλυπτουν τα τρια χρονια service τοτε απαιτησε το!
JERY Ιούνιος 3, 2008 #22 Ιούνιος 3, 2008 Και εγω σε multirama δουλευα και κατι τετοιο δεν ειχα ακουσει.Ο τεχνικος σου ειπε οτι δεν σου δινει αλλη?Αν παρεις στην ανοιχτη γραμη θα σου πουν σιγουρα τι ισχυει. 801 11 15000Και μενα κατι μου ειχαν κανει με μια LG(ενω ηταν DOA δεν μου την αλλαζε και ηθελε να παρω την αντιποσωπεια) που ειχα παρει και πηρα τηλ στην ανοιχτη γραμμη και μου ελυσαν το προβλημα.(Εδωσα και το μαγαζι :rant:)Παντως να ξερεις οτι ανεξαρτητα τι κανει ο καθενας στα multirama, η γραμμη της αλυσιδας ειναι "οτι θελει ο πελατης"
psilos Ιούνιος 4, 2008 #23 Ιούνιος 4, 2008 Οπα παιδιά...Κανεις δεν ξέρει πως οι εταιριες τον ανεμιστήρα τον καλύπτουν με εγγύηση 6 μήνες και γιαυτο σου ειπαν ειναι εκτος.
greekfragma Ιούνιος 4, 2008 #24 Ιούνιος 4, 2008 Οπα παιδιά...Κανεις δεν ξέρει πως οι εταιριες τον ανεμιστήρα τον καλύπτουν με εγγύηση 6 μήνες και γιαυτο σου ειπαν ειναι εκτος.Γιαννη με ολο το συμπαθειο μην γραφεις πραγματα που δεν εχεις διασταυρωσει προσωπικα και απλα το ακουσες.επειδη και μενα μου ειπανε αυτο με το 6 μηνες για ψυκτρα και ανεμιστηρα εκατσα και το εψαξα......ΚΑΜΙΑ εταιρια στο site της δεν αναφερει 6μηνη εγγυηση στα συγκεκριμενα μερη.ολες δινουν ενιαια εγγυηση στο προιον.
theovaz Ιούνιος 4, 2008 #26 Ιούνιος 4, 2008 Οπα παιδιά...Κανεις δεν ξέρει πως οι εταιριες τον ανεμιστήρα τον καλύπτουν με εγγύηση 6 μήνες και γιαυτο σου ειπαν ειναι εκτος. Μα εδώ έχει καεί το 4πινο της κάρτας,όχι το σύστημα ψύξηςαρα το προβλημα είναι της κάρτας και όχι του ανεμιστήρα,άρα δεν έχει σημασία εάν ισχύει αυτό με τους 6 μήνες ή όχι.
Tsakonas Ιούνιος 4, 2008 #27 Ιούνιος 4, 2008 Οπα παιδιά...Κανεις δεν ξέρει πως οι εταιριες τον ανεμιστήρα τον καλύπτουν με εγγύηση 6 μήνες και γιαυτο σου ειπαν ειναι εκτος. βασικα δεν ειμαι πεπεισμενος για το κατα ποσο ο ποστερ εχει "καθαρα χερια" αλλα μου φαινεται λιγο παραλογο οταν αγοραζουμε νορμαλ ανεμιστηρες πχ για το κουτι ναχουν εγγυηση κανονικα και αυτοι των καρτων γραφικων να εχουν 6 μηνες.Δηλαδη αν καει ο ανεμιστηρας στους 7 μηνες και εξ αυτου του λογου καει και η καρτα τι θα σου πει η εταιρια?Δεν στην αλλαζω επειδη την κατεστρεψες με εσφαλμενο χειρισμο?Θα σε υποχρεωσει να αλλαξεις ανεμιστηρα την στιγμη που οποιαδηποτε επεμβαση ακυρωνει την εγγυηση?Η μηπως θα το θεωρησει act of god οποτε θα εχει ενσταση κατα του κυρους της εγγυησης:upside:?Ειναι παραλογο αυτο με τους 6 μηνες και 1 στο δισεκατομμυριο που ισχυει ως ορος εγγυησης ειναι ακυρο(ΔΕΝ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ) επειδη αντικειται στην καλη πιστη(ΑΚ200 ). ΥΓ :Αν ισχυει αυτο με τους 6 μηνες ο κατασκευαστης του ανεμιστηρα της καρτας του δινει MTBF 4320 ωρες....το οποιο επισης μου φαινεται καπως παραλογο...
sebastian Ιούνιος 5, 2008 #28 Ιούνιος 5, 2008 Ρε παιδια τι λετε , ποιος ανεμιστηρας ! Στο παλικαρι δεν χαλασε το ανεμιστηρακι ! PSilohac μηπως δυνουν και 9 μηνες για το βισματακι του ανεμιστηριου! Στο παλικαρι χαλασε σημειο της καρτας και οχι ο ανεμιστηρας!
Maximus Ιούνιος 5, 2008 #30 Ιούνιος 5, 2008 Ψηλέ, μου φαίνεται υπερβολή αυτό με τον ανεμιστήρα - δηλαδή μια 2900ΧΤ που είχε Delta πάνω, αν χαλούσε στον ένα χρόνο ο ανεμιστήρας, τι θα γινόταν?
Michalis761416003192 Ιούνιος 5, 2008 #31 Ιούνιος 5, 2008 Η κάρτα καλύπτεται από 3 ετή εγγύηση (τα δύο πρώτα χρόνια υλικά και εργασία και τρίτος χρόνος μόνο υλικά).Και όταν λέω κάρτα εννοώ ΟΛΗ η κάρτα μαζί με τα παρελκόμενα της, όπως πχ. ανεμιστήρας.Αν ακολουθήσουμε κατά γράμμα την πολιτική εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρίας, από την στιγμή που αφαιρείται η ψύκτρα και γίνεται συντήρηση (βλέπε αλλαγή πάστας) από μία εξουσιοδοτημένο άτομο (βλέπε χρήστης), η εγγύηση αναιρείται.Όπως και σε περίπτωση που αλλαχτεί το σύστημα ψύξης με aftermarket και δημιουργηθεί πρόβλημα στην κάρτα, καμμία μα καμμία εταιρία δεν πρόκειται να δεχτεί πίσω το προϊόν με την aftermarket ψήκτρα. Τοποθετείς πάλι την μαμά ψήκτρα και τότε την πας για RMA.Πρέπει επίσης να πω ότι ο συμφορουμήτης Άρης, πότε δεν συναντήθηκε προσωπικά μαζί μου, διότι έφερε την κάρτα το Σάββατο που απουσίαζα από το κατάστημα. Οπότε δεν έχω προσωπική εικόνα του προϊόντος.Εγώ δεν είμαι πεισμένος ότι έγινε σωστή επανατοποθέτηση της ψύκτρας και συγκεκριμένα του 4πινου του ανεμιστήρα. Ελπίζω να είμαι λάθος και να λυθεί άμμεσα το πρόβλημα του. Ακόμα και να μην είμαι λάθος, κάποια λύση θα βρούμε, πχ. διάθεση aftermarket ψύκτρας σε καλύτερη τιμή κλπ.Θα παρακαλούσα πολύ τον φίλο Άρη να επικοινωνήσει πάλι μαζί μου μέσω τηλεφώνου (θα του αποσταλλεί με pm), ώστε να κανονίσουμε ένα ραντεβού μέρα και ώρα που θα είμαι στο μαγαζί.
Aris137 Ιούνιος 5, 2008 Author #32 Ιούνιος 5, 2008 Μιχάλη το σάββατο δυστηχώς δεν ήσουν εσύ κάτω και πήγα στο service κατ'ευθείαν λέγοντας ότι είχα επικοινωνήσει ήδη μαζί σου.Το παιδί εκεί είδε την κάρτα και μου είπε για το καμμένο σημάδι (το ήξερα κι εγώ άλλωστε τί έχει συμβεί το περιγράφω στα πρώτα posts και αυτό μου είχαν πει επίσης απο cosmodata για μια κάρτα ενός φίλου τότε),δυστηχώς λόγω της δουλειάς δεν έχω ασχοληθεί όπως θα ασχολούταν κάποιος άλλος με περισσότερο ελεύθερο χρόνο και δεν είμαι και τύπος που επιμένει και πολύ σε τέτοιες περιπτώσεις,αν δεν μείνω ευχαριστημένος από κάτι απλά το αλλάζω (γενικά το λέω ως καταναλώτής).Παιδιά θα ανεβάσω και φωτογραφία για να έχετε μια εικόνα.Ο ανεμιστήρας εφαρμόζει επακριβώς χθές που το κοίταζα.Έπίσης έχω βρει ήδη μια nvsilencer σε περίπτωση που κρατήσω την κάρτα και πιστεύω πώς έτσι θα κάνω την δουλειά μου.edit: την κάρτα την δούλευα σε sli,έχω μια ίδια ακριβώς,από την μέρα που την πήρα από το service την έδωσα σε φιλαράκι για να την δει κι αυτός.Μόλις μου τηλεφώνησε και η κάρτα πέρα από το πρόβλημα του ανεμιστήρα παρουσιάζει και άλλα προβλήματα,κάποια videakia,ταινίες του παίζουνε χωρίς χρώμα και σε παιχνίδια του κάνει πράσινα χρώματα,την έχει βάλει με τελευταίους drivers κλπ.Την έβγαλε και έβαλε το αδερφάκι της και παίζει κανονικά χωρίς τα προαναφερθέντα προβλήματα.Από την μέρα που πηρέ φωτιά το 4πινο δεν την χρησιμοποίησα την κάρτα και άφησα την άλλη πάνω.Η κάρτα προφανώς δεν δουλεύει σωστά αλλά εάν είναι εκτός εγγύησης τότε απλά πάει για ανακύκλωση.
sebastian Ιούνιος 5, 2008 #33 Ιούνιος 5, 2008 Πες σωστα τα mosfet και ασε την ειρωνια στην ακρη.Eνα λαθακι εκανα μωρε! MOSFET αντε το ειπα και εγω!!!!
Kostas007 Ιούνιος 5, 2008 #34 Ιούνιος 5, 2008 Η κάρτα καλύπτεται από 3 ετή εγγύηση (τα δύο πρώτα χρόνια υλικά και εργασία και τρίτος χρόνος μόνο υλικά). τι εργασια θα κανει καποιος στη καρτα?θα της αλλαξει...λαδια? αν χαλασει παιρνεις πισω καινουρια ειναι απλο
Michalis761416003192 Ιούνιος 5, 2008 #35 Ιούνιος 5, 2008 Από το site της MSI (τυχαίο παράδειγμα εταιρίας)MSI VGA Products are warranted for 3 year limited warranty (Two (2) years Parts & Labor, and the third Year Parts ONLY, shipping and handling fee will be required).Έχεις να σχολιάσεις κάτι άλλο από τα λεγόμενα μου ή θες να παίξουμε με τις λέξεις;
Maximus Ιούνιος 5, 2008 #36 Ιούνιος 5, 2008 :OT: Με τις κάρτες που έχουν εφ'όρου ζωής εγγύηση (κάτι EVGA κτλ), τι παίζει στην Ελλάδα Μιχάλη, ξέρεις?
Tsakonas Ιούνιος 5, 2008 #37 Ιούνιος 5, 2008 τι εργασια θα κανει καποιος στη καρτα?θα της αλλαξει...λαδια?αν χαλασει παιρνεις πισω καινουρια ειναι απλο ελα βρε δεν τοχεις ξανακουσει?ειναι στανταρ πολιτικη εγγυησης αυτο και σε αλλες συσκευες...και σε αυτοκινητα νομιζω.Εννοει πως την 3η χρονια ,αν σου καει ο ανεμιστηρας,η εταιρια υποχρεουται απλα να σου στειλει τον ανεμιστηρα,οχι να στον εγκαταστησει κιολας.Και σε καμμια περιπτωση να σου αντικαταστησει φουλ το προιον(εκτος αν θελησει).
Michalis761416003192 Ιούνιος 5, 2008 #38 Ιούνιος 5, 2008 :OT: Με τις κάρτες που έχουν εφ'όρου ζωής εγγύηση (κάτι EVGA κτλ), τι παίζει στην Ελλάδα Μιχάλη, ξέρεις?Την αντικατάσταση της κάρτας την αναλαμβάνει αποκλειστικά η EVGA, και η κάθε EVGA. Αρκεί να έχεις κάνει registration το προϊόν στο site της (SN, ημερομηνία αγοράς, κατάστημα πώλησης κλπ). Δηλώνεις βλάβη μέσω του site, παίρνεις αριθμό RMA και μετά κανονίζεται η παραλαβή της κάρτας και η αποστολή άλλης.
greekfragma Ιούνιος 5, 2008 #39 Ιούνιος 5, 2008 Η κάρτα καλύπτεται από 3 ετή εγγύηση (τα δύο πρώτα χρόνια υλικά και εργασία και τρίτος χρόνος μόνο υλικά).Και όταν λέω κάρτα εννοώ ΟΛΗ η κάρτα μαζί με τα παρελκόμενα της, όπως πχ. ανεμιστήρας.Αν ακολουθήσουμε κατά γράμμα την πολιτική εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρίας, από την στιγμή που αφαιρείται η ψύκτρα και γίνεται συντήρηση (βλέπε αλλαγή πάστας) από μία εξουσιοδοτημένο άτομο (βλέπε χρήστης), η εγγύηση αναιρείται.Όπως και σε περίπτωση που αλλαχτεί το σύστημα ψύξης με aftermarket και δημιουργηθεί πρόβλημα στην κάρτα, καμμία μα καμμία εταιρία δεν πρόκειται να δεχτεί πίσω το προϊόν με την aftermarket ψήκτρα. Τοποθετείς πάλι την μαμά ψήκτρα και τότε την πας για RMA.άρα να θεωρήσω λανθασμένη πολιτική ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ με AFTERMARKET ΠΡΟΙΟΝΤΑ που απλά κανουν πωληση ΧΩΡΙΣ να ενημερώνουν τον πελάτη οτι ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ να ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ απο τα ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ?????επισης να θεωρήσω λανθασμένη πολιτικη ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ με AFTERMARKET ΠΡΟΙΟΝΤΑ που ΚΑΝΕΝΑ στην Ελλαδα δεν ειναι ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ για ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ωστε να ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΕΓΩ Ο ΑΠΛΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ?????εγω το μονο που περιμενω να δω ειναι μια φωτογραφια της καρτας.εαν δεν εχει γινει κατι λαθος στην διαδικασια επανατοποθετησης παστας και στο ανεμιστηρακι νομιζω ΟΤΙ ΚΑΚΩΣ το Multirama αρνηθηκε το RMA........εαν οντως ο χρηστης Aris εχει κανει εσφαλμενη χρηση τοτε θα ανακαλεσω οτι αρνητικο εγραψα για την μη αποδοχη του RMA.
alphaX Ιούνιος 5, 2008 #40 Ιούνιος 5, 2008 Eτσι ειναι ρε παιδια, οπως τα λεει ο greekfragma. Οταν πουλανε τα καταστηματα τα πανακριβα water blocks κ τις aftermarket ψυκτρες κανεις δεν λεει οτι ακυρωνεται η εγγυηση με την τοποθετηση τους. Αν ισχυει λοιπον αυτο, τοτε υπαρχει δόλος απο τα συγκεκριμενα καταστηματα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.