AN7 OverClocker Μάϊος 17, 2008 #142 Μάϊος 17, 2008 ναι δεν εχεις αδικο , αλλα ποιος εκρινε το abs?ακομα να παρω απαντηση απο τον neuromancer που βγηκε και ειπε "οτι να ναι λετε" ποιος λεει οτι να ναι ; ποιος βγαζει αρνητικο το abs ? εγω δε σας πιανω Υ.Γ τα λεμε απογευμα-βραδακι γιατι παω να δω κατι ζωα στα Σπατα αν διαβάσεις τα ποστ πιο πάνω μόνο άχρηστο δεν βγήκε το abs. Εγώ αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Και οτι με το ABS δεν μπορείς να πετύχει το ιδανικό φρενάρισμα. Μα τι λέμε. Άμα κάνεις ιδανικό φρενάρισμα δεν θα μπεί ρε μανα μ το abs.Τι σε πειράζει να υπάρχει άμα δεν οδηγείς εσύ το αυτοκίνητο που είσαι Σουμι και το πάρει η γυναίκα?(σε άσφαλτο πάντα..γιατί στις άλλες περιπτώσεις τα πράγματα είναι περίεργα) Η οδηγηση ΔΕΝ ειναι απολαυση αλλα ειναι ΚΑΙ απολαυση// Καλό είναι να διατηρείται η απόλαυση..αλλά μπορείς να απολαύσεις οδήγηση στο κέντρο της αθήνας? ε?
sotiris Μάϊος 17, 2008 #143 Μάϊος 17, 2008 http://www.livepedia.gr/index.php/%CE%91%CE%B4%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1http://en.wikipedia.org/wiki/InertiaΘα έβρισκα και ορισμό από βιβλίο Φυσικής, αλλά δε θυμάμαι σε ποια τάξη το διδαχθήκαμε αυτό και βαριέμαι να τα ψάξω...http://en.wikipedia.org/wiki/Inertial_reference_frames
AN7 OverClocker Μάϊος 17, 2008 #144 Μάϊος 17, 2008 ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί μπλέκουμε τόσο πολύ την φυσική :/
nickstamat Μάϊος 17, 2008 #145 Μάϊος 17, 2008 Σε μερικές περιπτώσεις χρειάζεται... Αλλά η συζήτηση πλέον έχει πάρει άλλο χαρακτήρα, μιας και ο καθένας λέει πώς προτιμάει την οδήγηση και αν θέλει τα ηλεκτρονικά ή όχι.
GoMaR Μάϊος 17, 2008 #146 Μάϊος 17, 2008 Εγω συνεχιζω να μη καταλαβαινω γιατι πρεπει να χωριζομαστε σε 2 ομαδες..Τα πραγματα ειναι απλα..Ειναι ενα ηλεκτρονικο βοηθημα..Το λεει και η λεξη.Ειναι βοηθημα.βοηθαει την οδηγηση..Μας την κανει πιο ευκολη και μας γλυτωνει απο πολλα απροοπτα.Το αμβισβητησε κανεις αυτο;Εχει ορισμενα αρνητικα και ορισμενα θετικα.Αυτο ειναι ολο.Ο καθε οδηγος μαθαινει το αμαξι του και προσαρμοζει την οδηγηση του ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ του αμαξιου του.Τελος ως εδω.Αν δημιουργουσε προβλημα, δεν θα συμπεριλαμβανοταν σε ολα τα αυτοκινητα.ελεος ρε παιδια.Τι το συνεχιζουμε
cabrinha Μάϊος 17, 2008 #147 Μάϊος 17, 2008 Δεν προσαρμοζουμε την οδηγηση μας συμφωνα με τις δυνατοτητες του αυτοκινητου αλλα συμφωνα με τις δυνατοτητες τις δικες μας.
axi Μάϊος 17, 2008 #148 Μάϊος 17, 2008 Μια εμπειρία από μένα πριν από χρόνια στην εθνική για Λαμία να ψιλοβρέχει και να πηγαίνωμε 140 στην αριστερή λωρίδα. Την ώρα που πήγα να προσπεράσω ένα φορτηγάκι ο τύπος έκανε αριστερά και με έκλεισε. Δεν πάτησα φρένο για να μην με πετάξει και βγήκα στο αντίθετο ρεύμα απ΄ όπου ερχόντουσαν άλλοι δύο. Περάσαμε ξυστά ο ένας δίπλα στον άλλον. Με ΑΒΣ ούτε που θα σκεφτόμουν να κάνω τίποτε απ΄ αυτά.Και μόνο που θα σου σώσει τη ζωή σε κάτι τέτοιες καταστάσεις δεν το συζητάμε καν.
GoMaR Μάϊος 18, 2008 #149 Μάϊος 18, 2008 Δεν προσαρμοζουμε την οδηγηση μας συμφωνα με τις δυνατοτητες του αυτοκινητου αλλα συμφωνα με τις δυνατοτητες τις δικες μας.Για μενα ειναι λαθος αυτη η λογικη.Γιατι οταν νομιζεις πως ξερεις , θα την πατησεις.Οταν ομως γνωριζεις την συμπεριφορα του αμαξιου(ανοιγματα , φρεναρισμα , στιψιμο)γιατι το εχεις ψαξει, τοτε μπορεις να υπολογισεις ποτε σε παιρνει και ποτε οχι.Οταν ξερεις οτι μπορεις να προσπερασεις (λογω ορατοτητας) και δε το κανεις γιατι το αμαξι δε τραβαει , θα το κανεις ;
cabrinha Μάϊος 18, 2008 #150 Μάϊος 18, 2008 Στην ευθεια φιλε Gomar τα πραγματα ειναι "ευκολα". Στο παραδειγμα της προσπερασης ειτε ξερεις οτι μπορεις να περασεις ειτε ξερεις οτι δεν μπορεις. Οταν ξερεις οτι μπορεις να περασεις εχοντας ενα αυτοκινητο με υψηλες ρεπριζ θα το κανεις. Αν δεν τα καταφερεις τελικα σημαινει οτι δεν ηξερες οτι μπορεις να περασεις αλλα νομιζες. Με ενα πολυ γρηγορο αυτοκινητο απο την αλλη ολοι μπορουν να προσπερασουν. Η προσπεραση στον δρομο ομως δεν ειναι θεμα οδηγικων ικανοτητων. Ειναι θεμα ικανοτητας υπολογισμου και ροπης. Αλλωστε σε κανεναν αγωνα δεν εχουμε αντιθετα διερχομενα οχηματα. Το πλασαρισμα σε μια στροφη ειναι θεμα ικανοτητων. Και σε αυτη την περιπτωση το αυτοκινητο μπορει να μας αφηνει μεγαλα περιθωρια. Ζητουμενο ειναι αν μπορουμε να τα εκμεταλλευτουμε. Τελειως μπακαλιστικα, εαν παμε σε μια στροφη με το ιδιο οχημα. Εσυ θα κανεις ενα περασμα με 120χλμ και εγω ενα με 80χλμ. Το αμαξι θα ξερουμε σιγουρα οτι εχει δυνατοτητα για 120χλμ. Εαν προσπαθησω να κανω το ιδιο με εσενα τι θα γινει? Πώς θα μπορεσω να προσαρμοστω στις δυνατοτητες του αυτοκινητου οταν αυτες ξεπερνουν τις οδηγικες μου?
neuromancer Μάϊος 18, 2008 #151 Μάϊος 18, 2008 ναι δεν εχεις αδικο , αλλα ποιος εκρινε το abs?ακομα να παρω απαντηση απο τον neuromancer που βγηκε και ειπε "οτι να ναι λετε" ποιος λεει οτι να ναι ; ποιος βγαζει αρνητικο το abs ?Αναφέρομαι σε όσους υποστηρίζουν ότι χωρίς τα βοηθήματα οδηγάνε εξίσου με ασφάλεια.Προσωπικά, αν και οδηγάω συντηριτικά (π.χ. δεν τα χώνω στις στροφές) μια φορά έτυχε να πλησιάσω στροφή με σχετικά μεγάλη ταχύτητα (ερχόμουν από κατηφόρα και δεν υπολόγισα σωστά). Δεν ξέρω αν θα με "έπαιρνε" και όταν το κατάλαβα ότι μπορεί να μην, φρέναρα και ταυτόχρονα άρχισα να στρίβω καθότι ήμουν για τα καλά στη στροφή. Ε κάπου εκεί κατάλαβα ότι μπήκαν τα ηλεκτρονικα (ESP - με ABS προφανώς) και πήρα τη στροφή κύριος σαν να μην έτρεχε τίποτε. Σα να φρενάρεις ιδανικά και να οδηγάς ταυτόχρονα γιατί τσουλάει ακόμη το ρημάδι. Χωρίς τα ηλεκρονικά μάλλον θα έφευγα ευθεία με υποστροφή. Θα μου πείτε "είσαι μάπας οδηγός". Θα απαντήσω ότι είμαι normal οδηγός που περιστασιακά έτυχε να κάνω "...το εργόχειρο" και ζητάω από το αυτοκίνητο να με βοηθήσει.Τώρα όσοι επιμένουν ας δουν το video παραπάνω... τα λέει όλα.
neuromancer Μάϊος 18, 2008 #152 Μάϊος 18, 2008 Δεν προσαρμοζουμε την οδηγηση μας συμφωνα με τις δυνατοτητες του αυτοκινητου αλλα συμφωνα με τις δυνατοτητες τις δικες μας.Οι δυνατότητές σου, όσο καλές κι αν είναι, έχουν ένα άνω όριο: τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Οπότε μια χαρά προσαρμόζεις την οδήγησή σου στις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Προσωπικά προτιμώ να οδηγώ αρκετά κάτω από τα όρια του αυτοκινήτου (όχι ότι ξέρω και που είναι - διαισθητικά) γιατί εκεί το απολαμβάνω. Στην άδεια εθνική μπορεί να το πάω και 180, αλλά εκεί πάει σχεδόν μόνο του.
GoMaR Μάϊος 18, 2008 #153 Μάϊος 18, 2008 Τελειως μπακαλιστικα, εαν παμε σε μια στροφη με το ιδιο οχημα. Εσυ θα κανεις ενα περασμα με 120χλμ και εγω ενα με 80χλμ. Το αμαξι θα ξερουμε σιγουρα οτι εχει δυνατοτητα για 120χλμ. Εαν προσπαθησω να κανω το ιδιο με εσενα τι θα γινει? Πώς θα μπορεσω να προσαρμοστω στις δυνατοτητες του αυτοκινητου οταν αυτες ξεπερνουν τις οδηγικες μου?Το θετεις λαθος συμφωνα με τα λεγομενα σου στο προηγουμο ποστ.Δηλαδη θα πρεπει να βγω να σου πω οτι εχω δυνατοτητα σαν οδηγος να παω με αυτο το αμαξι που λες , να παρω τη στροφη με 140.Αφου εχει σαν οριο το αμαξι 120 , πως θα τη παρω με 140?Οποτε ,πρεπει να ξερεις τις δυνατοτητες του αμαξιου σου και απο εκει κ περα συμφωνα με την εμπειρια σου , οδηγικη σου ικανοτητα , στυλ οδηγησης σου προσαρμοζεις το πως θα οδηγας.Υ.Γ και οταν εννοουσα προσπεραση , εννοουσα σε βουνο πανω που εχεις μια ευθεια(ανηφορα) , μετα ειναι στροφη και χρειαζεται να ξερεις το αμαξι για το αν θα προσπερασεις.
god Μάϊος 18, 2008 #154 Μάϊος 18, 2008 Η απόσταση μειώνεται μόνο σε στεγνό και φυσιολογικό οδόστρωμα.Σε βροχή, χιόνι, πάγο και στις δικές μας δρομάρες αυξάνεται δυστυχώς.... .-οταν μπλοκαρουν οι τροχοι το αμαξι κοβει ταχυτητα εξαιτιας της τριβης με το οδοστρομα ενω το abs δεν τους αφηνει να μπλοκαρουν και ετσι η κινητικη μετατρεπεται πολυ γρηγορα σε θερμικη εξαιτιας της τριβης με τα φρενα.οποτε σε βρεγμενο ή παγωμενο δρομο αν περιμενεις να σταματησεις απο την τριβη με το οδοστρομα απλα ξεχασε το
Kostas007 Μάϊος 18, 2008 #155 Μάϊος 18, 2008 οταν μπλοκαρουν οι τροχοι το αμαξι κοβει ταχυτητα εξαιτιας της τριβης με το οδοστρομα ενω το abs δεν τους αφηνει να μπλοκαρουν και ετσι η κινητικη μετατρεπεται πολυ γρηγορα σε θερμικη εξαιτιας της τριβης με τα φρενα.οποτε σε βρεγμενο ή παγωμενο δρομο αν περιμενεις να σταματησεις απο την τριβη με το οδοστρομα απλα ξεχασε τοενω αν δε μπλοκαρουν το αμαξι κοβει ταχυτητα λογω αντιστασης του αερα?:banging:
mihalis87gr Μάϊος 18, 2008 #156 Μάϊος 18, 2008 Σε πάγο έκανα 120 χιλιόμετρα, με έπιασε το χιόνι και ήμουν στη μέση της διαδρομής οπότε δεν γινόταν να γυρίσω πίσω.Σταθερά με 80 και δεν ένιωσα ποτέ την παραμικρή ανασφάλεια.Τα ηλεκτρονικά με κρατούσαν στην πορεία μου.Καταλάβαινες οτι είχε πάγο μόνο στο φρένο, όπου το αυτοκίνητο σταματούσε σε 20-πλάσια απόσταση.Και πάλι χάρη στο abs-esp σταθερά χωρίς να φύγει με τις σβούρες.Κάποιος είπε οτι ο μέσος άνθρωπος ή φρενάρει ή στρίβει.Εγώ 2 φορές έστριψα με το φρένο κολλημένο στο πάτωμα.Τη μία από δικιά μου μακακία, έτρεχα και δεν προλάβαινα να σταματήσω με τίποτα, μπροστά αυτοκίνητο και είχα και στοπ, πλακώνομαι στο φρένο, στρίβω να μην πέσω πάνω στον άλλο και σταματάω λίγο πριν τη διασταύρωση.Την άλλη φορά πετάχτηκε ένα τσογλάνι(ζήτημα αν ήταν 15 χρονών) με ένα αγροτικό ενώ ήταν παρκαρισμένος, πατάω φρένο, βλέπω οτι δεν πρόκειται να σταματήσω και συγχρόνως κόβω αριστερά και τον πέρασα.Χωρίς abs θα έιχα ήδη πάει στο συνεργείο 2 φορές, τη μία από δικό μου λάθος...
god Μάϊος 18, 2008 #157 Μάϊος 18, 2008 ενω αν δε μπλοκαρουν το αμαξι κοβει ταχυτητα λογω αντιστασης του αερα?:banging:lol!για να σταματησει ενα αμαξι πρεπει ολη η κινητικη ενεργεια να μετατραπει σε θερμικη.η τριβη που δημιουργειται απο τα λαστιχα και το οδοστρομα ειναι σχεδον αμελητεα μπροστα στην τριβη που δημιουργειται στα φρενα.για να γινει αυτο πρεπει οι τροχοι να κινουνται οσο πιο αργα γινεται στο οριο δηλ πριν μπλοκαρουν.οσο πιο δυνατα πιεζουν τα φρενα τοσο πιο γρηγορα θα μετατραπει η ενεργεια σε θερμικη και το αμαξι θα χανει ταχυτητα αλλα αν ακινητοποιηθουν δεν μετατρεπεται καθολου.δεν ειμαι καλος στο να γραφω και δεν μπορω να τα εξηγησω καλυτερα.φαντασου ενα δισκο να παει να γυρισει και μια δαγκανα(σκεψου το σαν τα φρενα του ποδηλατου) να τον σφηγγει. ποτε θα υπαρχει η μεγαλυτερη τριβη και θα παραγεται μεγαλυτερη θερμοτητα?οταν η δαγκανα θα σφιγγει πολυ γερα τον δισκο αλλα χωρις εκεινος να σταματησει γιατι αν σταματησει δεν γινεται τιποτα.και επειδη οπως ειπα η τριβη των ελαστικων και του οδοστρωματος ειναι ελαχιστη σε σχεση με αυτη στα φρενα το καλυτερο αποτελεσμα το εχεις με το abs που δεν μπλοκαρουν οι τροχοι
Kostas007 Μάϊος 18, 2008 #158 Μάϊος 18, 2008 lol!για να σταματησει ενα αμαξι πρεπει ολη η κινητικη ενεργεια να μετατραπει σε θερμικη.η τριβη που δημιουργειται απο τα λαστιχα και το οδοστρομα ειναι σχεδον αμελητεα μπροστα στην τριβη που δημιουργειται στα φρενα.για να γινει αυτο πρεπει οι τροχοι να κινουνται οσο πιο αργα γινεται στο οριο δηλ πριν μπλοκαρουν.οσο πιο δυνατα πιεζουν τα φρενα τοσο πιο γρηγορα θα μετατραπει η ενεργεια σε θερμικη και το αμαξι θα χανει ταχυτητα αλλα αν ακινητοποιηθουν δεν μετατρεπεται καθολου.δεν ειμαι καλος στο να γραφω και δεν μπορω να τα εξηγησω καλυτερα.φαντασου ενα δισκο να παει να γυρισει και μια δαγκανα(σκεψου το σαν τα φρενα του ποδηλατου) να τον σφηγγει. ποτε θα υπαρχει η μεγαλυτερη τριβη και θα παραγεται μεγαλυτερη θερμοτητα?οταν η δαγκανα θα σφιγγει πολυ γερα τον δισκο αλλα χωρις εκεινος να σταματησει γιατι αν σταματησει δεν γινεται τιποτα.και επειδη οπως ειπα η τριβη των ελαστικων και του οδοστρωματος ειναι ελαχιστη σε σχεση με αυτη στα φρενα το καλυτερο αποτελεσμα το εχεις με το abs που δεν μπλοκαρουν οι τροχοιxaxaxaxa.τζαμπα γραφεις,τα ξερω ολα αυτα...ειρωνικο ηταν το σχολιο μου!:jump1:
cabrinha Μάϊος 18, 2008 #160 Μάϊος 18, 2008 GoMaR και neuromancer μαλλον δεν γινομαι κατανοητος. Πώς θα προσαρμοσω την οδηγηση μου με βαση τις δυνατοτητες ενος 911 turbo? Αφου δεν ειμαι walter rohrl?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.