Jump to content



περι ABS


unknown

Recommended Posts

Γιατί πρέπει να πας στα άκρα; Η θα ξέρουμε να οδηγούμε ή άμα το ξεσκίζουμε παίζουν ρόλο τα ηλεκτρονικά;Εμένα το αβς όταν είμαι αφηρημένος με 20-50χλμ μου έχει μπει μόνο, επειδή δεν περίμενα π.χ. στο φανάρι οταν γίνει πράσινο και περάσεις, ο ταριφας 2 αυτοκίνητα μπροστά να κάνει όπισθεν (wtf???) επειδή είχε κίνηση...

Ή γκόμενα που κοκάλωσε κυριολεκτικά 30 μέτρα πίσω από εναν που πάρκαρε..

Επίσης tcs σε ανηφόρα με βροχή μια χαρά δουλεία κάνει, ούτε νοιάζεται πόσο γκάζι να πατήσεις ούτε αν θα γλιστρήσεις, απλά πας...

ESP εγώ δεν έχω δυστηχώς, αλλά φαντάζομαι σε αντίστοιχες φάσεις μια χαρά θα βοηθάει.

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply
...ούτε νοιάζεται πόσο γκάζι να πατήσεις ούτε αν θα γλιστρήσεις, απλά πας...

Αυτό ακριβώς ειναι το πρόβλημα.. Σημερα δε νοιάζεσαι πόσο φρένο να πατήσεις, αυριο δεν θα χρειάζεται να πατάς καν γκάζι και να στρίβεις... Αμα ειναι να το πάμε έτσι, καλύτερα με το λεωφορείο που δεν σε νοιάζει πραγματικά ποσο γκάζι/φρενο πατάει ο παιλοτ. Εκτος και αν είσαι όρθιος...

Η οδήγηση, πέραν απο ρουτίνα, είναι και απόλαυση.... Και ο πιο σίγουρος τρόπος να την καταστρέψεις, ειναι να την κάνεις ανιαρή, ακριβως με αυτα τα μπλιμπλίκια...

Αποψη μου πάντα.

μητσο σεβαστη η απολαυση της οδηγησης αλλα αυτο που πρεπει να αντιληφθουμε ειναι οτι ολα αυτα τα συστηματα ασφαλειας βγαινουν για να βελτιωσουν στον τομεα της ασφαλειας τη συμβατικη οδηγηση στους δρομους και οχι την οδηγηση σε πιστα.

την οδηγηση στους δρομους με ολα αυτα δεν την κανεις ουτε ανιαρη ουτε ρουτινα.την κανεις πιο ασφαλη σε ορθολογικη χρηση.

για οδηγικες απολαυσεις και δοκιμες υπαρχουν οι πιστες και οι ανοιχτες ερημικες τοποθεσιες.

Γιώργαρε τα περι ορθολογικής χρήσης τα ακούω βερεσε στην Ελλάδα...

Η ποιότητα των δρόμων μας, καταδικάζει πάσης φύσεως ηλεκτρινικό βοήθημα σε αιώνια υπερωρία... Απλα ειναι not compatible. Τι να το κάνω το TCS αν αναβοσβήνει σα χριστουγεννιάτικο δέντρο όταν πάω να ξεπαρκάρω; Συστήματα είναι και αυτά, έχουν και αυτα τις προυποθέσεις τους για να δουλέψουν σωστά.

Εκτος και αν... ρε λες... Αν είναι να πάρουμε όλοι Evo X και να το βάλουμε σε ρύθμιση Snow (η αλλιώς ρύθμιση Greece) να γίνουμε πιλοτάρες.

Αυτό ακριβώς ειναι το πρόβλημα.. Σημερα δε νοιάζεσαι πόσο φρένο να πατήσεις, αυριο δεν θα χρειάζεται να πατάς καν γκάζι και να στρίβεις... Αμα ειναι να το πάμε έτσι, καλύτερα με το λεωφορείο που δεν σε νοιάζει πραγματικά ποσο γκάζι/φρενο πατάει ο παιλοτ. Εκτος και αν είσαι όρθιος...

Η οδήγηση, πέραν απο ρουτίνα, είναι και απόλαυση.... Και ο πιο σίγουρος τρόπος να την καταστρέψεις, ειναι να την κάνεις ανιαρή, ακριβως με αυτα τα μπλιμπλίκια...

Αποψη μου πάντα.

Δηλαδη αμα ο χριστιανος θελει να γυρισει σπιτι του πρεπει σε καθε ανηφορα κατηφορα με χαλικι η βροχη να ζυγιζει γκαζια συμπλεκτες κτλ;Εμενα , επειδη βρεχει 350 μερες το χρονο εδω, και εχει και τους κλασσικους ποιοτικους ελληνικους δρομους το αντισπιν με εχει βοηθησει ν.

Εγω ειμαι υπερ των ηλεκτρονικων αρκει να βγαινουν 100% αν το θελησεις.

Και η οδηγηση ειναι απολαυση αλλα δεν ειμαι εγω τουλαχιστον καθε φορα στην τσιτα ουτε εχω την ορεξη ουτε την ικανοτητα, οποτε ολα τα ηλεκτρονικα τα βλεπω θετικα.

Γιώργαρε τα περι ορθολογικής χρήσης τα ακούω βερεσε στην Ελλάδα...

Η ποιότητα των δρόμων μας, καταδικάζει πάσης φύσεως ηλεκτρινικό βοήθημα σε αιώνια υπερωρία... Απλα ειναι not compatible. Τι να το κάνω το TCS αν αναβοσβήνει σα χριστουγεννιάτικο δέντρο όταν πάω να ξεπαρκάρω; Συστήματα είναι και αυτά, έχουν και αυτα τις προυποθέσεις τους για να δουλέψουν σωστά.

Εκτος και αν... ρε λες... Αν είναι να πάρουμε όλοι Evo X και να το βάλουμε σε ρύθμιση Snow (η αλλιώς ρύθμιση Greece) να γίνουμε πιλοτάρες.

ενας λογος παραπανω το να δουλευουν υπερωριες τα ηλεκτρονικα......που σημαινει οτι χρησιμευουν.

για μενα δεν ειναι λογικη οτι αφου εχουμε δρομους σαν οικους ανοχης τουλαχιστον ας το απολαυσουμε.

Λάθος μου, το διόρθωσα...

Να ρωτήσω κάτι εσείς σε φρενάρισμα πανικού πατάτε ότι βρείτε?

Οι τυπάδες στο βίντεο, πατάνε και συμπλέκτη και άρα το μπλοκάρισμα θα συμβεί πολύ πιο εύκολα-γρήγορα...

Δεν ξέρω αν από φυσικού μας θα πρεπε να τα πατάμε μαζί (φρένο & συμπλέκτη), αλλά εγώ δεν το κάνω...και το ίδιο και οι περισσότεροι φίλοι μου...

Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο, απλά τώρα το παρατήρησα και αναρωτιέμαι...:o

Μάλλον γιατί χωρίς abs άμα μπλοκάρουν για πολύ ώρα οι ρόδες και δεν πατήσεις συμπλέκτη το έχασες το παιχνίδι...κλειστή μηχανή = νο φρενο "baby"

Ρε παιδιά ειλικρινά...δεν καταλαβαίνω..

Καταδικάζετε το ABS.

Οκ,οι 2 πρώτες γενιές ήταν τελείως αλλού,όντως χωρίς φρέναρες καλύτερα.

Αλλά δεν καταλαβαίνω...όσοι μπορείτε να κάνετε ιδανικό φρενάρισμα,ΤΙ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ αν ΕΧΕΙ abs?

Αφού θα κάνετε το ιδανικό φρενάρισμα δεν θα μπεί το ABS.

Κάνω λάθος?

Αν σας ενοχλεί τόσο πολύ απλά βγάλτε την ασφάλεια, δεν είναι τόσο δύσκολο,δόξα το θεό ακόμα λένε ποια είναι ασφάλεια του ABS.

Όταν όμως θα είσαι σε 1 δρόμο και θα σου πεταχτεί απ τα δεξιά μια ηλίθια γκόμενα και είσαι ψιλο πατητός και μόλις 20 μέτρα μπροστά της(ίσως και πολύ λέω) και ο μόνος χώρος που έχεις είναι αριστερά, εσύ θα πάς κατ ευθείαν πάνω της γιατί αποκλείεται σε κατάσταση πανικού να πετύχεις ιδανικό φρενάρισμα(μήπως είπα ότι ο δρόμος κάτω δεν είναι καλός?) και μένα άσε με να κάνω τον ελιγμό ατσαλάκωτος.

Σας χαλάει και το ESP?

Βαριέστε να πατάτε το κουμπί?

Μαντέψτε,ΕΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

Και ναι,άμα πας να κάνεις επίτηδες μπαντιλίκι η οτιδήποτε άλλου είδους μλκια με το ESP ανοιχτό έχεις μεγάλες πιθανότητες να την πατήσεις άσχημα γιατί δεν θα αντιδράσει το αυτοκίνητο στο να κάνεις ανάποδο τιμόνι αλλά να ισιώσει το αυτοκίνητο με το τιμόνι στριμένο κανονικά.Αλλά όταν θα είσαι με την γκόμενα μέσα και το μόνο που σκέφτεσαι είναι το κατάρτι σου και πέσεις σε τπτ λάδια πάγους χώματα και ότι άλλο που χαλάει την πρόσφυση στην στροφή εσύ μπορεί να καταλήξεις στο ΚΑΤ αλλά εγώ κατά 80+% εχω περισσότερες πιθανότητες να "πάρω την ΠΟΛΗ"

Έχω αυτοκίνητο με ABS,EBD, BBD, skata BD, ESP.

Το να βλέπεις τον εαυτό σου να ανεβαίνει σε ανηφόρα με χιόνι και τους άλλους χωρίς ESP-DSC ή το TCS να πηγαίνουν προς τα πίσω είναι άλλη φάση.

Το να είσαι στην μεσογείων στον πάγο να περνάς από πάνω και το αυτοκίνητο να πηγαίνι τοσο άνετα ίσια είναι άλλη φάση.

Το να κλείσεις το ESP και να πάς να κάνεις το ίδιο είναι τραγικό λάθος.Σε κάνει να φέρνεις σβούρες και 10δεύτερα τουλάχιστο χωρίς να ξέρεις που θα καταλήξεις.

Την δεύτερη φορά που θα το κάνεις απλά θα καταφέρεις να μην σου φέρει σβούρα αλλά θα έχεις ιδρώσεις απ τα ανάποδα για 50 μέτρα,

^^

Όλα αυτά προσωπικές εμπειρίες στον δρόμο απ τα ολίγα χρόνια που οδηγώ και δεν θεωρώ τον εαυτό μου κάποιον άμπαλο αλλά ούτε και χερά.

Και bonus για όλους

οταν θα μεγαλωσω και θα εχω λεφτα για πολλες βενζινες θα παω τη σουηδεζα μου μεχρι εκει να την ξεμπουκωσω μεσα σε μια τετοια παγωμενη λιμνη με χιονι:baby:

@level1:

Δεν τα χρειάζεσαι τα ηλεκτρονικά κάθε μέρα, όμως μια στο τόσο θα σου χρειαστούν.

Με βροχή, με λάθος εκτίμηση, με λάθος γκάζι, με λάθος τιμόνι κλπ.

Μη μου πεις ότι ποτέ δεν έχεις κάνει λάθος εκτίμηση στο δρόμο!

Είμαι 100% εναντίον σε όσους οδηγούν βασιζόμενοι στα ηλεκτρονικά (που πολλοί από όσους έχουν έτσι οδηγούν, κοίτα μπαίνει το ESP, κοίτα μπαίνει το άλλο, και άμα δεν μπει άστα να πάνε, αυτό που γράφει και ο AN7 παραπάνω, προφανώς δεν πρέπει να βασίζεσαι στα ηλεκτρονικά για να πας ανετότερα στον πάγο, γιατί αν στην κάνει ένας sensor-ας θα φύγεις ευθεία).

Όμως αν δεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με αυτά τα μπλιμπλίκια, πάει άψογα. Ίσως το αντισπίν να είναι λίγο υπερβολή στα πισωκίνητα (κάνει τα 200 άλογα 20), αλλά το ESP δεν παίζεται.

Για οδηγική απόλαυση, δεν είναι δυνατόν σε δημόσιο δρόμο να οδηγάς απολαυστικά.

Αυτό είναι μια παραφιλολογία, όπως παραφιλολογία είναι αυτά που γράφουν τα περιοδικά αυτοκινήτου για πραγματικούς οδηγούς, γνώστες κλπ. Σαφώς καλό είναι να ξέρεις 5 πράγματα, αλλά καλύτερο είναι να ξέρεις τι κάνεις και με τι συνέπειες, κυρίως στην ασφάλεια των συνανθρώπων σου. Πολλοί από τους νέους ξέρουν, αλλά πόσοι έχουν καρφωθεί από εδώ κι από κει? Πόσα saxo-ralla, punto, κλπ. έχεις δει καρφωμένα, στουκαρισμένα κλπ.? Γιατί, από υπερβολική γνώση? Όταν οδηγάς τσίτα, οι πιθανότητες για ατύχημα είναι αυξημένες, κι ας είσαι κι ο Schumacher. Για μένα το rallye θα έπρεπε να έχει standard esp μη απενεργοποιούμενο. Είναι δυνατόν τώρα το κουβάδι να κυκλοφορεί "ελεύθερο" στα χέρια του κάθε κάγκουρα? Εκεί παραδέχομαι τη FIAT, που από το hgt δεν βγαίναν τα ηλεκτρονικά (πολύ σωστή απόφαση, την κράξανε τα καραγιοζοπεριοδικά των Hakkinen που έχουμε, αλλά έσωσε ζωές, ιδιαίτερα μετά τα ατυχήματα των punto gt).

Επειδή το δικό μου δεν έχει τίποτα ηλεκτρονικό (μα τίποτα), πραγματικά ζηλεύω τα ηλεκτρονικά και την άνεση που σου δίνουν στην οδήγηση.

Σίγουρα ποτέ δεν θα πρέπει να βασίζεσαι 100% στα ηλεκτρονικά βοηθήματα..γιατί ακριβώς είναι βοηθήματα και πάντα υπάρχει το περιθώριο αστοχίας,για αυτό τον λόγο καλό είναι να τα ελέγχουμε που και πού ;)

Άμα πας να μπείς σε μια στροφή με 100 χιλιόμετρα όταν το όριο της στροφής είναι 60 το ESP δεν θα σου κάνει τπτ..πάλι στις μπαριέρες θα πέσεις..

Δεν σε βοηθάει όταν ξεπεράσεις το όριο του δρόμου..αλλά άμα ξεπεράσεις το όριο του αυτοκινήτου.

Το να πηγαίνεις τσίτα στον δρόμο με το ESP είναι "καλό"..αλλά το να πηγαίνεις τσίτα στον δρόμο επειδή έχεις ESP είναι θανατηφόρο.Όπως είπε ο Σώτος από πάνω,ξέρω και γώ άτομα που έλεγαν ιστορίες για το πόσες φορές έχουν ανάψει το ESP πάνω σε στροφές.

Ε αυτοί είτε έχουν είτε δεν έχουν ESP θα στουκάρουν κάποια μέρα.

Για αυτό όπως είπε και ο level1 από πάνω..πέρνεις το αυτοκίνητο...πας σε κάποια αλάνα...τα βγάζεις όλα..και μαθαίνεις το αυτοκίνητο.

Προσωπικά εγώ έτσι έκανα για 1 χρόνο + βάλε.

Για τα saxo-ralla που έγινε λόγος.

Ξέρεις γιατι καρφωνόντουσαν όλοι?

Ντεν εκει Α Μπε Ες καρντιά μου.

Ti esp να έχει..εδώ το ABS ήταν στον εξτρά εξοπλισμό,το βασικότερο πράμα για την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου έλειπε σε κουβά 700 κιλά και 120 άλογα.

Ύμαρτον

Όλα τα ηλεκτρονικά απλά σου δίνουν μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια,άμα είσαι στόκος όλα τα ηλεκτρονικά να έχει το αυτοκίνητο θα στουκάρεις

Ποια λάθη?

αναφερόμουν στο " αριστερο" ποδι που διορθώθηκε παρά κάτω καθως και σε αυτό για τα "κατεβάσματα" που δεν αξίζει να το αναλύσουμε.....καθως και ότι ο όρος οτι to ABS μείωνει την επιβράδυνση είναι λάθος ( γιατί επιβράδυνση δεν είναι η απόσταση μέχρι να σταματησει το όχημα που εσύ αυτό εννοείς αλλά η μεταβολή της ταχύτητας στον χρόνο).

Τωρα σχετικά με το αν η αδράνεια είναι δύναμη στο ποστ 79 την αναφέρω σαν τάση ή διατήρηση κινητικής κατάστασης. Για να είμαστε ακριβείς η αδράνεια δεν είναι δύναμη ,όντως δεν μπορει να σχεδιαστεί σαν διάνυσμα ούτε εφαρμόζεται κάπου απλως εμείς την "αντιλαβανόμαστε" σαν δύναμη .

To να πιστευουμε καποιοι οτι ειμαστε τετοιου επιπεδου οδηγοι που τα ηλεκτρονικα βοηθηματα δεν μας βοηθουν ειναι πολυ πιο επικινδυνο απο το να μην δουλεψουν αυτα σωστα. Οσοι παρακολουθουν απο παλια ραλλυ θα εχουν δει απειρες περιπτωσεις ατυχηματων που με ηλεκτρονικα συστηματα θα ειχαν αποτραπει. Και ακομα και αν υπαρχουν καποιοι οι οποιοι διαθετουν καποιες οδηγικες ικανοτητες αυτο δεν χαρακτηριζει και το συνολο. Ειναι μεγαλο βημα η υποχρεωτικη τοποθετηση abs στα αυτοκινητα (μακαρι και στις μηχανες να γινει ετσι) και θα βελτιωθει η κατασταση με την εφαρμογη της νεας νομοθεσιας για υποχρεωτικη υπαρξη esp.

Η οδηγηση ειναι απολαυση. Για το λογο αυτο υπαρχουν οι αλανες και οι πιστες (λιγες ειναι η αληθεια). Ο δρομος δεν ειναι χωρος εκτονωσης της κ@βλ@ς του καθε επιδοξου Σολμπεργκ. Ποσο μαλλον οταν παραδεχομαστε οι ιδιοι την αθλια ποιοτητα των δρομων μας. Απο τη μια ειναι οι δρομοι χαλια απο την αλλη ομως εμεις ξερουμε να το στριψουμε. Σιγουρα σε καποια αυτοκινητα τα συστηματα ειναι περισσοτερο ευαισθητα και ενοχλουν. Οταν λοιπον θελει καποιος να μπει σε πιστα θα τα βγαλει. Σκοπος μας παντα ειναι να πηγαινουμε εμεις το αμαξι και οχι αυτο.

Τωρα σχετικά με το αν η αδράνεια είναι δύναμη στο ποστ 79 την αναφέρω σαν τάση ή διατήρηση κινητικής κατάστασης. Για να είμαστε ακριβείς η αδράνεια δεν είναι δύναμη ,όντως δεν μπορει να σχεδιαστεί σαν διάνυσμα ούτε εφαρμόζεται κάπου απλως εμείς την "αντιλαβανόμαστε" σαν δύναμη.

Και επειδή φίλε spresv πρέπει να είμαστε πολύ ακριβείς όπως θες, θά ελεγα ότι ο σωστός οριμός είναι η τάση διατήρησης της κινητικής κατάστασης και όχι η ταση των σωματων να αντιστεκονται σε οποιαδηποτε μεταβολη της κινητικης τους καταστασης που προκύπτει από τον ορισμό αλλά δεν είνει ο ορισμός:hi:

"Ονομάζουμε αδράνεια τη χαρακτηριστική ιδιότητα, την οποία παρουσιάζει η ύλη, να αντιστέκεται σε κάθε προσπάθεια μεταβολής της ταχύτητάς της, ή αλλιώς, την ιδιότητα των σωμάτων να διατηρούν σταθερή την ταχύτητά τους"

:hi:

Σίγουρα ποτέ δεν θα πρέπει να βασίζεσαι 100% στα ηλεκτρονικά βοηθήματα..γιατί ακριβώς είναι βοηθήματα και πάντα υπάρχει το περιθώριο αστοχίας,για αυτό τον λόγο καλό είναι να τα ελέγχουμε που και πού ;)

Άμα πας να μπείς σε μια στροφή με 100 χιλιόμετρα όταν το όριο της στροφής είναι 60 το ESP δεν θα σου κάνει τπτ..πάλι στις μπαριέρες θα πέσεις..

Δεν σε βοηθάει όταν ξεπεράσεις το όριο του δρόμου..αλλά άμα ξεπεράσεις το όριο του αυτοκινήτου.

Το να πηγαίνεις τσίτα στον δρόμο με το ESP είναι "καλό"..αλλά το να πηγαίνεις τσίτα στον δρόμο επειδή έχεις ESP είναι θανατηφόρο.Όπως είπε ο Σώτος από πάνω,ξέρω και γώ άτομα που έλεγαν ιστορίες για το πόσες φορές έχουν ανάψει το ESP πάνω σε στροφές.

Ε αυτοί είτε έχουν είτε δεν έχουν ESP θα στουκάρουν κάποια μέρα.

Για αυτό όπως είπε και ο level1 από πάνω..πέρνεις το αυτοκίνητο...πας σε κάποια αλάνα...τα βγάζεις όλα..και μαθαίνεις το αυτοκίνητο.

Προσωπικά εγώ έτσι έκανα για 1 χρόνο + βάλε.

Για τα saxo-ralla που έγινε λόγος.

Ξέρεις γιατι καρφωνόντουσαν όλοι?

Ντεν εκει Α Μπε Ες καρντιά μου.

Ti esp να έχει..εδώ το ABS ήταν στον εξτρά εξοπλισμό,το βασικότερο πράμα για την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου έλειπε σε κουβά 700 κιλά και 120 άλογα.

Ύμαρτον

Όλα τα ηλεκτρονικά απλά σου δίνουν μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια,άμα είσαι στόκος όλα τα ηλεκτρονικά να έχει το αυτοκίνητο θα στουκάρεις

Το να πηγαίνεις τσίτα γενικά σε δημόσιο δρόμο είναι θανατηφόρο είτε με, είτε χωρίς τα ηλεκτρονικά. :rip:

Απλά ίσως σε βοηθήσουν να την βγάλεις καθαρή σε μια δύσκολη στιγμή και ο ψυχολογικός παράγοντας της ύπαρξης τους παίζει και αυτός έναν επιπλέον ρόλο.

Θα συμφωνήσω ότι αν ο οδηγός είναι άσχετος και κουλός θα στουκάρει ότι και αν οδηγάει κάποια στιγμή, είναι νομοτελιακό αυτό.

Οι κανόνες της φυσικής μπορεί να λυγίζουν λίγο με τα ηλεκτρονικά και να γλυτώνουμε αλλά δεν καταργούνται ποτέ, το έχουν διαπιστώσει πολλοί αυτό the hard way...

Τα σαξόραλα στουκάρανε όχι επειδή δεν είχανε ηλεκτρονικά αλλά επειδή το 90% των οδηγών τους ήταν στην τρυφερή ηλικιά των 19-25, μόλις είχαν βγάλει δίπλωμα και οι περισσότεροι νόμιζαν ότι είναι η μετανσάρκωση του βατάνεν με ολίγη από σούμι.

(σημείωση, 900+ κιλά ήταν και όχι 700 :cool:)

Πολύ πιθανό τώρα να είχαν σώσει κάποιους από αυτούς, το θέμα ήταν όμως ότι εκείνη την εποχή όλα αυτά ήταν στον έξτρα εξοπλισμό.

Συν το γεγονώς ότι πολλοί είναι και αυτοί που σώθηκαν από την εξαιρετική οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων αυτών παρά αν οδηγούσαν κάτι ποιό «απλό» και καθημερινό.

καλό θα είναι να αναφέρουμε και reference .....που και που........:hi:

http://www.livepedia.gr/index.php/%CE%91%CE%B4%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CE%B1

Ακριβέστερα: "Ονομάζουμε αδράνεια τη χαρακτηριστική ιδιότητα, την οποία παρουσιάζει η ύλη, να αντιστέκεται σε κάθε προσπάθεια μεταβολής της ταχύτητάς της, ή αλλιώς, την ιδιότητα των σωμάτων να διατηρούν σταθερή την ταχύτητά τους".

.

.

.

Το λήμμα βασίζεται στο αντίστοιχο λήμμα της ηλεκτρονικής εγκυκλοπαίδειας ΕΡΜΗΣ

http://en.wikipedia.org/wiki/Inertia

Sir Isaac Newton defined inertia in Definition 3 of his Philosophiae Naturalis Principia Mathematica, which states:

The vis insita, or innate force of matter is a power of resisting, by which every body, as much as in it lies, endeavors to preserve in its present state, whether it be of rest, or of moving uniformly forward in a right line.

Θα έβρισκα και ορισμό από βιβλίο Φυσικής, αλλά δε θυμάμαι σε ποια τάξη το διδαχθήκαμε αυτό και βαριέμαι να τα ψάξω...

Όταν όμως θα είσαι σε 1 δρόμο και θα σου πεταχτεί απ τα δεξιά μια ηλίθια γκόμενα και είσαι ψιλο πατητός και μόλις 20 μέτρα μπροστά της(ίσως και πολύ λέω) και ο μόνος χώρος που έχεις είναι αριστερά, εσύ θα πάς κατ ευθείαν πάνω της γιατί αποκλείεται σε κατάσταση πανικού να πετύχεις ιδανικό φρενάρισμα(μήπως είπα ότι ο δρόμος κάτω δεν είναι καλός?) και μένα άσε με να κάνω τον ελιγμό ατσαλάκωτος.

πολυ ευκολα τα λες Ακη..Πες μου τι ποσοστο ανθρωπων με το που δει μια ηλιθια γκομενα να πεταγεται απο τα δεξια , θα πατησει φρενο και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΣΤΡΙΨΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ..

2 τινα παιζουν

1)η πλακωνεσαι στα φρενα απο αντιδραση και πεφτεις πανω της (και στις 2 περιπτωσεις.ειτε εχεις asb ειτε οχι)

2)η κανεις αποτομο ελιγμο προς τα αριστερα και ξεφευγεις..Αλλα να μου πεις.σε αυτο τον αποτομο ελιγμο , θα εινια σταθερο το αμαξι να τη κανει ; η θα φαει καμμια υπερστροφη ;Γιατι ποσο σιγουρο ειναι οτι ΑΝ καταφερεις φρενο και ελιγμο θα ειναι 100% ; νομιζεις οτι ειναι αυτα τα 2 μονο ;Ενας φιλος μου του πεταχτηκε γκομενα εκανε ελιγμο και εφαγε 100μετρα τουμπες στη Λ.Σπατων.

Αν ειχε αλλο αμαξι δε τρωγε..Οποτε μη λεμε οτι το abs ειναι σωτηριο.

Ειναι και στον οδηγο , και στο αμαξι , και σε ολα

Και ναι,άμα πας να κάνεις επίτηδες μπαντιλίκι η οτιδήποτε άλλου είδους μλκια με το ESP ανοιχτό έχεις μεγάλες πιθανότητες να την πατήσεις άσχημα γιατί δεν θα αντιδράσει το αυτοκίνητο στο να κάνεις ανάποδο τιμόνι αλλά να ισιώσει το αυτοκίνητο με το τιμόνι στριμένο κανονικά.Αλλά όταν θα είσαι με την γκόμενα μέσα και το μόνο που σκέφτεσαι είναι το κατάρτι σου και πέσεις σε τπτ λάδια πάγους χώματα και ότι άλλο που χαλάει την πρόσφυση στην στροφή εσύ μπορεί να καταλήξεις στο ΚΑΤ αλλά εγώ κατά 80+% εχω περισσότερες πιθανότητες να "πάρω την ΠΟΛΗ"

Αν θελεις μπαντιλικια για επιδειξη τοτε καλα να παθεις και στο καταρτι να πεσεις και στη κατω πολη να πας.

Οπως ειπε ο Μητσος.Η οδηγηση ειναι απολαυση

Έχω αυτοκίνητο με ABS,EBD, BBD, skata BD, ESP.

Το να βλέπεις τον εαυτό σου να ανεβαίνει σε ανηφόρα με χιόνι και τους άλλους χωρίς ESP-DSC ή το TCS να πηγαίνουν προς τα πίσω είναι άλλη φάση.

Επειδη τυχαινει να εχω αναιβει παρνασσο , καλαβρυτα πολλες φορες και πολλα χρονια και με διαφορετικα αμαξια και ΚΑΝΕΝΑ αμαξι δεν ειχε αυτα τα "ηλεκτρονικα βοηθηματα" και σε ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση δεν συγκρινεται το χιονι του βουνιου εκει με αυτο της Αθηνας

μπορω να σου πω οτι ειναι θεμα οδηγου το χιονι και οχι θεμα αμαξιου..

πιο πολυ παιζει ρολο το λαστιχο που φορας παρα το ABS EBD BBD skata BD ESP.

και η φαση ξερεις ποια ειναι ; κ με την Α75 εχω ανεβει.

Ελεος ρε παιδια ουτε ολοι ιδιοι οδηγοι ειμαστε , ουτε τις ιδιες εμπειριες εχουμε ουτε ιδια αμαξια..

Ο καθενας αντιλαμβανεται διαφορετικα την οδηγηση.

Εδω βλεπω ομως οτι υπαρχουν διαφορετικες ομαδες.Αυτοι του abs και αυτοι του απλου φρενου

πως προεκυψε αυτο δε ξερω.Εγω αυτο που ξερω ειναι καλα τα βοηθηματα καλα ολα αυτα που βγαζουν για την ασφαλεια στους δρομους και κανουν πιο ευκολη την οδηγηση στους αχρηστους οδηγους αλλα οχι ομως οτι θα βγαλουμε αχρηστη την τοσα χρονια οδηγηση χωρις βοηθηματα..Πως οδηγαγαμε τοσα χρονια ;Σε λιγο καποιος που θα οδηγησει με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων δε θα ξερει ουτε να ακουει τη μηχανη ουτε να τον βαλεις να οδηγησει με απλο κιβωτιο..Δεν ειναι ολα 1+1

πολυ ευκολα τα λες Ακη..Πες μου τι ποσοστο ανθρωπων με το που δει μια ηλιθια γκομενα να πεταγεται απο τα δεξια , θα πατησει φρενο και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΣΤΡΙΨΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ..

2 τινα παιζουν

1)η πλακωνεσαι στα φρενα απο αντιδραση και πεφτεις πανω της (και στις 2 περιπτωσεις.ειτε εχεις asb ειτε οχι)

2)η κανεις αποτομο ελιγμο προς τα αριστερα και ξεφευγεις..Αλλα να μου πεις.σε αυτο τον αποτομο ελιγμο , θα εινια σταθερο το αμαξι να τη κανει ; η θα φαει καμμια υπερστροφη ;Γιατι ποσο σιγουρο ειναι οτι ΑΝ καταφερεις φρενο και ελιγμο θα ειναι 100% ; νομιζεις οτι ειναι αυτα τα 2 μονο ;Ενας φιλος μου του πεταχτηκε γκομενα εκανε ελιγμο και εφαγε 100μετρα τουμπες στη Λ.Σπατων.

Αν ειχε αλλο αμαξι δε τρωγε..Οποτε μη λεμε οτι το abs ειναι σωτηριο.

Ειναι και στον οδηγο , και στο αμαξι , και σε ολα

Σου λέω ότι μου έγινε.

Και όντως το αυτοκίνητο δεν ήταν σταθερό όσο θα περιμέναμε όλοι και όντως χρειάστικα μετά τον ελιγμό και γρήγορο ανάποδο για να ισιώσει και να μην χτυπήσω την μαλάκο με την ουρά μου.

Το αποτέλεσμα είναι όμως ότι δεν χτύπησα πουθενά και απλά η τύπισα άκουσε ένα βρισίδι όση ώρα ήταν το φανάρι κόκκινο.

Χωρίς abs καρδιά μου θα είχα το αυτοκίνητο πάλι στο συνεργείο και ακόμα θα περίμενα να το πάρω.

όπως και να έχει,οι τελευταίες γενιές ABS μόνο να βοηθάνε ξέρουν ;)

Αν θελεις μπαντιλικια για επιδειξη τοτε καλα να παθεις και στο καταρτι να πεσεις και στη κατω πολη να πας.

Οπως ειπε ο Μητσος.Η οδηγηση ειναι απολαυση

Δεν με έπιασες.

Δεν θα κάνεις μπαντιλίκια για να σου κάτσει η γκόμενα,ούτε μλκιες στο δρόμο.

Αυτό που εννοούσα είναι ότι εκείνη την στιγμή δεν είσαι στην τσίτα για άμα πατήσεις λάδια να αντιδράσεις.

Αυτό εννοούσα.

Επειδη τυχαινει να εχω αναιβει παρνασσο , καλαβρυτα πολλες φορες και πολλα χρονια και με διαφορετικα αμαξια και ΚΑΝΕΝΑ αμαξι δεν ειχε αυτα τα "ηλεκτρονικα βοηθηματα" και σε ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση δεν συγκρινεται το χιονι του βουνιου εκει με αυτο της Αθηνας

μπορω να σου πω οτι ειναι θεμα οδηγου το χιονι και οχι θεμα αμαξιου..

πιο πολυ παιζει ρολο το λαστιχο που φορας παρα το ABS EBD BBD skata BD ESP.

και η φαση ξερεις ποια ειναι ; κ με την Α75 εχω ανεβει.

Έχεις χάσει όλο το νόημα του ποστ μου.

Δεν είπα ότι δεν μπορεί κανένας απόλυτως να ανέβει.Ούτε είπα ότι δεν γίνεται να ανέβει αυτοκίνητο χωρίς esp κτλπ κτλπ στα χιόνια.

Έχω ανέβει με τον ξάδερφό μου που έχει Golf GTi MKII στον Υμηττό χωρίς αλυσίδες χωρίς τπτ.Ο άνθρωπος όμως ήξερε να οδηγεί στο χιόνι γιατί το έχει κάνει πολλές φορές,κάτι που εγώ δεν το έχω κάνει και δεν ξέρω.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι με το TCS(αντισπιν , κομμάτι του ESP) θα ανέβεις πολύ πιο εύκολα σε χιόνι/πάγο και τα ρέστα.

Ολόκληρο βίντεο έβαλα.Δεν το είδες?

Ελεος ρε παιδια ουτε ολοι ιδιοι οδηγοι ειμαστε , ουτε τις ιδιες εμπειριες εχουμε ουτε ιδια αμαξια..

Ο καθενας αντιλαμβανεται διαφορετικα την οδηγηση.

Εδω βλεπω ομως οτι υπαρχουν διαφορετικες ομαδες.Αυτοι του abs και αυτοι του απλου φρενου

πως προεκυψε αυτο δε ξερω.Εγω αυτο που ξερω ειναι καλα τα βοηθηματα καλα ολα αυτα που βγαζουν για την ασφαλεια στους δρομους και κανουν πιο ευκολη την οδηγηση στους αχρηστους οδηγους αλλα οχι ομως οτι θα βγαλουμε αχρηστη την τοσα χρονια οδηγηση χωρις βοηθηματα..Πως οδηγαγαμε τοσα χρονια ;Σε λιγο καποιος που θα οδηγησει με αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων δε θα ξερει ουτε να ακουει τη μηχανη ουτε να τον βαλεις να οδηγησει με απλο κιβωτιο..Δεν ειναι ολα 1+1

Εδώ δεν πάμε να βγάλουμε άχρηστο το φρενάρισμα χωρίς ABS σε κανένα λόγο.

Εγώ προσωπικά τουλάχιστο δεν το έκανα.

Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί το ABS χαλάει μερικά άτομ.

Και εξηγώ πώς γίνεται να το απενεργοποιήσουν.

Αλλά βλέπεις όλοι εδώ μέσα είναι σουμάχερ,δεν δεχόμαστε ότι μπορεί να μην είμαστε καλοί οδηγοί..για αυτό και είμαστε πολύ ψηλά στα τροχαία.....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@dpolal

Γιατί δεν έχεις τρέξει έστω και 1 φορά σε δημόσιο δρόμο?

Ποτέ?

Δεν αρνούμε ότι το έχω κάνει,αλλά προσπαθώ να το κάνω όταν δεν έχει τραγική κίνηση και να είμαι πάντα μόνος μου.

"Συν το γεγονώς ότι πολλοί είναι και αυτοί που σώθηκαν από την εξαιρετική οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων αυτών παρά αν οδηγούσαν κάτι ποιό «απλό» και καθημερινό."

Τα σαξόραλα έχουν σώσει κόσμο?

OMG ρε φίλε,δεν βλέπεις ότι δεν έμεινε saxoralo για saxoralo στο δρόμο?

Ps.

Ειλικρινά και no offence προς όλους, θα παρακαλούσα αν γίνεται όσους σχολιάσουν τα περι ABS k ESP, αν γίνεται να έχουν προσωπική εμπειρία απ τα ηλεκτρονικά.

Απλά αν δεν το δείς να δουλεύει δεν μπορείς να ξέρεις και τι κάνει.

Έχω άδικο?

ναι δεν εχεις αδικο , αλλα ποιος εκρινε το abs?

ακομα να παρω απαντηση απο τον neuromancer που βγηκε και ειπε "οτι να ναι λετε"

ποιος λεει οτι να ναι ;

ποιος βγαζει αρνητικο το abs ?

εγω δε σας πιανω

Υ.Γ τα λεμε απογευμα-βραδακι γιατι παω να δω κατι ζωα στα Σπατα :hehe:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.