Jump to content



περι ABS


unknown

Recommended Posts

Απο ποτε φρενο without abs = κοκκαλωμα τροχων ;

Δε μας δειχνει ομως και φρενο χωρις κοκκαλωμα..

Παρα μονο την αλλη ακρη της υπερβολης..

δηλαδη εσυ σε εκτακτης αναγκης φρεναρισμα δεν το σανιδωνεις στο πατωμα το φρενο....?

το βιντεακι δειχνει φρεναρισμα πανικου.

και παλι ομως και πανικου να μην ειναι θα πρεπει να εισαι απιστευτη οδηγαρα για να μην μπλοκαρεις τον τροχο σου εστω και για μισο δευτερολολεπτο.

το ABS σου γλιτωνει ακομα και το μισο αυτο.

  • Replies 166
  • Created
  • Last Reply

επειδη εχω βρεθει σε εκτακτης αναγκης φρεναρισματος

και σα γνωστης επι του θεματος στο οτι το να μπλοκαρεις τον τροχο δε θα κερδισεις τπτ παρα μονο να χασεις(και τη ζωη σου ταυτοχρονα) ..πατατω τοσο ωστε να μειωσω ταχυτητα και μετα να ελεγξω το αμαξι..

Ποιο το νοημα σε μια στροφη να πατησεις αποτομα φρενο ξεροντας οτι θα παει ευθεια και μπορεις να γινεις αεροπλανακι και να βρεθεις σε αλλη πολη απο κατω;

Και δε λεω οτι δε θα μπλοκαρουν , πολλες φορες εχουν μπλοκαρει οι τροχοι μου..αλλα οχι αυτο που δειχνει το βιντεο.Οχι μπλοκαρισμα μεχρι τελους ωστε να βγεις εκτος πορειας

Δε το συγκρινω με το abs , Προσθεου καμμια σχεση.αλλα οχι πως ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα οπως τα δειχνει το βιντεο.

Το τέλειο φρενάρισμα γίνεται χωρίς abs, ακριβώς πριν μπλοκάρουν οι τροχοί. Η απόσταση φρεναρίσματος με abs αυξάνεται. Ολα αυτά βέβαια θεωρητικά γιατί σε αντανακλαστικό φρενάρισμα δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχει κανείς το τέλειο φρενάρισμα, οπότε και το abs σε σώζει.
Xωρίς abs δεν είναι απαραίτητο να μπλοκάρουν οι ρόδες. Οταν δεν έχεις abs δε "πέφτεις" πάνω στο φρένο με όλη σου τη δύναμη. Είπαμε το τέλειο φρενάρισμα γίνεται χωρίς abs ελάχιστα πριν μπλοκάρουν οι τροχοι.

Πολυ σωστα//

πρεπει παντα να εχουμε abs στο αυτοκινητο γιατι αν δε μπορουμε να το κανουμε αυτο [π παντα ετσι γινεται κ κυριως σε στιγμες πανικου που ειναι εκει που χρειαζομαστε περισσοτερο το φρενο] το abs μας σωζει// κ αν μπορουμε να το κανουμε, δλδ να παταμε τοσο το φρενο ωστε να ειμαστε στη φαση λιγο πριν μπλοκαρει ο τροχος, το abs δεν ενεργοποιειτε αφου ο τροχος δεν μπλοκαρει// οποτε ολα τα αυτοκινητα πρεπει να εφοδιαζονται με abs λογω τις 1ης περιπτωσης αφου στη 2η ειτε υπαρχει ειτε οχι ειναι το ιδιο :)

επειδη εχω βρεθει σε εκτακτης αναγκης φρεναρισματος

και σα γνωστης επι του θεματος στο οτι το να μπλοκαρεις τον τροχο δε θα κερδισεις τπτ παρα μονο να χασεις(και τη ζωη σου ταυτοχρονα) ..πατατω τοσο ωστε να μειωσω ταχυτητα και μετα να ελεγξω το αμαξι..

Ποιο το νοημα σε μια στροφη να πατησεις αποτομα φρενο ξεροντας οτι θα παει ευθεια και μπορεις να γινεις αεροπλανακι και να βρεθεις σε αλλη πολη απο κατω;

Και δε λεω οτι δε θα μπλοκαρουν , πολλες φορες εχουν μπλοκαρει οι τροχοι μου..αλλα οχι αυτο που δειχνει το βιντεο.Οχι μπλοκαρισμα μεχρι τελους ωστε να βγεις εκτος πορειας

Δε το συγκρινω με το abs , Προσθεου καμμια σχεση.αλλα οχι πως ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα οπως τα δειχνει το βιντεο.

προσωπικα στο 90% των περιπτωσεων που θυμαμαι να φρεναρα αποτομα (δεν εχω abs) καταφερα να μη τις μπλοκαρω

σε μια θυμαμαι γλιστραγε πολυ κατω και πεταγεται ενας απο στοπ στο 1 μετρο!,φρεναρω,μπλοκαρουν,με κοπαναει(βγηκε με φορα το γιδι) και απο τη φορα του κοπανηματος του σκαω στο διαχωριστικο διαζωμα του τραμ(στη γλυφαδα)

αν ειχα abs δε θα ειχα πεσει πανω στο διαζωμα

βασικα καλυτερα που επεσα γιατι δικαολογησα μια αλλη ζημια που ειχα:jump1:

αλλη περιπτωση πεταγεται παλι ενας απο στοπ,σε κεντρικο δρομο,και πηγαινα με αρκετα εγω 80-90 ,φρεναρω,μπλοκαρουν και για πολλα μετρα σερνομουνα κατω(ηταν και κατηφορα) και αυτος τελευταια στιγμη πατησε γκαζι και εφυγε.

εκει αποκλειεται να ειχα καταφερει να κανω μανουβρα

...

ψιλοασχετο,αλλα εκανα φουλ αναβαθμιση σε φρενα και αναρτησεις και απο τοτε μπλοκαρουν πολυ ευκολα,και μπορω και εχω καλυτερη αποκριση στο ποτε θα διαλεξω να μπλοκαρω/ξεμπλοκαρω.

αλλη περιπτωση πεταγεται παλι ενας απο στοπ,σε κεντρικο δρομο,και πηγαινα με αρκετα εγω 80-90 ,φρεναρω,μπλοκαρουν και για πολλα μετρα σερνομουνα κατω(ηταν και κατηφορα) και αυτος τελευταια στιγμη πατησε γκαζι και εφυγε.

εκει αποκλειεται να ειχα καταφερει να κανω μανουβρα

Θυμαμαι οταν πηγαινα στον giorgos.th πεταγεται ενας ταριφας στη Μαυρομματαιων πλακωνομαι στα φρενα(80-90 και εγω)...μπλοκαρουν οι τροχοι....το αμαξι να πηγαινει ισια μπρος κατα πανω του.και τελευταια στιγμη αφηνω φρενο (στα 40kmh περιπου)και εκανα εναν ελιγμο και του φυγα απο μπροστα του..αλλιως θα πεφτα πανω του.

ο @#%#$%@#$@# εκει , στη μεση του δρομου και με εβλεπε..

και οσο πιο πολυ τρεχεις τοσο πιο δυσκολο να μπλοκαρουν οι τροχοι..

Ότι νά'ναι λέτε..!. Πάλι κορόϊδα τους βγάλατε τους κουτόφραγκους που φτιάξαν το ABS. Όλοι εσείς που σε κατάσταση πανικού φρενάρετε καλύτερα χωρίς ABS, να ξηλώσετε αύριο κιόλας το ABS (αν έχετε) και στο επόμενο αμάξι να πείτε να μην σας το βάλουν καθόλου. Να δω τα μούτρα σας όμως όταν από απέναντι ή από πίσω έρθει καμμιά "οδηγάρα" με κανένα σαραβαλάκι χωρίς ABS, μπλοκαρισμένο από φρενάρισμα πανικού....

δε ξερω αν αναφερεσαι σε μενα.αλλα εγω ειπα οτι δεν εχω αμαξι με abs οποτε,προσπαθω να μαθω να φρεναρω οσο σωστοτερα γινεται

σε αλλα 2 που οδηγω τακτικα και εχουν abs (το ενα φρεναρει σα ποδηλατο σε παγοδρομιο βεβαια) μου ειναι δυσκολο να συνηθησω γιατι σε αποτομα φρεναρισματα συνηθιζω και αφηνω το φρενο λολ.

υπαρχει και το bas πλεον, brake assist system, που σε φρεναρισμα πανικου σου παταει τερμα φρενο και ας μην το πατας τερμα εσυ. οποτε ακομα και αν νομιζεις οτι το πατας λιγο μπορει στην ουσια να εχει πατηθει ολο

Το abs είναι μια χρήσιμη τεχνολογία για στιγμές πανικού.. όσο για τα παλιά αμάξια το κύριο πρόβλημα είναι ότι υπάρχει αέρας στα φρένα και δεν Κολωνέ ταυτόχρονα ..και έτσι όταν φρενάρεις ο ένας τροχός μπλοκάρει και οι άλλοι 3 κινούνται. και στο τέλος χάνεις τον έλεγχο ¨)

φρεναρει κανεις με το αριστερο?:drool:

Λάθος μου, το διόρθωσα...

Tα σχόλια δικά σας :)

Να ρωτήσω κάτι εσείς σε φρενάρισμα πανικού πατάτε ότι βρείτε?

Οι τυπάδες στο βίντεο, πατάνε και συμπλέκτη και άρα το μπλοκάρισμα θα συμβεί πολύ πιο εύκολα-γρήγορα...

Δεν ξέρω αν από φυσικού μας θα πρεπε να τα πατάμε μαζί (φρένο & συμπλέκτη), αλλά εγώ δεν το κάνω...και το ίδιο και οι περισσότεροι φίλοι μου...

Δεν θέλω να κάνω τον έξυπνο, απλά τώρα το παρατήρησα και αναρωτιέμαι...:o

γκαζι φρενο συμπλεκτη χειροφρενο και ταυτοχρονα ανοιγεις και πορτες για αντισταση:hehe:

εγω παντως παταω μονο φρενο και στο τελος συμπλεκτη....

Μύτη-τακούνι

Μύτη τακούνι το κάνεις με το δεξί, όχι με το αριστερό :tomato:

Το βίντεο πιστεύω πως δείχνει ότι ακόμα και ΟΛΑ να πάνε στραβά, το ABS θα σε σώσει. Ε τι θέλετε, διαφήμιση στο προϊόν τους κάνουν. Το worst case παίρνουν!!!

Γενικά πάντως μη νομίζετε πως η πλειονότητα των οδηγών μπορούν να δράσουν ενάντια στο ένστικτό τους και να αφήσουν το φρένο σε φρενάρισμα πανικού.

Απο ποτε φρενο without abs = κοκκαλωμα τροχων ;

Δε μας δειχνει ομως και φρενο χωρις κοκκαλωμα..

Παρα μονο την αλλη ακρη της υπερβολης..

Ε καλά εξαρτάται τον πανικό. Άλλο φρενάρισμα πανικού που νομίζω ότι με παίρνει και θα φρενάρει, και άλλο φρενάρισμα πανικού που θα φάω κάποιον π.χ. πεζό. Στο δεύτερο πίστεψέ με μπλοκάρεις και δύσκολα αφήνεις το πόδι από το φρένο, εκτός αν είναι πολύ γλιστερό το οδόστρωμα οπότε σου φαίνεται το πόσο χάνεις και παίζεις με την πίεση (ΑΝ προλάβεις, ΑΝ είσαι σε φόρμα, ΑΝ αν αν).

Όλα γίνονται και . . . ποδοκίνητα, αλλά σε everyday συνθήκες δεν είσαι πάντα στην τσίτα. Και καλά αν είσαι 18-20 παίζει και νά 'σαι όλη μέρα τσίτα και να νομίζεις ότι τρέχεις σε rally, αλλά μετά από 5-6 χρόνια οδήγησης οριμάζεις και οδηγάς σαν 80ρης παππούς.

Κι εγώ παλιότερα το αμάξι δεν κατέβαινε από τις 5.000 στροφές, πήγαινε 5 με 7 συνέχεια, τώρα για να το πάω πάνω από 3.000 πρέπει να βρίσκομαι σε full επιτάχυνση, έχει ακριβήνει και η βενζίνη επικίνδυνα! Και τα αντανακλαστικά μου προφανώς είναι πλέον ανάλογα.

Η άποψή μου είναι ABS+EBD+ESP+ASR+TC+SL(speed limiter)+αυτό που δεν σου μπλοκάρουν οι τροχοί σε λάθος κατέβασμα+++ standard σε όλα τα αυτοκίνητα, ακόμη και σε τετράτροχο κουβά. Είναι ένας τρόπος να μειωθούν τα τροχαία, κατά τη γνώμη μου ο πιο αποτελεσματικός.

Τον αρχικάγκουρα δεν τον γλιτώνεις, αλλά θα γλιτώσεις τις θείες.

Η άποψή μου είναι ABS+EBD+ESP+ASR+TC+SL(speed limiter)+αυτό που δεν σου μπλοκάρουν οι τροχοί σε λάθος κατέβασμα+++ standard σε όλα τα αυτοκίνητα, ακόμη και σε τετράτροχο κουβά. ..... Τον αρχικάγκουρα δεν τον γλιτώνεις, αλλά θα γλιτώσεις τις θείες.

+10

Θα γλυτώσεις τις "θείες" και τους υπολοιπους ΑΠΟ τις "θείες".

Αμα θέλετε ηλεκτρονικά βοηθήματα για να οδηγήσετε τα αυτοκίνητά σας, πάρτε Playstation3... Οπου να 'ναι βγαίνει το GT5...

Στο θέμα, έχω τόσο κακές εμπειρίες απο ABS πρώτης γενιάς (στο 200SX που είχα), που αναγκάστηκα να βγάλω την ασφάλεια του και να το απενεργοποιήσω. Απλα επενέβαινε παντου και πάντα.

Για τα πιο προηγμένα ABS δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Απλα ισχύει αυτό που λέει και η λέξη. Ηλεκτρονικά βοηθήματα. Που σημαίνει οτι δεν πρέπει να βασίζεσαι εξ' ολοκλήρου επάνω τους. Ειτε είναι ABS είτε ειναι ESP είτε TCS... Είναι χίλιες φορές προτιμότερο να πάτε σε μια αλάνα να μάθετε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σας στο όριο του παρά να βασιστείτε σε μια κρίσιμη στιγμή επάνω σε ένα βοηθητικό σύστημα. Αναφέρομαι βέβαια, σε ελεγχόμενα περιστατικά οπου μπορείς να έχεις το μυαλό να αντιδράσεις, αντι να πείς "εχω ABS, παταω τέρμα φρένο και ειμαι κομπλέ"...

Στο μόνο που δεν μπορω να του προσάψω κάτι, ειναι στο φρενάρισμα πανικού, κατάσταση στην οποία λίγο πολύ όλοι μας έχουμε βρεθεί. Εκει ναι, κάνει δουλειά. Γιατι πολύ απλά το "τέρμα φρένο" χωρίς ABS ειναι οτι χειρότερο... Και όπως λέει ο σοφός λαός, το μη χείρον βέλτιστον...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.