JaguarOne Δημοσιεύτηκε Μάϊος 8, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 8, 2008 Ανακοινώθηκε το Doom 4 της Id Software και διαβάζω το εξής ωραίο....Doom 4 will likely take advantage of id’s latest Tech 5 engine that was originally shown off at E3 in 2007 and then at John Carmack’s keynote at Quakecon 2007. Tech 5 is cross-platform, allowing developers to render the same models without having to write different codes for each platform. The new engine will also be OpenGL based and will not require DirectX 10 to run.έτσι και γίνει αυτό πραγματικότητα δεν βλέπω καλά το "Gaming Platform" της MS....πηγή: http://www.tomshardware.com/news/game-doom-quake,5310.html
kallileo Μάϊος 8, 2008 #2 Μάϊος 8, 2008 Ελπιζω να ειναι καλυτερο παιχνιδι απο το Doom 3...H Id δεν λεει να εγκαταλειψει το OpenGL.
l2phile Μάϊος 8, 2008 #3 Μάϊος 8, 2008 Καλά κάνει αν κ πιστεύω η MS θα πιέσει λίγο παραπάνω (για να έχουμε όλοι DX10 super γραφικά )
JaguarOne Μάϊος 8, 2008 Author #4 Μάϊος 8, 2008 Ελπιζω να ειναι καλυτερο παιχνιδι απο το Doom 3...H Id δεν λεει να εγκαταλειψει το OpenGL. και καλά κάνει... dx10 == vista-only opengl == όλα τα MS win + MAC + Linux απο ποιότητα και δυνατότητες είναι το ίδιο....
l2phile Μάϊος 8, 2008 #6 Μάϊος 8, 2008 και καλά κάνει... dx10 == vista-onlyopengl == όλα τα MS win + MAC + Linux απο ποιότητα και δυνατότητες είναι το ίδιο.... καλά ούτε από ποιότητα (opengl >>> dx) ούτε από δυνατότητες (dx >>> opengl) είναι ίδια Απλά προτιμώ κάτι σωστά προγραμματισμένο (opengl) παρά κάτι μπουκωμένο με ότι καινούρια τεχνική υπάρχει χρήσιμη ή άχρηστη και προγραμματισμένο όπως να 'ναι. (κάτι μου λεγε παλιά ο αδερφός μου, που προγραμματίζει, αλλά δεν θυμάμαι να σας αναλύσω κιόλας)
A-T Μάϊος 8, 2008 #7 Μάϊος 8, 2008 Γιατι σας χαλουσαν τα γραφικα του 3? Ηταν το πρωτο game με υποστηριξη για καρτες με 512ΜΒ μνημης και εγω το επαιζα αξιοπρεπως με τη 64αρα onboard!!!! Ακομα το χρησιμοποιουν σε μερικα benchmarks
GFFermari Μάϊος 8, 2008 #8 Μάϊος 8, 2008 το 3 ηταν βαρυ για την εποχη που βγηκε.Συγκρινε το με το HL2 που βγηκε την ιδια περιοδο.Το δευτερο επαιζε τερμα σε ΑΤΙ 9600 ενω στο πρωτο ετρεχε στα 15-25fps.Το στορυ θα συνεχιζεται απο το 3?-------ΛΟΛ
gbak Μάϊος 8, 2008 #9 Μάϊος 8, 2008 μια χαρα ηταν το 3 και απο γραφικα και απο gameplay...θυμαμαι το χα λιωσει τοτε με μια 9700προ..και στην συνεχεια με μια χ850χτ pe
unstoppable Μάϊος 8, 2008 #10 Μάϊος 8, 2008 ..........έτσι και γίνει αυτό πραγματικότητα δεν βλέπω καλά το "Gaming Platform" της MS.....Τα Doom3/Quake4/Quake Wars δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο και η μηχανη του doom3 δεν χρησιμοποιηθηκε ιδιαιτερα σε αλλα παιχνιδια, οποτε αν δεν αλλαξει κατι δεν την βλεπω να ιδρωνει!!!
Vasot Μάϊος 8, 2008 #11 Μάϊος 8, 2008 Συμφωνα με ανεπισημες πληροφοριες Doom 4 = Doom 2 Hell on EarthΜε αλλα λογια θα προκειται για διασκευη του Doom 2 και το σεναριο θα εξελισσεται στην ΓΗ και οχι στον Αρη
Arxagelos Μάϊος 8, 2008 #12 Μάϊος 8, 2008 αν ειναι διασκευη του doom 2 και βγαινουν 10.000 εχθροι συνχρόνος με τετοια μηχανη προβλέπω να γονατίζουν τα μηχανήματα :tongue:
GoMaR Μάϊος 8, 2008 #13 Μάϊος 8, 2008 αν ειναι διασκευη του doom 2 και βγαινουν 10.000 εχθροι συνχρόνος με τετοια μηχανη προβλέπω να γονατίζουν τα μηχανήματα :tongue: θυμαμαι σε μια πιστα στο doom2 που και με κωδικους που ειχα βαλει για αθανατος,ηταν τοσοι πολοι οι εχθροι που εχασα χωρις να ξερω και εγω πως.... μια φορα μου εγινε αυτο.. απιστευτες εποχες τοτε.Μπορει ο εχθρος να ηταν ενα πιξελ αλλα κολλαγες και επαιζες με τις ωρες.. Οσο για το doom4 , πιστευω θα ειναι ενα παιχνιδι που , απλως θα το βαλεις , θα δεις αν σου τρεχει στο μηχανημα και thats all...
The Blackjohn Μάϊος 8, 2008 #14 Μάϊος 8, 2008 θυμαμαι σε μια πιστα στο doom2 που και με κωδικους που ειχα βαλει για αθανατος,ηταν τοσοι πολοι οι εχθροι που εχασα χωρις να ξερω και εγω πως....μια φορα μου εγινε αυτο.. απιστευτες εποχες τοτε.Μπορει ο εχθρος να ηταν ενα πιξελ αλλα κολλαγες και επαιζες με τις ωρες.. Οσο για το doom4 , πιστευω θα ειναι ενα παιχνιδι που , απλως θα το βαλεις , θα δεις αν σου τρεχει στο μηχανημα και thats all... IDDQD Γαρ...!! Τι μου θυμισες... Απιστευτα κολλαγαμε - οπως το πες!!! Ποτε θα βγει περιπου το 4 - ξερουμε?
kallileo Μάϊος 8, 2008 #15 Μάϊος 8, 2008 Τα Doom3/Quake4/Quake Wars δεν ηταν κατι το ιδιαιτερο και η μηχανη του doom3 δεν χρησιμοποιηθηκε ιδιαιτερα σε αλλα παιχνιδια, οποτε αν δεν αλλαξει κατι δεν την βλεπω να ιδρωνει!!!Και δεν ειχαν ουτε την μιση επιτυχια που ειχε το HL2 εκεινη την εποχη...
Ignatios Μάϊος 9, 2008 #17 Μάϊος 9, 2008 To Doom 3 ήταν απο τα παιχνίδια που ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Είχε τέλεια ατμόσφαιρα και για την εποχή του φανταστικά γραφικά (6800 ultra είχα τότε...) Αφού αν ήταν νύχτα και είχες και 4+ ηχεία το σκεφτόσουν για να παίξεις... Έτσι μία φορά έπαιζα και κάποιος μπήκε στο δωμάτιο και πετάχτηκα στον αέρα Doom 4 δαγκωτό... Όταν βγεί με το καλό...
kallileo Μάϊος 9, 2008 #18 Μάϊος 9, 2008 οχι ρε συ τα ειχε παει καλυτερα το 3..Πραγματικα πρεπει να ειναι η πιο υψηλη βαθμολογια που εχω δει...Δεν μιλαω ομως για αυτο. Το HL2 βγηκε game of the year σε οτι αλλα τα γραπτα και ηλεκτρονικα μεσα που υπηρχαν. Δεν ειχε βαθος το παιχνιδι...Ακομα και τα Far Cry και COR - Escape From Butcher Bay ηταν κλασεις ανωτερα.
JaguarOne Μάϊος 9, 2008 Author #19 Μάϊος 9, 2008 to d3 ήταν στην ουσία ένα tech demo για την μηχανή.... γι'αυτό και η εμμονή με τα υπερ-λεπτομερή γραφικά (τότε) αλλα σαν παιχνίδι δεν ήταν και τόσο τρομερό...Το θέμα είναι ότι με δεδομένη την μη επιτυχία των βίστα η λύση του opengl είναι πιο ελκυστική για τους game developers...
Vasot Μάϊος 9, 2008 #20 Μάϊος 9, 2008 Eμενα το Doom 3 γιατι δεν μου φανηκε καθολου μα καθολου τρομακτικο
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.