Jump to content



Πρόβλημα (;) με το E-shop


vasi

Recommended Posts

αν η asus είχε κάτι παραπάνω σε χαρακτηριστικά/δυνατότητες

τότε μπορείς να το διεκδικήσεις

δεν είσαι αρκετά ακριβής στο τι σου δώσανε και τι είχες

οπότε μας βάζεις να μιλάμε στον αέρα...

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Με έχει βοηθήσει πολλές φορές, δοκιμάστε το!

Πολλές φορές όπως λέμε δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις?

εγώ πάλι πιστεύω ότι το παλικάρι δικαίως δεν πήρε την κάρτα που του δώσανε...

διότι πρώτον η άσους σίγουρα ήταν ποιο ακριβή από την reference που πήγαν να του την αλλάξουν, και δεύτερον αφού δεν είναι καινούρια, και μάλλον είναι από rma, (αυτοί αλλαγές από ανοιγμένα κουτιά δεν κάνουν)

τότε σίγουρα θα έχει κάποιο κουσούρι... αν ήταν από πλαίσιο εγώ θα την έπαιρνα, (την 3870 που έχω σε ανοιγμένο κουτί την πήρα)

γιατί ξέρω ότι δέχονται επιστροφές αν αλλάξεις γνώμη μέσα σε 10 μέρες,

αλλά από eshop με τίποτα γιατί είμαι πεπεισμένος ότι η κάρτα θα έχει πρόβλημα...

και άντε να ξεμπερδέψεις μαζί τους μετά... άλλος γολγοθάς...

όσον αφορά την λογική αν δεν το έχουν αλλού τι να κάνεις,

αυτά είναι απόψεις, εγώ από αυτούς παίρνω τίποτα γιατί ξέρω τι με περιμένει...

πόσοι δεν έχουν αγοράσει κάτι, ήρθε ελατωματικό-χαλασμένο και περίμεναν 10-20 μέρες για αλλαγή...

απαράδεκτα πράγματα... να έχεις πληρώσειμ να σου στέλνουν ελατωματικό,

και επειδή είσαι κακό παιδί και το γύρισες, κάτσε περίμενε 20 μέρες για να μάθεις...

καλύτερα να πάρω κάτι άλλο από αλλού λοιπόν... παρά να τους ξαναδώσω χρήματα,

μετά από όσα έχουν κάνει και σε έμένα αλλά και σε άλλους...

jpavly Πας δίνεις 500 euro και παίρνεις ένα προϊόν. Γίνετε κάτι και σου δίνουν ένα ίδιο αμφιβόλου ποιότητας με 400... Μπορεί νομικά να είναι κατοχυρωμένοι αλλα στην αντίληψη μας το πλαίσιο δεν θα το φτάσουν ποτε!

Άλλο αυτό και άλλο να βγαίνει να κράζει για απάτες και κλέφτες. Απλά το συγκεκριμένο μαγαζί έχει κατώτερο service σε αυτό το θέμα...

Αυτό είναι. Όπως είπα παραπάνω μας δουλεύουν. Έτσι γίνετε στα περισσότερα low καταστήματα. Το eshop δυστυχώς έχει μείνει low ενώ έχει δυνατότητες. Ήθελα να ξερα δεν βλέπουν κανένα θέμα που δημιουργείται? Η το μονο που τους απασχολεί είναι να τα περνούν και αν χαλάσει κάτι για κάποιον που δεν ξέρει δεν υπάρχει πρόβλημα?

Πάντως από μένα και από πολλά φιλαράκια μου έχουν χάσει πολλά λεφτά τα οποια τα πήρε το πλαίσιο. Όχι ότι εγώ το συντηρώ αλλα πελάτης είμαι και απομακρύνθηκα όπως και όσους ξέρω για αυτό και μονο τον λόγο. Πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να γίνετε αυτό. Από εκεί και πέρα οι κύριοι μέτοχοι τις εταιρίας κανονίζουν και όχι εμείς..

Εγω συμφωνω με τον φιλο και καταλαβαινω την αντιδραση του.

Οταν πληρωνεις ASUS η οπιαδηποτε αλλη μαρκα και το αγοραζεις κουτα σφραγισμενο κτλ.

Ετσι και η αλλαγη θα πρεπει να ειναι παλι κουτα σφραγισμενη ιδιο ακριβως προιον.

Ετσι ειναι τα σωστα rma.

Ήθελα να ξερα δεν βλέπουν κανένα θέμα που δημιουργείται?

γιατί να διαβάσει τα αρνητικά όταν εξακολουθεί να είναι γεμάτος?

αμφιβάλει κανείς για το αν δουλεύουν μήπως?:beer:

Έχεις δίκαιο αλλα έτσι φαίνεται ότι τους νοιάζει απλά να τα περνούν. Δεν του απασχολεί αν θα χάσουν ας το πω τρελαμενους pc users. Ένας που δεν πολύ ασχολείται και δεν γνωρίζει για το τι γίνετε θα πάρει ένα pc και σε κανένα χρόνο ίσος βάλει κανέναν δίσκο. Εμείς όμως δίνουμε πολύ χρήμα και συνεχεια κάτι αλλάζουμε γιατί είναι το μεράκι και το hobby μας.

Εγώ αν είχα κατάστημα τέτοιους πελάτες θα ήθελα..

Και αν σε αυτούς τους πελάτες τυχαίνει να τους καίγεται ο εξοπλισμός τους πολύ ποιο συχνά από ότι στους υπόλοιπους πελάτες σου; Θα ήθελες να απασχολείς επιπλέον προσωπικό μόνο και μόνο για αυτούς; Οικονομικά θα σε συνέφερε;

Το κάθε κατάστημα κάνει τις επιλογές τους όπως και εμείς κάνουμε τις δικές μας.

Και αν σε αυτούς τους πελάτες τυχαίνει να τους καίγεται ο εξοπλισμός τους πολύ ποιο συχνά από ότι στους υπόλοιπους πελάτες σου;

αυτό πάλι από που βγαίνει?

Ο νόμος πάντως δεν τους υποχρεώνει να σου αντικαταστήσουν με ακριβώς το ίδιο, αλλά με κάτι αντίστοιχης χρηστικότητας. Από τη στιγμή που 8800gtx έδωσες για rma, και 8800gtx πήρες πίσω, τυπικά είναι καλυμμένοι. Και εδώ που τα λέμε, σίγα τη διαφορά δηλαδή άμα δεν είναι asus. Τα πιο πολλά είναι reference design. Και την ψύκτρα, οι περισσότεροι εδώ τη χρησιμοποιούν μόνο όταν είναι να την κοτσάρουν πίσω όταν θέλουν να κοροϊδέψουν για το rma...

Σύμφωνοι ότι το ιδανικό θα ήταν να πάρεις μια ίδια και ότι σε άλλο κατάστημα μπορεί να είχες καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά όχι ότι σε 'έκλεψαν' κιόλας...

Είναι υποχρεωμένοι να κόψουν πιστωτικό τιμολόγιο στο αρχικό ποσό , να αποδοθεί το Φ.Π.Α και στις δυο μεριές δηλαδή του αγοραστή και του πωλητή εφόσον δεν υπάρχει η ιδία κάρτα , επίσης έχεις δει την συσκευασία της asus 8800gtx!!! έχει το μεγαλύτερου μήκος !!! στο διπλάσιο απο τις άλλες , θα με πεις τι σχέση έχει αυτό στο θέμα ? αυξάνεται το κόστος του τελικού προϊόντος, και δεν την παρέλαβα την αγνώστου προέλευσης κάρτας 8800gtx ,και δεν ειπα οτι με

εκλεψαν!!

όταν τους τηλεφώνησα για να ζητήσω να μου αλλάξουν την κάρτα της asus 8800gtx με ένα άλλο προϊών , ο πωλητής με λέει η ίδια η asus σου την άλλαξε με μια αλλη κάρτα γραφικών τον απαντω καλλα . παω στο esoppoint να παραλαβω την καρτα , αλλα δεν την αποδεχτηκα διοτι η συσκευασια ηταν η αρχικη με μια αλλη 8800gtx οεμ

εξαπατηση δεν ειναι αυτο!!, αν δεν ειναι τοτε τι ειναι !! και δεν ειπα για κλεφτες !!!

Και δεν ειναι μονο αυτο..

Αγοραζεις ASUS γιατι "θελεις" καποια εξτρα της που καμια αλλη υλοποιηση δεν "τρεχει".

Με ποιο δικαιωμα καποιος στα "κοβει" αφου τα εχεις πληρωσει?

post-9179-1416073471,8676_thumb.jpg

αυτό πάλι από που βγαίνει?

Είπα ΑΝ. Το e-shop γνωρίζει καλύτερα εφόσον και αν κρατάει στατιστικά. Μπορείς να τους πάρεις τηλέφωνο και να τους ρωτήσεις αν ισχύει αυτό το "αν". Προσωπική μου άποψη ότι ισχύει.

Κατά τα άλλα το παιδί έχει δίκιο που φωνάζει για την κάρτα διότι όταν θα τους ρωτήσεις

"Αυτή γιατί έχει π.χ. 50€ παραπάνω από την άλλη, κατά τα άλλα, ίδια GTX;"

η απάντηση θα είναι

"Μα κύριέ μου, αυτή είναι ASUS! πολύ καλύτερη ποιότητα! ποιο πλήρες, ποιο όμορφο πακέτο κ.τ.λ.".

Είναι υποχρεωμένοι να κόψουν πιστωτικό τιμολόγιο στο αρχικό ποσό , να αποδοθεί το Φ.Π.Α και στις δυο μεριές δηλαδή του αγοραστή και του πωλητή εφόσον δεν υπάρχει η ιδία κάρτα , επίσης έχεις δει την συσκευασία της asus 8800gtx!!! έχει το μεγαλύτερου μήκος !!! στο διπλάσιο απο τις άλλες , θα με πεις τι σχέση έχει αυτό στο θέμα ? αυξάνεται το κόστος του τελικού προϊόντος, και δεν την παρέλαβα την αγνώστου προέλευσης κάρτας 8800gtx ,και δεν ειπα οτι με

εκλεψαν!!

Aν υπάρχει αντίστοιχο προϊόν, όπως στην περίπτωση σου, όχι δεν είναι υποχρεωμένοι να σου κόψουν πιστωτικό.

πολυ θα ηθελα να δω μια μερα να ανοιγει ενας θεμα, με τιτλο: "Βρηκα το δικιο μου στο ΙΝΚΑ,ΚΕΠΚΑ,ΙΚΑ,ΣΥΚΑ.."

εχει παει κανεις μεσω αυτης της οδου και αν ναι τι καταληξη ειχε τελικα?δικαιωθηκε?ειχε κυρωσεις το Χ καταστημα?

αρκετοι εχουν δηλωσει θα τους καταγγειλω/θα/θα/θα.τελικα το εκανε κανεις ή μειναμε στα λογια?(μπας και συμμορφωθει και το καταστημα και οι πελατες..)

έχω πάει εγώ και έβγαλα άκρη αλλά δεν ήταν σε ηλεκτρονικής φύσεως πράμα

δεν είχε καν μπρίζα ;)

Κι εγώ έχω πέσει "θύμα" των απαράδεκτων πρακτικών του e-shop στο παρελθόν και πλέον αγοράζω από εκεί ελάχιστα πράγματα.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί περιμένετε να πάρετε ολοκαίνουρια κάρτα αν πάτε πίσω στο μαγαζί μια χαλασμένη 8800 ενός χρόνου.

Υπάρχει κανένας νόμος που να λέει κάτι τέτοιο;

Δηλαδή τις κάρτες και τις μητρικές που επιστρέφουν τα μαγαζιά στον κατασκευαστή, τι νομίζετε ότι τα κάνουν αφού τα επιδιορθώσουν; Τα πετάνε στην ανακύκλωση ή τα κάνουνε σεμεδάκια;

Τα στέλνουνε πίσω σε πελάτες που περιμένουνε αντικατάσταση για μητρική ηλικίας 2.5 χρονών ή κάρτα γραφικών 2 μηνών - παγκόσμια τακτική και μέσα στα Terms & Conditions με τα οποία συμφωνήσατε όταν αγοράσατε το προϊόν.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.