lantzoipyrgos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 30, 2008 Αγαπητοί φίλοι λύστε μου μια απορία.Εχω μια 8800gt και παίζω αρκετα ικανοποιητικά τα καινούργια παιχνίδια τύπου crysis cod4 dirt frontlines κ.α.Επιδή απο τότε που την πήρα σε σχέση με τώρα η τιμή της έχει πέσει αρκετα σκέφτομαι να πάρω αλλη μια κάνοντας sli μιας και το mobo μου το υποστηρίζει.Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν θα δω καλύτερα αποτελέσματα στα frap και στα γραφικά σε αναλύσεις 1280χ1024.Για παραδειγμα τώρα παίζω το crysis στην παραπάνω αναλυση με No AA στα 45-55frap. με 2χΑΑ στα 32-42frap me 4x AA σερνετε.Αν βάλω και την δεύτερη καρτούλα που πιστεύετε οτι θα κοιμένομαι.Σας παρακαλώ χρειάζομαι την βοηθειά σας μιας και απο βδομάδα αν είναι και αξίζει να πάρω αλλη μια.Ευχαριστώ πολύ και περιμένω νεα σας.
racer Απρίλιος 30, 2008 #2 Απρίλιος 30, 2008 Πιστεύω ότι δεν αξίζει να κάνεις SLi για ανάλυση 1280x1024..
lantzoipyrgos Απρίλιος 30, 2008 Author #3 Απρίλιος 30, 2008 Στην πορεία θα πάρω σύγουρα 24 μονιτορ δεν το συζητάμε για τώρα όμως με την δεύτερη καρτούλα θα παίζω καλύτερα και με περισότερα frap και στο 4χ-6χ.Αυτό με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή.
panos17 Απρίλιος 30, 2008 #4 Απρίλιος 30, 2008 παρε εννοειται οτι θα δεις διαφορα ιδιαιτερα στις μεγαλες αναλυσεις και στα "δυσκολα"...http://www.tomshardware.co.uk/forum/245760-15-8800gt-performance-scaling-review
gio102004 Απρίλιος 30, 2008 #5 Απρίλιος 30, 2008 εννοειται φιλε αλλη μια ιδια, αν ειναι δυνατον.αλλα δεν μας λες αν το μομπο σου υποστηριζει 16χ/16χ και οχι 8χ/8χ sli.ποια μητρικη εχεις?
lantzoipyrgos Απρίλιος 30, 2008 Author #6 Απρίλιος 30, 2008 asus 780 http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=20&category=69977721&product=1074628Νομίζω οτι θα είμαι οκ με αυτό.
mariosalice Μάϊος 1, 2008 #7 Μάϊος 1, 2008 Αυτό είναι το νόημα του SLI. Όταν πέφτουν οι τιμές βάζεις δεύτερη κάρτα για καλύτερες επιδόσεις με λίγα χρήματα. Πάρε τη δεύτερη κάρτα, βάλτες σε SLI και θα με θυμηθείς. Ακόμα και στη χαμηλή ανάλυση η διαφορά θα είναι τεράστια και ορατή. Για παράδειγμα θα πάρεις 50% περισσότερα FPS στο Crysis. Αν για παράδειγμα το παιχνίδι στα high σου βγάζει με μια κάρτα 30FPS, με SLI θα σου δώσει 45FPS.Μόνο να ξέρεις ότι δεν υποστηρίζονται ακόμα δύο διαφορετικές κάρτες γραφικών και θα πρέπει να απενεργοποιείς το SLI αν θέλεις να έχεις δύο ή τέσσερις οθόνες. Επίσης δεν υποστηρίζονται ακόμα το CUDA και το Physics στη δεύτερη κάρτα, αλλά σε λίγους μήνες πιστεύω ότι θα δουλεύουν και αυτά, με σημαντική βελτίωση των επιδόσεων, όχι μόνο σε παιχνίδια, όπως όσα ήδη υποστηρίζουν Ageia Physics, αλλά και σε άλλα προγράμματα που θα εμφανιστούν και θα υποστηρίζουν το CUDA.Τα μειονεκτηματα του SLI που υπήρχαν παλιά ήταν το κάπως δύσκολο στήσιμο, η κατά καιρούς κακή υποστήριξη από κάποιους οδηγούς, ο χώρος που πιάνουν οι δύο κάρτες, ο θόρυβος και η θερμότητα που βγάζουν. Σήμερα πρακτικά όλα αυτά έχουν εξαλειφθεί και μόνο τα θετικά θα δεις, δηλαδή τη μεγάλη αύξηση των επιδόσεων.
Daytime Dreamer Μάϊος 1, 2008 #8 Μάϊος 1, 2008 Να ρωτησω και εγω κατι για να μην ανοιγω αλλο threadΕχω την ιδια mobo και θα κουμπωσω επανω 2 Χ 8800gt Albatron. Θα βαλω 4giga επανω (2Χ2gb) και θα θελα να ξερω εναν ενας 6400 στα 3.2ghz θα ειναι bottleneck. Ειναι δηλαδη αναγκαιος ενας τετραπυρηνος cpu?Το συστημα θα ειναι αποκλειστικα για gaming και θα συνδεθει επανω σε Full HD TV (1920X1080) και θα παιζει τα games σε αυτην την αναλυση
γεράκης Μάϊος 1, 2008 #9 Μάϊος 1, 2008 γνωρίζει κανείς αν η ASUS P5N32E-SLI που φοράει το 680ι κανει 8/8 η 16/16 ΣΛΙ? έχω κι εγώ μία ΧΦΧ 8800γτ και σκέφτομαι να φορέσω μία δεύτερη...επίσης, μιας και γράφω να ρώτησω αν είναι απαραίτητο να είναι ακριβώς η ίδια, η μπορείς να χρησιμοποιήσεις και υλοποίηση από άλλη εταιρεία?
phil1416003162 Μάϊος 3, 2008 #11 Μάϊος 3, 2008 Να ρωτησω και εγω κατι για να μην ανοιγω αλλο threadΕχω την ιδια mobo και θα κουμπωσω επανω 2 Χ 8800gt Albatron. Θα βαλω 4giga επανω (2Χ2gb) και θα θελα να ξερω εναν ενας 6400 στα 3.2ghz θα ειναι bottleneck. Ειναι δηλαδη αναγκαιος ενας τετραπυρηνος cpu?Το συστημα θα ειναι αποκλειστικα για gaming και θα συνδεθει επανω σε Full HD TV (1920X1080) και θα παιζει τα games σε αυτην την αναλυσηΤο βασικοτερο ειναι η συχνοτητα της cpu.Βεβαια θα εξαρτιθει και απο το καθε παιχνιδι.Στο crysis για παραδειγμα πιστευω οτι πιο πολυ μετραει η συχνοτητα που δουλευει ο επεξεργαστης παρα το ποσους πυρινες εχει.Θεωρω οτι σε αυτη τη φαση για gaming η καλητερη επιλογη cpu ειναι ενας 8400 χρονισμενος κοντα στα 4 Ghz.
phil1416003162 Μάϊος 3, 2008 #12 Μάϊος 3, 2008 γνωρίζει κανείς αν η ASUS P5N32E-SLI που φοράει το 680ι κανει 8/8 η 16/16 ΣΛΙ? έχω κι εγώ μία ΧΦΧ 8800γτ και σκέφτομαι να φορέσω μία δεύτερη...επίσης, μιας και γράφω να ρώτησω αν είναι απαραίτητο να είναι ακριβώς η ίδια, η μπορείς να χρησιμοποιήσεις και υλοποίηση από άλλη εταιρεία?Δεν εχω αντιμετοπισει προβλημα σε SLI με καρτες απο διαφορετικο κατασκευαστη.Απλα καλο θα ηταν να ειναι απο μαμα χρονισμενες οι καρτες στα ιδια ρολογια(αλλα και αυτο διορθωνεται με αλλαγη στο bios της μιας απο τις δυο).
mariosalice Μάϊος 3, 2008 #13 Μάϊος 3, 2008 Phil βγάζεις σημαντικά περισσότερα FPS στο Crysis όταν αυξάνεις το χρονισμό?Αμφιβάλλω. Κατά τη γνώμη μου, η διαφορά είναι πολύ μικρή για να δικαιολογήσει τον υπερχρονισμό του επεξεργαστή. Υπάρχουν όμως παιχνίδια, όπως το σκάκι ή παιχνίδια που χρησιμοποιούν έντονα τον επεξεργαστή για physics που κάπως βελτιώνονται οι επιδόσεις. Τα περισσότερα παιχνίδια έχω την εντύπωση ότι εξαρτώνται βασικά από τα τρισδιάστατα γραφικά και τις κάρτες.Υπάρχει από όσο ξέρω ένα και μοναδικό παιχνίδι που είναι optimized για τετραπύρηνο. Δηλαδή βγάζει περισσότερα FPS με τετραπύρηνο από ότι με διπύρηνο επεξεργαστή.Αλλά και αυτό αν είχε γίνει optimized για διπύρηνο θα είχε κατά τη γνώμη μου καλύτερες επιδόσεις.Επίσης μου έκανε εντύπωση το αποτέλεσμα σου στο 3DMark Vantage. Κάτι δεν πάει καλά.Δες συγκριτικά το δικό μου. Είμαστε με ίδιες κάρτες SLI @ default, αλλά με διπύρηνο επεξεργαστή Ε6700@3375.Δοκίμασε τον τελευταίο επίσημο beta οδηγό της Nvidia. Οι προηγούμενοι έχουν πρόβλημα.http://service.futuremark.com/compare?3dmv=69065Jane Nash 25.7 FPSNew Calico 30.79 FPSΤο δικό σου με ίδιες κάρτες με QΧ6850@3600http://service.futuremark.com/resultAnalyzer.action?resultId=8990&resultType=19Jane Nash 23.71 FPSNew Calico 25.5 FPS
lantzoipyrgos Μάϊος 3, 2008 Author #14 Μάϊος 3, 2008 Πως είστε με ιδιες κάρτες η 8800gt είναι ιδια με 8800gtx .
phil1416003162 Μάϊος 3, 2008 #15 Μάϊος 3, 2008 Phil βγάζεις σημαντικά περισσότερα FPS στο Crysis όταν αυξάνεις το χρονισμό?Αμφιβάλλω. Κατά τη γνώμη μου, η διαφορά είναι πολύ μικρή για να δικαιολογήσει τον υπερχρονισμό του επεξεργαστή. Υπάρχουν όμως παιχνίδια, όπως το σκάκι ή παιχνίδια που χρησιμοποιούν έντονα τον επεξεργαστή για physics που κάπως βελτιώνονται οι επιδόσεις. Τα περισσότερα παιχνίδια έχω την εντύπωση ότι εξαρτώνται βασικά από τα τρισδιάστατα γραφικά και τις κάρτες. Υπάρχει από όσο ξέρω ένα και μοναδικό παιχνίδι που είναι optimized για τετραπύρηνο. Δηλαδή βγάζει περισσότερα FPS με τετραπύρηνο από ότι με διπύρηνο επεξεργαστή. Αλλά και αυτό αν είχε γίνει optimized για διπύρηνο θα είχε κατά τη γνώμη μου καλύτερες επιδόσεις. Δικιο εχεις Μαριε.Με εβαλες μεσημεριατικα να κανω δοκιμες Μαλον το παραδειγμα με το crysis ηταν εντελως ακυρο.Μιας και εκανα τις δοκιμες παραθετω τα αποτελεσματα: Crysis Benchmarking Tool@Very High/1680*1050/64bit/DX10-Windows Vista 64bit-Striker II Formula-QX6850-4X1Gb@900Mhz 4-4-4-12 -2X8800GT SLI Default 4cores@4.05Ghz=29.54fps 2cores@4.05Ghz=29.985fps 4cores@3.15Ghz=29.885fps 2cores@3.15Ghz=29.055fps Επίσης μου έκανε εντύπωση το αποτέλεσμα σου στο 3DMark Vantage. Κάτι δεν πάει καλά. Δες συγκριτικά το δικό μου. Είμαστε με ίδιες κάρτες SLI @ default, αλλά με διπύρηνο επεξεργαστή Ε6700@3375. Δοκίμασε τον τελευταίο επίσημο beta οδηγό της Nvidia. Οι προηγούμενοι έχουν πρόβλημα. http://service.futuremark.com/compare?3dmv=69065 Jane Nash 25.7 FPS New Calico 30.79 FPS Το δικό σου με ίδιες κάρτες με QΧ6850@3600 http://service.futuremark.com/resultAnalyzer.action?resultId=8990&resultType=19 Jane Nash 23.71 FPS New Calico 25.5 FPS Ετρεξα και με τους 175.12 αλλα ειχα ακριβως το ιδιο σκορ.Μαλον εχει να κανει με τη διαφορα στις καρτες(GT-GTX)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.