Occultist Απρίλιος 24, 2008 #21 Απρίλιος 24, 2008 Ποιος ο λογος να βγαλουν νεα καρτα οταν με τους οδηγους δουλευει η υπαρχουσα καρτα στο 60%?Ελεος ρε παιδια.. μπορουν και βγαζουν καρτες και δε μπορουν να φτιαξουν 2-3 αρχειακα ωστε να την κανουν να δουλεψει η υπαρχουσα στο 100% της ; Στις 'διπλές' λύσεις ποτέ δεν είναι 100% απόδοση και οι δύο κάρτες, αλλά είναι θετικό το ότι προσπαθούν να ανεβάσουν τα ποσοστά αυτά. (ελπίζω να μην έχεις την εντύπωση ότι στο sli ας πούμε δουλεύουν 100% και οι δύο κάρτες, έτσι; )
GoMaR Απρίλιος 24, 2008 #22 Απρίλιος 24, 2008 Οχι αλλα δε νομιζω να υπαρχει αντιστοιχο thread για nvidia drivers probs με 30σελιδες
Occultist Απρίλιος 24, 2008 #23 Απρίλιος 24, 2008 Οχι αλλα δε νομιζω να υπαρχει αντιστοιχο thread για nvidia drivers probs με 30σελιδες Τώρα να πω ότι έχεις άδικο...δε γίνεται Ονειρεύομαι τη μέρα που θα πάρει πόδι ο chief driver engineer και θα βάλουν καναν σοβαρό άνθρωπο εκεί...Κάναν που κάναν την αρχή με κάτι άλλους που έδιωξαν τελευταία
atiman Απρίλιος 24, 2008 #24 Απρίλιος 24, 2008 Οχι αλλα δε νομιζω να υπαρχει αντιστοιχο thread για nvidia drivers probs με 30σελιδες Κακιες,,:whistle2: Τώρα να πω ότι έχεις άδικο...δε γίνεται Ονειρεύομαι τη μέρα που θα πάρει πόδι ο chief driver engineer και θα βάλουν καναν σοβαρό άνθρωπο εκεί...Κάναν που κάναν την αρχή με κάτι άλλους που έδιωξαν τελευταία Μεγαλυτερες κακιες,,:weep:
Occultist Απρίλιος 24, 2008 #25 Απρίλιος 24, 2008 Και να φανταστείς ότι προέρχονται από άτομο που χρησιμοποιεί χρόνια ΑΤΙ...Και δεν τα λέω μόνο εγώ...Πιστεύω ότι έχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης οι drivers (βλ. υστερούν πολύ ακόμα). Το χειρότερο είναι πως συχνά 'χαντακώνουν' stuff εις γνώσιν τους οι driver developers (πραγματικά δεν έχω καταλάβει πως περνάνε από σοβαρή αξιολόγηση αυτές οι αποφάσεις), και δε χαμπαριάζουν ούτε από το κράξιμο που τους ρίχνουν οι παραδοσιακοί ati users...τι να πεις...
atiman Απρίλιος 24, 2008 #26 Απρίλιος 24, 2008 Αλλες προτεραιοτητες ισως?Ο user κυνηγα τα FPS , οι μηχανικοι την ασφαλεια και την σταθεροτητα.
dark221416003258 Απρίλιος 25, 2008 #27 Απρίλιος 25, 2008 σωστό αλλά χωρίς fps, δεν έχει και μονέδο...τέσπα οι ΑΤΙ fps έχουν, λειτουργικούς drivers δεν έχουν...μεγάλο αγκάθι βασικά, αυτό ήταν και ο λόγος που είχα πάρει nvidia...για τους απροβλημάτιστους drivers και την υποστήριξη στο linux...
Occultist Απρίλιος 25, 2008 #28 Απρίλιος 25, 2008 Κοίτα, εγώ γουστάρω τις ΑΤΙ, αλλά η μαύρη αλήθεια είναι ότι οι drivers γενικά δεν αφήνουν ικανοποιημένους τους χρήστες, αν ξέρεις δύο πράγματα παραπάνω και τι να ψάξεις. Και δυστυχώς (για τους ati users), αντίστοιχα προβλήματα σε nvidia έχω παρατηρήσει πολύ πολύ λιγότερα. Και αν θέλεις να την πάμε πολύ μακριά την κουβέντα, έχω πολύ συγκεκριμένα παραδείγματα να παραθέσω. Να λέμε και του στραβού το δίκιο...
dark221416003258 Απρίλιος 25, 2008 #29 Απρίλιος 25, 2008 καλά μην νομίζεις πως και η nvidia είναι τέλειες,έχουν αρκετά προβλήματα σε θέμα drivers...ειδικά στην 8800Gt όταν πήγα να βάλω το ububtuδεν το έπαιρνε λόγω των drivers, δεν είχε υποστήριξη...ούτε install δεν με άφηνε να κάνω...επίσης στο cod 4 το παιχνίδι είχε στιγμιαία κοληματάκια,και γενικά η αίσθηση που είχα ηταν ότι η κάρτα αγκομαχούσε...αλλά το μεγάλο αγκάθι για μένα στις ΑΤΙ είναι το vsync στα vista...επιεικώς απαράδεκτο...
atiman Απρίλιος 25, 2008 #31 Απρίλιος 25, 2008 Force to use Triple Buffers: Triple Buffering is important if you use VSync in any games. Whenever you enable VSync in a game, you will get better image quality due to the removal of 'tearing', however if you enable VSync your average FPS also drops sometimes by up to 50%, because of the way your graphics card waits for data to be synchronized before displaying it on your monitor. The only way to enable VSync and be rid of tearing, yet at the same time not have to worry about reduced framerates in Direct3D games is to enable this Triple Buffering option (the main Catalyst Control Center Triple Buffering option only works for OpenGL games). However if you enable Triple Buffering on a graphics card with less Video RAM, you may experience mouse lag, so if you use VSync enable this option first, then disable it (and preferably disable VSync too) if you experience mouse lag.Ειμαι σιγουρος οτι το ξερεις, απλα το θυμιζω.
Occultist Απρίλιος 25, 2008 #32 Απρίλιος 25, 2008 Ναι, είναι πολύ χρήσιμο για τις περιπτώσεις που χρησιμοποιείς vsync. Εγώ το χρησιμοποιώ συνήθως σε κανα strategy που θέλω το vsync για να μη 'σπάνε' οι χάρτες στο scrolling. Στα fps το βάζω off το vsync συνήθως. Το tripple buffering είναι καλό αλλά 1) υπάρχει περίπτωση σε πολύ τραβηγμένα settings να μη φτάνει η μνήμη της κάρτας και να lagάρεις πολύ. 2) Ορισμένα d3d games δε λειτουργούν καθόλου με tripple buffering.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.