Jump to content

Boήθεια γιά αγορά συστήματος υδρόψυξης

tjole7

Recommended Posts

Ξέρω παιδιά μπορεί να είμαι ο 20ος πού κάνει τήν ίδια ερώτηση αλλά είμαι noobas κ άσχετος περι τού θέματος.

Το σύστημα είναι γιά έναν quad6600 sta 3,2(Β3,οπού ζεστένετε τρελά) κ μια 8800 Gts/512

To κουτάκι είναι το coolmaster cosmos1000 με αρκετό χώρο!

Οποιος καλός ανθροπως μπορεί ας δώσει μιά χείραν βοηθείας σας παρακαλώ!

Mια χαρα ειναι το budget σου...

και επειδη το αρχισες και ωραια το thread με αρκετη δοση χιουμορ, να υποθέσω οτι εχεις ριξει ματιες και στα υπολοιπα σχετικα threads περι watercooling? :)

EDIT:

Τα πε ολα ο giorgos th. :p

Ρακορ, απιονισμένο νερο, σφικτήρες και βέβαια ανεμιστήρες για το ψυγείο...

οκ

1)Πόσα ρακόρ?

2)Πόσους σφικτήρες?

3)Πόσους ανεμιστήρες?

Lol sorry παιδιά γιά τα συνεχόμενα ερςτήματα αλλά είπα είμαι NOOOBBBBB!

το Waterblock VGA έχει, το Waterblock Fuzion for CPU έχει, το Reservoir δεν λέει αν έχει,

η αντλία δεν χρειάζεται, το ψυγείο δεν λέει αν έχει.

οπότε θέλεις 4 ρακορ + 8 σφικτήρες (2 πρέπει να έχει το CPU block .

εσύ πάρε κάνα 2-3 παραπάνω για να είσαι καλυμμένος.

3 ανεμιστήρες 12αριδες για push και 6 αν θα το κάνεις push – pull.

οκ

1)Πόσα ρακόρ?

2)Πόσους σφικτήρες?

3)Πόσους ανεμιστήρες?

Lol sorry παιδιά γιά τα συνεχόμενα ερςτήματα αλλά είπα είμαι NOOOBBBBB!

1)2 για το ψυγειο τα αλλα ερχοντε με ρακορ

2)10 σφικτιρακια

3)3 η 6 αναλογα τι διαταξη θα τους βαλεις

Δεν καταλαβαίνω γιατί για σωλήνες, ρακορ, σφικτήρες όλοι τον στέλνετε στο πλαισιο εμμέσως πλην σαφώς.

πχ Για ρακορ Σπ. Πάτση. Πριν λίγο καιρό που είχα πάρει μερικά τα είχαν 0.5 - 0,6 ευρώ και όχι 1,99 ευρώ που τα έχει το πλαίσιο. Δυστυχώς, μέχρι στιγμής δεν έχω βρει ρακορ που να έχουν o-ring αλλά με λίγο τεφλόν όλα δουλεύουν μια χαρά. ( Εαν κάποιος έχει βρει κατάστημα στη Σπ. Πάτση με ρακορ με o-ring ας πει γιατί θα με ενδιέφερε )