Astakos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 19, 2008 Ξεκινώ αυτό το θέμα για να καταγγείλω την πρόσφατη εμπειρία μου με την forthnet 31/5/2007 ενεργοποιείται η υπηρεσία douple play (soho).Για προσωπικούς λόγους αποφάσισα ότι θέλω να διακόψω την συνδρομή στις 31/5/2008 (με το πέρας του πρώτου έτους δηλαδή) προκειμένου να μην χρεωθώ το πρόστιμο των 70 ευρώ για την πρόωρη αποδέσμευση μου από την δωδεκάμηνη σύμβαση.Από αρχές Μαρτίου επικοινώνησα τηλεφωνικά στο 13831 καθώς πήγα και προσωπικά στο υποκατάστημα της Μητροπόλεως (Θες/νίκη) προκειμένου να με ενημερώσουν για την διαδικασία διακοπής. Και οι δυο πηγές μου επέδειξαν να συμπληρώσω την σχετική φόρμα ένα δίμηνο πριν την ημερομηνία που επιθυμώ να διακόψω, προκειμένου να είναι εγκαίρως ενημερωμένο το λογιστήριο, το οποίο και έπραξα στις 26/3/2008.Στην φόρμα την οποία έχω στην κατοχή μου φωτοτυπημένη με υπογραφή του υπαλλήλου που την συνέταξε αναφέρει ξεκάθαρα «Ο συνδρομητής επιθυμεί διακοπή στις 31/5, με το πέρας του πρώτου έτους».Υστέρα από δέκα μέρες επικοινωνώ με την forthnet στο 13831 να επιβεβαιώσω ότι ενημερωθήκαν για το αίτημα μου και μου επαλήθευσαν ότι έχει δρομολογηθεί η διαδικασία απενεργοποίησης για τις 31/5.15/4 διαπιστώνω ότι η τηλεφωνική γραμμή μου είναι νεκρή.(και φυσικά δεν έχω και ADSL)..Ενημερώνω τις βλάβες forthnet τηλεφωνικά, αποστέλλω mail καθώς και το αναφέρω και στον τεχνικό στο κατάστημα της Μητροπόλεως. Με καθησυχάζουν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου και μέσα σε δυο μέρες το πρόβλημα θα έχει λυθεί. Φυσικά δεν υπήρχε καμιά επικοινωνία. Ύστερα από συνεχόμενα τηλεφωνήματα από μέρους μου και σειρά από γελοίες απαντήσεις του τύπου φταίει η καλωδιακή εγκατάσταση σας, το φίλτρο σας, η τηλεφωνική συσκευή σας και το λειτουργικό σας, ο ΠΕΜΠΤΟΣ τεχνικός που μίλησα με ενημέρωσε ότι η προγραμματισμένη για τις 31/5 διακοπή της συνδρομής έγινε στις 15/4 χωρίς δυνατότητα επανασύνδεσης.Την ίδια μέρα μου ήρθε και ο λογαριασμός που συμπεριελάμβανε πάγια τέλη Απριλίου-Μαΐου.Οι μετέπειτα ενέργειες μου ήταν να προσπαθήσω να επικοινωνήσω με κάποιον υπεύθυνο αλλά η απάντηση πάντα ήταν να στείλω mail στα κεντρικά. Εξωθήθηκα έτσι λοιπόν από το μένος μου, να πράξω με τρόπο που πάντα κορόιδευα, να ξυπνήσω τον ελληναρα μέσα μου και να κάνω σκηνή στο υποκατάστημα. Πράγματι αναγνώρισαν την υπαιτιότητα τους προκειμένου να με ηρεμήσουν και προεβήκαν στην παράτολμη ενέργεια να στείλουν ενημερωτικό mail στα κεντρικά με την διαβεβαίωση ότι θα διαβιβαστεί στους υπεύθυνους και θα έχω απάντηση μέσα στους επόμενους 1 ή 2 ή 3 μήνες. Αλί, τι κάθαρση…Θα κάνω την τελευταία ανέλπιδα προσπάθεια μου να στείλω ένα mail στα κεντρικά με μοναδική αξίωση να επικοινωνήσει άμεσα κάποιος υπεύθυνος μαζί μου, να ζητηθεί συγνώμη για την αναξιοπιστία τους, τον χαμένο χρόνο από την εργασία μου και να σταλεί ένας εκκαθαριστικός λογαριασμός για τις υπηρεσίες που μου παρείχαν μέχρι τις 15/4 ,φυσικά χωρίς penalty διακοπής συμβολαίου. Εάν και εφόσον για ακόμη μια φορά δεν λάβω απάντηση θα σταλεί εξώδικο με την απαίτηση αποζημίωσης. Τα λάθη είναι κατανοητά και ανθρώπινα αλλά αλίμονο αν χρειάζεται να γινόμαστε ο ‘πλερωνω και απαιτώ’ για να βρίσκουμε την άκρη. Το εξοργιστικό είναι ότι με οποιονδήποτε υπάλληλο επικοινώνησα μου έλεγε ότι το λάθος είναι της forthnet, στείλτε e-mail στα κεντρικά. Αναφέρονταν σε τρίτο πρόσωπο λες και μιλούσαν για τον ΟΤΕ. Δεν ανέφερα παραπάνω ότι πριν από αυτό το περιστατικό τους είχα ενοχλήσει επανελλημενα σχετικά με την κακή ποιότητα της γραμμής μου χωρίς ποτέ να κάνουν κάτι. Ενθουσιασμένος από τις μεγάλες ταχύτητες με έκρινα πλεονέκτη και δεν έδωσα συνέχεια.Εν τέλει η αίσθηση που μου μένει είναι ότι αγόρασα φτηνόπραμα και δεν έχω δικαίωμα να παραπονιέμαι και πολύ πολύ που χάλασε. Τι πιο απλό ρεγκαμωτο, ζήτησα 12 μήνες ιντερνετ και να πληρώσω για αυτό... Η εταιρία που έκανε το ιντερνετ Ελλάδα. Η μοναδική προτεραιότητά τους είναι να απαντούν άμεσα στην κόντρα διαφήμιση με χαριτωμενιες και καναπέδες, υποψιασμένους παππούδες και μογγολους γιους... Κανά φράγκο για να εκπαιδεύσουνε και να προσλάβουνε επαγγελματίες ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους δεν αρμόζει με την εγχώρια νοοτροπία. Όλο το μάρκετινγκ τους είναι πληθυντικός, φανταχτερά μπλουζάκια και ασορτί χαμογελά να ψαρώνει ο ιθαγενής καταναλωτής. Για όποιον θεωρήσει ότι κάνω κακόβουλα και κακοπροαίρετα σχόλια επωφελούμενος από την ανωνυμία του φόρουμ, το ονοματεπώνυμο μου είναι Ζαχαριάδης Αλέξανδρος και η γραμμή είχε αριθμό 2310262146.Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο που μπορώ να κάνω?
Eaglenik Απρίλιος 20, 2008 #2 Απρίλιος 20, 2008 "Η μοναδική προτεραιότητά τους είναι να απαντούν άμεσα στην κόντρα διαφήμιση με χαριτωμενιες και καναπέδες, υποψιασμένους παππούδες και μογγολους γιους... Κανά φράγκο για να εκπαιδεύσουνε και να προσλάβουνε επαγγελματίες ώστε να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών τους δεν αρμόζει με την εγχώρια νοοτροπία. Όλο το μάρκετινγκ τους είναι πληθυντικός, φανταχτερά μπλουζάκια και ασορτί χαμογελά να ψαρώνει ο ιθαγενής καταναλωτής."Μιλαμε εκλασα στο γελιο με αυτη την παραγραφο. Ευγε !!! xD
blkik Απρίλιος 20, 2008 #3 Απρίλιος 20, 2008 Φίλε μου δεν είσαι μόνος για παρόμοιο σκηνικό σχετικά με διακοπή υπηρεσίας και χρέωση μετα την διακοπή έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή οποία υποχρέωσε την Forthnet να μου απαντήσει συγκεκριμένα.Κάνε καταγγελία μόνο έτσι θα καταλάβουν ότι μια εταιρεία πρέπει να σέβεται τους πελάτες της, όχι μόνο να ενδιαφέρεται να υπογράψουν και μετά να τον γράφουν εκεί που δεν πιάνει η μελάνη.
Astakos Απρίλιος 20, 2008 Author #4 Απρίλιος 20, 2008 Φίλε μου δεν είσαι μόνος για παρόμοιο σκηνικό σχετικά με διακοπή υπηρεσίας και χρέωση μετα την διακοπή έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή οποία υποχρέωσε την Forthnet να μου απαντήσει συγκεκριμένα.Κάνε καταγγελία μόνο έτσι θα καταλάβουν ότι μια εταιρεία πρέπει να σέβεται τους πελάτες της, όχι μόνο να ενδιαφέρεται να υπογράψουν και μετά να τον γράφουν εκεί που δεν πιάνει η μελάνη.Διαβασα στο θεμα που ανοιξες για τα δικα σου τρεχαματα.Εστειλα mail και εγω στο katanalotes@eett.gr .:fist:
anna Απρίλιος 20, 2008 #5 Απρίλιος 20, 2008 Απλά δες στο παρακάτω link πως θα αντιμετωπίσουν την Καταγγελία σου..... Όπου ΟΤΕ, βάλε FORTHNET... :P:P
Tsakonas Απρίλιος 20, 2008 #6 Απρίλιος 20, 2008 Διαβασα στο θεμα που ανοιξες για τα δικα σου τρεχαματα.Εστειλα mail και εγω στο katanalotes@eett.gr .:fist:αυτο επρεπε να κανεις πρωτα απο ολα...οσο και να τσιριξεις εσυ,οσο και να εκνευριστεις,λιγο τους νοιαζει...(και στο κατω κατω δεν σου φταινε και οι υπαλληλοι που απλα κανουν την δουλεια τους αλλα οι προισταμενοι τους)...αν τους ριξει ομως κανα προστιμο η ΕΕΤΤ θα τα τσουξει πιο πολυ τα "μεγαλα κεφαλια"...
Rock_H Απρίλιος 20, 2008 #8 Απρίλιος 20, 2008 απέκτησε όνομα η forthnet? aka anna?Tι εννοεί ο ποιητής; :flower:
anna Απρίλιος 22, 2008 #9 Απρίλιος 22, 2008 απέκτησε όνομα η forthnet? aka anna? Τι εννοείς με το παραπάνω???
DarkSaga Απρίλιος 22, 2008 #10 Απρίλιος 22, 2008 μου κάνει εντύπωση όταν χρήστες εγγράφονται την ίδια μέρα με κάποιο ευαίσθητο θέμα και απαντάνε κιόλας...
anna Απρίλιος 22, 2008 #11 Απρίλιος 22, 2008 μου κάνει εντύπωση όταν χρήστες εγγράφονται την ίδια μέρα με κάποιο ευαίσθητο θέμα και απαντάνε κιόλας...Εντύπωση ε?? Λοιπόν, απλά γνωρίζω προσωπικά τον Αλέξανδρο και είπα να μπω να του κάνω μία πλακίτσα...:daisy:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.