AlexanderK Αύγουστος 31, 2008 Author #41 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 Η θερμοκρασία του νερού δεν μπορεί να ξεπερνα τους 40 βαθμούς. Πόση πίεση να δημιουργηθεί στον ελάχιστο αέρα που έχει το res; Αν είναι αυτό -που δεν το πιστεύω- το πρόβλημα λύνεται εύκολα είτε με μια μικρή τρύπα (1mm) στο καπάκι είτε με το μερικό βίδωμά του, που θα επιτρέπει την εκτόνωση της όποιας πίεσης.Πιστεύω ότι ήσουν απλά -πολύ- άτυχος και σου έτυχαν ελαττωματικά reservoirs.Ειδικά τώρα καλοκαίρι πιστεψέ με ξεπερνάει του 40 βαθμούς άνετα...Θα φτιάξω μεταλλικό απο κολλεκτερ....Το αποφάσισα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasi Αύγουστος 31, 2008 #42 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 Μαλλον κατι κανεις λαθος, δεν γινετε 2 περιστατικα στο ιδιο ατομο Αφού ξαναπήρε το ίδιο!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasi Αύγουστος 31, 2008 #43 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 Αλήθεια, μέχρι που το γέμισες το τανκ? , έχει κάποιο σημείο που λέει το μέγιστο !!! αν έβαλες μέχρι επάνω φυσικό είναι να έσκασε από την πίεση, ο κατασκευαστης τι λεει για την αντοχη απο την πιεση ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Αύγουστος 31, 2008 #44 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 αν εχεις ηδη ξαναπαρει το ιδιο τανκ, κοιτα κι αυτο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
unstoppable Αύγουστος 31, 2008 #45 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 Αλήθεια, μέχρι που το γέμισες το τανκ? , έχει κάποιο σημείο που λέει το μέγιστο !!! αν έβαλες μέχρι επάνω φυσικό είναι να έσκασε από την πίεση, ο κατασκευαστης τι λεει για την αντοχη απο την πιεση ?Μεχρι πανω γεμιζω και το δικο μου. Mου φαινετε ακραιο να εχουμε 2 περιστατικα απο τον ιδιο χρηστη απο την στιγμη που υπαρχουν 100αδες αλλοι ευχαριστημενοι με το ιδιο tank. Να ειναι τοσο ατυχος, τι πιθανοτητες εχει κατι τετοιο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasi Αύγουστος 31, 2008 #46 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 όχι δεν είναι ακραίο, απλός ο χρήστης το χρησιμοποίησε με τον ίδιο τρόπο , και ολα ξεκίνησαν με την αύξηση της θερμοκρασίας του νερού(προσθήκη 8800gt) με αποτέλεσμα υδρατμός, και αύξηση της πιέσεως,άρα μπαμ !!!αφού δεν υπήρχε κάπου να εκτονωθεί!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Αύγουστος 31, 2008 #47 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 Την αύξηση της πιέσεως από υδρατμούς που σχηματίζονται στους 100 βαθμούς, την παίρνουν τα λάστιχα συνήθως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasi Αύγουστος 31, 2008 #48 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 δε κατάλαβα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmos Αύγουστος 31, 2008 #49 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 Μηπως το καθαριζεις με οινοπνευμα ή αλλο διαλυτη? Για γεμισμα χρησιμοποιεις σκετο νερο ή αλλο υγρο?Για να ραγιζει απο πιεση ή θερμοκρασια μου φαινεται μαλλον απιθανο. Μην ξεχνατε οτι εκτος απο το νερο διαστελλονται και ολα τα εξαρτηματα της υδροψυξης με την ανοδο της θερμοκρασιας και σε μεγαλυτερο ποσοστο απ'οτι το νερο.Τετοια συμπτωματα τα εχεις συνηθως απο οινοπνευμα, κατα καποιο τροπο αντιδραει με το πλεξι και μετα απο λιγο γινεται κομματια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasi Αύγουστος 31, 2008 #50 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 Ειδικά τώρα καλοκαίρι πιστεψέ με ξεπερνάει του 40 βαθμούς άνετα...Θα φτιάξω μεταλλικό απο κολλεκτερ....Το αποφάσισα...πάρε καλύτερα αυτό http://www.multirama.gr/Multirama/product.aspx?a_id=111&cc_id=WaterComponentCooling&cp_id=143258 έχει 600ml μέγιστη χωρητικότητά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qlim4X Αύγουστος 31, 2008 #51 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 αν εχεις ηδη ξαναπαρει το ιδιο τανκ, κοιτα κι αυτο... γιωργο από αυτό το μαραφέτι δεν υπαρχή περίπτωση να βγει το νερό ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasi Αύγουστος 31, 2008 #52 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 βαλβίδα ασφάλειας είναι όπως στους θερμοσίφωνεςNOTE: This product should not be necessary for systems using only Koolance water cooling products.The VLV-VL002K safety valve releases built-up air pressure in situations such as corrosion, thermal expansion, etc. (at approximately 0.3-0.4kg/cm2, 4.3-5.7psi). The pressure valve is designed to be screwed into the Koolance Fill Port, where it replaces the nozzle plug.Using 3rd-party cooling components and blocks voids the Koolance system warranty. If doing so however, this product is recommended to help avoid potential damage caused by bare copper and aluminum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexanderK Αύγουστος 31, 2008 Author #53 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 Χρησιμοποιούσα έτοιμο υγρό αν θυμάμαι καλά alpha cola λεγοταν.Κάπως έτσι...Ειλικρινά θα φτιάξω μεταλλικό και θα βάλω και βαλβίδα εκτόνωσης...Αν μπει και η 4870χ2 στο νερό φανταστείτε τι θα γίνει.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reselie Αύγουστος 31, 2008 #54 Κοινοποίηση Αύγουστος 31, 2008 μηπως το παραγεμιζεις?το ιδιο reservoir εχω αλλα οσο και να ζεσταθει το νερο δεν μαζευει τοση πιεση...εγω απλα οποτε κανω κατι στο εσωτερικο του case ξεβιδωνω το καπακι(ακουω ενα μικρο τςςςς και μετα το ξαναβιδωνω..τωρα καθε ποσο θελει κανονικα εξαερωση δεν ξερω:S Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmos Σεπτέμβριος 1, 2008 #55 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2008 Ρε παιδια εξαερωση με αυτη την εννοια δεν χρειαζεται στην υδροψυξη, δεν υπαρχει αρκετη πιεση για να προκαλεσει τετοιες ζημιες κι αν υπηρχε δεν θα ραγιζε το τανκ που ειναι 4 χιλιοστα πλεξι αλλα θα πεταγε τους σωληνες απο τα ρακορ η θα τους τσακιζε εκει που καμπυλωνουν.imo υπαρχουν 2 περιπτωσεις: ειτε για καποιο λογο ειχε προβλημα το τανκ (εκ κατασκευης - μαλλον απιθανο, χτυπημα κατα την μεταφορα, ισως demo κομματι) ειτε ηρθε σε επαφη με διαλυτες (το υγρο της υδροψυξης ή ισως καποιος καθαρισμος). Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 1, 2008 #56 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2008 δε κατάλαβα?Τα λάστιχα φουσκώνουν με την πίεση.Το νερό βγάζει υδρατμούς στο βρασμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxide Σεπτέμβριος 1, 2008 #57 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2008 δεν ειναι δυνατον να εχει τοση πιεση ωστε να σπαει το πλεξι...κατι αλλο συμβαινει...μηπως υπαρχουν τπτ καταλοιπα απο καποιο καθαριστικο που χρησιμοποιησες στο μπλοκ η στο ψυγειο σου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexanderK Σεπτέμβριος 1, 2008 Author #58 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2008 δεν ειναι δυνατον να εχει τοση πιεση ωστε να σπαει το πλεξι...κατι αλλο συμβαινει...μηπως υπαρχουν τπτ καταλοιπα απο καποιο καθαριστικο που χρησιμοποιησες στο μπλοκ η στο ψυγειο σου?Το όλο κύκλωμα έχει πλυθει κάπου 4 φορες με απεσταγμένο νερο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Σεπτέμβριος 1, 2008 #59 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2008 Την αύξηση της πιέσεως από υδρατμούς που σχηματίζονται στους 100 βαθμούς, την παίρνουν τα λάστιχα συνήθως. Πια λάστιχα? δεν θα πρέπει να έχει 1 βαλβίδα ατμοσφαιρικής αποκατάστασης απάνω στο τάνκ? η λύση που δίνει ο Κοπρίτης μου φαίνεται καλύτερη. Φίλε AlexanderK τα άλατα δέν καθαρίζουν με αποσταγμένο νερό, για να μην μπεις σε διαδικασίες προτιμότερο ήταν να έπαιρνες καινούργια. Κατάλοιπα φαίνονται και τώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasi Σεπτέμβριος 1, 2008 #60 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 1, 2008 όταν έφτιαξες το κύκλωμά της υδροψυξης έβγαλες τον εγκλωβισμένο αέρα ? στο επάνω ρακορ του τανκ το χρησιμοποιείς για συμπλήρωμα ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.