Jump to content



στραβωμένα pinακια επεξεργαστή σε μητρική GA-EP35C DS3R....


StukovGR

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Πριν από λίγο καιρό πήρα από κάποιο μαγαζί την περίφημη μητρική της Gigabyte GA-EP35C DS3R μιας και το πάω για αναβάθμιση. Δυστυχώς όμως αφότου ξανάστησα το σύστημα (με τη νέα μητρική) διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής "έκλεινε" με το που ξεκινούσε, σε 5-10 δευτερόλεπτα. Βάλε βγάλε διάφορα μέρη για να βρώ που είναι το λάθος διαπίστωσα ότι 1-2 pins του socket του επεξεργαστή ήταν στραβά. :-O Την επιστρέφω λοιπόν στο μαγαζί, όπου μου ήπαν ότι θα την στείλουν στα κεντρικά μεν για service αλλά η εγγύηση δεν καλύπτει τέτοιου είδους βλάβες. Ρωτώ λοιπόν τα μέλη του Forum

1)Αν και ήμουν πάρα πολύ προσεκτικός είναι δυνατόν να τα στράβωσα εγώ κατά λάθος. Ή μήπως ήταν εξ' αρχής στραβά;

2)Τα παιδιά από το μαγαζί μου είπαν ότι τέτοιου τύπου βλάβες δεν καλύπτονται από την εγγύηση, και ότι δεν υπάρχει περίπτωση αντικατάστασης. Αυτό άραγε ισχύει; Έτυχε σε κανέναν κάτι παρόμοιο;

3)Περίπτωση επισκευής υπάρχει από το τμήμα service ή απλά θα μου την επιστρέψουν όπως είναι; :rip: Να τα κλάψω τα ευρώπουλα που ξόδεψα;

Σας ευχαριστώ...

εαν η μητρικη ηταν σφραγισμενη (το κιτρινο αυτοκολλητο στη ζελατινα που περιειχε τη μητρικη απαραβιαστο) οταν την πηρες κατα 99% τα στραβωσες εσυ.δεν εχει τυχει εδω και χρονια να δω μητρικη με στραβωμενα πινακια οπως ερχεται απο το εργοστασιο.

οντως απο κακη χρηση η εγγυηση ακυρωνεται.

τα πραγματα ομως δεν ειναι τοσο τραγικα συνηθως.

τα πινακια ειναι μεταλλικες ακιδες που ισιωνουν με λιγη προσοχη και υπομονη.

για να αποφυγεις τυχον χρεωσεις απο το καταστημα ζητα πισω την μητρικη και ισιωσε τα μονος σου εαν τα χερια σου πιανουν.

εαν δεν εμπιστευεσαι τα δικα σου χερια ζητα το απο το καταστημα εαν ειναι εφικτο.

εαν σου αρνηθουν μην πεταξεις την μητρικη ή τους τη χαρισεις.παρτη πισω και δοκιμασε σε καποιο αλλο καταστημα υπολογιστων μηπως μπορεσουν να τα ισιωσουν εκει.

μου ρχεται μια εμπνευση απο που πηρες αυτες τις απαντησεις αλλα θα σε αφησω να το πεις μονος σου εαν θες:)

Κι όμως fragma, πέρσυ είχα πάρει μια Abit IP35pro και εξαρχής είχε στραβωμένα αρκετά πινάκια! Τρελλάθηκα,αμέσως την πήγα πίσω και φυσικά μου την αλλάξανε. Και είμαι απόλυτος ότι δεν την είχα προκαλέσει εγώ την ζημιά. Αλλά αν η μητρική του φίλου είναι αγορασμένη από το "μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα", δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει...

Το μεγαλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα μετονομάζεται πλέον σε "Κιτρινος Πυρετός". Μετά την απομάκρυνση από ταμείο ουδέν λάθος (του Κίτρινου Πυρετού) αναγνωρίζεται.

- Ναι, έχουμε ακουστά για αυτό το RMA, αλλά ακόμα το ψάχνουμε...:hehe::hehe::hehe:

αν τελικα παρεις τη μητρικη στα χερια σου ,με στραβωμενα πινακια , παρε μια βελονα (απο συριγγα) και σιγα-σιγα θα τα ισιωσεις μονος σου ευκολα (!?)

καλη τυχη.

Ή με ένα πολύ λεπτό ίσιο δοκιμαστικό κατσαβιδάκι ηλεκτρολόγου, πολύ πολύ σιγά και με πολύ υπομονή και αγάπη... :)

Σας ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας. Σήμερα το πρωί με πήραν τηλέφωνο από την αλυσίδα που την αγόρασα (την οποία απότι φαίνεται όλοι καταλάβατε με χαρακτηριστική ευκολία :whistle2:). Μου "γνωστοποίησαν" τα εξής

1)Βλάβες τέτοιου τύπου δεν επισκευάζονται από το τμήμα service της συγκεκριμένης αλυσίδας

2)Η μητρική πήρε το δρόμο για το τμήμα service της gigabyte

3)Επειδή "άργησα" να τους την επιστρέψω τέσσερις (ακριβώς) ημέρες από την αγορά της οι πιθανότητες επισκευής/αντικατάστασης μειώνονται. Θα έπρεπε να την είχα επιστρέψει την πρώτη μέρα αγοράς. :wall: .

Αν και το προσωπικό είναι ευγενικοί και τυπικοί μαζί μου, αναρωτιέμαι γιατί δε μου λένε απλά "δεν μπορούμε να στο φτιάξουμε γιατί πιστεύουμε ότι εσύ το χάλασες".... Δηλαδή τελικά τι γίνεται με τα στραβά pin ? Καλύπτονται από την εγγύηση για την πρώτη μόνον μέρα αγοράς ? Εγώ την μητρική την έχω αποχαιρετίσει ψυχολογικά :bye:, ελπίζω μόνο να μη μου ζητήσουν να πληρώσω τίποτε επιπλέον...

το περιμενα το 1

το 2 κακως το αφησες να γινει....εφοσον σου εξηγησαμε οτι εαν δεν την φτιαξουν οι ιδιοι δεν υπαρχει αλλο σεναριο......επρεπε να την παρεις πισω και να πας να τα ισιωσεις καπου αλλου.

το 3 ακουγεται πολυ αστειο.

τα στραβωμενα pin καλυπτονται μονο εαν η μητρικη ανοιχτηκε και ηταν ετσι απο την αρχη.το να αποδειξεις οτι δεν τα χαλασες εσυ γινεται μονο εαν την ανοιξεις μπροστα τους τη στιγμη της αγορας.

επειδη παιζει να πληρωσεις κατι για ελεγχο.....(ειναι για πολλα πραγματα ικανοι με τετοια πολιτικη που εχουν).......παρε τη μητρικη αυριο κιολας απο εκει...απαιτησε το κιολας εαν σου σφυρανε αδιαφορα.

το να σου λενε (2) οτι πηρε το δρομο της για σερβις της γιγαμπαητ ειναι μεγαλη μπουρδα.ΨΕΜΑ.

μην αποχαιρετησεις τη μητρικη ακομα.εγω πιστευω οτι εαν την πας καπου αλλου με την τυπικη ελαχιστη χρεωση ενος σερβις (π.χ. μουλτιραμα ή πλαισιο) τα πινακια θα ισιωσουν και θα εισαι κομπλε:)

Υ.Γ.λιγες ντοματες ακομα απο μενα στο e-shop :tomato: (διορθωσε με εαν κανω λαθος)

greekfragma το πρόβλημα είναι ότι εγώ είμαι θεσσαλονίκη και η μητρική μου κάπου στην ΑΘήνα...:dots: συνεπώς θα περιμένω. Ναι για το e-shop πρόκειται απλά να πω ότι στα τόσα χρόνια που έχω πάρει τόσα πράγματα από κει και για μένα η μέσω εμού για φίλους μου (κάπου 200 ευρώ το μήνα μέσο όρο για 3 χρόνια), είναι η πρώτη φορά που πάει κάτι στραβά. Έτσι είπα να μην τους θάψω μια και το θέμα δεν έχει λήξει ακόμα. Αν μου πουν να πληρώσω κάτι βέβαια θα γίνει της μπανάνας. :rant: Όσον αφορά στο service της Gigabyte και παλιότερα για μια μητρική φίλου μου που της είχαν καει οι πυκνωτές την είχανε στείλει αρχικά στα κεντρικά της αλυσίδας από όπου την πήρε και μετά στην Gigabyte απ' όπου και την αντικατέστησαν... Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει λόγος να μου πουν ψέματα έτσι χύμα. Εν πάσει περιπτώσει αν περάσει ο καιρός, θα ψάξω να βρώ το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας της Gigabyte και θα δούμε και από κει τι θα μου πούνε... Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση...

Όσον αφορά στο service της Gigabyte και παλιότερα για μια μητρική φίλου μου που της είχαν καει οι πυκνωτές την είχανε στείλει αρχικά στα κεντρικά της αλυσίδας από όπου την πήρε και μετά στην Gigabyte απ' όπου και την αντικατέστησαν... Φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει λόγος να μου πουν ψέματα έτσι χύμα. Εν πάσει περιπτώσει αν περάσει ο καιρός, θα ψάξω να βρώ το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας της Gigabyte και θα δούμε και από κει τι θα μου πούνε... Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση...

οι πυκνωτες που ειχαν καει, ειναι πιθανο να ηταν στην παρτιδα με τους προβληματικους πυκνωτες που ειχαν γεμισει την αγορα με αποτελεσμα πολλες μητρικες να σκανε οποτε και γιαυτο εγινε η αλλαγη ευκολα.

μην το παιρνεις ως δεδομενο οτι θα ισχυσει το ιδιο και στην συγκεκριμενη περιπτωση με τα πινακαια

Εν πάσει περιπτώσει αν περάσει ο καιρός, θα ψάξω να βρώ το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας της Gigabyte και θα δούμε και από κει τι θα μου πούνε... Ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντηση...

Επειδη το συγκεκριμενο μου εχει τυχει με το e-shop και ενα ups, οτι δλδ δεν ξερουμε τι να κανουμε και το στελνουμε στην εταιρια, στην εταιρια το ups ηταν 1,5 μηνα, τους ειχα παρει 10 τηλεωνα (το e-shop) και μου λεγαν δεν φταιμε εμεις η εταιρια αργει και δεν μας ενημερωνει. Πηρα στην εταιρια και μου ειπαν το εξης απλο. Κυριε το ups το φερατε εσεις για service σε εμας η το e-shop? Το e-shop τους λεω. Τοτε πελατης μας ειναι το e-shop, οποτε μονο σε αυτους μπορω να δωσω πληροφοριες για το σε τι κατασταση ειναι το ups. Και το e-shop μου ελεγε οτι αυτοι δεν μπορουν να μαθουν. Ε τα πηρα λοιπον, παιρνω στο service του e-shop, αρχισα ν απειλω με ΙΝΚΑ και ζηταγα προισταμενους. Τελικα σε 15 λεπτα (και ενω μου ειχε ζητησει 3-4 ωρες για να δει τι θα γινει) εσκασε μηνυμα να παω να παραλαβω καιουριο ups απο την στουρναρη, ΚΑΙ με πηρε και ο υπαλληλος του service να μου σητησει συγγνωμη και να μου πει μπαρουφες δικαιολογιες. 2 μηνες δεν ξεραν τι εχει γινει με την ups, οταν φαγαν τις παναγιτσες τους ομως κατα ενα μαγικο τροπο εμαθαν. Εγω προσωπικα αν ημουν στη θεση σου και δεν ηξερα πως να το φτιαξω μονος μου, απλα θα εβρισκα καποιον γνωστο φιλο, οτιδηποτε και θα του ζηταγα να μου την φτιαξει. 5 λεπτα δουλεια ειναι. Θα τον κερναγα και εναν καφε και θα ειμασταν και οι 2 ευχαριστημενοι :coax:

  • 1 month later...

Τελικά η περιπέτεια της μητρικής μου έληξε αισίως μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου, ένα περίπου μήνα μετά από την αγορά της. Μου την αντικατέστησαν με άλλη η οποία λειτουργεί άψογα. :happy2: Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες.

1 μήνα? :blink:

Παρόμοιο πρόβλημα είχα με την προηγούμενη μητρική μου. Όπως μου την έφερε ο φορτηγατζής από το πλαίσιο, την ανοίγω και είχε στραβωμένα pins.

Την πήγα μετά από μία ώρα στο κατάστημα της περιοχής μου, και την άλλαξαν με συνοπτικές διαδικασίες (σε 5 λεπτά)...

Άλλο ένα thread θα κλείσει με το γνωστό συμπέρασμα.

ΜΗΝ ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ E-SHOP!!!

To συμπέρασμα γνωστό είναι, αλλά και η έλλειψη ποικιλίας σε πολλά πράγματα στο πλαίσιο είναι εξ'ίσου εκνευριστική... :mad:

To συμπέρασμα γνωστό είναι, αλλά και η έλλειψη ποικιλίας σε πολλά πράγματα στο πλαίσιο είναι εξ'ίσου εκνευριστική... :mad:

Ακριβως. Το εχουμε πει 100 φορες. Shame στο Πλαισιο. :fist::TD:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.