greekfragma Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 10, 2008 http://www.skai.gr/master_story.php?id=78356 Ζητά επίσης να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα - ποινή, το ποσό των 2 ευρώ υπέρ του καλούντος.Αυτό γίνεται επειδή συνήθως ο καταναλωτής περιμένει 45 λεπτά ή πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενες κλήσεις επί σειρά ημερών για να ενημερωθεί για την πορεία της σύνδεσης. Το ποσό - ποινή θα χρεώνεται στον πάροχο και θα αποδίδεται ως πίστωση - μείωση στο λογαριασμό του καταναλωτή ή με ένταλμα που θα του αποστέλλει η ΕΕΤΤ στο σπίτι του. για να δουμε....θα δουλεψει ως αντιβαρο στην αδιαφορια των παροχων για μειωμενο προσωπικο στα τηλεφωνικα κεντρα μπας και εξυπηρετηθουμε απο δω και στο εξης γρηγοροτερα?
Wizard! Απρίλιος 10, 2008 #2 Απρίλιος 10, 2008 Αν και δεν έχω πάρει τηλέφωνο εδώ και μήνες, καλό είναι αυτό γιατί αρκετός κόσμος ταλαιπωρείται και το αντίκτυπο είναι μικρό. Να ζητήσει όμως και παρακολούθηση των εργασιών του πΟΤΕ, που συνεχίζει να κάνει 20+ ημέρες να αποδεσμεύσει γραμμές.
greekfragma Απρίλιος 10, 2008 Author #3 Απρίλιος 10, 2008 σωστο και αυτο......αλλα ακομα και baby steps οπως αυτο δινουν μια ελπιδα για καλυτερες υπηρεσιες
tassoss Απρίλιος 10, 2008 #4 Απρίλιος 10, 2008 http://www.skai.gr/master_story.php?id=78356για να δουμε....θα δουλεψει ως αντιβαρο στην αδιαφορια των παροχων για μειωμενο προσωπικο στα τηλεφωνικα κεντρα μπας και εξυπηρετηθουμε απο δω και στο εξης γρηγοροτερα? τι να δεις, ακόμα στο "ζητά" είναι, περίμενε να αποφασιστεί, να εγκριθεί, να εφαρμοστεί, να περάσει η περίοδος προσαρμογής, να να να να......
tarasque Απρίλιος 10, 2008 #5 Απρίλιος 10, 2008 τα 2€ κακώς πιστεύω πάνε στους πελάτες καθώς αυτό ίσως δημιουργήσει κίνητρο για κακόβουλη χρήση.
Wizard! Απρίλιος 10, 2008 #6 Απρίλιος 10, 2008 Ας πάρουμε κι εμείς κάτι μιά φορά. Πάντα εμείς ταλαιπωρούμαστε και τα πρόστιμα τα παίρνει το κράτος.
JaguarOne Απρίλιος 10, 2008 #7 Απρίλιος 10, 2008 προσωπικά δεν θα είχα πρόβλημα να γινόταν η συνδρομη 4-6€ πιο ακριβή το χρόνο και να έχουν οι isp καλύτερο (γρηγορότερο) Tech Support. Μπορεί το κόστος να μετακυλά στον καταναλωτή αλλά νομίζω όλοι θα είναι πιο χαρούμενοι
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.