Dr.Paneas Μάϊος 14, 2011 Author #22 Μάϊος 14, 2011 ... στο εξωτερικό ναι... γιατί εδώ και να θες... δεν...απλά δεν...
mech5107 Μάϊος 14, 2011 #23 Μάϊος 14, 2011 Ρε παιδιά, μην τα ισοπεδώνουμε όλα...υπάρχουν καλά και κακά, και εδώ και έξω...Αν δείτε τι ερευνητικά υπάρχουν στα Ελληνικά πανεπιστήμια, θα πάθετε πλάκα...Τι merchedes, τι Porsche, τι Airbus...οτι θες...και μιλάμε για λεφτά έτσι? 8+ μυρια το κάθε ένα συνολικά...Απλά κάποιοι ΠΡΟΤΙΜΑΝΕ να πίνουν καφέ, από το δουλεύουν. Και καλά κάνουν, 3 χρόνια σε πρήζουν στο σχολείο, να ζήσει και λίγο ο φοιτητής, αλλά όταν μας ξανάρθει τέλος 3ου αρχές 4ου έτους, να μην λέει οτι το Ελλ. Παν. είναι για τον λούτσο.Προφανώς και έξω έχουν καλά και καλύτερα, αλλά υπάρχει άπειρη σκαρταδούρα...
Dr.Paneas Μάϊος 15, 2011 Author #24 Μάϊος 15, 2011 Ας φτιάξουμε πρώτα τα λυκεια, εξετασεις, αει/τει, μεταπτυχιακα και μετά μιλάμε για τα ερευνητικά. BTW εχεις δει τι ερευνητικά έχει στην Γερμανια πάνω στα automobiles που αναφερεις; Mercedes, McLaren, BMW, Porsche, Volkswagen όλες αυτες ειναι εταιρίες στην Γερμανία γεγονός που σημαίνει ότι η εκπαίδευση έχει άμεση σχέση με την παραγωγή και την βιομηχανία -- hands on service. Αν (και λέω αν) είχαμε σοβαρά πανεπιστήμεια, τον φοιτητή που δεν θα ήταν συνεπής στην υποχρεώσεις του θα τον έστελναν σπίτι του. Έλα δω ρε φιλε, μία φορά έλειψες.. δεύτερη φορά έλειψες.. Τρίτη φορά τα ίδια… ΔΡΟΜΟ. Δεν είναι κακό, ούτε είναι ανάγκη να είμαστε όλοι οι έλληνες απόφοιτοι ΑΕΙ/ΤΕΙ. Αντίθετα, από συζητήσεις που κάνω με φίλους μου που σπουδάζουν σε ΑΕΙ, μου λένε ότι δεν έχουν υποχρεωτική παρουσία στο εργαστήριο (σε μερικά), ενώ δεν είναι λιγες οι φορές που αντί να δώσουν εξετάσεις παραδίδουν μία εργασία για όλο το εξάμηνο (wtf). Πού ακούστηκε αυτό; Να κάνεις εργαστήριο, χωρίς να ??? βρίσκεσαι εκεί ; Είναι το λιγότερο αστείο. Μάλιστα, πολλοί φοιτητές μένουν εκτός των εργαστηρίων γιατί… δεν έχουν ούτε 20 PC στην άιθουσα (και αναφέρομαι για την Πληροφορική του ΑΠΘ). Αμ οι εξετάσεις ... εκει να δεις τι γινεται στο αμφιθεατρο, η χαρά της αντιγραφής. Άνετα (τονίζω το άνετα) μπορείς να έρθεις εσύ και να γράψεις στην θέση μου σαν Πάνος Γεωργιάδης. Χαμπάρι δεν θα πάρει κανείς, ούτε θα νοιαστεί. Εχω να σου πω, ούτε μία ούτε δύο περιπτώσεις από φίλους μου, αριστούχους μαθητές του 21/20 που τους βάρεσε η μλκια στο κεφάλι, και έβαλαν άλλον να γράψει στην θέση τους. Ούτε γάτα ούτε ζημιά. Στο εξωτερικό, σου έχουν σταμπάρει και την θέση που θα κάτσεις, πχ ο Γεωργιάδης γράδει τάδε μέρα, τάδε ώρα, τάδε κτήριο, τάδε αίθουσα, καρέκλα νο 24. Στο εξωτερικό έχουν άλλη αντίληψη και νοοτροπία. Καταρχάς δεν σε αφήνονυ οι ίδιοι οι σπουδαστές να αντιγράψεις την κόλα τους, μλκας ηταν και διαβαζε τοσες μερες και εσύ είσαι ο μάγκας; Επίσης, αν πιάσουν μαθητή να αντιγραφεί, παραπέμπεται και το θέμα σηκώνει μέχρι και για διαγραφή από την σχολή. Εδώ πέρα, απλά του μηδενίζεται η κόλα ή του γίνεται μία σύσταση. Στο ΤΕΙ παρόλα αυτά μας έχουν πολύ καλά σ'αυτό το τομέα, γράφουμε σαν κολλέγειο, 20 άτομα σε μία αίθουσα με 2-3 επιτηρητές πάνω απ'τα κεφάλια μας. Και φυσικά μην ξεχάσω τις πολιτικές παρατάξεις που ρίχνουν πλέον τελείως το επίπεδο. Παρτυ εδώ, πάρτυ εκεί, ΔΑΠ εδώ, ΠΑΣΠ εκεί, παντού αφίσες και μπιτάκια... αν παλι ακουμπήσεις καμία αφίσα καθώς περνάς αρχίζουν οι τραμπουκισμοί. Ξυλοδαρμοί μέσα στο Πανεπιστήμειο, λίστες που περνάνε φοιτητές τα μαθήματα κλπ με βύσμα κλπ. Οι καθηγητές είναι 130 χρονών και κυκλοφορουν σαν τα ζόμπι μερικοι από αίθουσα σε αίθουσα. Από το 2007 ο άλλος μας λέει ότι θα βγει στην σύνταξη… μας έλεγε 10 λεπτά παπαρολογίες, και μετα ήταν στο Skype ολη την ώρα. Δε σου δημιουργούν την διάθεση να ρωτήσεις απορίες, να τους προσεγγίσεις, να δείξουν τέλος πάντων κάποιο ενδιαφέρον. Μόνο οι νέοι και φρέσκοι συμβασιουχοι έχουν μεράκι και διάθεση, αλλά πλέον αφού δεν πληρώνονται και κανουν απεργιες... πάνε και αυτοι. Και είναι λογικό, φτάνει πια ρε φιλε, θα πεθανεις στην καρέκλα, έλεος! Α είπα καρέκλα, την ζεστή αυτή καρέκλα τους! Ο Νανόπουλος ήρθε να διδάξει φυσική στο Αριστοτελειο, που ο ανθρωπος ειναι top class στην αμερική και του ειπανε να φύγει γιατί... έχουνε Φυσικό, τον κυρ Μπάμπη. να μην λέει οτι το Ελλ. Παν. είναι για τον λούτσο. Πορνοστάρ - «ΔΙΔΑΞΕ» στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας! Εδώ ρε συ mech, φέρανε πορνοστάρ στο Παν. Μακεδονίας να μιλήσει στους φοιτητές, OMG και 666 x LOL. Το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης (συμπρωτεύσουσας) με χιλιάδες φοιτητές έχει βαρέσει διάλυση, 975 συμβασιούχοι απωλήθηκαν και πλέον έχουν σταματήσει να μαθήματα και χάνονται εξεταστικές. Όλοι γνωρίζουν ότι ο Σισέ θα φύγει το καλοκαίρι από τον Παναθηναϊκο. Αλλά κανένας δεν γνωρίζει ότι το μεγαλύτερο ΤΕΙ της χώρας κινδυνεύει με λουκέτο. ΜΜΕ FTW !!! Τι να λέμε τωρα... Εγώ είμαι από τους καλύτερους φοιτητές της σχολής μου (ψωνάρα), αλλά με τούτα και με κείνα, δεν νιώθω ότι είμαι φοιτητής. Εχω να πατήσω στην σχολή 1 μήνα, αφού μαθήματα την μία γίνονται…την άλλη έρχεται άλλος καθηγητής…την άλλη δεν έρχεται καθόλου…στο τέλος ποιος θα βάλει τα θέματα, πότε θα γράψουμε, αν θα γράψουμε κλπ κάθε εξάμηνο τα ίδια. Δηλαδή είναι νορμάλ κατάσταση αυτή; Όχι πες μου… Οι καθηγητές μας εργάζονται σε μπαρ, και ότι άλλο βρουν για να ζήσουν οι άνθρωποι, ενώ οι μόνιμοι δεν χαμπαριάζουν μία. Βλέπεις ίδια επίθετα πατέρα και γιος να είναι δάσκαλοι. Τυχαίο; Μακάρι να είναι τυχαίο, αλλά στην Ελλάδα χλωμό το κόβω. Αναγκάζονται να δίνουν του κ0λου πτυχιακές (μπόλικες) πχ φτιάξτε μια καρέκλα από ξυλο, φτιάξτε μια καρέκλα από χαλκό, φτιάξτε μια καρέκλα από σίδηρο κλπ έτσι ώστε να μην μπορούν να τους διώξουν γιατί όλες αυτές οι wannabe πτυχιακές θα πάνε στις πλάτες ενός μόνιμου. Οπότε στην τελική επιλέγουν να διώξουν κάποιον άλλο, που θα τους επιβαρύνει λιγότερο. Ακου κριτήριο!!! Μέσα σε ένα εξάμηνο έδιωξαν καθηγητές που ήταν για χρόνια στο ΤΕΙ, και ήταν πραγματικά καλοί. Αλλά όλοι ήταν με σπουδές εξωτερικό… τυχαίο κι αυτό; Τυχαίο που είχαν άλλη νοοτροπία και διαφορετικό τρόπο προσέγγισης μαθητή-φοιτητή; Μάλλον όχι man. Μιας που η forthnet δεν την παλεύσει σήμερα, ας γράψω λίγα ακόμα. Το ξέρεις ότι αναγκάζονται να κόβουν μαθητές, γιατί αν περάσουν πολλοί το μάθημα, από κει που ήταν 6 υπεύθυνοι στο εργαστήριο θα μείνουν 3, και τους άλλους τρεις θα τους στείλουν στο σπίτι τους. Ο τεχνολογικός εξοπλισμός είναι απαρχαιωμένος σε σχέση με έξω, τουλάχιστον στο δικό μας τμήμα μας λένε οι καθηγητές ότι τίποτα από αυτά δεν υπάρχει στα εργοστάσια αυτή τη στιγμή. Ενημέρωση δεν υπάρχει από πουθενά. Η γραμματεία μας συμπεριφέρεται σαν σκύλα μαύρη, οχία! Δεν το καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τόσο μίσος … όλοι ρε παιδί μου έχουν πρόβλημα με την γραμματεία. Δημόσιο βλέπεις.. Νύσταξα και λέω να σταματήσω εδώ γιατί αν συνεχίσω να γράφω θα απελπιστούν τα παιδιά που δίνουν πανελλαδικές. Όχι τίποτα, αλλά θα μου πάθει κατάθλιψη η Σακούρα και δεν θα σηκώνεται από το κρεββάτι To καλύτερο το άφησα για το τέλος! Για όλο αυτό το μπ0υρδ3λο, πληρώνεις, πληρώνει, πληρώνουμε, πληρώνετε, πληρώνουν! Αν ήταν σοβαρό το ελ. Πανεπιστήμειο δεν θα φτάναμε εδώ που φτάσαμε και θα εγραφα αυτά που έγραψα πιο πάνω. Τελειώνω εγώ τωρα, κα ιδεν έχω ιδέα. Να με βάλεις μέσα σε ένα εργοστάσιο και να μου πεις κανε εκείνο και κάνε το άλλο θα σου πω δεν ξερω… έχω μέσο όρο 8.2 προς το παρών στην σχολή μου. Είμαι και ΤΕΙ, που θεωρούμαι τεχνικός, πρακτικός… τι να πουν και οι άλλοι από το ΑΕΙ που αν δεν πιασουν τα παιδια μόνα τους … προκοπή δε γίνεται. Ξέρεις πόσοι μηχανικοί δουλεύουν ταξιτζίδες, ντελιβεράδες ή πωλητές στον Γερμανό και στην Vodafone. Και το τραγικό είναι ότι είναι και ευχαριστημένοι κι όλας, λέγοντας πάλι καλά που βρήκαμε δουλειά. Το μόνο που υπάρχει κάπως είναι συνεργείο αυτοκινήτων, όπου απασχολεί πολλούς σπουδαστές μας σε γειτονικά συνεργεία και βενζινάδικα. Αλλά ως πότε; Ο κάθε γονιός θέλει να βολέψει τα παιδιά του σ’αυτό το αβέβαιο ελληνικό μέλλον, γι αυτό και όλοι θελουν αστυνομίες, στρατιωτικές σχολές ή κάτι που να οδηγεί σε δημοσιο υπάλληλο. Αυτό είναι το σημερινό όραμα, τα όνειρα του 18χρονου. Παντού η Τζούλια και οι πόρνες από το πρωί μεχρι το βράδυ στα κανάλια, η τηλεόραση να παίζει Ντόλτσε Βίτα (σειρά του 1992, ενώ έχουμε 2011) να γίνονται τα αυριανά πρότυπα. Με πρώτυπο την Τζούλια λέει η άλλη … αλλά άμα φορέσεις Iron Maiden είσαι αλήτης και σατανιστής. Αυτό με την εκκλησία εδώ στο λαιμό μου κάθεται, κάθε πρωί από το Δημοτικό να κάνουμε την προσευχή μας… Τι σχέση έχει το σχολείο και η εκπαίδευση με την προσευχή που κάνουνε μέχρι ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ από το Δημοτικό; Αντε πες το μάθημα το καταλαβαίνω να μαθεις για θρησκείες κλπ, αλλά προσευχή κάθε πρωί; Θες να προσευχηθείς, πάνε εκκλησία. Και μην μου πει κανείς τι είναι αυτά που λες, και δε σέβεσαι κλπ. Γιατί όλοι οι μαθητές βλέπουν την προσευχή, την εκκλησία και την παρέλαση σαν μία χαρούμεη ώρα που θα χάσουν μάθημα και όχι σαν κατι που το σέβονται και το νιώθουν, οπότε απαξιώνεται στην τελική. Μην σχολιάσω τις μαθητικές παρελάσεις… και κάθε χρόνο με τον Αλβανο μαθητη στις ειδήσεις και την σημαία. Περνάνε πολύ ύπουλα μυνήματα στην νέα γεννιά. Σ'αυτό το σημείο θέλω να πω ότι παραδέχομαι τους Γερμανούς που αναγνωρίζουν τα αίσχη του Χιτλερ, μαθαίνουν τα παιδιά την αλήθεια στο σχολείο και κάνουν εκπαιδευκτικές εκδρομές στα στρατόπαιδα συγκεντρώσεων. Εδώ, αμά διαβάσεις τι λέει η wikipedia για την ιστορία θα μεινεις μλκς... λες και κάποιος έχει διαστρευλώσει τα πάντα. Εγώ ανέκαθαν πίστευα ότι εμείς είμασταν οι καλοί, και οι Τούρκοι ήταν οι κακοί. Μας παρουσιάζουν ΜΙΑ και μόνο ΜΙΑ πλευρά των γεγονότων -- πολύ απόλυτα και δογματικά, την οποία αυτόματα εκλαβάνουμε σαν αλήθεια. Σαν κάτι που ισχύει, αφού το γράφει το βιβλίο τότε έτσι θα είναι. Αυτη την πλευρά που τους βολεύει. Δεν λέω αν είναι καλή ή κακή, αλλά σίγουρα ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. Ο μαθητής από πολύ μικρός διαβάζει το βιβλίο και αποδέχεται ότι όλα είναι σωστά, δεν ψάχνει παραπάνω, δεν μαθαίνει πώς λειτουργεί η διαδικασία την μετάδωσης γνώσης. Απλά και ξερά, διάβασε το μάθημα, και ακόμα καλύτερα, αποστίθησε το! χαχαχαχαχαχα ! Γιατί να μην ψάχνουν οι μαθητές να βρουν πηγές και να ενημερωθούν σφαιρικά για διαφορετικές απόψεις,τις οποίες θα τις ζητησούν στην τάξη; Να το πω κι αλλιώς, γιατί να έχουν βιβλία, γιατί να υπάρχουν βιβλία όταν υπάρχει το internet, τα tablets, τα smarphones κλπ; Νταξει, εμαθες να γραδεις και αν διαβαζεις στο Δημοτικο. Γυμνασιο; Αντε οκ. Λύκειο όμως; Όπως διάβαζες 6 χρονών, έτσι διαωάζεις και 18 χρονών. Ο στόχος σου αλλάζει, και αντί να θες να μάθεις γνώσεις για τον εαυτό σου, θες να διαβάσεις νατελειώνεις από την αγγαρία. Και όντως ρε παιδιά, έχουμε πόσα περιττά μαθήματα. Εξώ κανουν Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Ιστορία. That's all folks, και καθε μερα εχουν τετράωρα. Μενει και λιγος χρονος στο παιδι. Team spirit ? Α καλα ... Εδωσαν τους μαθητικους φορητους, και εβαλαν Windows αντί για Linux, ενώ το μόνο που έκαναν είναι να βάλουν μέσα τα βιβλία σε PDF. Τα ίδια παντελάκι μου, τα ίδια πανελί μου. Μηδέν διαδραστικότητα καθηγητή - μαθητή. Εξω έχουν αρχίσει να υλοποιούνται αυτά, δεν είναι ουτοπικά αυτά που σας λέω. Τεσπα, μην μπαινω και ξινω αλλα χωράφια τώρα, στα οποία δεν έχω και γνώσεις για να πατήσω και να στηρίξω αυτα που λεω με επιχειρήματα. Παρόλα αυτά, πιστεύω και έχω την άποψη ότι έχουμε μπερδέψει τους θεσμούς . Άλλο η εκπαίδευση, άλλο η παιδεία, άλλο η πίστη, άλλο η γιορτή, άλλο η επελευθέρωση, η εκκλησία, άλλο η πίστη κλπ. Κατά την γνώμη μου πρέπει να αρχίσουν όλα από το νηπιαγωγείο που είχε και πει και ο Unseen όταν κουβεντιαζαμε στην Ιρλανδία. Να φτιάξουν τα πράγματα σωστά από την αρχή αρχή αρχή. Αλλά είδες τι κανανε παλι; Βγάλανε την RAM από το 2ο slot και την εβαλαν στο 4ο. Τώρα παίζει καλύτερα Και κάτι πολύ βασικό: Δεν εχουμε αξιοκρατικά κριτήρια εδώ. Αμά σε δουν εργατικό και φιλότιμο σε περνάνε για μ@λ@κα. Αμα είσαι όμως μούτρο και λαμόγιο θα πας μπροστά. Το ελληνικό σύστημα είναι κάτι σαν την DFI, πρέπει να το χαϊδέψεις για να μπεις :brutal006: . Αμα εχεις πολιτικό βύσμα τελείωσες. Εισαι βασιλιάς. Μιλώντας για μένα, σαν μηχ.αυτοματισμού θέλω να κανω μεταπτυχιακό πάνω στην πληροφορική στο Αριστοτελειο. Εεε, δε με αφηνουν γιατι λεει ειμαι αμορφωτος απο το ΤΕΙ, θα πρεπει να εχω βγαλει πολυτεχνικη σχολή, να ξαναδώσω πανελαδικές και τέτοια. Απο την αλλη, ο διπλανός μου μπορεί μια χαρά γιατί έχει το κατάλληλο βύσμα αν τειτζής κι αυτος. Αυτό είναι που μου την σπάει αφάνταστα. Δεν μπορώ να καταλάβω την ελληνική νοοτροπία, δεν την γουστάρω αυτην την λαμογιά που επικρατεί σε όλα τα επίπεδα και τους τομείς και να βλέπω ΠΑΣΠ ΔΑΠ ΦΑΠ ΓΚΑΠ και παντού αφήσες. Τρελένομαι! Σιχαίνομαι! Τώρα αν μέσα σ’όλο αυτό, υπάρχουν και δύο τρείς τέσσερις φορείς που στέκονται στο ύψος τους καλώς στέκονται, εγώ δεν θα πάρω. Καλύτερα να προσπαθήσω έξω σε μία χώρα που με σέβεται σαν άνθρωπο και δεν πετάει τα ονειρά μου από το παράθυρο. Ουφ πολλά είπα ε ; ..απλά έχω πολλα μέσα μου που θελω να τα πω σε καποιον και κάποιες φορές ξεσπάω, όπως τώρα. Βλέπω τους δικούς μου να μην να δώσουν άλλα, εγώ να τελειώνω σύντομα την σχολή (του χρόνου) και να μην ξέρω τι να κάνω, οπότε τα ψάχνω όλα και εχω ανοιχτό μυαλο. Δεν λέω ότι έξω είναι ουτοπικά, αλλά δεν θα κοιτάξεις τα άσχημα. Θα κοιτάξεις να πάς κάπου αξίζει, να δεις αν εσύ αξίζεις και μπορείς. ΥΣ: Καλό βράδυ guys και σόρυ για το τεράστιο post
mech5107 Μάϊος 16, 2011 #25 Μάϊος 16, 2011 Κοιτά, επειδή ξέρω από μέσα τι ερευνητικά υπάρχουν στο Ελλ. Παν. (αν και οχι παντού) μπορώ να σου πω ότι τα ερευνητικά που λες, είναι αυτά που είμαστε και μεις. Μερικά δε είναι δικά μας (εμείς τα ξεκινήσαμε, εμείς τα τρέχουμε, εμείς του λέμε τι να κάνουν).Τώρα αν είναι καλό ή όχι το οτι οι φοιτητές δεν είναι υποχρεωμένοι να πάνε στις διαλέξεις (για τα εργαστήρια δεν ξέρω κάποιο που να μην είναι υποχρεωτικό), είναι μεγάλη κουβέντα και κατά την γνώμη μου είναι σωστό. Πρέπει να βγουμε από την νοοτροπία του σχολείου και του έλα παιδί μου να σου μάθω γράμματα. Ο φοιτητής, είναι ενήλικας και σαν ενήλικας πρέπει να καταλάβει ότι πρέπει υπεύθυνα να επιλέξει κάτι που κρίνει την ζωή του.Για την αντιγραφή συμφωνώ, αλλά κακά τα ψέματα, το έχουμε μέσα μας οι Ελληνες. Και έξω παίζει, αλλά όχι σε τόσο εκτεταμένο βαθμό.Για τους καθηγητές, δεν μπορώ να κρίνω αντικειμενικά, γιατί πάντα είχα κάποιους που συμπαθούσα και μόνο με αυτούς ασχολήθηκα. Πάντως όλοι οι top ήταν εκεί όταν τους ήθελα. Κάτι μικρούς και άσημους δεν βρίσκεις...Για την πορνοσταρ, γουστάρω! Δεν πήγε να τους κάνει δήθεν μάθημα σε π.χ. φυσική/μαθηματικά...στον τομέα της πήγε...Για την διάλυση των σχολών, θα πώ σκληρά, καλά να πάθουν. Και αυτό γιατί καθηγητές και μαθητές προτιμούν να παίρνουν τον μισθάκο τους, να κάνουν το μάθημά τους και να φεύγουν. Αν νομίζει κάποιος ότι τα μεγάλα πανεπιστήμια στηρίζονται στις κρατικές επιχορηγήσεις, τότε πλανάται...Οπως και εδώ, ετσι και έξω, όλα κρίνονται και στηρίζονται στα λεφτά που παίρνει το πανεπιστήμιο, σαν ποσοστό από τα έσοδα των εργαστηρίων του, από τα ερευνητικά που έχουν. Πίστεψέ με, υπάρχουν τόσο μεγάλα και κερδοφόρα εργαστήρια που ολόκληρο πανεπιστήμιο στηρίζεται κατά 70% σε 2-3 εργαστήριά του.
yiancar Μάϊος 16, 2011 #26 Μάϊος 16, 2011 Πριν από λίγες μέρες ο αντιπρόσωπος την Porsche στην Kύπρο, έφερε ένα γερμανό μηχανολόγο για να μιλήσει σε όσους ενδιαφέρονται να σπουδάσουν σε αυτόν τον τομέα. Όταν μου το είπαν περίμενα πως θα πάμε να βρούμε ένα γέρο 300 χρόνον μου ήρθε να πει καμια mlk με τελικό σκοπό να ψαρέψουν τους 2-3 top του πανεπιστημιου κύπρου. Τελικά βρήκα ένα νέο 25-30 χρόνον ο οποιο δουλεύει 3 χρονια στον RND, να μας μιλα με πάθος για την δουλειά του, να μην διστάσει να απάντηση σε ερώτησης που αφορούν συνθήκες εργασίας ωράρια perks ktlp και να μας ενθαρρύνει να ρωτήσουμε ερώτησης τόσο επαγγελματικού όσο και προσωπικού επιπεδου. Ρωτάω τώρα, πως κατάφερε ένας νέος 28 χρόνον max να δουλεύει στο RND μιας σε μια από τις top αυτοκινητοβιομηχανίες και να τον στέλνει η εταιρία σε ξένες χώρες ως ομιλητή? Η μονη λογική εξήγηση είναι πως του δόθηκαν οι κατάλληλες ευκαιρίες και η κατάλληλη γνώση την σωστή στιγμή. Δυστυχώς, βλέπω παρόμοια προβλήματα και με τις Κυπριακές σχολες / πανεπιστήμια. Φίλους που ξεκίνησαν να γίνουν ηλεκτρονική και που κατάληξαν οικιακή ηλεκτρολόγοι. Δεν λέω έχουν καλο μισθό, ευχαριστημένη είναι αλλα το σύστημα δεν τους προετοίμασε σωστά για την πορεία που είχαν διάλεξη
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.