geolibit Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2, 2008 Παιδια καλησπερα,θα μπορουσε να μου πει καποιος τι ακριβως ειναι το anti-aliasing kai to texture filtering και πως πρεπει να ειναι ρυθμισμενο στα παιχνιδιαΔεν ξερω αν χρειαζεται να τα αναφερω αλλλα το συστημα μου ειναι το εξης:cpu core2 duo 6300 1,86gpu ati hd3870ram 2024display hp w2207h
Occultist Απρίλιος 2, 2008 #2 Απρίλιος 2, 2008 Για να μη μπλέξουμε με πολύ τεχνικούς όρους, χοντρικά, το texture filtering είναι το πόσο ευκρινείς είναι οι υφές (τα ζωγραφιστά 'πετσώματα' των αντικειμένων) στα παιχνίδια. Το AA είναι λειτουργία κατά την οποία εξομαλύνονται τα 'σκαλάκια' που υπάρχουν στις ακμές τις γεωμετρίας και των textures. Το ΑΑ όμως 'βαραίνει' σημαντικά την απόδοση του παιχνιδιού, και ανάλογα το Hardware και το game, ίσως θα πρέπει να είναι σε διαφορετικό επίπεδο (έως και off).
panos17 Απρίλιος 3, 2008 #4 Απρίλιος 3, 2008 με καποιο καλυτερο cpu εισαι τζι τζι και δεν εχεις προβλημα μεγαλο και με τα 2...
FLO Απρίλιος 3, 2008 #5 Απρίλιος 3, 2008 με καποιο καλυτερο cpu εισαι τζι τζι και δεν εχεις προβλημα μεγαλο και με τα 2...Ουδεμια σχεση.Ο CPU δεν εχει να κανει τιποτα σε αυτον τον τομεα.
nikdev Απρίλιος 5, 2008 #6 Απρίλιος 5, 2008 GPU είναι το θέμα στο aa af κλπΣυμφωνώ ότι θα μπορούσε η 3870 σου να αποδώσει καλύτερα με τον 6300 1,86@3,00-3,50
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.