dohc161416003179 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17, 2008 Φίλτατοι, μια και που το φόρουμ των 4Τ εξακολουθεί να είναι κλειστό, εμπιστεύομαι την κρίση σας.Αφήνω τον στριφτερό Γάλλο(Κλιο 1.4 16V), και παώ σε μεγαλύτερο.Η short list:1)Φόκους σπορτ φέις λιφτ( σπορ ανάρτηση, αυτ. κλιματισμό, φουλ έξτρα, δεν έχει ρεζέρβα)2)Αστρα ελεγκανς(δεν έχει σπορ ανάρτηση, φουλ έξτρα) φτηνότερο από το φόκους.ΚΑι τα δύο είναι 1.6 115 αλογάκια. Οδήγησα το Φόκι και μου φάνηκε στα ίδια γκάζια με το Κλιό(ίδια αναλογία βαρος/ίπποι.3) Φίατ Μπράβο 1.4 Τ-jet Dynamic ( Τα γνωστά με το light τουρμπο, φουλ έξτρα, αλλά ένα κλικ πιο κάτω η ποιότητα των υλικών), φτηνότερο του Φόκους.4) ΛΕόν Stylance, 1.4 Tsi( φουλ εξτρα, αλλά έχει αυτό το άθλιο και βαρετο εσωτερικό) πιο ακριβό από το Φόκους.Υποθέτω ότι η αξιοπιστία όλων είναι ίδια, θα ήθελα να ακούσω προτάσεις σας, εγώ δεν κατάφερα να καταλήξω, ΕΝδεικτικές τιμές με κλειδί στο χέρι. Φόκους 18.774, ¨Αστρα 18.290, Λεόν 19.130, Φϊατ 18.380
dohc161416003179 Μάρτιος 17, 2008 Author #4 Μάρτιος 17, 2008 Golf= ακριβό και υπερτιμημένο, ομοίως το Α(ρ)ούρις.
racer Μάρτιος 17, 2008 #5 Μάρτιος 17, 2008 Ακριβό το TSI των 140 ίππων που στη βασική έκδοση κάνει περίπου 18.3 Κ?
dohc161416003179 Μάρτιος 17, 2008 Author #6 Μάρτιος 17, 2008 +700 μεταλικό και πινακίδες, τέλη + ζάντες και κλιματισμός.....
unknown Μάρτιος 17, 2008 #7 Μάρτιος 17, 2008 δεν εχω ασχοληθει αλλα δεν τιθεται θεμα συγκρισης μεταξυ ΦΙΑΤ και VOLKSWAGEN...και κανα χιλιαρικο να ειναι πιο ακριβο το golf εχω την εντυπωση οτι ειναι πολυ ποιο ποιοτικο και ποιο ντιζαινατο απο τα υπολοιπα..κυριως στο εσωτερικο...εγω θα πω αυτο που λεω παντα..οδηγησε τα και οποιο σε κερδισει αγορασε το
cabrinha Μάρτιος 17, 2008 #8 Μάρτιος 17, 2008 Μου κανει εντυπωση η αναφορα σε χαμηλοτερης ποιοτητας υλικα στο φιατ. Γιατι κατ' εμε το εσωτερικο του ειναι ανωτερο των υπολοιπων. Θα συμφωνησω για το golf θα διαφωνησω ομως για το tοyota. Αν και αισθητικα δεν μου αρεσει προκειται για παρα πολυ καλο αυτοκινητο, με την αξιοπιστια των ιαπωνων και το απιστευτο after sales της ελληνικης αντιπροσωπειας.δεν εχω ασχοληθει αλλα δεν τιθεται θεμα συγκρισης μεταξυ ΦΙΑΤ και VOLKSWAGEN...και κανα χιλιαρικο να ειναι πιο ακριβο το golf εχω την εντυπωση οτι ειναι πολυ ποιο ποιοτικο και ποιο ντιζαινατο απο τα υπολοιπα..κυριως στο εσωτερικο...Ρε φιλε σου φαινεται το γκολφ πιο ντιζαινατο? Θα μου πεις υποκειμενικο ειναι. Αλλα οπως και να το κανουμε το φιατ ειναι ενα σκαλι ψηλοτερα. Αλλωστε οι ιταλοι γι' αυτο φημιζονται. Το ποιοτικο το αφηνω στην ακρη γιατι δεν ξερω σε μακροχρονια χρηση τι θα συμβει. Παντως η ποιοτητα του εσωτερικου του ειναι αρκετα υψηλη. Στο γκολφ ομως αυτο που εχουν δει τα ματια μου δεν δικαιολογουν ουτε τη φημη ουτε την τιμη του αυτοκινητου (πολο και α3 επισης με απογοητευσαν αναλογικα με τη δυναμικη του το καθενα).
gbak Μάρτιος 17, 2008 #9 Μάρτιος 17, 2008 ενταξει θα μαι λιγο εκτος με αυτο που θα πω..αλλα αν θες να την δεις οδηγικα και να ευχαριστηθεις οδηγηση σπορ και οχι βαρεμαρα... τσιμπα ενα mx5 ψιλομεταχειρισμενο.. να μπεις στην πισω κινηση και θα δεις πολλα λεμε..κατα τα αλλα απο τα κλασσικα hatch που ανεφερες..απο μενα γκολφω με τα 140...για να δεις και διαφορες σε επιδοσεις...γιατι αμα πας στα αλλα με τα μοτερ ειδικα στα 1.4 και ιππους μεχρι 115 μια η αλλη θα εισαι με αυτο που ειχες..
dohc161416003179 Μάρτιος 17, 2008 Author #11 Μάρτιος 17, 2008 gbak, άμα είσαι στα 34 αρχίζεις κα ισκέφτεσαι άλλα πράγματα. Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Κλιό 182 cup, αλλά τι να το κάνεις...Για γκολφ κι 140 άλογα δεν παίζει το μαλλί, απλά μπορεί να αρκεστώ στην οδηγική συμπεριφορά της Φόκιας, που τέσταρα σήμερα και πραγματικά με 3 άτομα τα 115 ή όσα λένε ότι είναι στα δυναμόμετρα, σίγουρα δεν άφηναν σπίθες στο δρόμο..
unknown Μάρτιος 17, 2008 #13 Μάρτιος 17, 2008 φορας και προγραμμα και εισαι αρχοντας χεχε@cabhrina ναι το golf μου αρεσει περισσοτερο απο το φιατ... οπως ειπες ειναι υποκειμενικο!
dohc161416003179 Μάρτιος 17, 2008 Author #14 Μάρτιος 17, 2008 racer, έτσι έλεγα κι εγώ για το Λεόν κι άμα το πάρω σε έκδοση sport, με άλλη ανάρτηση, αλλα χωρίς κλιματισμό δλδ με air condition, βγαίνει πιο φτηνό, αλλά τ οεσωτερικό ρε παιδιά είναι μουντο, βαρετό κα ιτρισάθλιο. ΌΣο ωραίο είναι τ οαυτοκίνητο εξωτερικά, θαρείς και μέσα δεν νοιάστηκαν καθόλου στη σχεδίαση. Να είσαι δλδ μποτιελιαρισμένος στην κίνηση και αν βλέπεις κι αυτή τη κονσόλα και να μην ξες τι να κάνεις.Πάντως ένα προγραματάκι Revo ή unitronic, αξίζει για το αμάξι...
racer Μάρτιος 17, 2008 #15 Μάρτιος 17, 2008 Είναι πιο σπορ από τα άλλα όμως και με περισσότερο γκάζι..
perp Μάρτιος 17, 2008 #16 Μάρτιος 17, 2008 Αν το 1ο σου αμάξι ηταν καινουριο, καλυτερα πάρε ενα γρηγορο sport μεταχειρισμένο...δεν αξιζουν τοσα λέφτα πλέον...Τωρα αν οντως θες καινουριο golfaki απο μένα με τα 140 να νιώσεις και λιγο....
fotme Μάρτιος 17, 2008 #17 Μάρτιος 17, 2008 bravo για λιγα λ7Γκολφο για περισσοτεραedit> TSI 140(τετραθυρο προ εκπτωσης(500-800), -800 για 3θυρο)Τrendline 20259 Ηighline 21309 Gt Sport 22439 με το κλειδι στο χερι τιμες
spresv Μάρτιος 17, 2008 #19 Μάρτιος 17, 2008 Το Punto Abarth πως το βλεπεις? Κυκλοφορει εντος ολιγου, και δεν ξερω τιμη ακριβως. Lvl1, σε βλεπω, μη γελας καθολου.
ReaperX Μάρτιος 17, 2008 #20 Μάρτιος 17, 2008 Το Punto Abarth πως το βλεπεις? Κυκλοφορει εντος ολιγου, και δεν ξερω τιμη ακριβως.Αργεί ακόμα...Από Σεπτέμβριο...Και θα ξεκινάει στα 18100 περίπου.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.