Jump to content



Περι παρκαρίσματος το απάνθισμα


greekfragma

Recommended Posts

oι δε oδηγoί μoτoπoδηλάτων, πoδηλάτων και μη μηχανoκίνητων

oχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υπoχρεoύνται να κινoύνται κατά μήκoς

oποιoυδήπoτε πρoς την κατεύθυνση της κυκλoφoρίας βατoύ ερείσματoς της

oδoύ, εφόσoν υπάρχει, και δεν πρoκαλείται δυσχέρεια στoυς χρησιμoπoιoύντες

αυτό, άλλως πλησίoν τoυ άκρoυ δεξιoύ τoυ oδoστρώματoς.

Περισσότερα εδώ: http://www.ydt.gr/main/images/photos/photo23109_KOK_pdf.pdf

δεν οδηγείς μοτοποδήλατο ούτε και ζώα :D

οδηγείς μοτοσικλέτα (σύμφωνα με τον ΚΟΚ)

ΚΟΚ

Άρθρo 17

Πρoσπέρασμα – Kυκλoφoρία σε στoίχoυς

Στο εξωτερικό για παράδειγμα ισχύει αυτό: http://www.mybike.gr/index.php?showtopic=3439

"Τα μέχρι τώρα δεδομένα στο θέμα της διήθησης (η κίνηση της μοτοσικλέτας ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα) ανατρέπει απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου της Αγγλίας"

  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply
δεν οδηγείς μοτοποδήλατο ούτε και ζώα

οδηγείς μοτοσικλέτα (σύμφωνα με τον ΚΟΚ)

Μα δε διαφωνώ, απλά είναι η μόνη αναφορά που έχει :)

"Τα μέχρι τώρα δεδομένα στο θέμα της διήθησης (η κίνηση της μοτοσικλέτας ανάμεσα σε ακινητοποιημένα αυτοκίνητα) ανατρέπει απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου της Αγγλίας"

Το διάβασες όλο το άρθρο, ή κόλλησες μόνο στην ερμηνεία της λέξης από το γράφοντα? :hmm:

Να σου πώ κάτι πολύ απλό? Ο ΚΟΚ μου επιβάλει να κινούμαι στο δεξιότερο ελεύθερο άκρο του δρόμου ή της λουρίδας μου. Πες ότι εγώ με τη μοτοσυκλέτα το κάνω. Έχεις την εντύπωση ότι το χώρο αριστερά θα τον αφήσουν ελεύθερο τα αυτοκίνητα? Σε καμία περίπτωση. Ποιός κάνει διήθηση τότε? Επειδή λοιπόν κανείς δε σέβεται κανέναν σε αυτή τη χώρα, για αυτό κι εμείς, περνάμε ανάμεσα κι αν καταφέρεις να το αποδείξεις, τότε δε μας πληρώνεις κι τελειώνει το παραμύθι. :happy2:

sotiris και λοιποί, κάπου τά 'χετε μπλέξει, θα πρότεινα να ενημερώνεστε καλύτερα πριν κατηγορήσετε.

η μοτοσυκλέτα που παρκάρει ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ στο πεζοδρόμιο είναι καθόλα νόμιμη και ο νόμος της ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ να παρκάρει έτσι. Φωνάξτε την δημοτική αν θέλετε, θα είχε ενδιαφέρον να δούμε αν το γνωρίζουν οι.. εκπρόσωποι του νόμου!

η μοτοσυκλέτα που παρκάρει ΚΑΘΕΤΑ στο πεζοδρόμιο είναι και ευάλωτη και ΠΑΡΑΝΟΜΗ γιατί παρεμποδίζει και ο ιδιοκτήτης της το κάνει συνήθως γιατί α. δεν βρίσκει να παρκάρει πιο άνετα β. γιατί δεν θέλει να κρατάει ολόκληρη θέση αυτοκινήτου επειδή γνωρίζει ότι ο νόμος κάνει λάθος και αυτό είναι "άδικο" για τους υπόλοιπους.

η μοτοσυκλέτα που μετακινηθεί από ιδιώτη (αν δεν εμποδίζει την ΚΙΝΗΣΗ του δρόμου) είναι λόγος μήνυσης για φθορά ξένης περιουσίας πιθανότατα δικαιολογημένης αφού άμα δεν ξέρεις τα βασικά για την μετακίνηση ενός τέτοιου βάρους το πιο σύνηθες είναι να κάνεις ζημιά στα πλαστικά μέρη κτλ. ακόμα και τ'αυτοκίνητα μετακινούνται από γερανό μόνο αν εμποδίζουν σε μεγάλο βαθμό (βλέπε 2πλο παρκαρισμένα, γωνίες και λεωφορεία κτλ) (..αυτό βέβαια είναι κυρίως γιατί δεν επαρκούν κι οι γερανοί και τα πάρκιν της τροχαίας..)

η μοτοσυκλέτα που μετακινηθεί από όργανο της πολιτείας (αν εμποδίζει την ΚΙΝΗΣΗ του δρόμου ή την διέλευση των πεζών) είναι και πάλι λόγος μήνυσης για φθορά ξένης περιουσίας αν τελικά προκληθεί ζημιά (αν είναι κουλός και του πέσει), ασχέτως αν θα πληρώσεις πρόστιμο στάθμευσης, μετά κυνηγάς αποζημίωση (η οποία και έχει καταβληθεί στο παρελθόν).

η μοτοσυκλέτα που κινείται πίσω από ένα αυτοκίνητο καταλαμβάνοντας στην κίνηση μία θέση αυτοκινήτου είναι ΝΟΜΙΜΗ και ο νόμος της ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ να κινείται έτσι.

η μοτοσυκλέτα που κινείται με εξαιρετικά χαμηλή ταχύτητα (όχι 30χαω) ΑΝΑΜΕΣΑ στα αυτοκίνητα σε δρόμο που δεν είναι ΜΙΑΣ λουρίδας όταν αυτά είναι σταματημένα (πχ φανάρι) ονομάζεται ΔΙΗΘΗΣΗ και είναι ΝΟΜΙΜΗ πλέον (και άργησε). δεν μιλάμε για ανάμεσα δεξιάς λουρίδας και πεζοδρομίου όπου όμως κι εκεί αν συμβεί ατύχημα (πχ. πόρτα) μπορείς να αξιώσεις αποζημίωση και δικαιολογημένα αν το αυτοκ. δεν σταμάτησε δεξιά εντελώς, δεν έλεγξε, δεν είχε ανάψει φλας, κτλ

η μοτοσυκλέτα που κινείται ΑΝΑΜΕΣΑ στην κίνηση των αυτοκινήτων ενώ αυτά ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ (δεν είναι αυτό οι σφήνες) ονομάζεται και πάλι ΔΙΗΘΗΣΗ και είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ αυτή τη φορά. Το ανάμεσα βέβαια με το δίπλα έχει διαφορά κι εκεί είναι δύσκολο να το διαχωρίσεις μετά..

η μοτοσυκλέτα που κινείται με σφήνες ανάμεσα στην κίνηση των αυτοκινήτων (δλδ αλλαγές πορείας απότομες και χωρίς προειδοποίηση) είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ.

ΜΗΝ μπερδεύετε τους ΧΡΗΣΤΕΣ δικύκλου με τους μοτοσυκλετιστές, οι τελευταίοι σέβονται αυτό που καβαλάνε και προσπαθούν για την δημόσια εικόνα του / τους. Οι πρώτοι χρησιμοποιούν συνήθως μικρές μοτοσυκλέτες & παπιά όπου εκμεταλλευόμενοι τον μικρό όγκο τους και την μικρή χρηματική αξία τους τα χρησιμοποιούν ως πατίνια σφηνώνοντας και παρατώντας τα όπου να ναι εμποδίζοντας τους συμπολίτες τους και αμαυρώνοντας την εικόνα του δικύκλου και την διευκόλυνση στο γενικότερο πρόβλημα συμφόρησης που μπορεί αυτό να προσφέρει.

Το αν ο νόμος περί παράλληλης με το κράσπεδο στάθμευσης θεωρείτε δίκαιος ή όχι απο τους μοτοσυκλετιστές ΦΑΝΗΚΕ στην εκδήλωση που είχε γίνει στο Κολωνάκι όπου ο σύλλογος μοτοσυκλέτας Άνεμος (που αυτή τη στιγμή φτιάχνει το site του και δεν μπορώ να σας δείξω link της εκδήλωσης), κατέλαβε παράλληλες θέσεις πάρκιν για τα οχήματα των μελών του με την σύμφωνη γνωστοποίηση του τοπικού τμήματος (αφού δεν μπορούσαν να κάνουν κι αλλιώς) προκειμένου να δείξει ότι ο νόμος είναι ΑΔΙΚΟΣ, ότι και δεν διευκολύνει την ζωή όλων μας στην πόλη (αφού 10 μοτό κρατούσαν θέσεις 10 αυτοκινήτων) και ότι θα πρέπει να αλλάξει προστατεύοντας την ΕΥΝΟΗΤΗ για πολιτισμένο κράτος στάθμευση σε κατάλληλες θέσεις παρκιν μοτοσυκλέτας ΠΟΥ Ο ΔΗΜΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ (τα γνωστά με τα κουρμπαριστά κάγκελα σχεδόν κάθετα στο κράσπεδο. καλό θα ήταν και ΧΩΡΙΣ κάγκελα για ασφάλεια αλλά κάποια ζώα 4ροδα έχουν μυωπία).

Επίσης ΦΑΝΗΚΕ από την εκδήλωση-πορεία μοτοσυκλέτας που είχε λάβει χώρα σε Αθήνα και Θεσ/κη όπου οι μοτό κινούνταν η μία πίσω απο την άλλη όπως ορίζει ο νόμος και η "γαϊδούρα" είχε παραλύσει το κέντρο, δείχνοντας ότι η ΔΙΗΘΗΣΗ υπό προϋποθέσεις ΠΡΕΠΕΙ να είναι νόμιμη γιατί διευκολύνει την συμβίωση όλων μας.

το ΑΝ η μοτοσυκλέτα βοηθάει η όχι την αρμονικότερη συμβίωση όλων μας κυρίως εντός του περιορισμένου χώρου των πόλεων είναι νομίζω ηλίου φαεινότερο και αν πρέπει να κάνουμε λιανά τα επιχειρήματα: πχ. 1. αν οι αναβάτες έπαιρναν όλοι μία μέρα το αυτοκίνητό τους απλά εκείνη τη μέρα θα έφτανες +2 ώρες καθυστέρηση στο προγραμματισμένο δρομολόγιό σου 2. αν όλες οι μοτό πάρκαραν νόμιμα δεν θα έβρισκες θέση ούτε του χρόνου 3. ΒΟΗΘΗΣΕ τις μοτοσυκλέτες, σε συμφέρει να υπάρχουν εκεί έξω, τότε λυπάμαι αλλά δεν έχουμε κάνει κανένα βήμα πολιτισμού.

κρίμα νέα παιδιά να έχετε ακόμα τέτοιες ισοπεδωτικές απόψεις λέω εγώ, αλλά όταν έχουμε 2008 και γελάμε ακόμα με την πεποίθηση της υιοθέτησης χρήσης ποδηλάτου, δημιουργία ποδηλατοδρόμων κτλ, κάτι που έχουν αναγνωρίσει όλες οι πολιτισμένες χώρες τότε τι περιμένουμε..

Βασίλης

ps. μην αναρωτηθείτε γιατί δε γνωρίζετε για τις εκδηλώσεις αυτές και άλλες πολλές, στην Ελλάδα αν δεν λέγεσαι μπάλα δεν σε προβάλλει κανείς.

ps2. δεν ξέρω γιατί αλλά περισσότερο με πειράζει η λάθος γνώμη του greekfragma ο οποίος για κάποιο λόγο μου είναι και πιο συμπαθής γιατί είχα την αίσθηση από άλλα γραφόμενα ότι είναι και πιο σκεπτόμενος..

ps3. μην ζητήσετε σαφής παραπομπές σε νόμους και κανόνες, δεν έχω το χρόνο, ούτε και την διάθεση να κάνω το δικηγόρο..

Μα δε διαφωνώ, απλά είναι η μόνη αναφορά που έχει :)

Το διάβασες όλο το άρθρο, ή κόλλησες μόνο στην ερμηνεία της λέξης από το γράφοντα? :hmm:

Να σου πώ κάτι πολύ απλό? Ο ΚΟΚ μου επιβάλει να κινούμαι στο δεξιότερο ελεύθερο άκρο του δρόμου ή της λουρίδας μου. Πες ότι εγώ με τη μοτοσυκλέτα το κάνω. Έχεις την εντύπωση ότι το χώρο αριστερά θα τον αφήσουν ελεύθερο τα αυτοκίνητα? Σε καμία περίπτωση. Ποιός κάνει διήθηση τότε? Επειδή λοιπόν κανείς δε σέβεται κανέναν σε αυτή τη χώρα, για αυτό κι εμείς, περνάμε ανάμεσα κι αν καταφέρεις να το αποδείξεις, τότε δε μας πληρώνεις κι τελειώνει το παραμύθι. :happy2:

το άρθρο το είχα διαβάσει πριν το δικό σου λινκ

τι ακριβώς σου επιβάλει ο ΚΟΚ αφού οδηγείς ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ?

δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην κίνηση του αυτοκινήτου και της ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ

η μοτοσυκλέτα που κινείται με εξαιρετικά χαμηλή ταχύτητα (όχι 30χαω) ΑΝΑΜΕΣΑ στα αυτοκίνητα σε δρόμο που δεν είναι ΜΙΑΣ λουρίδας όταν αυτά είναι σταματημένα (πχ φανάρι) ονομάζεται ΔΙΗΘΗΣΗ και είναι ΝΟΜΙΜΗ[\b] πλέον (και άργησε). δεν μιλάμε για ανάμεσα δεξιάς λουρίδας και πεζοδρομίου όπου όμως κι εκεί αν συμβεί ατύχημα (πχ. πόρτα) μπορείς να αξιώσεις αποζημίωση και δικαιολογημένα αν το αυτοκ. δεν σταμάτησε δεξιά εντελώς, δεν έλεγξε, δεν είχε ανάψει φλας, κτλ

νόμος?

tassoss διάβασε το από πάνω μήνυμα και θα δείς ότι υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στο αυτοκίνητο και στη μοτοσυκλέτα.

γαμώτ..γαμώτ.. με βρίσκεις σύμφωνο με πολλά απ'όσα λες, αλλά τι να το κάνω όταν γυρνάω σπίτι μου το βράδυ και ψάχνω μισή ώρα να παρκάρω; Εκείνη την ώρα όταν δω μηχανή να πιάνει θέση αυτοκινήτου τρελαίνομαι.

Για μένα το πιο σωστό, για όλους, θα ήταν σε κάθε στενό 5-6 θέσεις με κάγκελα για μοτοσυκλέτες. Μια χαρά θα ήμασταν.

Για μένα το πιο σωστό, για όλους, θα ήταν σε κάθε στενό 5-6 θέσεις με κάγκελα για μοτοσυκλέτες. Μια χαρά θα ήμασταν.

Το πιό σωστό θα ήταν να αφήσετε τα αυτοκίνητα σπίτι και να πετάξετε τα 2α, 3α ή και 4α ανά οικογένεια και να πάτε στη δουλειά σας με τη συγκοινωνία. Τουλάχιστον το 50% των οχημάτων θα μπορούσε να λείπει από την Αθήνα/Θεσσαλονίκη.

νόμος?

Το νόμο στον έδωσα πριν. Ο νόμος όμως (νομοθεσία), δεν εξηγεί τα πάντα, για αυτό υπάρχει η νομολογία. Η νομολογία προκύπτει από αποφάσεις δικαστηρίων. Δηλαδή δύο διαφωνούντες ερμηνέυουν διαφορετικά το νόμο. Πάνε στο δικαστήριο κι αποφασίζει ο δικαστής ποιός έχει δίκιο. Μετά υπάρχει το δεδικασμένο κι έχει ισχύ νόμου. Αυτά δεν τα βρίσκεις εύκολα, εκτός αν είσαι δικηγόρος.

Για να το λήξουμε όμως κι επειδή φαίνεται ότι δε σε καλύπτουν οι απαντήσεις μας, φρόντισε να με χτυπήσεις όταν κάνω διήθηση ανάμεσά σε κινούμενα αυτοκίνητα κι πάμε στο δικαστήριο να δούμε ποιός θα πληρώσει ;)

Το νόμο στον έδωσα πριν. Ο νόμος όμως (νομοθεσία), δεν εξηγεί τα πάντα, για αυτό υπάρχει η νομολογία. Η νομολογία προκύπτει από αποφάσεις δικαστηρίων. Δηλαδή δύο διαφωνούντες ερμηνέυουν διαφορετικά το νόμο. Πάνε στο δικαστήριο κι αποφασίζει ο δικαστής ποιός έχει δίκιο. Μετά υπάρχει το δεδικασμένο κι έχει ισχύ νόμου

Αυτά δεν τα βρίσκεις, εκτός αν είσαι δικηγόρος.

Για να το λήξουμε όμως, κι επειδή φαίνεται ότι δε σε καλύπτουν οι απαντήσεις μας, φρόντισε να με χτυπήσεις όταν κάνω διήθηση ανάμεσά σε κινούμενα αυτοκίνητα κι πάμε στο δικαστήριο να δούμε ποιός θα πληρώσει ;)

τον νόμο τον ζήτησα την πρώτη φορά απο σένα και εσύ μου υπέδειξες τον ΚΟΚ, που δεν συμφωνεί (άρθρο 17)

την δεύτερη φορά η ερώτηση πάει στον γαμώτ... που επαναλαμβάνει "ονομάζεται ΔΙΗΘΗΣΗ και είναι ΝΟΜΙΜΗ πλέον (και άργησε)"

κοιταμε τους νομους οποτε μας συμφερει μου φαινεται...

ακριβως αυτο που λεει ο Jpavly...

μια θεση στη καλλιθεα ειναι θησαυρος..και ξαφνικα βλεπω ενα μηχανακι..Ε θα το παρει και θα το σηκωσει..

Το πιό σωστό θα ήταν να αφήσετε τα αυτοκίνητα σπίτι και να πετάξετε τα 2α, 3α ή και 4α ανά οικογένεια και να πάτε στη δουλειά σας με τη συγκοινωνία. Τουλάχιστον το 50% των οχημάτων θα μπορούσε να λείπει από την Αθήνα/Θεσσαλονίκη.

αρκεί να υπάρχουν και πιο συχνά δρομολόγια σε γραμμές λεοφωρείων τρόλεϋ κλπ κλπ. ακόμα κ αν δέν υπήρχε η κίνηση που υπάρχει και τα λεοφωρεία πχ έφταναν πιο γρήγορα στον προορισμό τους θα έπρεπε να υπάρχουν και συχνότερες αναχωρήσεις απο τις αφετηρίες για καλύτερη εξυπηρέτηση του κόσμου κάτι που δέν γίνεται τώρα που υπάρχει πρόβλημα,θα γίνει μετά? Κατα τ'άλλα με βρίσκεις σύμφωνο... :T:

νόμος?

διαβάζουμε όλο το post:

ps3. μην ζητήσετε σαφής παραπομπές σε νόμους και κανόνες, δεν έχω το χρόνο, ούτε και την διάθεση να κάνω το δικηγόρο..

φίλε μου, θα πρέπει να ενοχλήσω ανθρώπους του συλλόγου που δουλεύουν αυτή τη στιγμή για να μου βρούν το νούμερό του? ή θα πρέπει να συνεχίσω να σπαταλώ το χρόνο που μου πληρώνουν άλλοι ψάχνοντας για να σε ικανοποιήσω? άλλωστε τι νόημα έχει στην Ελλάδα όταν υπάρχει η νομολογία που ανέφερε κι ο wizard?

δεν πειράζει, μην πιστέψεις τα γραφόμενά μου, δεΝκακό..

@jpavly & GoMaR

γι'αυτό φίλοι μου υπάρχει η νομοθεσία, για να μην υφίσταται η αυτοδικία. κι εμένα μου τη σπάει η μουσική που ακούει ο ραλλάκιας στο φανάρι, κι επειδή την ακούει και τέρμα δεν αντιλαμβάνεται και τους περιβάλλοντες ήχους (πχ. κόρνα) οπότε και κινδυνεύω, να του κατεβάσω το τζάμι?

για τις θέσεις μοτοσυκλέτας φίλε μου πρώτοι εμείς (οι μοτοσυκλετιστές) τις ζητάμε, νομίζεις ότι μας βολεύει να πρέπει να τσακωνόμαστε κάθε λίγο για τα αυτονόητα?

μπορείς κάλλιστα να απαλαγείς απο την συνήθεια του αυτοκινήτου και την ταλαιπωρία της (έχει και θετικά και αρνητικά όμως όπως όλα τα πράγματα) με το να:

-χρησιμοποιήσεις ΜΜΕ

-μοτοσυκλέτα

-ποδήλατο

-πόδια

-ταξί

-διακτίνηση (θα περιμένεις λίγο να ανακαλυφθεί)

δλδ, άμα η θεία κατεβαίνει Κολωνάκι όλο νεύρα γιατί δε χωράει το SUV της ΕΣΥ θα δεχόσουν να σου ζημιώσει το όχημα απο τα νεύρα της? για να ηρεμούμε λέω εγώ..

Το πιό σωστό θα ήταν να αφήσετε τα αυτοκίνητα σπίτι και να πετάξετε τα 2α, 3α ή και 4α ανά οικογένεια και να πάτε στη δουλειά σας με τη συγκοινωνία. Τουλάχιστον το 50% των οχημάτων θα μπορούσε να λείπει από την Αθήνα/Θεσσαλονίκη.

Φίλε πήγαινα κάθε μέρα με το τραίνο στη δουλειά. 40 λεπτά το τραίνο Ταύρο-Ειρήνη + 30 λεπτά περπάτημα. Πάλεψα και με τα λεωφορεία, αλλά πραγματικά είναι άθλια. Καθυστερήσεις, ανευθυνότητα στις στάσεις, μη τήρηση των χρόνων στάσεων κλπ.

Όταν με το καλό κάνεις οικογένεια, να δω τι θα κάνεις με τη μοτοσυκλέτα :)

Όταν με το καλό κάνεις οικογένεια, να δω τι θα κάνεις με τη μοτοσυκλέτα :)

μα το ότι έχεις μοτοσυκλέτα δεν καταργεί το αυτοκίνητο...

μπορείς να έχεις και τα δύο...

κοιταμε τους νομους οποτε μας συμφερει μου φαινεται...

ακριβως αυτο που λεει ο Jpavly...

μια θεση στη καλλιθεα ειναι θησαυρος..και ξαφνικα βλεπω ενα μηχανακι..Ε θα το παρει και θα το σηκωσει..

φίλε μου κάνεις ένα μεγάλο λάθος...

καταρχήν δεν έχεις κανένα δικαίωμα να το ακουμπήσεις...

εγώ προσωπικά αν πετύχω κάποιον να ακουμπάει την καλή μου τον έχω στείλει κανονικά...

στο κάτω κάτω τα ίδια τέλη πληρώνουμε... ο όγκος του αυτοκινήτου δεν σου δίνει κανένα επιπλέον δικαίωμα...

και σκέψου και την άλλη πλευρά... να έχεις μοτοσυκλέτα, να πληρώνεις τα ίδια με τα αυτοκίνητα και να μην βρίσκεις να παρκάρεις ή ο κάθε κάφρος να βάζει χέρι σε κάτι που σου ανήκει...

μην λέμε ότι θέλουμε...

@jpavly,

γι'αυτό φίλε μου υπάρχει η νομοθεσία, για να μην υφίσταται η αυτοδικία. κι εμένα μου τη σπάει η μουσική που ακούει ο ραλλάκιας στο φανάρι, κι επειδή την ακούει και τέρμα δεν αντιλαμβάνεται και τους περιβάλλοντες ήχους (πχ. κόρνα) οπότε και κινδυνεύω, να του κατεβάσω το τζάμι?

για τις θέσεις μοτοσυκλέτας φίλε μου πρώτοι εμείς (οι μοτοσυκλετιστές) τις ζητάμε, νομίζεις ότι μας βολεύει να πρέπει να τσακωνόμαστε κάθε λίγο για τα αυτονόητα?

μπορείς κάλλιστα να απαλαγείς απο την συνήθεια του αυτοκινήτου και την ταλαιπωρία της (έχει και θετικά και αρνητικά όμως όπως όλα τα πράγματα) με το να:

-χρησιμοποιήσεις ΜΜΕ

-μοτοσυκλέτα

-ποδήλατο

-πόδια

-ταξί

-διακτίνηση (θα περιμένεις λίγο να ανακαλυφθεί)

δλδ, άμα η θεία κατεβένει Κολωνάκι όλο νεύρα γιατί δε χωράει το SUV της ΕΣΥ θα δεχόσουν να σου ζημιώσει το όχημα απο τα νεύρα της? για να ηρεμούμε λέω εγώ..

Δίκιο και εδώ.

ΜΜM μου έσπασαν τα νεύρα από την ανοργανωσιά τους.

Μοτοσυκλέτα δυστυχώς δεν έμαθα ποτέ, και τη φοβάμαι κιόλας.

Ποδήλατο μακριά η δουλειά μου για κάθε μέρα, όχι από άποψη χρόνου και κόπου, αλλά όλο και κάποιος θα με στουκάρει στο δρόμο.

Ταξί; Gimme a break! Έχεις δει πόσο πάνε στις μέρες μας;

Όταν βλέπω SUV στο δρόμο επίσης ρίχνω καντήλια. Μου κρύβουν ορατότητα όταν είναι μπροστά μου, με κόβουν με τα χωσίματά τους, ρυπαίνουν το περιβάλλον και κοπανάνε μπρος πίσω όταν παρκάρουν.

Για να με καταλάβεις λίγο καλύτερα:

Παίρνω ΜΜΕ όποτε μπορώ και συμφέρει από άποψη χρόνου και αξιοπιστίας (i love athens metro)

Προσέχω πάντα για μηχανάκια, αλλά μου τη σπάει όταν χώνονται δεξιά μου καμιά φορά και δεν τους έχω δει :)

Άπειρες φορές μου λένε ευχαριστώ οι οδηγοί δικύκλων.

Καντήλια σε οδηγούς "ο ΚΟΚ είναι δικός μου, έχω Μερκεντέ και κάνω ότι θέλω" και ταρίφες που σταματάνε όπου βρούνε.

Πεζοδρόμια, θέλοντας και μη, το αμάξι μου δεν ανεβαίνει και η μουσική μέσα τόσο ώστε να ξέρω τι μου γίνεται έξω. Ειδικά μετά το καλοκαιρινό μου τρακάρισμα (παρά λίγο το τελευταίο μου) είμαι ακόμα πιο προσεκτικός.

Αλλά πρέπει και οι οδηγοί δικύκλων να μάθουν 1-2 πράγματα. Πχ. κράνος και να μην χώνονται δεξιά, είναι τυφλή ζώνη πως να το κάνουμε.

Όταν με το καλό κάνεις οικογένεια, να δω τι θα κάνεις με τη μοτοσυκλέτα

Θα έχω ένα αυτοκίνητο για να το χρησιμοποιήσω όποτε χρειαστεί κι όχι 4 γιατί απλά θέλει η γυναίκα μου να φύγει 10' μετά από μένα και να περπατήσει μόνο 10μ μέχρι την πόρτα του γραφείου της. Δε λέει κανείς να καταργήσουμε τα αυτοκίνητα, αλλά πιστύεις εσύ ότι γίνεται σωστή χρήση? Πιστεύεις ότι όλοι όσοι το παίρνουν καθημερινά έχουν πραγματικά ανάγκη το αυτοκίνητο και δε μπορούν να κάνουν διαφορετικά?

Θα έχω ένα αυτοκίνητο για να το χρησιμοποιήσω όποτε χρειαστεί κι όχι 4 γιατί απλά θέλει η γυναίκα μου να φύγει 10' μετά από μένα και να περπατήσει μόνο 10μ μέχρι την πόρτα του γραφείου της. Δε λέει κανείς να καταργήσουμε τα αυτοκίνητα, αλλά πιστύεις εσύ ότι γίνεται σωστή χρήση? Πιστεύεις ότι όλοι όσοι το παίρνουν καθημερινά έχουν πραγματικά ανάγκη το αυτοκίνητο και δε μπορούν να κάνουν διαφορετικά?

Από πότε έχεις να χρησημοποιήσεις ΜΜM(Μέσα Μαζικής Μεταφοράς)? :p:P:P

ξερει κανεις εναν ευκολο τροπο να βγαλω λεφτα??? // οχι sex κ ναρκωτικα παρακαλω..
Συγγρου?

Αφού το παιδί το ξεκαθάρησε...όχι sex :hehe:

wizzard! γαμώτ... συγνώμη που τρώω τον πολύτιμο χρόνο σας, αλλά πίστευα πως ως οι άμεσα θιγόμενοι θα είχατε και τις αποδείξεις για αυτά που λέτε,

για να μην παρεξηγιόμαστε η ερώτηση μου για τον νόμο οφείλετε στο οτι γνωρίζω οτι υπήρξαν κινήσεις απο συλλόγους για την νομιμοποίηση της διήθησης αλλά δεν ξέρω αν υπήρξε αποτέλεσμα, αφού λέτε οτι είναι πια νόμιμη τι επιλογή έχω πια εγώ παρά να σας πιστέψω (παρά την αντίθετη ερμηνεία που δίνει ο ΚΟΚ)

τέλος πάντων πλησιάζει και η καθαρά δευτέρα, παίρνω τον χαρταετό μου και πάω αλλού να τον πετάξω

θέμα τέλος.

Από πότε έχεις να χρησημοποιήσεις ΜΜM(Μέσα Μαζικής Μεταφοράς)?

Καθημερινά :) Στη δουλειά μου έρχομαι με τα πόδια, ούτε τη μοτοσυκλέτα παίρνω, εκτός αν έχω να πάω κάπου μετά που δε με βολεύει Μετρό. Περπατάω 50-60' τη μέρα, πολλές φορές και παραπάνω αν έχω δουλειές στο κέντρο. Αν πάω κάπου που εξυπηρετεί το Μετρό, φυσικά κι θα πάω κι ας είναι 15' ανηφόρα προς το σπίτι μου για να επιστρέψω το βράδυ. Η γυναίκα μου, κάνει κάθε μέρα Ελευσίνα-Αθήνα με λεοφωρείο. Δε θα ήταν δικαιολογημένη να έχει αμάξι? Δνεέχει όμως. Κάνει τη δουλειά της άνετα.

wizzard! γαμώτ... συγνώμη που τρώω τον πολύτιμο χρόνο σας, αλλά πίστευα πως ως οι άμεσα θιγόμενοι θα είχατε και τις αποδείξεις για αυτά που λέτε,

για να μην παρεξηγιόμαστε η ερώτηση μου για τον νόμο οφείλετε στο οτι γνωρίζω οτι υπήρξαν κινήσεις απο συλλόγους για την νομιμοποίηση της διήθησης αλλά δεν ξέρω αν υπήρξε αποτέλεσμα, αφού λέτε οτι είναι πια νόμιμη τι επιλογή έχω πια εγώ παρά να σας πιστέψω (παρά την αντίθετη ερμηνεία που δίνει ο ΚΟΚ)

Είπαμε, νομοθεσία και νομολογία. Δύο διαφορετικά πράγματα.

Μεσα σταθερης τροχιας παιδες , απο το παρελθον ερχεται να δωσει λυση στο παρον(και μελλον)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.