CmoS Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 27, 2008 Το εχω λιγο καιρο και καταλαβα τελευταια οτι το φανακι που εχει πισω δεν περνει στροφες ποτε...Ουτε οταν φορτιζει, ουτε οταν ειναι σε μπαταρια, ουτε οταν ειναι πανω απο το 75% του φορτου...ποτε...Αν το εχει κανεις ας μου πει τι παιζει στο δικο του γιατι δε θελω να παρει φωτια καμια μερα..Ευχαριστω.
Jakis Φεβρουάριος 28, 2008 #2 Φεβρουάριος 28, 2008 Στο δικό μου, το fan δουλεύει μόνο όταν έχει διακοπή ρεύματος πάντως.Καλύτερα να ρίξεις ένα τηλέφωνο στην APC, just in case.http://www.apcc.com/support/contact/ (επέλεξε GREECE)
Ignatios Φεβρουάριος 28, 2008 #3 Φεβρουάριος 28, 2008 Εγώ έχω δύο, ένα 1000 και ένα 1500 και στα δύο το φανάκι δουλεύει μόνο όταν υπάρχει διακοπή ή "διαταραχή" ρεύματος.Όταν μπαίνει η μπαταρία δηλ.
wrong method Φεβρουάριος 28, 2008 #4 Φεβρουάριος 28, 2008 Τι αποτέλεσμα βγάζει στο monitor system---->run self test ;
CmoS Φεβρουάριος 28, 2008 Author #5 Φεβρουάριος 28, 2008 Mαλιστα...Στο self test Ολα ειναι οκ..Οπως τα ηξερα δλδ υπαρχει προβλημα εδω...Ολη την μπαταρια αδιασα το κουτι εβραζε και το φανακι δεν γυριζε...Με ενα στυλο το γυρισα λιγο και μετα αρχισε να γυρναει αργα βεβαια...ουτε ροη αερα δεν εκανε...Τι να το κανω τωρα? rma ?
wrong method Φεβρουάριος 28, 2008 #6 Φεβρουάριος 28, 2008 καλύτερα να επικοινωνήσεις και να πληροφορηθείς τι επιλογές έχειςhttp://www.apc.com/support/contact/index.cfm
TifoziF1 Φεβρουάριος 28, 2008 #7 Φεβρουάριος 28, 2008 Αρχική απάντηση από CmoS -> Ολη την μπαταρια αδιασα το κουτι εβραζε και το φανακι δεν γυριζε...Με ενα στυλο το γυρισα λιγο και μετα αρχισε να γυρναει αργα βεβαια...ουτε ροη αερα δεν εκανε... Τι να το κανω τωρα? rma ? Oi μπαταρίες ΔΕΝ πρέπει να ζεστένονται, υπάρχει κίνδυνος. Είναι πολύ γρήγοροι στο RMA και πολύ εξυπηρετικοί. Με κουριερ μου έστειλαν νέο (2 ή 3 μέρες, δεν θυμάμαι) και μετά από λίγες μέρες (καμιά βδομάδα) ήρθαν να πάρουν το παλιό. Το δικό μου είχε πρόβλημα στην διασύνδεση με το USB (έχανε την σύνδεση 4-5 φορές την μέρα για 5-6 λεπτά - λιγότερος σοβαρός λόγος από το να μην δουλεύει το fan). Αν και το είχα αγοράσει από Πλαίσιο, προτίμησα APC για το RΜΑ, door-to-door APC Support +10000
Ignatios Φεβρουάριος 29, 2008 #8 Φεβρουάριος 29, 2008 RMAΕίναι φοβεροί, γρήγοροι και εξυπηρετικότατοι.
CmoS Φεβρουάριος 29, 2008 Author #9 Φεβρουάριος 29, 2008 Επικοινωνησα μαζι τους τελικα για το προβλημα μου ζητησαν στοιχεια κτλπ αντε να δουμε...@tifozif1 ετσι και αλλιως το πλαισιο δε δινει εγγυηση..σωστα?
TifoziF1 Φεβρουάριος 29, 2008 #10 Φεβρουάριος 29, 2008 Ναι όντως, δίνει "αντιπροσωπείας". Αλλά φαντάζομαι αν το πήγαινα πίσω 2 μέρες μετά την αγορά για το πρόβλημα που είχε το USB μάλλον θα μου το αλλάζανε.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.