crio Φεβρουάριος 27, 2008 #21 Φεβρουάριος 27, 2008 Αρχική απάντηση από racer [Σήμερα, στις 21:14] Κανά Τζόκερ έχεις παίξει?
cxmgp Φεβρουάριος 27, 2008 #22 Φεβρουάριος 27, 2008 Να παιξω και γω τζοκερ αν ειναι ετσι, γιατι μου εχει συμβει παρομοιο περιστατικο
bourlas1416003173 Φεβρουάριος 27, 2008 #23 Φεβρουάριος 27, 2008 πάντως στο eshop έχουν χιούμορ αργά ή γρήγορα "θα το πληρώσεις ακριβά" αν ψωνίσεις από εκεί
Wizard! Φεβρουάριος 27, 2008 #24 Φεβρουάριος 27, 2008 Αρχική απάντηση από crioμιλάμε και καταγγέλουμε μόνο τα άσχημα Σωστά. Και τώρα κάνε μια καταμέτρηση πόσα άσκημα έχουν γραφτεί για το e-shop εδώ μέσα και πόσα για τους υπόλοιπους. Κι όλους μαζί να τους βάλεις, δεν το φτάνουν με τίποτα.
ea6gka Φεβρουάριος 27, 2008 #25 Φεβρουάριος 27, 2008 νομιζω παντως οτι ισως δε το χειριζεστε και σωστα. το δινετε και περιμενετε. εγω θα τους επαιρνα καθε 30 λεπτα τηλεφωνο , το εχω κανει αλλωστε .
crio Φεβρουάριος 27, 2008 #26 Φεβρουάριος 27, 2008 Αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι.Γιατί μετα τους τα σπας και λένε να παει να μαμηθει ο λαλακας.Το καλύτερο είναι μόλις το πας να μιλήσεις ευγενικά να εξηγήσεις τι πρόβλημα έχεις και να εξηγήσεις για ποιο λόγο το θες σύντομα.
ea6gka Φεβρουάριος 27, 2008 #27 Φεβρουάριος 27, 2008 μπα δε παιζει το σεναριο αυτο , τους τα σπας και σε εξυπηρετουν να φευγεις μακρια.
crio Φεβρουάριος 27, 2008 #28 Φεβρουάριος 27, 2008 Αυτό το θεωρώ υπερβολή.Και το έχω ακούσει απο πολλούς αυτό που λέω.Όσες φορά πήγαν ήρεμα και κυριλέ (όχι χαζά του τύπου χαχα δεν ξερω που μου πανε τα τέσσερα) έγινε άμεση και σωστή δουλειά.
Eaglenik Φεβρουάριος 27, 2008 #29 Φεβρουάριος 27, 2008 Αρχική απάντηση από crio Αυτό το θεωρώ υπερβολή. Και το έχω ακούσει απο πολλούς αυτό που λέω.Όσες φορά πήγαν ήρεμα και κυριλέ (όχι χαζά του τύπου χαχα δεν ξερω που μου πανε τα τέσσερα) έγινε άμεση και σωστή δουλειά. hahahahahahahahaha καλο
zefiroth Φεβρουάριος 27, 2008 Author #30 Φεβρουάριος 27, 2008 Και η φαρσοκωμωδια συνεχιζεται...Για 3η συνεχομενη μερα πηρα τηλ στο e-shop,μιλησα με το τμημα πωλησεων ,το τμημα service ως συνηθως ειχε παει διακοπες, με διαβεβαιωσαν οτι θα επικοινωνησει μαζι μου τεχνικος και για 3η μερα με εγραψαν εκει που δε πιανει ηλιος.Εχω εξοργιστει απο την αντιμετωπιση οχι μονο του eshop ως εταιριας αλλα και των υπαλληλων του οι οποιοι εχουν ξεπερασει πλεον τους δημοσιους υπαλληλους σε φραπεδοωρες δουλειας και "δεγαμ**ταικιαυτοςνα'ουμε" συμπεριφορας.Το σηριαλ 8α εχει συνεχεια βεβαια αν και τα updates θα ειναι πιο αραια λογω μαμας πατριδας. Wish me luck!
Wizard! Φεβρουάριος 28, 2008 #31 Φεβρουάριος 28, 2008 Πιστεύω ότι μιά καταγγελία στο ΙΝΚΑ με κοινοποίηση στα ζώα, θα βοηθούσε. Απλά για να δείξεις ότι έχεις τη διάθεση να το τραβήξεις.
mech5107 Φεβρουάριος 28, 2008 #32 Φεβρουάριος 28, 2008 Εγώ πάντως με τόση ταλαιπορία, θα είχα πάει εκει να το "συζητησουμε"...Πως αντέχεις ρε ανθρωπε?...είσαι και τόσο καιρό χωρίς PC...
cabdik Φεβρουάριος 28, 2008 #33 Φεβρουάριος 28, 2008 κι εγω -να χτυπησω ξυλο- δεν ειχα μεχρι τωρα προλημα με το e-shop. 2 χρονια και..., που παιρνω διαφορα. και καποια στιγμη που χρειαστηκε να αλλαξω μια καρτα tv, 2 φορες μαλιστα, την πρωτη φορα εκανα 20 περιπου μερες να παραλαβω την καινουρια, την δευτερη φορα ομως , μεσα σε μια βδομαδα την ειχαν αλλαξει. τι να πω? οτι το σερβις ειναι σκ..α? δεν μπορω, δεν μου εχουν δωσει δικαιωμα να το πω. αν μου το δωσουν θα το πω και θα το φωναξω!! ομως καποιες φορες πρεπει να καταλαβαινουμε οτι ειτε λογω φορτου δουλειας, ειτε λογω καποιου αλλου λογου που δεν γνωριζουμε, μπορει να καθυστερησει καποιο χρονο επιπλεον απο αυτον που υπολογιζουμε εμεις με το δικο μας μυαλο. δε λεω, καλο θα ηταν να γινοταν η εξυπηρετηση πελατων εντος 24 ωρων. αλλα......
Wizard! Φεβρουάριος 28, 2008 #34 Φεβρουάριος 28, 2008 Δηλαδή 20 μέρες και 7 ημέρες για εσένα είναι οκ? Σε άλλα καταστήματα την ίδια ή την επόμενη μέρα γίνεται αλλαγή/πιστωτικό... Κι για σκέψου να μην ήταν κάρτα tv αλλά να ήταν η vga και να έμενες χωρίς υπολογιστή 20 μέρες...
LordOfRings Φεβρουάριος 29, 2008 #35 Φεβρουάριος 29, 2008 Παιδιά αγορασα ενα lan tester απο eshop .. .οταν το πηρα ήταν χαλασμένο ... το δίνω αμέσως πίσω ... .. Πήρα 1-2 τηλεφωνα μετα απο 2 μέρες .. και μου είπαν οτι δεν το εχουν κοιτάξει ακομα .. Ξαναπέρνω μετα απο 6-7 μέρες. . και μου ειπαν ειναι χαλασμενο υπάρχει διαθέσιμο και θα μου στείλουν την επόμενη μέρα... εδω και 3 μέρες το περιμένω ... .Πέρνω πριν λίγο τήλ .. και μου λενε οτι δεν ξέρουν τπτ και να περιμενω τις επόμενες μέρες υπαρχει διαθέσιμο και δεν ξέρουν γιατι δεν το εστειλαν και ποτε θα το στείλουν.... .. ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ... ΑΙΣΧΟΣ!! ...
spc Φεβρουάριος 29, 2008 #36 Φεβρουάριος 29, 2008 Αρχική απάντηση από ea6gkaεγω θα τους επαιρνα καθε 30 λεπτα τηλεφωνο , το εχω κανει αλλωστε . Με δεδομένο ότι ο χρόνος αναμονής είναι μεγαλος, ναι αν δεν έχεις να κάνεις τίποτα άλλο στη ζωή σου μπορεις να είσαι όλη τη μέρα πάνω απο το τηλέφωνο.Ποιος χάνει άραγε περισσότερα σε αυτή την περίπτωση;
jimakos21 Φεβρουάριος 29, 2008 #38 Φεβρουάριος 29, 2008 Αρχική απάντηση από Eaglenik [27-02-2008 18:21] Εγω προσωπικα αγοραζω απο εκει εδω και πολλα χρονια χωρις προβλημα. Αυτο που με κανει και το επιλεγω ειναι η τεραστια ποικιλια που εχει. Τωρα για προβληματα και τετια δεν λεω οτι δεν συμβαινουν αλλα αυτα συμβαινουν ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ σε ολα τα μαγαζια. Με συγκηνει η ποικιλια που εχει στις mushkin ρε παιδι μου... Δεν ξερω τη να προτοπαρω...search for mushkin 1 προιον....
junior-21- Φεβρουάριος 29, 2008 #39 Φεβρουάριος 29, 2008 Αρχική απάντηση από ea6gka δεν εχω περιμενει στο eshop πανω απο λεπτο ποτε Αν έχεις τύχη, διάβαινε...
spc Φεβρουάριος 29, 2008 #40 Φεβρουάριος 29, 2008 Αρχική απάντηση από ea6gka δεν εχω περιμενει στο eshop πανω απο λεπτο ποτε u must be kidding me!!!!!(μιλάμε για 10λεπτα min)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.