theovaz Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 25, 2008 Λοιπόν παιδιά η ιστορία έχει ως εξής..(δεν ήθελα να γράψω thread με παράπονα , αλλά η κατάσταση έχει φτάσει πλέον στο απροχώρητο..)Τον Ιούλιο λοιπόν τέλιωσε η σύμβασή μου με τον οτε (είχα 768 adsl σύνδεση) και έμεινα ελεύθερος, οπότε έψαξα για κάτι καλό και δυστηχώς κατέληξα στην tellas..αρχικά είχα μόνο τηλέφωνο και όχι adsl,αλλά τον Σεπτέμβριο έγινε αίτηση για το πακέτο zisto με 39,9ε τον μήνα..Μετά απ'την ενεργοποίηση (περίπου μια βδομάδα μετά) μου έρχεται ένα siemens adsl2 modem χωρίς όμως τους κωδικούς για την σύνδεση..Δεν πειράζει λέω θα πάρω τηλ και θα μου τους πούν..μετά λοιπόν από αναμονή 1+ ώρας(δεν κάνω πλάκα) καταφέρνω και επικοινονώ με έναν τεχνικό για να μου πεί ότι δεν έχει ενεργοποιηθεί η σύνδεσή μου ακόμα και το modem δεν έπρεπε να μου το φέρουν..καλά λεω,λάθος έγινε,γυρίζω πίσω λοιπόν το modem και περιμένω..όταν πέρασε ένας μήνας απ'την αίτηση και πήρα τον λογαριασμό είδα ότι η χρέωση ήταν 60ε άρα το πακέτο δεν είχε ενεργοποιηθεί ακόμα(εάν είχε ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός θα ήταν 39ε) και έτσι παίρνω τηλέφωνο..Μετά από 2+ ώρες αναμονή βαρέθηκα και το έκλεισα..Την άλλη μέρα τα ίδια(και δεν υπήρχε πρόβλημα στο δίκτυο) , όσπου κάποια στιγμή κατάφερα να μιλήσα με έναν τεχνικό,ο οποίος μου είπε ότι η σύνδεση θα ενεργοποιηθεί σε λίγες μέρες και θα μου έρθει το σωστό μόντεμ..¨Ομως δεν έγινε τίποτα και 2 μήνες περάσαν έτσι,με τηλεφωνήματα και υποσχέσεις ότι η σύνδεση θα ενεργοποιηθεί σύντομα..Δεν άντεξα λοιπόν και πήγα στα γραφεία τους,όπου και εκεί τα ίδια μου είπαν..Από τότε έχω πάει άλλες 4 φορές,έχω κάνει αμέτρητα τηλεφωνήματα όπου η αναμονή είναι τεράστια πλέον(ακόμα και αργά το βράδυ) και τις περισσότερες φορές δεν το σηκώνει κανείς..Και ο λογαριασμός είναι πότε 30ε , πότε 50ε (δηλ.δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα το πακέτο) και το μόντεμ φυσικά και δεν έχει έρθει..Την Τετάρτη πάω τελευταία φορά στα γραφεία τους και από εκεί και πέρα δεν ξέρω τι θα κάνω..
greekfragma Φεβρουάριος 25, 2008 #2 Φεβρουάριος 25, 2008 πρεπει να εισαι πολυ ηρεμος τυπος για να γραφεις ακομα........πηγαινε απο εκει και κοιτα να ξεμπλεξεις......απο οτι καταλαβα δεν ησουν και πολυ πιεστικος στο να λυθει το προβλημα σου ολο αυτο το καιρο.....
theovaz Φεβρουάριος 25, 2008 Author #3 Φεβρουάριος 25, 2008 Έχω πάει από εκει 5 φορές και έχω κάνει αμέτρητα τηλεφωνήματα,τους έχω απειλήσει ότι θα κινηθώ δικαστικά και τίποτα ακόμα..αλλά έχω και δουλειές να κάνω,δεν μπορώ να πηγαίνω από εκει 3 φορές την βδομάδα,ήδη αρκετό χρόνο και χρήμα ξόδεψα..και η πίκρα ξέρεις ποιά είναι;¨Οτι εάν φύγω απ'την Tellas θα πρέπει να πληρώσω κιόλας γιατί δεν έχει τελιώσει η περίοδος που είχαμε συμφωνήσει..
daemon13 Φεβρουάριος 25, 2008 #4 Φεβρουάριος 25, 2008 φίλε σου εύχομαι να βρεις σύντομα λύση.πάντως απότι βλέπω σχετικά με τα πακέτα internet & phone χωρίς πάγιο οτε,δύσκολά βρίσκεις άκρη.Δεν έχω κάποια προσωπική εμπειρία αυτό το συμπεραίνω απ'τα πολλά threads με παρόμοια θεματολογία
theovaz Φεβρουάριος 27, 2008 Author #5 Φεβρουάριος 27, 2008 Αρχική απάντηση από daemon13 [25-02-2008 23:37] φίλε σου εύχομαι να βρεις σύντομα λύση.πάντως απότι βλέπω σχετικά με τα πακέτα internet & phone χωρίς πάγιο οτε,δύσκολά βρίσκεις άκρη.Δεν έχω κάποια προσωπική εμπειρία αυτό το συμπεραίνω απ'τα πολλά threads με παρόμοια θεματολογία Δυστιχώς..πήγα σήμερα και κανόνισα την αποδέσμευσή απ΄την tellas..Και να φανταστείτε ότι δεν είχαν ακόμη ξεκινήσει την διαδικασία για την ενεργοποίηση..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.